Stavroskalogero Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 Ομάδα καλησπέρα, Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα και μάζεψα κάποια χρήματα ώστε να μπορέσω να πάρω ένα alfa romeo mito. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να κοιτάξω κινητήρα πετρελαιου ή βενζίνης. Ρωτάω γιατί από συζητήσεις κλτ κτλ ακούω ότι το πετρελαιο βγάζει προβλήματα γενικά και έχει υψηλό κόστος επισκευής. Επίσης οι επιλογές που κοιτάζω είναι από το 2009 έως το 2012
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 46 λεπτά πριν, Stavroskalogero είπε Ομάδα καλησπέρα, Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα και μάζεψα κάποια χρήματα ώστε να μπορέσω να πάρω ένα alfa romeo mito. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να κοιτάξω κινητήρα πετρελαιου ή βενζίνης. Ρωτάω γιατί από συζητήσεις κλτ κτλ ακούω ότι το πετρελαιο βγάζει προβλήματα γενικά και έχει υψηλό κόστος επισκευής. Επίσης οι επιλογές που κοιτάζω είναι από το 2009 έως το 2012 Πόσα km θα κάνεις τον χρόνο ;
Klausx Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2024 47 λεπτά πριν, Stavroskalogero είπε Ομάδα καλησπέρα, Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα και μάζεψα κάποια χρήματα ώστε να μπορέσω να πάρω ένα alfa romeo mito. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να κοιτάξω κινητήρα πετρελαιου ή βενζίνης. Ρωτάω γιατί από συζητήσεις κλτ κτλ ακούω ότι το πετρελαιο βγάζει προβλήματα γενικά και έχει υψηλό κόστος επισκευής. Επίσης οι επιλογές που κοιτάζω είναι από το 2009 έως το 2012 Πετρέλαιο αν βγαίνεις εθνική συχνά. Αλλιώς για την πόλη και λίγα χλμ(<10000/χρόνο)βενζίνη. Φυσικά πρέπει να βρεις αξιόπιστο συνεργείο να γνωρίζει από Alfa Romeo για να μην πληρώνεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.
RedEnergy Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Από το πετρέλαιο MiTo θα έμενα μακριά λόγω θέματος με το κιβώτιο ταχυτήτων της Opel που φοράει. Δεν άντεχε τη ροπή του κινητήρα και αιωνία του η μνήμη. Είχα το MiTo με τον 0.9 turbo βενζίνη (το τούρμπο είναι της Mitsubishi) του 2014 για 6 μήνες πριν 3 χρόνια για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και ήταν αστέρι οδηγικά και σε κατανάλωση. Αλλάζω κάθε 5-8 μήνες το δεύτερο μου αυτοκίνητο, από χόμπι, οπότε αν είχε βγεί μάπα δε θα είχα θέμα να στο πώ. Feelgood καταστάσεις, εντελώς Ιταλός στο θέμα engineering με ότι αυτό σημαίνει ως καλό/κακό. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2024 από RedEnergy
Dantε Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δε νομιζω πως φορανε ολες οι εκδοσεις του πετρελαιου το Μ32 κιβωτιο. Ειναι 6ταχυτο για αρχη. Αρα οποιο ειναι 5ταχυτο, σιγουρα δεν εχει αυτο το κιβωτιο. Και το θεμα δεν ειναι επειδη δεν αντεχε τη ροπη. Στη 1η γενια του κιβωτιου (στην επομενη αλλαξαν τους αυλους του λαδιου λιπανσης) ειχε ελλειπη λιπανση σε ενα ρουλεμαν του αξονα της 6ης. Υπαρχει τροπος να το προλαβεις το θεμα και να μη σε απασχολησει. Αν φυσικα δεν εχει εμφανιστει οταν το παρεις στα χερια σου. Αλλα μπορεις ευκολα να το καταλαβεις αν εχει γινει η ζημια η οχι.
pananton Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 της βενζίνης ο tjet είναι αλεξίσφαιρος κινητήρας αλλά καίει πολύ. δεν έχω προσωπική εμπειρία, απο αυτά που διαβάζω στο λέω. επίσης νομίζω ελληνικά είναι μόνο αυτά με τον 1.3 diesel. με επιφύλαξη γράφω πως αν δεις 1.6 diese σε mito τότε είναι εισαγωγής. ότι και να διαλέξεις επιβάλλεται έλεγχος σε συνεργείο που ξέρει από alfa.
Zulualert Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 14/1/2024 στις 7:03 ΜΜ, Stavroskalogero είπε Ομάδα καλησπέρα, Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα και μάζεψα κάποια χρήματα ώστε να μπορέσω να πάρω ένα alfa romeo mito. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να κοιτάξω κινητήρα πετρελαιου ή βενζίνης. Ρωτάω γιατί από συζητήσεις κλτ κτλ ακούω ότι το πετρελαιο βγάζει προβλήματα γενικά και έχει υψηλό κόστος επισκευής. Επίσης οι επιλογές που κοιτάζω είναι από το 2009 έως το 2012 Aν θέλεις γκάζι χωρίς θέματα και με ικανοποιητική κατανάλωση είναι ο 1,4 ΤΒΙ με τα 155 άλογα, είναι και σβέλτο και οικονομικό, ο multiair αν βγάλει πρόβλημα η μονάδα κοστίζει γύρω στα 1000€ από ότι θυμάμαι στην gulietta Ο multijet 1.3 ακόμη και με τα 95 άλογα είναι Α Ρ Γ Ο Σ, εάν σε απασχολεί μόνο η κατανάλωση οκ εγώ δεν θα το άντεχα π.χ. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2024 από Zulualert
RedEnergy Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 12 ώρες πριν, Dantε είπε Δε νομιζω πως φορανε ολες οι εκδοσεις του πετρελαιου το Μ32 κιβωτιο. Ειναι 6ταχυτο για αρχη. Αρα οποιο ειναι 5ταχυτο, σιγουρα δεν εχει αυτο το κιβωτιο. Και το θεμα δεν ειναι επειδη δεν αντεχε τη ροπη. Στη 1η γενια του κιβωτιου (στην επομενη αλλαξαν τους αυλους του λαδιου λιπανσης) ειχε ελλειπη λιπανση σε ενα ρουλεμαν του αξονα της 6ης. Υπαρχει τροπος να το προλαβεις το θεμα και να μη σε απασχολησει. Αν φυσικα δεν εχει εμφανιστει οταν το παρεις στα χερια σου. Αλλα μπορεις ευκολα να το καταλαβεις αν εχει γινει η ζημια η οχι. Έχεις δίκιο, τόσο καιρό έχω ξεχάσει λεπτομέρειες. Ο 0.9 πάντως είχε 105 άλογα. Φωτιά στην άσφαλτο σίγουρα δεν έβαζε, αλλά το πήγαινε ικανοποιητικά ενώ στρόφαρε πολύ πρόθυμα.
Dantε Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 3 ώρες πριν, pananton είπε της βενζίνης ο tjet είναι αλεξίσφαιρος κινητήρας αλλά καίει πολύ. δεν έχω προσωπική εμπειρία, απο αυτά που διαβάζω στο λέω. επίσης νομίζω ελληνικά είναι μόνο αυτά με τον 1.3 diesel. με επιφύλαξη γράφω πως αν δεις 1.6 diese σε mito τότε είναι εισαγωγής. ότι και να διαλέξεις επιβάλλεται έλεγχος σε συνεργείο που ξέρει από alfa. Ο tjet οντως ειναι σκυλι μαυρο, αλλα ψιλοκαιει. Οχι κατι τραγικο.Εντος προσωπικα ειμαι καπου στα 8,5. Εκτος κατω απο 7,5 δυσκολα. Αλλα μη ξεχναμε οτι ηταν απο τα πρωτα τουρμπατα μικρων κυβικων αλλα επιδοσεων που βγηκε. 3 ώρες πριν, Zulualert είπε Aν θέλεις γκάζι χωρίς θέματα και με ικανοποιητική κατανάλωση είναι ο 1,4 ΤΒΙ με τα 155 άλογα, είναι και σβέλτο και οικονομικό, ο multiair αν βγάλει πρόβλημα η μονάδα κοστίζει γύρω στα 1000€ από ότι θυμάμαι στην gulietta Ο multijet 1.3 ακόμη και με τα 95 άλογα είναι Α Ρ Γ Ο Σ, εάν σε απασχολεί μόνο η κατανάλωση οκ εγώ δεν θα το άντεχα π.χ. Για το 155αρι οτι εγραψα παραπανω για τη καταναλωση. Τωρα στο multiair, λογικα οτι ειναι να εχει γινει, πλεον θα εχει γινει. Σε κεινο το θεμα ηταν κατι στροφες σε μια ταπα που λογω πιεσης λαδιου ,εσπρωχνε τη ταπα και ξυλωνε τις στροφες και ηθελε αλλαγη το Multiair. Με γατονι μηχανικο και μηχανουργειο παλι το εφτιαχνες και δε ξανα χαλαγε ποτε. Πιο οικονομικο παντως το Multiair σε σχεση με το tjet. 3
Zulualert Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Nαι αλλά δυστυχώς το multiair είναι direct με όλα τα προβλήματα που το ακολουθούν, το t-jet το 155φτάνει τα 200 σχετικά εύκολα
Dantε Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2024 3 ώρες πριν, Zulualert είπε Nαι αλλά δυστυχώς το multiair είναι direct με όλα τα προβλήματα που το ακολουθούν, το t-jet το 155φτάνει τα 200 σχετικά εύκολα Με τη μαμα τουρμπινα οχι. 170 μαξ. Με GT1446 παει 220-230. Απο κει και πανω ζεις επικινδυνα αν δεν ανοιξεις μπλοκ. Το multiair επειδη φοραει ηδη 1446 ,παει πιο ευκολα κει πανω. 1
Zulualert Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2024 20 ώρες πριν, Dantε είπε Με τη μαμα τουρμπινα οχι. 170 μαξ. Με GT1446 παει 220-230. Απο κει και πανω ζεις επικινδυνα αν δεν ανοιξεις μπλοκ. Eστω και αργοπορημένα γιατί δεν πρόλαβα να το δω ε προφανώς όχι με στοκ turbo 1
theopan Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 14/1/2024 στις 7:03 ΜΜ, Stavroskalogero είπε Ομάδα καλησπέρα, Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα και μάζεψα κάποια χρήματα ώστε να μπορέσω να πάρω ένα alfa romeo mito. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να κοιτάξω κινητήρα πετρελαιου ή βενζίνης. Ρωτάω γιατί από συζητήσεις κλτ κτλ ακούω ότι το πετρελαιο βγάζει προβλήματα γενικά και έχει υψηλό κόστος επισκευής. Επίσης οι επιλογές που κοιτάζω είναι από το 2009 έως το 2012 Ο Multijet δεν καταλαβαίνει τίποτα. Ένας από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος "μικρός" diesel. Μην ακούς τίποτα από "φήμες". Το θέμα είναι ότι Alfa Romeo και να μην ακους τη "μουσική" από το μοτέρ βενζίνης; Αν και σε αυτό δεν ξέρω τι ήχο βγάζει αν μιλάς για το 900άρι. edit: με τον 1600άρη Multijet που γνωρίζω έχουν όντως πρόβλημα οι συμπλέκτες (στα χειροκίνητα) και στα 500Χ λόγω της μεγάλης ροπής. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2024 από theopan
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα