Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! Θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο diesel με budget μέχρι 10k ή 11 το πολύ! 

Έχω φάει κόλλημα με το Alfa Romeo Mito εδώ και καιρό οπότε κοιτάω μόνο για αυτό, δεν με ενδιαφέρει κάποιο άλλο.

 

Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο? Υπάρχει κανείς που να το έχει στη κατοχή του?

 

Είναι η πρώτη φορά που θα αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και κοιτάω από car.gr, οπότε θέλω γνώμες τόσο για το αυτοκίνητο (οδηγικη συμπεριφορα, καταναλωση, διαφορα μεταξυ του 1300 και του 1600 κυβικά, κλπ) όσο και για το τι πρέπει να προσέξω κλπ.

 

 

Δημοσ.

Να προσεξεις πανω απο ολα, οσο γινεται βεβαια, το πρατηριο που θα βαζεις πετρελαιο γιατι πολλα εχουν ακουστει για νοθευμενο καυσιμο που προκλαι μεγαλες ζημιες .

 

Το αυτοκινητο να εχει αξιοπιστο βιβλιαρακι service και να προτημισεις απο ιδιωτη . Μια επισκεψη σε μαστορα της εμπιστοσυνης σου αν γινετια θα ηταν οτι το καλυτερο .

Δημοσ.

Shell, BP δεν ειναι οκ το καυσιμο??

 

Μάλλον από μάντρα θα γίνει η αγορα γιατι δεν βρηκα πολλους ιδιώτες στο car.gr. Αλλα θα παιξει ελεγχος από μάστορα σίγουρα. Τα χιλιομετρα τα γυρνανε ομως σχεδον ολοι εε? Να μη πιστεψω καν οσα αναγραφονται?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Shell, BP δεν ειναι οκ το καυσιμο??

 

Μάλλον από μάντρα θα γίνει η αγορα γιατι δεν βρηκα πολλους ιδιώτες στο car.gr. Αλλα θα παιξει ελεγχος από μάστορα σίγουρα. Τα χιλιομετρα τα γυρνανε ομως σχεδον ολοι εε? Να μη πιστεψω καν οσα αναγραφονται?

 

 

Δεν ειναι θεμα μαρκας πρατηριου αλλα πρατηριουχου αν το νοθευει ή οχι .Δεν ειναι σιγυρο οτι ο μαντρας θα σε αφησει να το ας σε μαστορα εκτος και τον πας εκει εσυ .

 

Τα Alfa  romeo ειναι απο τα πιο ομορφα αμαξια αλλα εχω ακουσει οτι βγαζουν αρκετες ζημιες τουλαχιστον πιο παλια.

 

Με λιγα παραπανω απο τα 11.000 γιατι δεν κοιτας για καινουργιο να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Moderators
Δημοσ.

Δες και το spot mechanic.gr

 

1) Ρωτας τον μαντρα αν δεχεται ελεγχο.

2) Συνεννοεισαι με spotmechanic

3) Σκαει μυτη στη μαντρα το βανακι με τον τεχνικο (θελω να ειμαι σε μια γωνιά, να βλεπω τα μουτρα του μαντρά :D :D )

4) Σε εως 24ωρες εχεις 10σελιδο pdf στο email σου με την αναλυση του αυτοκινητου

 

Πιστευω οτι αξιζει να δωσεις 45 ευρω για να γλυτωσεις απο καμποσα χιλιαρικα στην περιπτωση που εχει καποια κρυφη βλαβη.

  • Like 1
Δημοσ.

Δες και το spot mechanic.gr

 

1) Ρωτας τον μαντρα αν δεχεται ελεγχο.

2) Συνεννοεισαι με spotmechanic

3) Σκαει μυτη στη μαντρα το βανακι με τον τεχνικο (θελω να ειμαι σε μια γωνιά, να βλεπω τα μουτρα του μαντρά :D :D )

4) Σε εως 24ωρες εχεις 10σελιδο pdf στο email σου με την αναλυση του αυτοκινητου

 

Πιστευω οτι αξιζει να δωσεις 45 ευρω για να γλυτωσεις απο καμποσα χιλιαρικα στην περιπτωση που εχει καποια κρυφη βλαβη.

 

 

Καποιες βλαβες νομιζω δεν μπορει να τις δει καποιος αν δεν ανοιξει μηχανη . Ο   ιμαντας εκκεντροφορου αν εχει το αμαξι δεν φαινεται και αν δεν ξερεις ποτε και αν αλλαχτηκε θελει αμεση αλλαγη και κοστιζει λογω  εργασιας.

Δημοσ.

Καλα μερικα πραγματα και ο αδερφος σου να χε το αμαξι τα αλλαζεις.

 

Μολις παρεις το αμαξι αλλαζεις λαδια φιλτρα, ιμαντα χρονισμου αν εχει, μπουζι, ελεγχεις φρενα αμορτισερ, μετα εισαι ξενοιαστος. Πρεπει να το σηκωσεις να.δεις απο κατω για σαπιλες το κυριοτερο.

 

Καλυτερα ενα βαθουλοματακι καιι αριστο απο κατω παρα αριστο εξω και απο κατω σαπιο απο το αλατι.

 

Πολλα λεφτα δινεις για μεταχειρισμενο.

 

Δες για κανενα ρενο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα μερικα πραγματα και ο αδερφος σου να χε το αμαξι τα αλλαζεις.

 

Μολις παρεις το αμαξι αλλαζεις λαδια φιλτρα, ιμαντα χρονισμου αν εχει, μπουζι, ελεγχεις φρενα αμορτισερ, μετα εισαι ξενοιαστος. Πρεπει να το σηκωσεις να.δεις απο κατω για σαπιλες το κυριοτερο.

 

Καλυτερα ενα βαθουλοματακι καιι αριστο απο κατω παρα αριστο εξω και απο κατω σαπιο απο το αλατι.

 

Πολλα λεφτα δινεις για μεταχειρισμενο.

 

Δες για κανενα ρενο.

 

Tα λάδια φαίνονται και από το χρώμα τους. Τα φίλτρα το ίδιο, ειδικά για τα φίλτρα αέρος και καμπίνας που είναι εύκολα προσβάσιμα. Ο ιμάντας χρονισμού φαίνεται και καταλαβαίνεις , ιδίως αν είναι καινούριος, ανοίγοντας το καπάκι ( εδώ θέλει 10 λεπτά δουλειά ο τεχνικός). Τα μπουζί , επίσης ελέγχονται για το σωστό διάκενο των ακίδων τους και φυσικά διαβάζονται για την ποιότητα  καύσης κ της κατάστασης του κινητήρα.  

 

Κατά τα άλλα,  ''οι καλύτεροι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων από την Ρενό βγαίνουν'' μου είπε χαρακτηριστικά ηλεκτρολόγος (εκπαιδευόμενος κάποτε) στη Ρενό , (με δικό του συνεργείο τώρα) , όταν γλυκοκοίταζα το νέο Clio  :ph34r:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντως παιδιά, μόλις πάρετε diesel αμάξι, μην ξεχάσετε να αλλάξετε μπουζί...

:wacko:

Να προσέχετε και την αυτανάφλεξη κιόλας...
:rolleyes:

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Όντως παιδιά, μόλις πάρετε diesel αμάξι, μην ξεχάσετε να αλλάξετε μπουζί...

:wacko:

Να προσέχετε και την αυτανάφλεξη κιόλας...

:rolleyes:

Καλα εδω εχεις ενα δικιο να πω οτι δεν το χεις.

 

αλλα εγω θα τον αλλαζα τον ιμαντα χρονισμου και ας μου ελεγε οποιος ηθελε οτι ειναι καλος...

  • Like 1
Δημοσ.

βιβλιο σερβις να εχει και ολα καλα

 

 

Και να ειναι και αξιοπιστο αν γινεται αν και πολλα μαϊμου βιβλιαρακια υπαρχουν .....Δεν μπορει να ειναι για παραδειγμα 10 ετων και να εχει κανει 20-30 χιλιαδες χλμ . Τα πιο πολλα πετρελαιοκινητα ειναι εισαγωγης και εκει μπερδευεται η κατασταση .

Δημοσ.

Καλα εδω εχεις ενα δικιο να πω οτι δεν το χεις.

 

αλλα εγω θα τον αλλαζα τον ιμαντα χρονισμου και ας μου ελεγε οποιος ηθελε οτι ειναι καλος...

 

Καδένα έχει το αυτοκίνητο... Ποιόν ιμάντα χρονισμού να αλλάξει; Έχω κι εγώ ένα δίκιο :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...