Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω για αμορτησερ σε accent 2000.εχω τα καγιαμπα τωρα τα μαυρα και θελω να τα αλλαξω.εβαλα αεριο πισω 55 λιτρα μπουκαλα και επισης ειναι σχεδον μονιμα αρκετα φορτωμένο θελω κατι αρκετα δυνατο.μου εχουν πει οτι μπορω να βαλω μονο καγιαμπα σε αυτο το αμαξι,ισχύει?επισης τι μπορω να κανω για να ενισχύσω αν βαλω παλι τα μαυρα?και αν αξίζουν τα χρυσα η ειναι πολυ σκληρά?

Δημοσ.

Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω για αμορτησερ σε accent 2000.εχω τα καγιαμπα τωρα τα μαυρα και θελω να τα αλλαξω.εβαλα αεριο πισω 55 λιτρα μπουκαλα και επισης ειναι σχεδον μονιμα αρκετα φορτωμένο θελω κατι αρκετα δυνατο.μου εχουν πει οτι μπορω να βαλω μονο καγιαμπα σε αυτο το αμαξι,ισχύει?επισης τι μπορω να κανω για να ενισχύσω αν βαλω παλι τα μαυρα?και αν αξίζουν τα χρυσα η ειναι πολυ σκληρά?

Κayaba xl-g είναι η καλύτερη λύση για αυτό το αμάξι λένε. Γενικά σχεδόν όλες οι εταιρίες βγάζουν για το αμάξι σου . Εγώ έχω βάλει monroe reflex σε Accent 2003 αλλα θεωρώ ανώτερα τα kayaba xl-g (τα μαύρα που λες) Τα χρυσά που λες είναι σκληρά επιδόσεων . Για να βάλεις τέτοιο αμορτισέρ που δεν είναι αμορτισέρ εργοστασιακής αντικατάστασης πρέπει να βάλεις και σκληρότερα ελατήρια . Αν αφήσεις τα μαμά αυτό που καταφέρνεις είναι να αλλάξεις προς το χειρότερο και επικίνδυνο πολλές φορές την οδηγική συμπεριφορά και το κράτημα του αυτοκινήτου .

Τα μαύρα είναι αμορτισέρ αντικατάστασης . Οποιαδήποτε άλλη σειρά επιδόσεων προυποθέτει όπως σου πα να γίνουν και άλλες αλλαγές στην ανάρτηση και για να είμαστε σίγουρη για το σωστό αποτέλεσμα θέλει μελέτη και πολύ ψάξιμο.

 

Γενικά σκληρότερα αμορτισέρ και ελατήρια επηρεάζουν σίγουρα κατά πολύ την άνεση .

 

Οπότε για μένα δες αμορτισερ που προορίζεται για τοποθέτηση σε εργοστασιακή ανάρτηση .

Δημοσ.

Αν βαλω ξανα τα μαυρα τι αλλο να κανω οστε το πισω μερος να ειναι πιο ενισχυμένο?να μην φορτώνω και κάθετε.γιατι αν φουλαρω και τα 2 καυσιμα και μια βαλιτσα να βαλω πισω τελος!η εργοστασιακη ανάρτηση προϋποθέτει και νορμαλ φόρτωμα.σε μη νορμαλ φορτωμα??

Δημοσ.

Αν βαλω ξανα τα μαυρα τι αλλο να κανω οστε το πισω μερος να ειναι πιο ενισχυμένο?να μην φορτώνω και κάθετε.γιατι αν φουλαρω και τα 2 καυσιμα και μια βαλιτσα να βαλω πισω τελος!η εργοστασιακη ανάρτηση προϋποθέτει και νορμαλ φόρτωμα.σε μη νορμαλ φορτωμα??

Γιατί σε απασχολεί τόσο το φόρτωμα; και εμένα όταν φορτώνεται όλο με 4μελής οικογένεια κάθεται πάρα πολυ ! Δεν υπάρχει κάτι να κάνεις για αυτό . Ετσι είναι το αμάξι . Υπάρχουν πατέντες αλλα είναι πατέντες και δεν συνιστώ μη εξουσιοδοτημένο πείραγμα γιατί μπορεί να χάσεις πάρα πολυ σε ασφάλεια και ευστάθεια  .

Γενικά ισχύει ότι πολύ φορτωμένο αμάξι (πέρα απο το φυσιολογικό) τα αμορτισέρ θα τα φτήσουν νωρίτερα. Παθών !!!Αλλά δεν βρίσκω καμία εγκεκριμένη λύση για αυτό πέρα απο το να προσέχεις να μην το φορτώνεις περισσότερο απο όσο ορίζει ο κατασκευαστής. Απλα τα αμορτισέρ σου φθήρεις περισσότερο (για τα πίσω μιλάω)

 

Να συμπληρώσω ότι ένας μηχανικός μου πε κάποτε ότι είναι προτιμότερο να βάλεις αμορτισέρ λαδιού όταν το αμάξι φορτώνεται πολύ και όχι αέρος λαδιού . Τώρα αυτό δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει . Πάντως με τα όσα έχω ψάξει τα γνήσια αμορτισέρ hyundai για το αμαξι μας είναι λαδιού . (mando)

Δημοσ.

Τά αμορτισέρ δέν "σηκώνουν" τό βάρος τού οχήματος.Τά ελατήρια τό σηκώνουν.Αφού λοιπόν έβαλες ενα μόνιμο φορτίο (μπουκάλα αερίου) πρέπει νά αντκαταστήσεις τά πισω ελατήρια.Αν αντικαταστήσεις τά αμορτισέρ μόνο,σέ λιγους μήνες θά καταστραφούν γιατί δέν θά  λειτουργούν σωστά.Γνώστες τού θέματος είναι:Ραφαέλλο Αμεντόλα στόν Κόκκινο Μύλο,Θανάσης Κρίκκης στά Πατήσια,Κώστας Μυρωνίδης στόν Νέο Κόσμο.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστω πολυ παιδια.και εγω αυτο σκεφτομουν μηπως κανω κατι στα ελατήρια η βαλω κ ενα δευτερο μικρο απο μεσα και κατι τετοιο εχω ακουσει...

Δημοσ.

Άλλαξε τα αμορτισέρ σου κανονικά άλλα όπως λέει και ο Ερμής θα αλλάξεις και τα ελατήρια σίγουρα . Γενικά εάν δεν φορτώνεις το αυτοκίνητο τα ελατήρια δεν έχουν πρόβλημα για αρκετά χιλιόμετρα εάν είναι μόνιμα φορτωμένο από ενα σημείο και μετά αχρηστεύονται όποτε θέλει πολύ προσοχή .   

Δημοσ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει σαφής απάντηση για το πότε αλλάζουμε ελλατήρια όπως και για αμορτισέρ. 
Γενικά λένε ότι τα ελατήρια είναι οκ μέχρι 140 000 χλμ  αλλά είναι πολύ ασαφές αυτό . 

Ο μόνος τρόπος για να ξέρουμε την κατάσταση των ελατηρίων είναι να τοποθετηθούν σε ειδικό δυναμόμετρο όπου μετράει την δύναμη επαναφοράς τους . Ύστερα βάζουμε ένα νέο ελατήριο του ίδιου κατασκευαστη και μετράμε επίσης την δύναμη επαναφοράς του. Τυχόν διαφορά των δύο δυνάμεων δείχνει ότι τα ελατήρια μας έχουν γεράσει . Δυστυχώς όσο και αν έψαξα όπου και αν ρώτησα στην Ελλάδα κανένας δεν το εφαρμόζει αυτό . Κανένα συνεργείο κανένα μαγαζί για αναρτήσεις . Όλοι πάνε με τον κάνόνα των 140 000 χλμ περίπου . 

Δημοσ.

Εγώ στης 230.000χλμ που άλλαξα ανάρτηση και τα μέτρησα ήταν σχεδόν άψογα τα ελατήρια άλλα το αυτοκίνητο δεν είχε φορτωθεί σχεδόν ποτέ , μόνο σε κανένα ταξίδι . Όσον αναφορά τα συνεργεία έχεις δίκαιο και εγώ σε γνωστό πήγα και ξίνισε τα μούτρα που τον έβαλα να τα μετρήσει όλα :P

Δημοσ.

Εγώ στης 230.000χλμ που άλλαξα ανάρτηση και τα μέτρησα ήταν σχεδόν άψογα τα ελατήρια άλλα το αυτοκίνητο δεν είχε φορτωθεί σχεδόν ποτέ , μόνο σε κανένα ταξίδι . Όσον αναφορά τα συνεργεία έχεις δίκαιο και εγώ σε γνωστό πήγα και ξίνισε τα μούτρα που τον έβαλα να τα μετρήσει όλα :P

Σου μέτρησε ελατήρια ή σου μέτρησε αμορτισέρ; Εγω όπου και αν ρωτησα και σε αντιπροσωπία δεν μετράει κανένας τους ελατήρια . Δεν εχουν καν το αναλογο μηχάνημα.

Δημοσ.

Σου μέτρησε ελατήρια ή σου μέτρησε αμορτισέρ; Εγω όπου και αν ρωτησα και σε αντιπροσωπία δεν μετράει κανένας τους ελατήρια . Δεν εχουν καν το αναλογο μηχάνημα.

 

Και τα δυο , από όσο ξέρω δεν υπάρχει ειδικό μηχάνημα καθαρά για ελατήρια αυτοκινήτου εμένα μου τα μέτρησε με "συμπιεστή ελατήριων" (έτσι μου το είπε εάν θυμάμαι καλά) μια πρέσα ήταν όπου ειχε μια κλίμακα και μπορούσες να τα μετρήσεις λίγα συνεργεία το έχουν άλλα εαν πας σε κανένα μηχανουργείο ή σε αυτούς που κάνουν ρεκτιφιέ κτλ θα έχουν σίγουρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Και τα δυο , από όσο ξέρω δεν υπάρχει ειδικό μηχάνημα καθαρά για ελατήρια αυτοκινήτου εμένα μου τα μέτρησε με "συμπιεστή ελατήριων" (έτσι μου το είπε εάν θυμάμαι καλά) μια πρέσα ήταν όπου ειχε μια κλίμακα και μπορούσες να τα μετρήσεις λίγα συνεργεία το έχουν άλλα εαν πας σε κανένα μηχανουργείο ή σε αυτούς που κάνουν ρεκτιφιέ κτλ θα έχουν σίγουρα.

Για αυτό το μηχάνημα μιλάω !!!! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...