estpany Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Εχω εδώ και 6 μηνες το Lenovo A3500-fl (με android 4.4.2) και ως μόνιμο πρόβλημα εμφανίζει την αδυναμία σύνδεσης στο internet ενώ είναι συνδεδεμένο σε Wifi. Mάλιστα, βγάζει και ένα μύνημα σχετικό. Νομίζω κάτι σαν : "αδυναμία σύνσεσης στο δίκτυο" . Αυτά ενώ έχει σύνδεση και μάλιστα με καλό σήμα.. Το θέμα το άνοιξα επειδή νομίζω πως βρήκα σήμερα την λύση στο πρόβλημα : Μπήκα στις συνδέσεις : WLAN , όπου φαίνονται όλα τα διαθέσιμα wifi spots αλλά και αυτό στο οποίο είμαστε ήδη συνδεδεμένοι. Πάνω δεξιά έχει το σύμβολο με τις τρείς τελίτσες (η μια πάνω απ'την άλλη) και πατώντας το εμφανίζονται κάποιες επιλογές. Παταω "Σύνθετα" (ή ισως να το λέει : "για προχωρημένους" κ.λ.π.) και μετά ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩ την επιλογή "Βελτιοποίηση WLAN (ελαχιστοποίηση χρήσης μπαταρίας όταν το WLAN είναι ενεργό) " Αυτό φαίνεται να έλυσε το πλόβλημά μου και εδώ και κάτι ώρες έχω συνεχώς λειτουργική WiFi σύνδεση ακόμα και μετά από διαδοχικές επανεκκινήσεις του tablet. Eλπίζω να βοηθήσει όποιον έχει παρόμοιο πρόβλημα. Είναι πιθανο να μήν είναι θέμα της Lenovo αλλά να εμφανίζεται στην έκδοση 4.4.2 του android σε κάποιες συσκευές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Athens44 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Χρησιμη πληροφορια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
estpany Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Λοιπόν... Τελικά ΤΥΧΑΙΑ ήταν η προηγούμενη επιτυχής προσπάθεια σύνδεσης στο wifi .... Σήμερα, επανήλθε το πρόβλημα. Και όχι μονο αυτό αλλά φίλος που ήρθε σπίτι με κινητό και τάμπλετ έμεινε και αυτός χωρίς σύνδεση ! Αρα : Φταίει το router μου (οι ρυθμίσεις του) Αρα : Τηλέφωνο αμέσως στην πάροχο Wind για βοήθεια (στο 1212 για τα προβλήματα) Εχω λοιπόν συνδεθεί στο router μέσω του laptop και αναμένω οδηγίες από την ευγενική υπάλληλο. Οι οδηγίες, και η Λύση : 1. Πατήστε "Interface setup" 2. Πατήστε "Wireless" 3. Αλλαγή "channel" σε "09" (ηταν "06") 4. Αλλαγή "wireless mode" σε "802.11b+g" (ηταν 802.11b+g+n) 5. Save (στο κάτω μέρος της σελίδας) 6. Επανεκίνηση router και όλων των συσκευών (tablet κινητά pc) Λοιπόν , μετά από αυτό λειτουργουν τα πάντα ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα