Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πουλησα κάτι εξαρτήματα μικρού κόστους (χαλασμενη mobo φορητου, καλωδιο on off και καλωδιο παροχης ρευματος στη μητρικη φορητου)εδώ και καιρό σε κάποιον. Του τα εστειλα χωρίς να με πληρώσει, υποθέτοντας ότι για 15 ευρώ δεν θα την πατήσω. Ή πληρωμή έως τώρα δεν έχει πραγματοποιηθει, στην αρχή από δική μου υπαιτιότητα (έπρεπε να ξεμπλοκαριστει λογαριασμος) έτυχαν και τα capital control και ο αγοραστής επικαλούνταν ότι είχαν τεράστιες ουρές οι τράπεζες και του είπα ότι δεν έχω πρόβλημα. Βλέπω όμως ότι πέρασε καιρός και ότι ενώ εστειλα ένα μύνημα δεν απάντησε. Χ....κα για τα χρήματα ήδη τα θεωρώ χαμένα. Πως μπορω να προφυλαχθω από ενδεχόμενη κακοπροαίρετη αρνητικη αξιολόγηση του? Σε περίπτωση που μου κάνει αρνητική αξιολόγηση τι μπορω να κανω?

Δεν κανω εγώ πρώτος αρνητική γιατί θελω να δώσω χρόνο λόγω καλοκαιριού μήπως τυχόν είναι σε διακοπές κλπ

Ακόμα και αν στο μεταξύ λυθεί το πρόβλημα με ενδιαφέρει ή απάντηση για μελλοντική προφύλαξη.

Δημοσ.

απλα δε μπορεις. κανεις την αξιολογηση σου και εφόσον απαντησει με αρνητική για εκδικηση κανεις αναφορά (χωρις αυτό να σημαίνει απαραίτητα οτι θα σβηστεί).

 

Το λαθος σου ειναι οτι του τα εστειλες χωρις χρήματα, χιλιες φορες να εκανες αντικαταβολη ελτα...

Επίσης καλο θα ήταν εφόσον δε σου στείλει τα χρήματα, κοινως θα στα εχει κλέψει, να αναφερεις τον χρήστη στη διαχείριση για να προστετευσει άλλους στο μέλλον.

Δημοσ.

Εχεις δικιο, απλά ειδα 10 θετικές αξιολογήσεις και θεώρησα ότι μπορω να τον εμπιστευτω. Τελικά δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανεναν.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...