Προς το περιεχόμενο

Duke 200 vs MT125


..MementoMori..

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειμαι αναμεσα σε αυτες τις δυο για πρωτη μηχανη.

Ειναι οι μονες μικρου κυβισμου που εχουν ABS αν δεν κανω λαθος.

Οι τιμες τους ειναι σχεδον ιδιες, και ενω μου αρεσει η ΜΤ περισσοτερο εμφανισιακα, σκεφτομαι οτι η Duke ειναι λιγο πιο δυνατη.

 

Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

Ποια θα μου κοστισει περισσοτερο μακροπροθεσμα σε σερβις και ανταλλακτικα?

Ποσα ειναι τα τελη κυκλοφοριας και αν εχουν τεκμηριο, γιατι με το ιντερνετ δεν εβγαλα ακρη?

Ασφαλιζονται για ολικη κλοπη? Καπου διαβασα οτι οι ασφαλιστικες δεν ασφαλιζουν μικρου κυβισμου.

Υπαρχει αλλη αντιστοιχη με ABS? Αποκλειονται οι τυπου supersport γιατι αισθανομαι αβολα με την σταση του σωματος.

Γενικοτερα ποια θα προτιμουσατε για πρωτη μηχανη, μεσα στην Αθηνα, κυριως για χαλαρη μετακινηση?

 

Να προσθεσω οτι σκεφτομουν και την Cbf125, που ειναι πολυ φθηνοτερη, αλλα με φοβιζει λιγο η ελλειψη abs σαν αρχαριος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρεις με ABS.

Θα σε ευχαριστείς αργότερα.

 

Ασφάλεια κλοπής κάνει μόνο η Interamerican και η A.I.G. νομίζω.

Η δεύτερη σε αποζημιώνει μόνο το 70% της αξίας.

Δεν είναι σίγουρο όμως πως θα δεχτούν την ασφάλιση για κλοπή.

Και όπως λες, κάποια μοντέλα δεν τα ασφαλίζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από οτι γνωρίζω μέχρι 600cc δεν έχουν τεκμήριο ( μπορεί να είναι και μέχρι 1000cc ) δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα. Τέλη γύρω στο 30άρι max. Έχω την εντύπωση οτι για να σε ασφαλίσουν για κλοπή θα πρέπει να την έχεις σε κλειστό γκαράζ και άλλες τέτοιες συνθήκες αλλά νομίζω θα έχεις και υπερβολικά ασφάλιστρα. Σερβίτσια και τα λοιπά έχω την εντύπωση οτι το Duke ελέω και KTM ίσως τσιμπάει παραπάνω, όχι πολύ αλλά, επιπλέον νομίζω οτι η KTM έχει στο site pdf με λίστα με τις εργασίες που γίνονται σε κάθε service και πόση ώρα θέλει. Άρα μπορείς να πας σε ένα συνεργείο KTM να δείς πόσο χρεώνει την ώρα και να ξέρεις πάνω κάτω έτσι πόσα θα σου κοστίσουν τα εργατικά.

 

P.S Γιατί δεν κοιτά για κάτι πιο φτηνό ( CBF 125 ) αφού είναι η πρώτη μηχανή άρα θα την ταλαιπωρήσεις και να βάλεις τα λεφτά στην άκρη και μετά από δύο χρόνια με το καλό να επενδύσεις σε κάτι μεγαλύτερο;! Γιατί καλώς ή κακώς αυτά τα μοτοσυκλετακια 125 είναι λίγο καλύτερα από παπιά 125 και γρήγορα πιστεύω θα το βαρεθείς...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταω και το cbf125. Απο εκει ξεκινησα, αλλα θα προτιμουσα κατι με abs.

Δεν εχω σκοπο να τρεχω ή να κανω μαλακιες, αλλα χειμωνας ερχεται, βροχες κτλ

 

Απο την αλλη, διαβασα οτι απο το 2016 και μετα, ολες οι μηχανες θα εχουν υποχρεωτικα abs,

οποτε μετα απο κανα 2 χρονια θα μπορω να παρω κατι λιγο δυνατοτερο και ασφαλεστερο, φθηνοτερα.

Στην cbf παντως ορκιζονται ολοι για πρωτη μηχανη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

duke 200 φυσικα ,το αλλο θα το βαρεθεις στον μηνα.Εγω παντως θα περιμενα λιγο να μαζεψω κανα φραγκο και θα επαιρνα το 390 duke.Δεν πληρωνεις τεκμηρια και ιστοριες μεχρι 1000 κυβικα.

Τι διπλωμα εχεις?Θες να το παρεις καινουργιο.Αν εισαι αρχαριος ξεκινα με κανα μτχ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα θα βγαλω διπλωμα, απεριοριστων.

Προτιμω καινουριο γιατι δεν εχω ιδεα τι πρεπει να προσεξω σε ενα μεταχειρισμενο.

Μαλλον θα παω για το cbf125 και θα κρατησω λεφτα για κατι καλυτερο στο μελλον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καινουρια δουλεια, καινουριο σπιτι με ενοικιο κτλ

Αν με επαιρνε οικονομικα θα κοιταγα για κατι με περισσοτερα κυβικα και abs.

Ετσι και αλλιως ο κυριος σκοπος ειναι να πηγαινω στην δουλεια μου στο κεντρο.

Τωρα αν περασουν 1-2 χρονια, συνηθισω την ολη φαση και μου αρεσει, θα επενδυσω σε κατι μεγαλυτερο.

 

Θεωρουσα το abs κατι πολυ σημαντικο, αλλα μιλαμε για παραπανω απο 2 χιλιαρικα διαφορα απο την cbf στις αλλες 2 μηχανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλύτερο μεταχειρισμένο είχα στο μυαλό μου, αφού μέχρι τα 4k€ που έχουν τα duke/mt έχεις άπειρες επιλογές και σου μένουν και ρέστα

π.χ. με ούτε 2,5k παίρνεις κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6524964/

 

Για καινούριο πάντως, καλή επιλογή το cbf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα, για τα 4κ θα μου γινοταν ο κωλος "να" για να ανταπεξελθω αυτην την περιοδο, οποτε καλυτερα να το αποφυγω.

 

Για την cbf μονο τα καλυτερα εχω ακουσει.

Λογικα σε 1-2 χρονια θα μπορεσω να την πουλησω και ευκολα σε καποιον αλλον αρχαριο :P

 

H Fazer μου κλεινει το ματι πονηρα, αλλα την ψιλοφοβαμαι για πρωτη επαφη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Τεκμήριο για μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει, ανεξαρτήτως κυβικών.
  • Τα τέλη κυκλοφορίας μέχρι 300cc είναι 22€.
  • Μικρού κυβισμού μοτό δεν ασφαλίζονται απο κλοπή.

 

To CBF125 είναι φθηνή μοτοσυκλέτα, τέρας αξιοπιστίας και απίστευτα οικονομική. Με ένα ντεπόζιτο κάποιοι έχουν βγάλει και 600χλμ!!!

 

Απο την άλλη, τον Ιούλιο είχα πάει στο test ride event που είχε διοργανώσει το Moto. Επειδή έτυχε και οδήγησα όλα τα μικρά που βρήκα εκεί, αυτό το μοτοσυκλετάκι που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν το MT125. Ήταν μια κλάση πάνω τουλάχιστον απο όλα τα άλλα. Έστριβε απίστευτα και το μοτέρ του ήταν μια χαρά για τα κυβικά του. Αντίθετα κάτι άλλα 200άρια (ειδικά το KTM) ήταν ψόφια στις μεσαίες και μόλις ανέβαζες ψηλά τις στροφές νόμιζες απο τους κραδασμούς ότι θα σκόρπαγε το μοτέρ.

 

Συνεπώς θα έλεγα να επιλέξεις μεταξύ αυτών των δύο. Είναι εξαιρετικές επιλογές και οι δύο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2, αν έπρεπε να πάρω αναγκαστικά κάποιο θα διάλεγα το KTM.

Στο MT μπορεί να έχει στήσιμο μηχανής, αλλά στα 125cc οδηγάς ..παπί, κακά τα ψέμματα.

 

Προσωπικά βρίσκω και τα 200cc λίγα, κι ας είναι πρώτη μηχανή.

Μην σε φοβίζουν τα κυβικά, δεν παίρνει αποφάσεις να τρέξει μόνη της η μηχανή, ότι της πεις εσύ θα κάνει.

Και 1000 κυβικά να έχεις, αν θέλεις να πηγαίνει με 30χλμ, θα πηγαίνει με 30.

 

Έχε υπόψη σου, ειδικά επειδή κοιτάς σε καινούρια, πως θα χάσεις με το καλημέρα μπόλικα λεφτά στην μεταπώληση, ειδικά αν πας σε κατηγορία που δεν απασχολεί πολύ κόσμο ή έστω απασχολεί πιτσιρικάδες που δεν έχουν και πολλά λεφτά να αγοράσουν κάτι μεταχειρισμένο.

 

 

Το ABS είναι καλή υπόθεση, αλλά όχι deal breaker αν βρεις κάτι αξιόπιστο μεταχειρισμένο που μπορεί σε 2 χρόνια να το πουλήσεις όσο θα το πάρεις τώρα..

Νομίζω πως σημαντικότερο ρόλο στο φρενάρισμα θα παίξει ένα ζευγάρι WP μπροστινά, παρά το ABS, τουλάχιστον στα χιλιόμετρα που κινείσαι μέσα στην πόλη.

(το duke τα έχει και τα δύο βέβαια).

 

Πόσα διαθέτεις και πόσο τα βρίσκεις αυτά τα 2;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...