Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους, το Μαρτιο αγορασα μια Asus x99 deluxe απο το Ebay και συγκεκριμενα ηρθε απο Αμερικη η καρτα, εχει βγαλει προβλημα με την τροφοδοσια της CPU και πρεπει να παει στο service για αντικατασταση, το θεμα ειναι οτι η ελληνικη Asus δεν αποδεχεται να της αποσταλλει απευθειας η μητρικη αλλα πρωτα να γυρισει πισω στον πωλητη που την πουλησε μεσω ebay και μετα να την αντικαταστησει αυτος, η Asus Ελλαδας επικαλουμενη οτι, στα 2 πρωτα χρονια της εγγυησης υπευθυνος για τις παραλαβες προβληματικων μητρικων υπευθυνος ειναι ο πωλητης και στον 3ο χρονο αναλαμβανει η Asus! ακομα και οταν προσφερθηκα να πληρωσω εγω τα μεταφορικα!!! Οταν βεβαια ρωτησα τον "τεχνικο" οτι δηλαδη θα πρεπει να κρατησω την μητρικη μεχρι το 2017 για να την στειλω μετα σε εσας, μου απαντησε "ναι δυστυχως"!!!  τι κανω εγω τωρα; 

 

Συγκεκριμενα η απαντηση της Asus Ελλας ειναι :

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σχετικά με την παρακάτω περίπτωση και έπειτα από ενημέρωση από το κέντρο επισκευής και το υπεύθυνο τμήμα της κεντρικής μας έδρας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος αποστολής της κάρτας στο κέντρο επισκευής της ASUS πριν τη λήξη και του δεύτερου χρόνου εγγύησης βάσει σειριακού αριθμού. SN: ECMCAD677913.

 

Η κάρτα θα μπορεί να αποσταλεί για επισκευή μετά τις 02/03/2017.

 

Με εκτίμηση,

ASUS GREEK SUPPORT

Δημοσ.

μια καταγγελια στην asus europe καταρχας για να φερουν το μυαλο τους απο κει που το εχουν, σε παρομοια υποθεση με την toshiba τους εκανα τον βιο αβιωτο με ενα λαπτοπ που αγορασα απο αγγλια και αφου εφαγαν κατσαδα απο την μαμα εταιρια το αντικατεστησαν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...