Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει η ιδέα της διοίκησης και του resource management. Το βλέπω στον ιδιωτικό τομέα. Οποτε και να τα δώσετε στους ιδιώτες, δεν είναι βέβαιο οτι τα πραγματα θα γίνουν καλύτερα...

 

#2cents

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει η ιδέα της διοίκησης και του resource management. Το βλέπω στον ιδιωτικό τομέα. Οποτε και να τα δώσετε στους ιδιώτες, δεν είναι βέβαιο οτι τα πραγματα θα γίνουν καλύτερα...

 

#2cents

 

Συμφωνώ στο ποιντ σου

 

Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη τεχνογνωσία από τις δυτικές-υπερανεπτυγμένες χώρες. Όσο προσελκύονται τέτοια άτομα (ή τέτοιες επιχειρήσεις), τόσο το καλύτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι ενίοτε αν εσάς που νιώθετε πως σας τα παίρνουν ολα,αν είδατε λεπτό του ευρώ απο οτιδήποτε διαχειρίζεται το ελληνικό κράτος!θυμάστε τον κρατικο οτε που μας κρατουσε πισω απο τον ηλιο καμια δεκαετια μηπως?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μ ενδιέφερε πολύ να έβλεπα κάποιον να δίνει και νούμερα για να στηρίξει τις απόψεις του. Ίσως είμαι περίεργος, αλλά για κάποιο λόγο βρίσκω τα νούμερα πιο πειστικά σαν επιχείρημα από το bold κείμενο.

Εδω μια αναλυση:

http://www.huffingtonpost.gr/dimitrios-giokas/-_1141_b_8008710.html?utm_hp_ref=greece&utm_source=Contra&utm_medium=huffpost_home_sidebar&utm_campaign=24MediaWidget

Image%202015-08-19%20at%207.24.33%20PM.p

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν τα μαζευουμε σταγονα-σταγονα δηλαδη μετα απο 40 χρονια θα εχουμε τα χρηματα να πληρωσουμε τους τοκους για το χρεος εκεινου του ετους. ο πιθανος διπλασιασμος στους φορους αεροδρομιων που θα πληρωνεται μεσω των εισιτηριων αξιζει πραγματικα τον κοπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιο αυτογκολ δεν έχω ξαναδει εκτός ποδοσφαίρου

 

Τα logic flaws όμως δεν έχουν σταματημό (βλέπε παρακάτω)

 

παράλληλα ο ορισμός του ΑΕΠ/GDP

 

 

Τι αυτογκολ ανατριχιασα.

Οταν εχεις παραχωρησει το νομισμα σου για να μπεις στην ενωση του ευρω εδωσες στην Γερμανια (που ειναι η χωρα για την οποια δημιουργηθηκε το ευρω) το βασικοτερο οπλο ελεγχου της οικονομιας σου.

Με το ευρω η Γερμανια ελεγχει τις τραπεζες σου και με τον ελεγχο των τραπεζων σου ελεγχει τις ιδιωτικες επιχειρησεις σου.

Αντε να το δεχτω οτι εκανες μ@λ@κι@ μια φορα με το νομισμα, ομως οταν η Γερμανια σου εχει αποδειξει ηδη οτι οταν της πεις οχι σε οτιδηποτε, δεν το εχει σε τιποτα μεσω του ευρω να σου κανει οικονομικο στραγγαλισμο, δεν της δινεις αυτο που δεν μπορει να ελεγξει με το ευρω.Δεν της δινεις τον ελεγχο του τουρισμου σου, αρχη του οποιου θα πραγματοποιηθει με την παραχωρηση των αεροδρομιων.Στον οικονομικο στραγγαλισμο που εκανε με επιτυχια η Γερμανια στην χωρα μας για να δεχτουμε το 3 μνημονιο, τις επιπτωσεις του στην κοινωνια μετριασε πολυ σημαντικα ο τομεας του τουρισμου.

Οταν βαλει στο χερι η Γερμανια και αυτον τον τομεα της οικονομιας μας, τα πραγματα αν στον πρωτο της εκβιασμο ηταν πολυ δυσκολα,στον επομενο θα ειναι ακρως καταστροφικα γιατι δεν θα υπαρχει το παραμικρο αποκουμπι για την Ελληνικη οικονομια.

Μονοδικη ελπιδα μετα την ολοκληρωτικη καταστροφη που ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα φερει η Γερμανια  στην χωρα μας, οταν θα ειναι ικανη να ελεγχει τα παντα, θα ειναι η απολυτη ρηξη με το ευρω και με την Ευρωπαικη ενωση.

Ολοι εσεις που θελετε να μεινει η χωρα μας στο ευρω και την Ευρωπαικη Ενωση  και βλεπετε οτι οι ιδιωτικοποιησεις ειναι μονοδρομος σπρωχνετε την χωρα σας σε αυτο που ακριβως απευχεστε.

Η Γερμανια ζητησε να παρει τον ΟΤΕ και της τον δωσαμε,η Γερμανια ζητησε να παρει 1 αεροδρομιο και της το δωσαμε,η Γερμανια ζητησε να παρει 14 ακομα αεροδρομια και της τα δωσαμε,θεμα χρονου ειναι η Γερμανια να παψει πλεον να ζητα, αλλα απλως να απλωνει το χερι της και να αρπαζει οτι της κανει κεφι,γιατι ολα απλα ειναι  θεμα συνηθειας.

Μια συνηθεια που θα φερει τα πραγματα στα ακρα και στην απαιτηση της καταργησης αυτης της καταστασης που θα μπορει να πραγματοποιηθει μονο με εναν τροπο.

Οσο για τα υπολοιπα προτιμω το μαυρο χρημα να παραμενει μεσα στο κρατος μου παρα να την κανει για αλλου.

 

Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη τεχνογνωσία από τις δυτικές-υπερανεπτυγμένες χώρες. Όσο προσελκύονται τέτοια άτομα (ή τέτοιες επιχειρήσεις), τόσο το καλύτερο

 

Απο τεχνογνωσια αλλο τιποτα

 

Στα έγγραφα αυτά συνοψίζεται ο ρόλος της Fraport σε αυτήν την εργατική διαμάχη. Μεταξύ άλλων, αναφέρονται σοβαρές παραβάσεις της εργασιακής νομοθεσίας, όπως σοβαρή αμέλεια ως προς την παροχή ιατρικής ασφάλισης προς τους εργαζόμενους, χαμηλοί μισθοί και ταυτόχρονα καθεστώς εργασιακού Μεσαίωνα, με αναίτιες απολύσεις προσωπικού και συμβάσεις εργασίας – «λάστιχο».

 

https://dialogos.com.cy/blog/akirosi-tis-simfonias-me-fraport-zitoun-sindikalistes/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δες και το σχολιο κατω που λεει

Felipe Smirlidis ·

Δεν συμπεριλαμβάνονται στους υπολογισμούς σας τα εξής : 1) Την επένδυση που γίνεται αυτήν την στιγμη στη Θεσ/νίκη ( 600 εκ ευρώ) και 2) το κόστος των επενδύσεων που θα πρέπει να γίνουν και σε άλλα αεροδρόμια για να πάρουν πιστοποίηση.... (υπολογίζονται γύρω στα 800-900 εκατ.) ....Κάνετε λοιπόν ξανά τις προσθαφαιρέσεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιστοποίηση δεν έπρεπε ούτως ή άλλως να γίνει και είχε καθυστερήσει κιόλας; Και είμαι σίγουρος ότι κάτι λεφτά θα είχε πάρει το κράτος, όλο και από κάποιο χρηματοδοτικό πακέτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ»

Αλαλούμ με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων -Η κυβέρνηση απαντά στη Fraport προειδοποιώντας την

 
Μαλλον και η αγελαδα την τυχη της κατσικας θα εχει.  :rolleyes:
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι κάποιοι θεωρούν ότι η οποιαδήποτε κυβέρνηση μπορεί να αντέξει το πολιτικό κόστος να κάνει μια δημόσια επιχείρηση να λειτουργεί καλύτερα από ιδιωτική, με ξεπερνά.

 

Δεν μιλάμε για θέληση, αλλά για πολιτικό κόστος. Για κανένα λόγο δεν μπορεί κανένα κόμμα να το αντέξει. Πάντα θα χρειάζεται μια δικαιολογία για να το κάνει, του τύπου "μας το επεβαλαν". Όποιος θεωρεί ότι υπάρχει κάτι διαφορετικό, δεν έχει καμία επαφή με την ελληνική πραγματικότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι αυτογκολ ανατριχιασα.

Οταν εχεις παραχωρησει το νομισμα σου για να μπεις στην ενωση του ευρω εδωσες στην Γερμανια (που ειναι η χωρα για την οποια δημιουργηθηκε το ευρω) το βασικοτερο οπλο ελεγχου της οικονομιας σου.

Με το ευρω η Γερμανια ελεγχει τις τραπεζες σου και με τον ελεγχο των τραπεζων σου ελεγχει τις ιδιωτικες επιχειρησεις σου.

Αντε να το δεχτω οτι εκανες μ@λ@κι@ μια φορα με το νομισμα, ομως οταν η Γερμανια σου εχει αποδειξει ηδη οτι οταν της πεις οχι σε οτιδηποτε, δεν το εχει σε τιποτα μεσω του ευρω να σου κανει οικονομικο στραγγαλισμο, δεν της δινεις αυτο που δεν μπορει να ελεγξει με το ευρω.Δεν της δινεις τον ελεγχο του τουρισμου σου, αρχη του οποιου θα πραγματοποιηθει με την παραχωρηση των αεροδρομιων.Στον οικονομικο στραγγαλισμο που εκανε με επιτυχια η Γερμανια στην χωρα μας για να δεχτουμε το 3 μνημονιο, τις επιπτωσεις του στην κοινωνια μετριασε πολυ σημαντικα ο τομεας του τουρισμου.

Οταν βαλει στο χερι η Γερμανια και αυτον τον τομεα της οικονομιας μας, τα πραγματα αν στον πρωτο της εκβιασμο ηταν πολυ δυσκολα,στον επομενο θα ειναι ακρως καταστροφικα γιατι δεν θα υπαρχει το παραμικρο αποκουμπι για την Ελληνικη οικονομια.

Μονοδικη ελπιδα μετα την ολοκληρωτικη καταστροφη που ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα φερει η Γερμανια  στην χωρα μας, οταν θα ειναι ικανη να ελεγχει τα παντα, θα ειναι η απολυτη ρηξη με το ευρω και με την Ευρωπαικη ενωση.

Ολοι εσεις που θελετε να μεινει η χωρα μας στο ευρω και την Ευρωπαικη Ενωση  και βλεπετε οτι οι ιδιωτικοποιησεις ειναι μονοδρομος σπρωχνετε την χωρα σας σε αυτο που ακριβως απευχεστε.

Η Γερμανια ζητησε να παρει τον ΟΤΕ και της τον δωσαμε,η Γερμανια ζητησε να παρει 1 αεροδρομιο και της το δωσαμε,η Γερμανια ζητησε να παρει 14 ακομα αεροδρομια και της τα δωσαμε,θεμα χρονου ειναι η Γερμανια να παψει πλεον να ζητα, αλλα απλως να απλωνει το χερι της και να αρπαζει οτι της κανει κεφι,γιατι ολα απλα ειναι  θεμα συνηθειας.

Μια συνηθεια που θα φερει τα πραγματα στα ακρα και στην απαιτηση της καταργησης αυτης της καταστασης που θα μπορει να πραγματοποιηθει μονο με εναν τροπο.

Οσο για τα υπολοιπα προτιμω το μαυρο χρημα να παραμενει μεσα στο κρατος μου παρα να την κανει για αλλου.

 

Απο τεχνογνωσια αλλο τιποτα

 

Στα έγγραφα αυτά συνοψίζεται ο ρόλος της Fraport σε αυτήν την εργατική διαμάχη. Μεταξύ άλλων, αναφέρονται σοβαρές παραβάσεις της εργασιακής νομοθεσίας, όπως σοβαρή αμέλεια ως προς την παροχή ιατρικής ασφάλισης προς τους εργαζόμενους, χαμηλοί μισθοί και ταυτόχρονα καθεστώς εργασιακού Μεσαίωνα, με αναίτιες απολύσεις προσωπικού και συμβάσεις εργασίας – «λάστιχο».

 

https://dialogos.com.cy/blog/akirosi-tis-simfonias-me-fraport-zitoun-sindikalistes/

 

images?q=tbn:ANd9GcS5C7Mcba9IV7Zg5REEwJY

 

Πάντως μεταξύ μας, είσαι επικίνδυνα ανίδεος. Το να γράφεις ποσοτικά, δεν συνεπάγεται ότι γράφεις ποιοτικά. Απλά διαφωνείς για να διαφωνείς, χωρίς να ξέρεις ούτε καν που διαφωνείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

images?q=tbn:ANd9GcS5C7Mcba9IV7Zg5REEwJY

Πάντως μεταξύ μας, είσαι επικίνδυνα ανίδεος. Το να γράφεις ποσοτικά, δεν συνεπάγεται ότι γράφεις ποιοτικά. Απλά διαφωνείς για να διαφωνείς, χωρίς να ξέρεις ούτε καν που διαφωνείς.

 

Οτι εισαι στο ευρω ακομα ειναι χαρη στην μαυρη οικονομια σου.

Η μαυρη οικονομια σου εδωσε την απαραιτητη ρευστοτητα ωστε να μην εχουμε τα χειροτερα.

Ο τουρισμος στηριξε την μαυρη οικονομια σου περισσοτερο απο καθετι αλλο.

Αν εσυ θελεις να το αγνοεις αυτο δικαιωμα σου, ετσι και αλλιως το τι αγνοεις εσυ ή τι οχι δεν εχει σημασια σε αυτα που γινονται απο αυτους που δεν αγνοουν τιποτα.

Μετα τον Δεκεμβριο η Γερμανια δεν θα καιγεται αν η Ελλαδα παραμεινει στο ευρω και τοτε θα δεις τις θυσιες της χωρας μας να ειναι χωρις αντικρισμα και το παρραλληλο νομισμα να παιρνει σαρκα και οστα.

Αυτα απο εναν επικινδυνα ανιδεο.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές, Γερμανία, Ισλαμιστές,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπεραπλουστευμένη η ανάλυση (πχ δε βλέπω να λαμβάνονται υπόψη - εκτός αν το "επενδύσεις" είναι ΝΕΤ) τα ΕΞΟΔΑ/επενδύσεις για να διατηρηθεί η αξία τους που δε θα έχει να κάνει το δημόσιο. Επίσης η απλουστευμένη αυτή ανάλυση υποθέτει καταλαβαίνω ότι η αξία των αεροδρομίων όταν "επιστρέψουν" στο δημόσιο (σε σημερινούς όρους) θα είναι αμετάβλητη

 

και άλλα που μόνο κάποιος που έχει ασχοληθεί σε βάθος με την επένδυση αυτή θα ξέρει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...