Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενα κρατος που εχει μεγαλο αριθμο νησιων, οχι και την καλυτερη μορφολογια εδαφους ως προ το θεμα των μεταφορων,αν θελει να εχει πραγματικη αναπτυξη πρεπει να εχει ελλειμματα στον τομεα των μεταφορων γιατι οτιδηποτε αλλο δημιουργει περισσοτερα προβληματα απο οσα λυνει.Το να νεκρωσεις οικονομικα καποιες περιοχες που αυριο μεσω ΑΟΖ θα σου δωσουν πολλαπλασια χρηματα απο τα ελλειματα στον τομεα των μεταφορων, ειναι κινηση αυτοκτονιας που ειναι σιγουρο οτι ειναι σχεδιασμενη απο αυτον που σου την επιβαλλει.

Στο μηνυμα Χαρδουβελη υπηρχε δεσμευση οτι το Ελληνικο κρατος θα εγκαταλειψει τα νησια κατω απο ενα οριο κατοικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο το "οι δημοσιες εταιρειες ειναι δικες μας" με συνδυασμο "δεν μπορω να πληρωσω τοσους πολλους φορους", απλα με ξεπερναει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας τίτλος πάντως που θα περιέγραφε 100% την πραγματικότητα και όχι μέρος της είναι :

 

'Μας τα παίρνουν όλα τα ρουσφετομάγαζα'

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το "οι δημοσιες εταιρειες ειναι δικες μας" με συνδυασμο "δεν μπορω να πληρωσω τοσους πολλους φορους", απλα με ξεπερναει.

 

Εχεις τις κερδοφορες κρατικες επιχειρησεις για να καλυπτουν το οποιοδηποτε ελλειμμα των ζημιογονων επιχειρησεων χωρις να εισαι αναγκασμενος να αυξανεις την φορολογια.

Οταν χαριζεις τις κερδοφορες δημοσιες επιχειρησεις σε αυτους που σου το επιβαλλουν, τοτε το ελλειμμα των ζημιογονων κρατικων επιχειρησεων θα το αντιμετωπισεις με 4 τροπους.

1. Με αυξηση της φορολογιας

2. Με μειωση της ποιοτητας και ποσοτητας εργου που προσφερουν οι ζημιογονες επιχειρησεις.

 3. Με οριστικο κλεισιμο.

4. Με πωληση.

 

Πωληση μιας πραγματικα ζημιογονου επιχειρησης δεν προκειται να γινει,εκτος και αν το κρατος δεσμευτει να πληρωνει τα ελλειμματα στον νεο ιδιοκτητη.

Αρα κανενα κερδος για το κρατος με επιπροσθετη εκχωρηση της Εθνικης κυριαρχιας του.

Ολα οι υπολοιποι τροποι ειναι τροχοπεδη στην αναπτυξη της οικονομιας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερομαι στον λιγνιτη.Οι μοναδες ειναι μετρημενες,σε ποσους θα πουληθουν?

 

Σε οσους θελουν, δε βλεπω το κολλημα. Ο λιγνιτης δεν εχει καμμια αμεση σχεση με τη δεη, ενα καυσιμο ειναι οπως ολα. Το καυσιμο αυτο ανηκει στο κρατος, και θα το πουλησει σε οποιον το ζητησει. Ειτε λεγεται δεη, ειτε λεγεται pournaras-power.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις τις κερδοφορες κρατικες επιχειρησεις για να καλυπτουν το οποιοδηποτε ελλειμμα των ζημιογονων επιχειρησεων χωρις να εισαι αναγκασμενος να αυξανεις την φορολογια.

 

 

λαμπρη επιχειρηματικη λογικη. κραταμε τα κερδοφορα assets για να συντηρουμε τα παθητικα. διολου περιεργο που αυτη η χωρα χρεοκοπησε. 

 

 

Ολα οι υπολοιποι τροποι ειναι τροχοπεδη στην αναπτυξη της οικονομιας.

 

 

το κλεισιμο μιας παθογονας επιχειρησης η οποια ειναι αδυνατο να σωθει, μονο τροχοπεδη για την αναπτυξη της οικονομιας δεν ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας τίτλος πάντως που θα περιέγραφε 100% την πραγματικότητα και όχι μέρος της είναι :

 

'Μας τα παίρνουν όλα τα ρουσφετομάγαζα'

 

Η περιπτωση να αλλαξεις τους νομους του κρατους και να εμποδισεις τις κομματικες προσληψεις,να καταργησεις την μονιμοτητα των ΔΥ αλλα να μην χαρισεις την κρατικη περιουσια θα σε χαλαγε ;

Πες οτι η Γερμανικη εταιρεια επειδη ετσι τις καπνισε θελει να εχει για υπαλληλους στα αεροδρομια που τις δωσαμε αποκλειστικα Τουρκους ,μπορει κανενας να την φρεναρει σε αυτο ;

Το τι κερκοπορτες θα ανοιξουν καποια συγκεκριμενη στιγμη μαλλον δεν ενδιαφερει τους περισσοτερους.

 

λαμπρη επιχειρηματικη λογικη. κραταμε τα κερδοφορα assets για να συντηρουμε τα παθητικα. διολου περιεργο που αυτη η χωρα χρεοκοπησε. 

 

 

 

το κλεισιμο μιας παθογονας επιχειρησης η οποια ειναι αδυνατο να σωθει, μονο τροχοπεδη για την αναπτυξη της οικονομιας δεν ειναι.

 

Το να μην εχω προσβαση σε πολλες περιοχες στην Ελλαδα ειναι μεγαλυτερη τροχοπεδη για την οικονομια ,απο το να καλυπτω τα οποια ελλειμματα για να εχω προσβαση σε αυτες τις περιοχες.

Ο τομεας των μεταφορων στην Ελλαδα πρεπει να ειναι ζημιογονος δεν γινεται διαφορετικα.

Γιαυτο το χαρισμα των κερδοφορων κομματιων του, θα μεγαλωσει ακομα περισσοτερο τα προβληματα που θα πρεπει να αντιμετωπισουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

silverado : Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της παραχώρησης του 100% της διακυβέρνησης σε πραγματικά δυτικές κυβερνήσεις.

Το να αλλάξεις μόνος σου και να πας κόντρα στο 200 χρόνων dna σου δεν το θεωρώ καθόλου πιθανό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η περιπτωση να αλλαξεις τους νομους του κρατους και να εμποδισεις τις κομματικες προσληψεις,να καταργησεις την μονιμοτητα των ΔΥ αλλα να μην χαρισεις την κρατικη περιουσια θα σε χαλαγε ;

Πες οτι η Γερμανικη εταιρεια επειδη ετσι τις καπνισε θελει να εχει για υπαλληλους στα αεροδρομια που τις δωσαμε αποκλειστικα Τουρκους ,μπορει κανενας να την φρεναρει σε αυτο ;

Το τι κερκοπορτες θα ανοιξουν καποια συγκεκριμενη στιγμη μαλλον δεν ενδιαφερει τους περισσοτερους.

 

 

Το να μην εχω προσβαση σε πολλες περιοχες στην Ελλαδα ειναι μεγαλυτερη τροχοπεδη για την οικονομια απο το να καλυπτω τα οποια ελλειμματα για να εχω προβαση σε αυτες τις περιοχες.

Και οι αναπηροι και οι αρωστοι ειναι προβλημα για την οικονομια.

Να τους στειλουμε μια ωρα αρχυτερα ;

Ο τομεας των μεταφορων στην Ελλαδα πρεπει να ειναι ζημιογονος δεν γινεται διαφορετικα.Γιαυτο το χαρισμα των κερδοφορων κομματιων του θα μεγαλωσει ακομα περισσοτερο τα προβληματα που θα πρεπει να αντιμετωπισουμε.

 

 

Ωραία όλα αυτά που λες αλλά θα ήταν εφαρμόσιμα σε μια οικονομία που είναι βιώσιμη. Όχι σε μια χρεοκοπημένη χώρα.

 

Στη κατάσταση που είμαστε τώρα (blame ότι γουστάρεις) δεν υπάρχουν περιθώρια να σκεφτούμε τι είναι κερδοφόρο και τι όχι. Απο τη στιγμή που χρειάζεται κρατικά κονδύλια για να λειτουργήσει και εμείς σαν κράτος πρέπει να μειώσουμε τις δαπάνες για να έχουμε πλεόνασμα, πρέπει να γίνει ιδιωτικοποίηση. Εκτός άμα έχουν μεγάλα καθαρά κέρδη (με τους μισθούς των υπαλλήλων μέσα) και δεν μπαίνουν καθόλου μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

silverado : Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της παραχώρησης του 100% της διακυβέρνησης σε πραγματικά δυτικές κυβερνήσεις.

Το να αλλάξεις μόνος σου και να πας κόντρα στο 200 χρόνων dna σου δεν το θεωρώ καθόλου πιθανό.

 

Φοβασαι να διορθωσεις τις ατελειες του κρατους σου και προτιμας να το μετρεψεις σε αποικια αλλων.

 

Ωραία όλα αυτά που λες αλλά θα ήταν εφαρμόσιμα σε μια οικονομία που είναι βιώσιμη. Όχι σε μια χρεοκοπημένη χώρα.

 

Στη κατάσταση που είμαστε τώρα (blame ότι γουστάρεις) δεν υπάρχουν περιθώρια να σκεφτούμε τι είναι κερδοφόρο και τι όχι. Απο τη στιγμή που χρειάζεται κρατικά κονδύλια για να λειτουργήσει και εμείς σαν κράτος πρέπει να μειώσουμε τις δαπάνες για να έχουμε πλεόνασμα, πρέπει να γίνει ιδιωτικοποίηση. Εκτός άμα έχουν μεγάλα καθαρά κέρδη (με τους μισθούς των υπαλλήλων μέσα) και δεν μπαίνουν καθόλου μέσα.

 

Βιωσιμη για να γινει η οικονομια σου θα πρεπει την αγελαδα που σου δινει γαλα ( τουρισμος ) να μην την δινεις στα χερια αλλων για να παρεις απλα μια υποσχεση,οτι αυτην την φορα θα σε σεβαστει και δεν θα πραξει το ιδιο οπως τοτε που σου πηρε την κατσικα (αεροδρομιο Ελ. Βενιζελος) και σε φεσωσε κανονικα.

Ο πανικος της χρεοκοπιας ειναι ο χειροτερος συμβουλος στην ληψη των σωστων αποφασεων που μπορουν να σε βγαλουν απο την κριση.

Αυτος που θρεφει αυτον τον πανικο ειναι και αυτος που περιμενει να βγαλει κερδος απο αυτον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λαμπρη επιχειρηματικη λογικη. κραταμε τα κερδοφορα assets για να συντηρουμε τα παθητικα. διολου περιεργο που αυτη η χωρα χρεοκοπησε. 

 

 

 

 

το κλεισιμο μιας παθογονας επιχειρησης η οποια ειναι αδυνατο να σωθει, μονο τροχοπεδη για την αναπτυξη της οικονομιας δεν ειναι.

Με αυτή τη λογικλη θα έπρεπε να κλείσουμε και τη ΔΕΗ, είσαι μεσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ρόλος του κράτους, είναι να λειτουργεί μόνο τους απαραίτητους μόνο μηχανισμούς για να λέγεται Κράτος. Αστυνομία, Στρατός και βασικές υπηρεσίες για την λειτουργία αυτού και επίβλεψη της χώρας.

ΌΛΑ τα υπόλοιπα δεν είναι στους ρόλους τους κράτους. Ούτε να κατέχει αεροδρόμια, ούτε σιδηροδρόμους, ούτε καν νοσοκομεία ή πανεπιστήμια ή να ασχολείται με την παραγωγή ενέργειας. Πόσο μάλλον να έχει και τσογαδόρικη εταιρία (ΟΠΑΠ)


Εγώ είμαι υπερ της ιδιωτικοποίησης των πάντων και απελευθέρωση ακόμα και της αγοράς ενέργειας, αλλά και την οριστική διαχώριση με την Εκκλησία.

Ακόμα και η Εφορία, θα πρέπει να γίνει ένας οργανισμός ιδιωτικού δικαίου, με ταυτόχρονα κλείσημο ΟΛΩΝ των "γραφείων" και παράλληλα την πλήρη και αποκλειστικά συνδιαλλαγή με την εφορία να γίνεται ηλεκτρονικά. (εκτός αν σου βαράνε την πόρτα το ΣΔΟΕ)


Θεωρώ αδιανόητο, να έχουμε "πλαφόν" στην παραγωγή ηλιακής και αιολικής ενέργειας, το οποίο βάζουν οι "πελάτες-κομματόσκυλα" της ΔΕΗ. Αντί σε κάθε σκεπή και ταράτσα να μην υπάρχει και ηλιακή γεννήτρια. Εδώ Αγγλία, με ελάχιστο Ήλιο σε σχέση με την Ελλάδα, και σπρώχνουν όσο πάει την λύση αυτή. Ενώ ΟΛΑ τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας από κάρβουνο, είτε έκλεισαν, είτε κλείνουν μέχρι το 2020. (όσα έχουν απομείνει καίνε ένα μίγμα βιομάζας, ξύλου και κάρβουνου).

Αντίθετα στην Ελλάδα, πληρώνει ο καθένας από εσας, τεράστια ποσά για το CO2 που παράγουν τα εργοστάσια λιγνήτη, μέσω του λογαριασμού.

Και ναι είμαι υπερ, στα αεροδρόμια που πουλήθηκαν. Θα έπρεπε να παραχωρίσουν τσάμπα αυτά που έχουν ζημιές μάλιστα, με option αν ποτέ γίνουν κερδοφόρα πάνω από ένα όριο, να πληρώσουν έναντι.

Το ίδιο και για τον ΟΣΕ αν δεν μπορούν κάποιον να τον αγοράσει με τα ελλείματα. κοκ.

Και ο ρόλος του κράτους θα πρέπει να επικεντωθεί στο να ρίχνει μπούφλες σε όσες τοπικές αυτοδιοικήσεις, κολυσιεργούν στην παροχή αδειών για δημιουργία παραγωγικών εταιρίων, αν όλα τα προαπαιτούμενα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία είναι συμπληρωμένα.


Και προς Silverado, γράφεις μπούρδες. Ο Τουρισμός είναι όσο μεγάλος οσο είναι και η βιομηχανική παραγωγή στην χώρα (18%) για το 2014. (Η γεωργία 3,5%)

Και αυτό παρά την ΠΤΩΣΗ 3.5% του 2013 και άλλο ένα 3% το 2014 της βιομηχανικής παραγωγής. Ο ναι, η βιομηχανική παραγωγή στην Ελλάδα μέχρι 2012 ήταν μεγαλύτερη του τουρισμού. Και η σκληρή οικονομική πολιτική με το Μνημόνιο 2 και 3 πλέον, είναι αυτή που πιθανόν να διαλύσουν ό,τι έχει απομείνει από την βιομηχανία που είναι υπέυθυνη επίσης για το 23% των θέσεων εργασίας στην χώρα. (12.5% η Γεωργία).

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις τις κερδοφορες κρατικες επιχειρησεις για να καλυπτουν το οποιοδηποτε ελλειμμα των ζημιογονων επιχειρησεων χωρις να εισαι αναγκασμενος να αυξανεις την φορολογια.

Οταν χαριζεις τις κερδοφορες δημοσιες επιχειρησεις σε αυτους που σου το επιβαλλουν, τοτε το ελλειμμα των ζημιογονων κρατικων επιχειρησεων θα το αντιμετωπισεις με 4 τροπους.

1. Με αυξηση της φορολογιας

2. Με μειωση της ποιοτητας και ποσοτητας εργου που προσφερουν οι ζημιογονες επιχειρησεις.

 3. Με οριστικο κλεισιμο.

4. Με πωληση.

 

Πωληση μιας πραγματικα ζημιογονου επιχειρησης δεν προκειται να γινει,εκτος και αν το κρατος δεσμευτει να πληρωνει τα ελλειμματα στον νεο ιδιοκτητη.

Αρα κανενα κερδος για το κρατος με επιπροσθετη εκχωρηση της Εθνικης κυριαρχιας του.

Ολα οι υπολοιποι τροποι ειναι τροχοπεδη στην αναπτυξη της οικονομιας.

 

 

 

Απο την πολυ κερδοφορια των κρατικων επιχειρησεων φτασαμε εδω που φτασαμε.

 

Ειτε θες να το καταλαβεις ειτε οχι. Εκλεγμενος ανθρωπος ΔΕΝ μπορει να διοικησει μια εταιρεια.

 

Πρεπει να πουληθουν (ή και δοθουν τζαμπα) ΟΛΑ, για δυο λογους

1) Να μικρυνει ο προυπολογησμος, και να ξεκαθαρισει η γελοιοτητα με τους 2ους και 3ους φορους. Δεν γινεται να πληρωνουμε 600εκ καθε ετος δια τους φορους, για να λεμε οτι εχουμε φτηνο ρευμα.

2) Να τις αναλαβει ο ιδιωτης μπας και γινουν κερδοφορες χωρις να τσονταρει ο φορολογουμενος. Και γενικα να μεγαλωσουν (εκσυγχρονιστουν) μπας και δουμε το ΑΕΠ να μεγαλωνει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O silverado και ο κάθε νεοαριστεροεθνικιστής, πιστεύει ακόμα στον ηθικό πολιτικό-δημόσιο υπάλληλο που θα γίνει ηθικός-αποτελεσματικός επιχειρηματίας, σε πλαίσια κρατικού μονοπωλίου πάντα, και θα δουλεύει την επιχείρηση με τη μέγιστη δυνατή απόδοση (ας είναι και ελλειματική). Γιατί ροζ μονόκεροι. Να γιατί. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...