Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Edit θα ηθελα να ξερω απο πού ενημερωνεσαι,ακομα να βρω ενα αντικειμενικο site!

 

Ενημερώνμαι για ΓΕΓΟΝΟΤΑ από παντού, για "κρίσεις" γεγονότων από πουθενά (προσπαθώ να κάνω δικές μου).

 

Το ότι έγινε αυτη η σύμβαση/διαγωγισμός είναι γεγονός

Το ότι είναι "για ψίχουλα" και σχέδιο των τοκογλύφων να μας φάνε την "προίκα" μας είναι ... κρίση

 

 

edit:

δεν μου απάντησες όμως, από ποιόν ορισμό προκύπτει (αφού είναι εξ' ορισμού) ότι κερδοφόρες επιχειρήσεις δεν παραχωρούνται/πωλούνται/ιδιωτικοποιούνται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ρευμα δεν μπορει να παραχθει με πολλους τροπους.Παλι σε μονοπωλιο θα καταληξει αν ιδιωτικοποιηθει.Στην αγαπημενη Γερμανια αυξηθηκε κατα 20% το εκαστοτε τιμολογιο και εγινε ολοκληρος χαμος να επανακρατικοποιηθει.

 

 

Γιατι, οταν ξεκινησαν οι εναλλακτικοι παροχοι  στην τηλεπικοινωνια, που παταγαν; Πανω στο δικτυο του μονοπωλιακου οτε δεν παταγαν; Ποσα χρονια περασαν μεχρι να αρχισουν δειλα δειλα να φτιαχνουν δικα του δικτυα, και μεχρι σημερα τοσα χρονια μετα, σε παρα πολλες περιοχες, ακομη στο δικτυο του οτε δεν πατανε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γιατι, οταν ξεκινησαν οι εναλλακτικοι παροχοι  στην τηλεπικοινωνια, που παταγαν; Πανω στο δικτυο του μονοπωλιακου οτε δεν παταγαν; Ποσα χρονια περασαν μεχρι να αρχισουν δειλα δειλα να φτιαχνουν δικα του δικτυα, και μεχρι σημερα τοσα χρονια μετα, σε παρα πολλες περιοχες, ακομη στο δικτυο του οτε δεν πατανε;

σε όλες τις περιοχές πάνω στο "last mile" του ΟΤΕ πατάνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερώνμαι για ΓΕΓΟΝΟΤΑ από παντού, για "κρίσεις" γεγονότων από πουθενά (προσπαθώ να κάνω δικές μου).

 

Το ότι έγινε αυτη η σύμβαση/διαγωγισμός είναι γεγονός

Το ότι είναι "για ψίχουλα" και σχέδιο των τοκογλύφων να μας φάνε την "προίκα" μας είναι ... κρίση

 

 

edit:

δεν μου απάντησες όμως, από ποιόν ορισμό προκύπτει (αφού είναι εξ' ορισμού) ότι κερδοφόρες επιχειρήσεις δεν παραχωρούνται/πωλούνται/ιδιωτικοποιούνται?

Δεν υπαρχει site,εφημεριδα κλπ που δεν εμπλεκει την προσωπικη γνωμη με τα γεγονοτα.Εχει αναχθει σε τεχνη.Επισης τωρα πια ξερουμε τι υποστηριζει ο καθενας αρα με λιγη κριση διακρινεις το γεγονος απο την υποκειμενικη αποψη.

Γεγονος ειναι λοιπον η πωληση/παραχωρηση,γεγονοτα ειναι και οι αριθμοι που αποδεικνυουν ποσα εφερνε στο κρατος,ποσα σκοπευει να φερει στον ιδιωτη και ποσα θα κερδισει/χασει το δημοσιο.Εκει μιλανε οι αριθμοι,δεν χρειαζομαι δημοσιογραφικη καθοδηγηση.

Οσο για το εξ ορισμου εννοω γιατι να πουληθει μια επιχειρηση που φερνει εσοδα στο κρατος?

Γιατι, οταν ξεκινησαν οι εναλλακτικοι παροχοι στην τηλεπικοινωνια, που παταγαν; Πανω στο δικτυο του μονοπωλιακου οτε δεν παταγαν; Ποσα χρονια περασαν μεχρι να αρχισουν δειλα δειλα να φτιαχνουν δικα του δικτυα, και μεχρι σημερα τοσα χρονια μετα, σε παρα πολλες περιοχες, ακομη στο δικτυο του οτε δεν πατανε;

 

Αναφερομαι στον λιγνιτη.Οι μοναδες ειναι μετρημενες,σε ποσους θα πουληθουν?
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αεροδρόμια είχαν μια χαρά έσωσα αλλά βλέπετε ότι αυτοί που κυβερνανε παίρνουν παραδες για να τα δώσουν. Η χώρα είναι δικιά μας αλλά δεν έχουμε φωνή. Πρέπει να ξεσυκωθουμε.

 

μου θυμιζεις κατι τιτλους απο φυλλαδες του τυπου "Αθεοι δικαζουν χριστιανούς!"

 

 

Πως γινεται κρατίδιο να έχει μετοχες σε κοινοπραξία; Και αν, λεμε αν, βαρέσει κανονι η κοινοπραξια, να υποθέσω τα χρέη στα κορόιδα; Τα κερδη τι να γινονται αραγε; Υποδομες στο κρατίδιο; Περίεργα πράγματα..

 

 

το καλυψε το ερωτημα με το παραπανω ο drLo . Και εντος και εκτος Ελλαδος ειναι πολυ διαδεδομενη η συμμετοχη δημοσιου (πχ κρατιδιο , ειτε νομος , ειτε καντονι κλπ) σε επιχειρησεις (ακομα κ τραπεζες)

 

ΥΓ: 1,23 δις. για 14 αεροδρόμια. Ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε να ξεπουλιέται μέχρι να φτάσουν τα 50 δηλαδή...

 
παιζουν παραπανω μεσω κερδων και επενδυσεων που θα κανουν
 
Οσο για τον ΟΣΕ απο που να αρχισουμε..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεφτίλα να έρχονται να σου παίρνουν δημόσιες ζημιογόνες επιχειρήσεις και σε λίγο καιρό να τις κάνουν κερδοφορες. Δυστυχώς όσο και αν δεν θέλουν να το πιστεψουν κάποιοι, Ελλάδα και δημόσιο κερδοφορο για τα επόμενα τουλάχιστον 50 χρόνια, δεν γίνεται να υπάρξει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεφτίλα να έρχονται να σου παίρνουν δημόσιες ζημιογόνες επιχειρήσεις και σε λίγο καιρό να τις κάνουν κερδοφορες. Δυστυχώς όσο και αν δεν θέλουν να το πιστεψουν κάποιοι, Ελλάδα και δημόσιο κερδοφορο για τα επόμενα τουλάχιστον 50 χρόνια, δεν γίνεται να υπάρξει

 

Τα ζημιογονα αεροδρομια δεν τα πηρανε,τα κερδοφορα πηρανε.

Πετας και 50 χρονια στο τελος λες και ξερεις ποιοι θα κυβερνανε αυτα τα 50 χρονια.

Οποιαδηποτε δημοσια επιχειρηση μπορει να γινει κερδοφορα αν υπαρχει η αναλογη θεληση.

Το να θελεις ομως οι μεταφορες να ειναι κερδοφορες σου δημιουργει μεγαλυτερα προβληματα στην οικονομια της χωρας.

Απο τα ζημιογονα αεροδρομια που θα μεινουν στον ελεγχο του δημοσιου, ειναι θεμα χρονου για καποια απο τις επομενες δοσεις να ειναι προαπαιτουμενο να κλεισουν ορισμενα απο αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όπως είπε ο Καζάκης αν ξεπουλήσουμε την όποια κερδοφόρο επιχείρηση, η μόνη επένδυση που απομένει να γίνει είναι τα πορνεία.

Αλήθεια σε ποιο τομέα θα γίνουν επενδύσεις,όχι κερδοσκοπικά παιχνίδια αλλά επενδύσεις που θα έχει όφελος το ελληνικό δημόσιο;

Θα πει κανείς ποιο ελληνικό δημόσιο,το υπό κατοχή,whateva.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου αρέσει σε τέτοιες συζητήσεις είναι ότι οι νουμεροσυγκρίσεις γίνονται με το σταγονόμετρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ζημιογονα αεροδρομια δεν τα πηρανε,τα κερδοφορα πηρανε.

 

 

και γιατι κραταει το ελληνικο κρατος τα ζημιογονα αεροδρομια και δεν τα κλεινει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γιατι κραταει το ελληνικο κρατος τα ζημιογονα αεροδρομια και δεν τα κλεινει;

 

Πες το στους κατοικους των περιοχων που εχουν τα ζημιογονα αεροδρομια.

Για να μειωθουν τα ελλειμματα της χωρας θα τους πεις KilliiK, θα πρεπει να σας κλεισω τα αεροδρομια και αν δεν σας αρεσει αυτο μαζεψτε τα μπογαλακια σας για αλλες πολιτειες,γιατι ετσι θα μπορεσω να πουλησω τον τοπο σας σε αλλους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ζημιογόνα να μην τα πουλήσουμε, γιατί έτσι.

 

Τα κερδοφόρα να μην τα πουλήσουμε επίσης, γιατί έτσι.

 

Γενικά δεν πουλάμε, τι δεν καταλαβαίνεις.

 

Ελληνική Σοβιετία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες το στους κατοικους των περιοχων που εχουν τα ζημιογονα αεροδρομια.

Για να μειωθουν τα ελλειμματα της χωρας θα τους πεις KilliiK, θα πρεπει να σας κλεισω τα αεροδρομια και αν δεν σας αρεσει αυτο μαζεψτε τα μπογαλακια σας για αλλες πολιτειες,γιατι ετσι θα μπορεσω να πουλησω τον τοπο σας σε αλλους.

 

 

αυτο τωρα υποτιθεται ειναι σοβαρος λογος γιατι δεν κλεινουν οι ζημιογονες, κρατικες επιχειρησεις; για να μην παρεξηγηθουν οι κατοικοι αυτων των περιοχων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οποιαδηποτε δημοσια επιχειρηση μπορει να γινει κερδοφορα αν υπαρχει η αναλογη θεληση.

 

 

Με το "αν υπάρχει ανάλογη θέληση" και το σταυρό στο χέρι δε γίνεται τίποτα. Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και ζητάει λύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...