michael92 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Δεν είναι δικά μου τα αεροδρόμια για να μου τα πάρουν. Ανήκουν στο τέρας. Ότι δεν έχει να κάνει με ύδρευση και παιδεία ας ιδιωτικοποιηθεί πλήρως. Υποχρεωτική ιδιωτική ασφάλεια υγείας η οποία θα έχει καλύτερες παροχές και θα είναι πιο φθηνή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
celt3 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Πάροχοι ΥΠΑΡΧΟΥΝ απλά υπάρχουν αρκετά "ζητήματα" στην αγορά ρεύματος που μπορεί να "ελέγξει" ακόμα η ΔΕΗ και γι' αυτό έχουμε αρκετές στρεβλώσεις. (και στη πράξη μονοπώλιο) Αφού οι 29 αυτοί ξέρουν καλύτερα τα θέματα αυτα , τώρα που "έχουν τα μέσα" γιατί δε προτείνουν το ελληνικό "κρατίδιο" της θεσσαλονίκης που "έχασε" το αεροδρόμιό του να κάνει μια εταιρεία να "χτυπήσει" το αεροδρόμιο ξέρωγώ του Αμβρούργου. Τα μεσα?Οσοι εναντιωθηκαν απαξιωθηκαν...Το θεμα δεν ειναι η παραχωρηση αλλα το τιμημα.Θεωρεις οτι ο διαγωνισμος δεν ηταν σχεδιασμενος ετσι ωστε να ξεπουληθει για ψιχουλα στην γερμανικη εταιρια?Ο ιδιος ο Σοιμπλε το εθεσε ως επιτακτικη αναγκη στην συζητηση για το μνημονιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*nenya* Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Λάθος τίτλος. Δεν μας τα παίρνουν όλα. Τους τα δίνουμε όλα. Και με υπογραφές και με επισημότητα. Αλλά πάνω απ'όλα...με υπερηφάνεια. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Επειδή πουθενά δεν το άκουσα. Τα αεροδρόμια τα πουλήσαμε ή υπογράψαμε κάποιου είδους εκμισθωση για Χ χρόνια. Αν είναι το 2ο δεν βρίσκω τίποτε κακό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Adon1s Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Δε ξέρω αν είναι εκμίσθωση, αλλά είναι διάρκειας 40+10 ετών . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Οσοι εναντιωθηκαν απαξιωθηκαν...Το θεμα δεν ειναι η παραχωρηση αλλα το τιμημα.Θεωρεις οτι ο διαγωνισμος δεν ηταν σχεδιασμενος ετσι ωστε να ξεπουληθει για ψιχουλα στην γερμανικη εταιρια? Από που προκύπτει αυτό ? (πέρα από τις προσφιλείς θεωρίας συνωμοσίας) Το "για ψίχουλα" από που προκύπτει? Θα με ενδιέφερε να το το "valuation" σου (ειδικά για το Άκτιο). Δε ξέρω τι πάει να πει "μικρό" ή "μεγάλο" τίμημα. Ξέρω μόνο το market value. Όλα τα άλλα τα θεωρώ μέχρι αποδείξεως του εναντίου ιστορίες να χα με να λέγαμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Επειδή πουθενά δεν το άκουσα. Τα αεροδρόμια τα πουλήσαμε ή υπογράψαμε κάποιου είδους εκμισθωση για Χ χρόνια. Αν είναι το 2ο δεν βρίσκω τίποτε κακό. ούε το ένα ούτε "ακριβώς" το άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Όσο δεν πωλείται της Αλεξανδρούπολης, εγώ δεν κοντράρω. Δίφυλλη πόρτα, πάνω από το ένα φύλλο ΠΥΛΗ Α, από το άλλο ΠΥΛΗ Β.Έρωτας. Δεν σε πιάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Παραδειγματα υπαρχουν πολλα στο εξωτερικο.Δες τι εγινε κι εδω με την energa.Ειδικα για το νερο οπου πηγε σε ιδιωτες εγιναν προσπαθειες επανακτησης απο το κρατος μετα τα χαλια που ειδαν. Πρεπει καποια στιγμη να διαχωρισουμε δυο βασικα πραγματα. Αλλο ειναι να εισαι νομιμος (εστω και με παραθυρακια), και αλλο να εισαι παρανομος. Η ενεργα και η καθε εναργα, απλα παρανομησαν, μη αποδιδοντας αυτα που εισεπραταν, Εκει ας επιληφθει η δικαιοσυνη. Γιατι στον τομεα της τηλεπικοινωνιας οσοι εκαναν λαμογια, την εκαναν νωρις; Δε θα μπορουσε κι εκει η καθε φορθνετ να γινει μια ενεργα; Θα ειχε καμια διαφορα; Ο παρανομος ειναι παρανομος. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Επειδή πουθενά δεν το άκουσα. Τα αεροδρόμια τα πουλήσαμε ή υπογράψαμε κάποιου είδους εκμισθωση για Χ χρόνια. Αν είναι το 2ο δεν βρίσκω τίποτε κακό. Προσωπικά δε θα έβρισκα κακό και το 1ο ... αλλά δε μπορώ να μη γελάω με όσους όλη τη βδομάδα φωνάζουν για να μη παραχωρηθούν για εκμετάλλευση υποδομές σε "κακούς ιδιώτες" και την Κυριακή ... πάνε στο ΚαραΪσκάκη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
celt3 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Από που προκύπτει αυτό ? (πέρα από τις προσφιλείς θεωρίας συνωμοσίας) Το "για ψίχουλα" από που προκύπτει? Θα με ενδιέφερε να το το "valuation" σου (ειδικά για το Άκτιο). Δε ξέρω τι πάει να πει "μικρό" ή "μεγάλο" τίμημα. Ξέρω μόνο το market value. Όλα τα άλλα τα θεωρώ μέχρι αποδείξεως του εναντίου ιστορίες να χα με να λέγαμε. Μιλαμε για ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ αεροδρομια(κλειδια για την βαρια βιομηχανια μας,τον τουρισμο),εξ ορισμου η ιδιωτικοποιηση δεν εχει νοημα οπως και στον οπαπ. Απο κει και περα αδρα www.nostimonimar.gr/ard-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF hotdoc.gr/article/germanika-ta-aerodromia-tis-elladas-mia-epikindini-ekhwrisi Sorry για τα λινκ,δεν μπορω μεσω τηλ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Μιλαμε για ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ αεροδρομια(κλειδια για την βαρια βιομηχανια μας,τον τουρισμο),εξ ορισμου η ιδιωτικοποιηση δεν εχει νοημα οπως και στον οπαπ. Αυτό από ποιόν "ορισμό" προκύπτει? links μέσων κομματικων παρατάξεων και μικροπολιτικών συμφερόντων σπάνια ανοίγω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
celt3 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Πρεπει καποια στιγμη να διαχωρισουμε δυο βασικα πραγματα. Αλλο ειναι να εισαι νομιμος (εστω και με παραθυρακια), και αλλο να εισαι παρανομος. Η ενεργα και η καθε εναργα, απλα παρανομησαν, μη αποδιδοντας αυτα που εισεπραταν, Εκει ας επιληφθει η δικαιοσυνη. Γιατι στον τομεα της τηλεπικοινωνιας οσοι εκαναν λαμογια, την εκαναν νωρις; Δε θα μπορουσε κι εκει η καθε φορθνετ να γινει μια ενεργα; Θα ειχε καμια διαφορα; Ο παρανομος ειναι παρανομος. Το ρευμα δεν μπορει να παραχθει με πολλους τροπους.Παλι σε μονοπωλιο θα καταληξει αν ιδιωτικοποιηθει.Στην αγαπημενη Γερμανια αυξηθηκε κατα 20% το εκαστοτε τιμολογιο και εγινε ολοκληρος χαμος να επανακρατικοποιηθει. Αυτό από ποιόν "ορισμό" προκύπτει? links μέσων κομματικων παρατάξεων και μικροπολιτικών συμφερόντων σπάνια ανοίγω. Το 1ο λινκ εχει συνεντευξεις γερμανων,οσο για το 2ο μην παρασυρεσαι απο το χαλι που εγινε το κουτι της πανδωρας προσπαθωντας να στηριξει την κυβερνηση,στο περιοδικο εχει γινει καλη και εμπεριστατωμενη δουλεια.Μπορω να επανελθω το βραδυ,εχω bookmarks για το συγκεκριμενο θεμα απο τον υπολογιστη. Edit θα ηθελα να ξερω απο πού ενημερωνεσαι,ακομα να βρω ενα αντικειμενικο site! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Παροχοι υπαρχουν,εμπιστοσυνη ομως?Ρωτα αυτους που ηταν σε energa και hellaspower.Δεν βαρεσαν κανονι γιατι τους εβαζε εμποδια η δεη. Η σημαντικοτερη κατ'εμε αιτια για να μην περασει σε ιδιωτη(και μιλαω κυριως για το νερο) ειναι η εξασφαλιση του κοινωνικου χαρακτηρα του συγκεκριμενου αγαθου,ιδιαιτερα σε αυτες τις οικονομικες συνθηκες. Γιατί έχετε κολλήσει στην Energa και στην HELLAS που στην τελική δεν εξαπάτησαν πελάτη τους. Γιατί δεν αναφέρετε και τις άλλες που δεν έκλεισαν από νομικά θέματα αλλά γιατί εκδιώχθηκαν από τις μονοπολιακές τακιτκές της ΔΕΗ. Γιατί να μην έχετε εμπισοσύνη σε μία από τις αρκετές ακόμα και σήμερα ιδιωτικές εταιρείες που απλά δε σας "πλησιάζουν" ως μικροκαταναλωτές λόγω των στρεβλώσεων που λέγαμε. Τελος πάντων, δε θα συνεχίσω μιας και ο "εργοδότης" μου είναι "αδελφή εταιρεία" με πάροχο και μπορεί να παρεξηγηθώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Muchacho Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Αυτο εδω ισχυει? https://en.wikipedia.org/wiki/Railways_of_Greece#Financial_problems The average salary of a rail employee is over $78,000. Παιζαν τετοιοι μισθοι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα