Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Aπ' όλα τα εργοτάξια της ζωής μου το ''Ελευθέριος Βενιζέλος'' ήταν το πιο κολασμένο. Είχα παρέα όλη μέρα ένα Γερμανό 65 ετών με πυρηνικές μπαταρίες, φαντάσου, ήμουν και νέος τότε αλλά παρόλα αυτά στις 7 το απόγευμα έφευγα με τα 4 ενώ ο γέρος άντεχε κι άλλο 12ωρο.

Πάντως έγινε ωραίο. Καμαρώναμε και οι 2 στο τέλος.

Θέλω να πω δηλαδή ότι αυτά τα πράγματα χτίστηκαν με πολύ κόπο. Όχι από κομματόσκυλους. Αυτοί μόνο να γκρεμίσουν μπορούν.

Και λίγα έχεις δει.

Εδώ τους έβλεπα τους 65+ στη Γερμανία να ανεβαίνουν με τις σκάλες δίπλα από κυλιόμενες και να φθάνουν πριν από εμένα που ήμουν στην κυλιόμενη.

Για το περπάτημα δε στο δρόμο δε το συζητώ.

Περπατούσαν 3 φορές τη δικιά μου ταχύτητα (και είμαι και ψηλός).

Ουσιαστικά δηλαδή οι Γερμανοί δεν πάψανε ποτέ να είναι στρατός.

Απλά θέλει προσοχή όταν είσαι σε τόσο μεγάλο βαθμό πιο οργανωμένος από άλλους λαούς να μην καβαλήσεις το καλάμι (όπως είχε γίνει με τον Χίτλερ)

Πωλήθηκε και αυτό. 14 αεροδρόμια σύνολο.

Ωραία.Ούτε φώτα δεν είχε το βράδυ.

Και οι τουαλέτες τριτοκοσμικές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενώ όταν οι τιμές είναι "χαμηλά" αλλά πληρώνεις το έλλειμμα της κρατικής επιχείρησης μέσω φορολογίας το πορτοφόλι σου αισθάνεται καλύτερα;

 

 

Δεν ξέρω, εξαρτάται από το αν η λειτουργία των αεροδρομίων σα δραστηριότητα απέφερε κέρδη και πόσα. Έχεις μήπως σκεφτεί το ενδεχόμενο να ήταν ελλειμματική;

 

Ακόμα κι αν δεν ήταν ελλειμματική, μήπως το συνολικό ισοζύγιο ήταν χαμηλότερο από τις άμεσες και έμμεσες εισπράξεις που θα προκύψουν από τη σύμβαση;

 

Ακόμα κι αν το ισοζύγιο ήταν υψηλότερο, μήπως είναι σκόπιμο υπό κάποιες συνθήκες (πχ εντελώς τυχαία όταν δεν υπάρχει ρευστό) να δώσει κανείς τη λειτουργία σε τρίτους για να φύγουν έτσι από πάνω του και τα λειτουργικά έξοδα που τρέχουν;

 

Θα μ ενδιέφερε πολύ να έβλεπα κάποιον να δίνει και νούμερα για να στηρίξει τις απόψεις του. Ίσως είμαι περίεργος, αλλά για κάποιο λόγο βρίσκω τα νούμερα πιο πειστικά σαν επιχείρημα από το bold κείμενο.

Εχω βάλει ένα βιντεάκι 6΄ είναι, αν ευκαιρεις ρίξε μια ματιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία.Ούτε φώτα δεν είχε το βράδυ.

Και οι τουαλέτες τριτοκοσμικές.

Όσο δεν πωλείται της Αλεξανδρούπολης, εγώ δεν κοντράρω. Δίφυλλη πόρτα, πάνω από το ένα φύλλο ΠΥΛΗ Α, από το άλλο ΠΥΛΗ Β.

Έρωτας.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα κατσε να πουληθει η δεη και το νερο και να δεις πού ακριβως θα φτασουν οι τιμες.

Στο εξωτερικο που μενω πολυ πιο φτηνα πληρωνω ρευμα που μου προσφερουν ιδιωτικες εταιριες. αποσο πληρωνα ποτε στην ΔΕΗ.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο δεν πωλείται της Αλεξανδρούπολης, εγώ δεν κοντράρω. Δίφυλλη πόρτα, πάνω από το ένα φύλλο ΠΥΛΗ Α, από το άλλο ΠΥΛΗ Β.Έρωτας.

Γιατί ρε, αν ανοίξεις τη μια μερια, στρίβεις αριστερά βγαίνεις στην Α, αν βγεις απο την άλλη στρίβεις δεξιά και βγαίνεις στη Β και αν πας ευθεία βγαίνεις στο σουπερμάρκετ ΑΒ, δεν θέλει και πολύ μυαλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω βάλει ένα βιντεάκι 6΄ είναι, αν ευκαιρεις ρίξε μια ματιά.

Το είδα. Πολύ μπλα μπλα, από νούμερα δεν.

 

Υπόψιν δεν υποστηρίζω πως από όποια πλευρά και να το δεις είναι συμφέρουσα εξέλιξη. Δεν υποστηρίζω καν ότι είναι συμφέρουσα εξέλιξη από οποιαδήποτε πλευρά. Αυτό που λέω είναι ότι θα μπορούσε να είναι, και χωρίς νούμερα τα υπόλοιπα είναι αέρας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο εξωτερικο που μενω πολυ πιο φτηνα πληρωνω ρευμα που μου προσφερουν ιδιωτικες εταιριες. αποσο πληρωνα ποτε στην ΔΕΗ.

 

Επαναλαμβανω δες τι εγινε με energa.Καλα θα ηταν να επεφταν οι τιμες αν υπηρχαν περισσοτεροι παροχοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και λίγα έχεις δει.

Εδώ τους έβλεπα τους 65+ στη Γερμανία να ανεβαίνουν με τις σκάλες δίπλα από κυλιόμενες και να φθάνουν πριν από εμένα που ήμουν στην κυλιόμενη.

Για το περπάτημα δε στο δρόμο δε το συζητώ.

Περπατούσαν 3 φορές τη δικιά μου ταχύτητα (και είμαι και ψηλός).

 

Στο έργο που δούλεψα πρόσφατα να δεις σκηνικό, καμιά 10ριά Έλληνες+Τούρκους να τρέχουν από πίσω (σε επιθεώρηση πάνω-κάτω όλο το εργοτάξιο) από έναν Γερμανό και να τα έχουν φτύσει και ο Γερμανός εκεί να μη καταλαβαίνει τίποτα (εντάξει που ρίχνει και 2-3 κεφάλια ... but still).

Στο εξωτερικο που μενω πολυ πιο φτηνα πληρωνω ρευμα που μου προσφερουν ιδιωτικες εταιριες. αποσο πληρωνα ποτε στην ΔΕΗ.  

 

Στη τουρκία πληρώνω λιγότερο ρεύμα από το σπίτι μου στην Ελλάδα που είναι 80% του χρόνου κλειστό.

 

Έχω μπροστά μου τον λογαριασμό.

 

Μηνιαίος λογαριασμός : 37TL (11.59 eur) ... πρέπει να είναι μόνο ρέυμα (χωρής τέλη κλπ)

 

flat rate (ανεξαρτήτος κατανάλωσης) τιμή kwh : 0.254147TL (0.078786 eur)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αντιδράσεις 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

 

Στις 27 Ιουλίου, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση που κατέθεσαν στους αρμόδιους υπουργούς, έκαναν λόγο για μια «τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημία» από την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

 

Σύμφωνα με τα όσα υποστήριζαν οι βουλευτές, το ελληνικό κράτος θα έχει τετραπλάσια έως και πενταπλάσια απώλεια εσόδων.

 

Οι βουλευτές μεταξύ άλλων επισήμαιναν:

 

«Ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το "σπατόσημο" θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ». «Με δεδομένο το γεγονός των χαμηλών προσόδων πολλών μικρών αερολιμένων, η βιωσιμότητά τους σε συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού θα είναι αδύνατη» υποστηρίζουν.

 

Όπως τόνιζαν τότε, οι οικονομικές αναπτυξιακές επιπτώσεις από τυχόν ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, «θα είναι μη αναστρέψιμες και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η σημερινή κυβέρνηση να χρεωθεί το βάρος αυτής της ιστορικής πράξης, με τη δικαιολογία της άσκησης ωμών εκβιασμών από τους δανειστές».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναλαμβανω δες τι εγινε με energa.Καλα θα ηταν να επεφταν οι τιμες αν υπηρχαν περισσοτεροι παροχοι.

 

Πάροχοι ΥΠΑΡΧΟΥΝ απλά υπάρχουν αρκετά "ζητήματα" στην αγορά ρεύματος που μπορεί να "ελέγξει" ακόμα η ΔΕΗ και γι' αυτό έχουμε αρκετές στρεβλώσεις. (και στη πράξη μονοπώλιο)

Οι αντιδράσεις 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

 

Στις 27 Ιουλίου, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση που κατέθεσαν στους αρμόδιους υπουργούς, έκαναν λόγο για μια «τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημία» από την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

 

Σύμφωνα με τα όσα υποστήριζαν οι βουλευτές, το ελληνικό κράτος θα έχει τετραπλάσια έως και πενταπλάσια απώλεια εσόδων.

 

Οι βουλευτές μεταξύ άλλων επισήμαιναν:

 

«Ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το "σπατόσημο" θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ». «Με δεδομένο το γεγονός των χαμηλών προσόδων πολλών μικρών αερολιμένων, η βιωσιμότητά τους σε συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού θα είναι αδύνατη» υποστηρίζουν.

 

Όπως τόνιζαν τότε, οι οικονομικές αναπτυξιακές επιπτώσεις από τυχόν ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, «θα είναι μη αναστρέψιμες και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η σημερινή κυβέρνηση να χρεωθεί το βάρος αυτής της ιστορικής πράξης, με τη δικαιολογία της άσκησης ωμών εκβιασμών από τους δανειστές».

 

Αφού οι 29 αυτοί ξέρουν καλύτερα τα θέματα αυτα , τώρα που "έχουν τα μέσα" γιατί δε προτείνουν το ελληνικό "κρατίδιο" της θεσσαλονίκης που "έχασε" το αεροδρόμιό του να κάνει μια εταιρεία να "χτυπήσει" το αεροδρόμιο ξέρωγώ του Αμβρούργου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι από αυτές τις μπίζνες που το "κακό και ανεύθυνο" κράτος δεν μπορεί να κάνει, παρά μόνο ο καλός και τίμιος ιδιώτης-επενδυτής.

 

Δηλαδή ο λαός επωμίζεται όλο το κόστος κατασκευής ενός έργου, έρχεται μετά ο διεφθαρμένος πολιτικός το απαξιώνει και το κάνει δυσλειτουργικό, και καταφθάνει σαν "σωτήρας" ο επενδυτής για να το πάρει κοψοχρονιά και να τα κονομήσει.

 

Αλλά είπαμε έτσι θα έρθει η ανάπτυξη (μέσω των μισθών 400ε και των εισφορών για συντάξεις 200ε) και ο λαός θα πάρει πίσω τα λεφτά του. Όπως και με την επένδυση των λαθρεμπόρων στον ΟΠΑΠ.

 

ΥΓ: 1,23 δις. για 14 αεροδρόμια. Ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε να ξεπουλιέται μέχρι να φτάσουν τα 50 δηλαδή...

 

Φίλε μου, κανένας πολιτικός δεν απαξίωσε τα αεροδρόμια. Τα απαξίωσαν οι εργαζόμενοί τους και οι διοικήσεις τους. Όταν, για παράδειγμα, οι τουαλέτες του αεροδρομίου Μακεδονία της Θεσσαλονίκης βρωμοκοπάν, δεν φταίνε οι πολιτικοί. Φταίνε είτε οι εργαζόμενοι που δεν καθαρίζουν είτε οι διοικούντες που δεν προμηθεύουν με τα απαραίτητα καθαριστικά τους υπαλλήλους.

 

 

 

Όσο δεν πωλείται της Αλεξανδρούπολης, εγώ δεν κοντράρω. Δίφυλλη πόρτα, πάνω από το ένα φύλλο ΠΥΛΗ Α, από το άλλο ΠΥΛΗ Β.

Έρωτας.

 

Pic or it didn't happen

 

 

 

Και ο ΟΣΕ να πουληθεί, πιο διεφθαρμένος, δυσκίνητος, άχρηστος και σπάταλος οργανισμός δεν νομίζω οτι υπάρχει.

 

Βασικά, πιστεύω ότι από τον ΟΣΕ έπρεπε να ξικινήσουν τις αποκρατικοποιήσεις. Συρμοί παμπάλαιοι και εισιτήρια πιο ακριβά και από αεροπορικά. Αλλά ποιος σόφρων άνθρωπος θα αγοράσει έναν οργανισμό-εταιρία που χρωστάει τα μαλλιά της κεφαλής του; Τέσπα, μεγάλο θέμα συζήτησης που σηκώνει δικό του thread.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάροχοι ΥΠΑΡΧΟΥΝ απλά υπάρχουν αρκετά "ζητήματα" στην αγορά ρεύματος που μπορεί να "ελέγξει" ακόμα η ΔΕΗ και γι' αυτό έχουμε αρκετές στρεβλώσεις. (και στη πράξη μονοπώλιο)

Παροχοι υπαρχουν,εμπιστοσυνη ομως?Ρωτα αυτους που ηταν σε energa και hellaspower.Δεν βαρεσαν κανονι γιατι τους εβαζε εμποδια η δεη.

Η σημαντικοτερη κατ'εμε αιτια για να μην περασει σε ιδιωτη(και μιλαω κυριως για το νερο) ειναι η εξασφαλιση του κοινωνικου χαρακτηρα του συγκεκριμενου αγαθου,ιδιαιτερα σε αυτες τις οικονομικες συνθηκες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<p>

<br />
Βασικά, πιστεύω ότι από τον ΟΣΕ έπρεπε να ξικινήσουν τις αποκρατικοποιήσεις. Συρμοί παμπάλαιοι και εισιτήρια πιο ακριβά και από αεροπορικά. Αλλά ποιος σόφρων άνθρωπος θα αγοράσει έναν οργανισμό-εταιρία που χρωστάει τα μαλλιά της κεφαλής του; Τέσπα, μεγάλο θέμα συζήτησης που σηκώνει δικό του thread.<br />

 

Εχει τεθεί το θέμα αγοράς του ΟΣΕ απο Ρωσους επενδυτές, απο τον Ιβάν Σαββίδη . Υπάρχει η πρόθεση .

Επεξ/σία από Adon1s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p></p><p> </p><p>

Εχει τεθεί το θέμα αγοράς του ΟΣΕ απο Ρωσους επενδυτές, απο τον Ιβάν Σαββίδη . Υπάρχει η πρόθεση .</p>

Εδώ και 2-3 χρόνια αλλά ακομα τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...