Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι από αυτές τις μπίζνες που το "κακό και ανεύθυνο" κράτος δεν μπορεί να κάνει, παρά μόνο ο καλός και τίμιος ιδιώτης-επενδυτής.

Δηλαδή ο λαός επωμίζεται όλο το κόστος κατασκευής ενός έργου, έρχεται μετά ο διεφθαρμένος πολιτικός το απαξιώνει και το κάνει δυσλειτουργικό, και καταφθάνει σαν "σωτήρας" ο επενδυτής για να το πάρει κοψοχρονιά και να τα κονομήσει.

Αλλά είπαμε έτσι θα έρθει η ανάπτυξη (μέσω των μισθών 400ε και των εισφορών για συντάξεις 200ε) και ο λαός θα πάρει πίσω τα λεφτά του. Όπως και με την επένδυση των λαθρεμπόρων στον ΟΠΑΠ.

ΥΓ: 1,23 δις. για 14 αεροδρόμια. Ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε να ξεπουλιέται μέχρι να φτάσουν τα 50 δηλαδή...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι από αυτές τις μπίζνες που το "κακό και ανεύθυνο" ελληνικό κράτος δεν μπορεί να κάνει, παρά μόνο ο καλός και τίμιος ιδιώτης- το γερμανικό κρατός επενδυτής.

 

fixed.

 

 

το πρόβλημα δεν είναι τόσο στο "κράτος" όσο στο "ελληνικό"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τι είναι περίεργο ? είναι η από τις δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που έχουν μέτοχο κράτος/κρατίδιο.

 

Γιατί σου φαίνεται αυτό περίεργο και όχι πχ να έχει το ελληνικό κράτος αντίστοιχα συμμετοχή σε μια εταιρεία?

 

 

 

 

Νομιζω το περιεργο ειναι οτι δεν προκειται για αυτονομο κρατος αλλα για "πολιτεια" της Γερμανιας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω το περιεργο ειναι οτι δεν προκειται για αυτονομο κρατος αλλα για "πολιτεια" της Γερμανιας

 

"Αυτονομο" κράτος είναι ... "ανεξάρτητο" δεν είναι.

 

So what?

 

Λίγες νομαρχίες ή δήμοι έχουν ΑΕ ή άλλης μορφής εταιρείες?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το κράτος έχει αποδειχθεί ανίκανο να συντηρήσει και να λειτουργήσει έργα. Αεροδρόμια, ΟΣΕ, λιμάνια σαπίζουν . Αγοράζει BMW και συνειδητοποιεί οτι δεν έχει λεφτά να την συντηρήσει, με αποτέλεσμα αντί βενζίνης να την ταΐζει κάτουρα και στις γρατζουνιές στο χρώμα να βάζει blanco για να της μπαλώσει.

Ιδιώτης και πάλι ιδιώτης, μπας και γίνουμε άνθρωποι και οι συγκεκριμένες υπηρεσίες ανθρώπινες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Αυτονομο" κράτος είναι ... "ανεξάρτητο" δεν είναι.

 

So what?

 

Λίγες νομαρχίες ή δήμοι έχουν ΑΕ ή άλλης μορφής εταιρείες?

Τιποτα απολυτως δεν εισαι.Απο τη στιγμη που σε ελεγχει καποιος οικονομικα ειναι σχεδον σα να σε ελεγχει με οπλα.Αν σου κοψει τα λεφτα πεθαινεις της πεινας,αν πατησει την σκανδαλη πεθανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του οποίου του χρωστάς λεφτά υπόψιν και όχι λίγα , είναι πολύ πιο δυνατός από εσένα και σου έδωσε στο παρελθόν πάνω από 2 φορές "χάρη" και ελαστικότητα και διορία στο να του τα επιστρέψεις αλλά δεν έκανες τίποτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι νομικό το ζήτημα, και χρειάζεται αρκετή μελέτη πριν αρχίσουμε να απαιτούμε. Ειδικά για όσους αρέσκονται στο να φωνάζουν "ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΠΛΙΡΟΝΟΥΝ ΦΠΑ!!1". Σαφώς και θέλω να λαμβάνει η χώρα μου τις οφειλές που δικαιούται, πρέπει όμως να ξέρουμε τι λέμε.

 

Επειδή προφανώς δεν ξέρω τι λέω αλλά και τι διαβάζω, εξήγησέ μου λίγο το παρακάτω

 

 

Με μια ιστορική απόφαση το διοικητικό εφετείο Αθηνών δικαίωσε το ελληνικό δημόσιο αναγκάζοντας την γερμανική εταιρεία Hochtief, η οποία εκμεταλλευόταν επί 20 χρόνια το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», να καταβάλει 600 εκατ. ευρώ για ΦΠΑ που δεν απέδιδε στα κρατικά ταμεία.

 

Με την απόφαση του εφετείου ο γερμανικός κολοσσός γίνεται πλέον ο μεγαλύτερος εν ενεργεία μεγαλοφειλέτης στη χώρα μας καθώς αν συνυπολογιστούν και οι υπόλοιπες οφειλές της εταιρείας σε ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ κ.λπ., τα συνολικά χρέη της Hochtief μπορεί να αγγίξουν το 1 δισ. ευρώ.

 

Η απόφαση δημοσιεύθηκε την προηγούμενη Δευτέρα και θεωρείται άμεσα εκτελεστή ενώ μόλις την παραλάβει η αρμόδια ΔΟΥ καλείται να βεβαιώσει για είσπραξη σε βάρος της Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., ποσό που εκτιμάται πως θα ανέλθει ή και θα ξεπεράσει τα 500 εκ. ευρώ για τον ΦΠΑ και τα πρόστιμα που η εταιρεία όφειλε αλλά αρνούνταν να καταβάλει.

 

Η εφορία δεν έχει υπολογίσει ακόμη τις χρήσεις μέχρι το 2013 και η είσπραξη μπορεί να γίνει μέσω ρύθμισης από μελλοντικά κέρδη του αεροδρομίου. Προς το παρόν το ελληνικό δημόσιο δεν έχει ασκήσει μέτρα είσπραξης και κατασχέσεις ούτε έχει έλθει σε συμφωνία με την εταιρεία για συμψηφισμό χρεών.

Πηγή

 

Εναλλακτικά, μπορείς να διαβάσεις την είδηση και εδώ -> Γερμανός ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα.

 

Με απόφαση δικαστηρίου, η Hochtief είναι και επίσημα ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα για μη απόδοση ΦΠΑ και ασφαλιστικών εισφορών. Για εξήγησέ μου τώρα τι ακριβώς δεν κατάλαβα.

Είναι νομικό το ζήτημα, και χρειάζεται αρκετή μελέτη πριν αρχίσουμε να απαιτούμε. Ειδικά για όσους αρέσκονται στο να φωνάζουν "ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΠΛΙΡΟΝΟΥΝ ΦΠΑ!!1". Σαφώς και θέλω να λαμβάνει η χώρα μου τις οφειλές που δικαιούται, πρέπει όμως να ξέρουμε τι λέμε.

 

Επειδή προφανώς δεν ξέρω τι λέω αλλά και τι διαβάζω, εξήγησέ μου λίγο το παρακάτω

 

Με μια ιστορική απόφαση το διοικητικό εφετείο Αθηνών δικαίωσε το ελληνικό δημόσιο αναγκάζοντας την γερμανική εταιρεία Hochtief, η οποία εκμεταλλευόταν επί 20 χρόνια το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», να καταβάλει 600 εκατ. ευρώ για ΦΠΑ που δεν απέδιδε στα κρατικά ταμεία.

 

Με την απόφαση του εφετείου ο γερμανικός κολοσσός γίνεται πλέον ο μεγαλύτερος εν ενεργεία μεγαλοφειλέτης στη χώρα μας καθώς αν συνυπολογιστούν και οι υπόλοιπες οφειλές της εταιρείας σε ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ κ.λπ., τα συνολικά χρέη της Hochtief μπορεί να αγγίξουν το 1 δισ. ευρώ.

 

Η απόφαση δημοσιεύθηκε την προηγούμενη Δευτέρα και θεωρείται άμεσα εκτελεστή ενώ μόλις την παραλάβει η αρμόδια ΔΟΥ καλείται να βεβαιώσει για είσπραξη σε βάρος της Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., ποσό που εκτιμάται πως θα ανέλθει ή και θα ξεπεράσει τα 500 εκ. ευρώ για τον ΦΠΑ και τα πρόστιμα που η εταιρεία όφειλε αλλά αρνούνταν να καταβάλει.

 

Η εφορία δεν έχει υπολογίσει ακόμη τις χρήσεις μέχρι το 2013 και η είσπραξη μπορεί να γίνει μέσω ρύθμισης από μελλοντικά κέρδη του αεροδρομίου. Προς το παρόν το ελληνικό δημόσιο δεν έχει ασκήσει μέτρα είσπραξης και κατασχέσεις ούτε έχει έλθει σε συμφωνία με την εταιρεία για συμψηφισμό χρεών.

Πηγή

 

Εναλλακτικά, μπορείς να διαβάσεις την είδηση και εδώ -> Γερμανός ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα.

 

Με απόφαση δικαστηρίου, η Hochtief είναι και επίσημα ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα για μη απόδοση ΦΠΑ και ασφαλιστικών εισφορών. Για εξήγησέ μου τώρα τι ακριβώς δεν κατάλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή προφανώς δεν ξέρω τι λέω αλλά και τι διαβάζω, εξήγησέ μου λίγο το παρακάτω

 

 

Εναλλακτικά, μπορείς να διαβάσεις την είδηση και εδώ -> Γερμανός ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα.

 

Με απόφαση δικαστηρίου, η Hochtief είναι και επίσημα ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα για μη απόδοση ΦΠΑ και ασφαλιστικών εισφορών. Για εξήγησέ μου τώρα τι ακριβώς δεν κατάλαβα.

Εγώ το μόνο που έθιξα ήταν η νομική πολυπλοκότητα του θέματος, ενάντια σε όσους αφηνιάζουν  διαβάζοντας τσιτάτους τίτλους κωλοφυλλάδων, καταδικάζοντας ολόκληρα έθνη, χωρίς να το ψάξουν περαιτέρω. Δεν είπα τίποτα για σένα. Ξέρουμε ακριβώς τί συμφωνία είχε γίνει; Ξέρουμε σίγουρα ότι η διαφωνία μπορεί να λυθεί σε Ελληνικό δικαστήριο; Αν ναι, το θέμα έχει λήξει και περιμένουμε να πληρώσουν. Όπως και να'χει, η περίπτωση αυτή δεν έχει να κάνει με το παρόν θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα κατσε να πουληθει η δεη και το νερο και να δεις πού ακριβως θα φτασουν οι τιμες.

Ενώ όταν οι τιμές είναι "χαμηλά" αλλά πληρώνεις το έλλειμμα της κρατικής επιχείρησης μέσω φορολογίας το πορτοφόλι σου αισθάνεται καλύτερα;

 

Πόσο θα κοστίσει στο Ελληνικό δημόσιο και στον Ελληνα φορολογούμενο αυτό το ξεπούλημα;

Δεν ξέρω, εξαρτάται από το αν η λειτουργία των αεροδρομίων σα δραστηριότητα απέφερε κέρδη και πόσα. Έχεις μήπως σκεφτεί το ενδεχόμενο να ήταν ελλειμματική;

 

Ακόμα κι αν δεν ήταν ελλειμματική, μήπως το συνολικό ισοζύγιο ήταν χαμηλότερο από τις άμεσες και έμμεσες εισπράξεις που θα προκύψουν από τη σύμβαση;

 

Ακόμα κι αν το ισοζύγιο ήταν υψηλότερο, μήπως είναι σκόπιμο υπό κάποιες συνθήκες (πχ εντελώς τυχαία όταν δεν υπάρχει ρευστό) να δώσει κανείς τη λειτουργία σε τρίτους για να φύγουν έτσι από πάνω του και τα λειτουργικά έξοδα που τρέχουν;

 

Θα μ ενδιέφερε πολύ να έβλεπα κάποιον να δίνει και νούμερα για να στηρίξει τις απόψεις του. Ίσως είμαι περίεργος, αλλά για κάποιο λόγο βρίσκω τα νούμερα πιο πειστικά σαν επιχείρημα από το bold κείμενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...