Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε θα τα βρει ποτέ γιατί δεν επρόκειτο να τα βρει ποτέ. Τα 50 δις ενέχυρο ήταν ένα επικοινωνιακό τρικ για να περαστεί το νέο δάνειο 80 δις από τις βουλές των άλλων κρατών. Ναι υπάρχουν βουλές και σε άλλα κράτη αν εκπλήσσεστε μερικοί από εσάς. 

 

Επίσης ο πωλητής μπορεί να βάζει όποια τιμή θέλει στο προιόν, αλλά η αγορά αποφασίζει ποια είναι. Αλλά που να το καταλάβουν αυτό οι νεοαριστεροεθνικιστές. Και 100 δις να τα κοστολογούσαμε εμείς , η αγορά βαριά 5 θα έδινε. Για τον ελληνικό λαό αυτά είναι ανώτερα μαθηματικά. 

 

Όταν δεν κατεβαίνει κανείς σε κανένα πλειοδοτικό διαγωνισμό, λογικό είναι να πουλήσεις χαμηλά , ειδικά αν στο επιβάλλουν. Αλλά και αυτό είναι ανώτερα μαθηματικά για τον ανώτερο ελληνικό λαό. 

 

  1. Αλλά ο ανώτερος ελληνικός λαός και οι εκπροσωποί του, περιμένουν από τον επενδυτή, να πλειοδοτήσει για τις μη κερδοφόρες εταιρείες.
  2. Να τις αναστήσει στο φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα
  3. Να κάνει τα ντόπια χατίρια (συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, απαραίτητη υποσημείωση σε κάθε άρθρο)
  4. Να δίνει όλο και περισσότερο φόρο.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

  1. Αλλά ο ανώτερος ελληνικός λαός και οι εκπροσωποί του, περιμένουν από τον επενδυτή, να πλειοδοτήσει για τις μη κερδοφόρες εταιρείες.

 

 

 

μα τα αεροδρομια ειναι κερδοφορα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γραφεις πως η αγορα καθοριζει το υψος του ανταλλαγματος σε μια πωληση κρατικου περουσιακου στοιχειου, οποτε αν δεν υπαρχουν επενδυτες για ανεπιθυμητα περουσιακα στοιχεια το τιμημα ελαχιστοποιειται. τα αεροδρομια δεν ειναι μη ελκυστικα, οπως αλλωστε δεν ηταν ουτε ο οπαπ, ο οποιος πουληθηκε αντι 600 εκ, ποσο που αντιστοιχει στην κερδοφορια ενος ετους του οργανισμου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ιδιο αναρωτιεται και ο γερμανος Γκιζι :

 

"Λέτε στην Ελλάδα ιδιωτικοποιήστε. Αυτό είναι de facto λάθος. Τα 14 αεροδρόμια της Ελλάδας θα πάνε στη Fraport. Δηλαδή θα πάνε υπέρ του δημοσίου στη Γερμανία", είπε ο Γκρέγκορ Γκίζι, για να συνεχίσει:

 

"Τα ελληνικά αεροδρόμια θα περάσουν σε εταιρεία δημοσίου ελέγχου γερμανικού κρατιδίου σε τιμή πολύ μικρή. Τα 50 δις που ψάχνει η ελληνική πλευρά από το Ταμείο Εκποιήσεων δεν θα τα βρει ποτέ, σας το εγγυώμαι αυτό".

 

http://news247.gr/eidiseis/politiki/gkizi-die-linke-poia-idiwtikopoihsh-ta-14-aerodromia-pane-yper-toy-dhmosioy-sth-germania.3621414.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget

 

Κοίτα να δεις που θα βγει και ο silverado να κάνει παραθέσεις από Γερμανούς

( το αντίστοιχο γερμανικό άρθρο από την die linke παίζει ή αιωρείται στον ορίζοντα; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γραφεις πως η αγορα καθοριζει το υψος του ανταλλαγματος σε μια πωληση κρατικου περουσιακου στοιχειου, οποτε αν δεν υπαρχουν επενδυτες για ανεπιθυμητα περουσιακα στοιχεια το τιμημα ελαχιστοποιειται. τα αεροδρομια δεν ειναι μη ελκυστικα, οπως αλλωστε δεν ηταν ουτε ο οπαπ, ο οποιος πουληθηκε αντι 600 εκ, ποσο που αντιστοιχει στην κερδοφορια ενος ετους του οργανισμου

 

Έτσι λες εσύ για τα αεροδρόμια γιατί δεν βλέπεις το περιβάλλον Αν αγόραζες σπίτι για να το δώσεις για ενοίκιο , δε θα λάμβανες υπόψιν την φορολογία που μπορεί να σου έχωνε το κράτος σε 2-3 χρονάκια? Αυτοματως, αν η επένδυσή σου ήταν συμφέρουσα για τα δεδομένα τώρα, δε θα ήταν για τα δεδομένα σε 2-3 χρόνια. Πόσο μάλλον για επενδύσεις με 40-50 χρόνια ορίζοντα. Ειδικά αν έχεις το κράτος απέναντι και όχι ιδιοκτήτη.

 

Για τον ΟΠΑΠ, θα κάνω μια υπόθεση πως ο τζόγος με την πώλησή του θα άνοιγε στην Ελλάδα. Δεν έγινε κάτι τέτοιο, αντιθέτως ιδρύθηκε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο. Στην πρώτη περίπτωση μια χαμηλή τιμή είναι λογική όταν δεν είσαι μονοπώλιο. Αλλά θα υποθέσω τελείως αυθαίρετα , πως όταν έκλεισε η συμφωνία για τον ΟΠΑΠ, η ανοιχτή αγορά που προβλεπόταν για το τζόγο, έγινε με λίγες τροπολογίες από το νομοθέτη, κλειστή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη βασικος της μετοχος ειναι το Γερμανικο Δημοσιο.

 

 

Ψάχνω και ξαναψάχνω, αλλά δεν βρίσκω τίποτα. Έχεις κάποια έγκυρη πηγή που να το αναφέρει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι λες εσύ για τα αεροδρόμια γιατί δεν βλέπεις το περιβάλλον Αν αγόραζες σπίτι για να το δώσεις για ενοίκιο , δε θα λάμβανες υπόψιν την φορολογία που μπορεί να σου έχωνε το κράτος σε 2-3 χρονάκια? Αυτοματως, αν η επένδυσή σου ήταν συμφέρουσα για τα δεδομένα τώρα, δε θα ήταν για τα δεδομένα σε 2-3 χρόνια. Πόσο μάλλον για επενδύσεις με 40-50 χρόνια ορίζοντα. Ειδικά αν έχεις το κράτος απέναντι και όχι ιδιοκτήτη.

 

Για τον ΟΠΑΠ, θα κάνω μια υπόθεση πως ο τζόγος με την πώλησή του θα άνοιγε στην Ελλάδα. Δεν έγινε κάτι τέτοιο, αντιθέτως ιδρύθηκε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο. Στην πρώτη περίπτωση μια χαμηλή τιμή είναι λογική όταν δεν είσαι μονοπώλιο. Αλλά θα υποθέσω τελείως αυθαίρετα , πως όταν έκλεισε η συμφωνία για τον ΟΠΑΠ, η ανοιχτή αγορά που προβλεπόταν για το τζόγο, έγινε με λίγες τροπολογίες από το νομοθέτη, κλειστή

 

αυτες οι αυθαιρετες υποθεσεις ακομα κι αν ισχυουν μπορουν να δωσουν λογικη εξηγηση στο σκανδαλο οπαπ? δηλαδη πρωτα υποβαθμιζουμε ενα φιλετο που μας γεμιζει τα ταμεια και μετα απο μερικες μερες, αφου πλεον το εχουμε κανει δωρο στον ιδιωτη, εμεις οι ιδιοι το αναβαθμιζουμε για χαρη αυτου, χανοντας και παλι? αυτη ειναι η ανωτερη οικονομικη λογικη που ο καταπτυστος, οπισθοδρομικος και κουτοπονηρος ελληνικος λαος δεν υιοθετει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάχνω και ξαναψάχνω, αλλά δεν βρίσκω τίποτα. Έχεις κάποια έγκυρη πηγή που να το αναφέρει αυτό;

 

Shareholder Structure*   State of Hesse 31.35 % Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH 20.02 % Deutsche Lufthansa AG 8.45 % RARE Infrastructure Limited 4.87 % (10/03/2015) Unknown 35.31 %

http://www.fraport.com/en/investor-relations/the-fraport-share-/basic-data-shareholder-structure.html

 

Ποιοι είναι οι μέτοχοι του νέου αφεντικού των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας. Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Εσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Εσης(20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%) και η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited.

http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/120722.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτες οι αυθαιρετες υποθεσεις ακομα κι αν ισχυουν μπορουν να δωσουν λογικη εξηγηση στο σκανδαλο οπαπ? δηλαδη πρωτα υποβαθμιζουμε ενα φιλετο που μας γεμιζει τα ταμεια και μετα απο μερικες μερες, αφου πλεον το εχουμε κανει δωρο στον ιδιωτη, εμεις οι ιδιοι το αναβαθμιζουμε για χαρη αυτου, χανοντας και παλι? αυτη ειναι η ανωτερη οικονομικη λογικη που ο καταπτυστος, οπισθοδρομικος και κουτοπονηρος ελληνικος λαος δεν υιοθετει?

 

Πως δε μπορούν. Δίνουν εξήγηση για όλο το παγκόσμιο γίγνεσθαι πόσο μάλλον για την Ελλάδα. Γιατί ο γαμάτος ελληνικός λαός, ψηφίζει όλους αυτούς που είναι υπέρ του στιβαρού κράτους πατερούλη. Αυτούς που πρεσβεύουν όλα αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...