Προς το περιεχόμενο

Μας τα παίρνουν όλα


vasilisaerox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1,7 δις σε βαθος 40 ετων θα επενδυθουν απο τη fraport. που ελεγχεται μετοχικα απο το γερμανικο κρατιδιο της Εσσης

 

Πρωτα θα δαπανησουμε εμεις 1 δις ευρω για να παρουν πιστοποιηση οι αερολιμενες με ρητρες βεβαιως βεβαιως.

 

http://www.osypa.gr/component/k2/item/339

 

Κίνδυνος για αποζημιώσεις σε 14 αεροδρόμια

Αντιμέτωπη με τεράστιες οικονομικές αξιώσεις η Ελλάδα
 

 

ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ»

Ο κ. Αλεβιζόπουλος υποστήριξε ότι οι Γερμανοί θέλουν να περάσει στα χέρια τους ο έλεγχος του τουριστικού πακέτου στην Ελλάδα συνολικά, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «θα φέρνουν 15 – 20 εκατομμύρια Γερμανούς τουρίστες, βάζοντας ως προϋπόθεση ότι το οικονομικό πακέτο θα μένει στη Γερμανία και όχι στην Ελλάδα». Σύμφωνα με τον ίδιο, «γκετοποιείται η βαριά βιομηχανία του τουρισμού στη χώρα μας και οδηγούνται σε αποχώρηση οι εταιρείες χαμηλού κόστους», σε βάρος των οπερέιτορς, των ξενοδόχων και των καταστηματαρχών που ασχολούνται με τον τουρισμό.

 

 

ΑΣΥΜΦΟΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Ο πρόεδρος της Ο.Σ.Υ.Π.Α. κατήγγειλε εκ νέου ως ασύμφορη για την Ελλάδα τη συμφωνία με τον όμιλο Fraport, υποστηρίζοντας ότι το αρχικό αντίτιμο του 1,2 δισ. ευρώ πηγαίνει «σε ένα καλάθι χωρίς πάτο για το χρέος της χώρας» και προσθέτοντας ότι τα 330 εκατομμύρια ευρώ που η Fraport καλείται να βάλει για ανάπτυξη τα επόμενα τέσσερα χρόνια αντιστοιχούν πρακτικά στα έξοδα βαριάς συντήρησης των αεροδρομίων «τα οποία ήδη καλύπτονται».

Επιπλέον ο κ. Αλεβιζόπουλος έκανε λόγο για παράβαση των ευρωπαϊκών οδηγιών, υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία καταργεί πρακτικά την ανταποδοτικότητα των αερολιμενικών τελών, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της αύξηση του ειδικού τέλους, την οποία προσδιόρισε «σχεδόν κατά 100%».

 

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ “ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ”

Στη διάρκεια της συνέντευξή Τύπου ο κ. Αλεβιζόπουλος έκανε εκτεταμένη αναφορά στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” της Αθήνας, καταγγέλλοντας ως «αποικιοκρατική» τη σύμβαση που το αφορά. Παράλληλα υποστήριξε πως «το 2001 προβλεπόταν ότι, αν το “Βενιζέλος” δεν φτάσει τους στόχους της επιβίωσης, θα το επιδοτεί το κράτος με 45 εκατομμύρια ECU τότε, ενώ η επιδότησή του είχε ξεκινήσει ήδη από το 1995. Μέχρι σήμερα έχει φύγει σχεδόν 1 δισ. κατά παράβαση οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ενωσης».

Ο πρόεδρος της Ο.Σ.Υ.Π.Α. σημείωσε ότι η σύμβαση του “Βενιζέλος” στέρησε την ανάπτυξη από τα περιφερειακά αεροδρόμια και κάλεσε την κυβέρνηση να ζητήσει το 1 δισ. πίσω καθώς «ο κανονισμός της Ε.Ε. προβλέπει επιδότηση για αεροδρόμια μέχρι 4 εκατομμύρια επιβάτες, άρα όχι για το “Ελ. Βενιζέλος” που έχει 12». Συμπλήρωσε δε ότι η επιδότηση αυτή αφορά υποδομές και διερωτήθηκε αν «έχει ελεγχθεί ποτέ αν έγιναν υποδομές ύψους 1 δισ. στο αεροδρόμιο αυτό».

 

http://www.haniotika-nea.gr/germanikos-ekviasmos-gia-ta-periferiaka-aerodromia/

 

Επεξ/σία από silverado
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην βάζετε τέτοιους τίτλους ρε και κολάζετε τον τοξογκέι

 

Περισσοτερο μαλλον θα κολαστηκε με το παρακατω σχολιο, εστω και ανορθογραφο

 Η χώρα είναι δικιά μας αλλά δεν έχουμε φωνή. Πρέπει να ξεσυκωθουμε.

 

:mrgreen:

Δεν εσκισαν τα μνημονια τελικα? :)

 

Oxι, σκισαν τα καλσον τους (για να ειμαστε παντα στο κλιμα του τοξογκεϊ).

Και δεν είναι για πάντα αλλά για 50 χρόνια. 

 

Για 40 χρονια ακουσα εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πραγματα αν στον πρωτο της εκβιασμο ηταν πολυ δυσκολα,στον επομενο θα ειναι ακρως καταστροφικα γιατι δεν θα υπαρχει το παραμικρο αποκουμπι για την Ελληνικη οικονομια.

Μονοδικη ελπιδα μετα την ολοκληρωτικη καταστροφη που ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα φερει η Γερμανια  στην χωρα μας, οταν θα ειναι ικανη να ελεγχει τα παντα, θα ειναι η απολυτη ρηξη με το ευρω και με την Ευρωπαικη ενωση.

 

https://www.youtube.com/watch?v=t8eWVKB0hBs

 

και άλλα που μόνο κάποιος που έχει ασχοληθεί σε βάθος με την επένδυση αυτή θα ξέρει.

 

Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο σε κανέναν που θέλει να πει τη μαλακία του χωρίς να ξέρει.

 

Υπόψιν ότι και από τα δικά σου σχόλια και από του κ. Καθηγητή που αναφέρθηκε πάλι δεν προκύπτει ότι ή συμφωνία είναι ασύμφορη (ποσό μάλλον άλλα γραφικά που ακούγονται).

 

Επίσης υπόψιν ότι το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, 3ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και 11ο στον κόσμο απ ότι λέει ή wikipedia, το διαχειρίζεται επίσης η Fraport. Βέβαια εκεί ασχολούνται τα καλύτερα παιδιά τους για να το αναδείξουν, όχι οι Tzimisce antitribu που σίγουρα θα στείλουν στα δικά μας για να μας υποδουλώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι ενίοτε αν εσάς που νιώθετε πως σας τα παίρνουν ολα,αν είδατε λεπτό του ευρώ απο οτιδήποτε διαχειρίζεται το ελληνικό κράτος!θυμάστε τον κρατικο οτε που μας κρατουσε πισω απο τον ηλιο καμια δεκαετια μηπως?

 

 

αν δεν ειμασταν στην ΕΕ, θα ειχαμε ακομη dialup. θυμαμαι τον μηχανικο που ηταν υπευθυνος για το στησιμο του πρωτου dsl δικτυου, ειχε ανοιξει blog στο οποιο ποσταρε την εξελιξη του εργου.

ο ιδιος ο ΟΤΕ τους εκανε συνεχεια σαμποταζ και τους αναγκαζε καθε φορα να τρεχουν στην ΕΕΤΤ για να λυσουν το προβλημα. ωραιες εποχες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ στο ποιντ σου

 

Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη τεχνογνωσία από τις δυτικές-υπερανεπτυγμένες χώρες. Όσο προσελκύονται τέτοια άτομα (ή τέτοιες επιχειρήσεις), τόσο το καλύτερο

 

 

oh friend you are in for a surprise  :lol:

 

επειδη εχω απειρες ιστοριες απο ναυτιλια και retail θα σου πω οτι οσα ατομα με τεχνογνωσια και αν μπουν σε μεσαιες και μεγαλες επιχειρησεις δεν προκειται να αλλαξει τπτ επειδη το "management" ειναι οικογενειακό... 

σε απλα ελληνικα οι αποφασεις πεφτουν στον πατερ φαμιλια ακομα και στο ετος 2000+15...

:)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο σε κανέναν που θέλει να πει τη μαλακία του χωρίς να ξέρει.

 

Υπόψιν ότι και από τα δικά σου σχόλια και από του κ. Καθηγητή που αναφέρθηκε πάλι δεν προκύπτει ότι ή συμφωνία είναι ασύμφορη (ποσό μάλλον άλλα γραφικά που ακούγονται).

 

Επίσης υπόψιν ότι το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, 3ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και 11ο στον κόσμο απ ότι λέει ή wikipedia, το διαχειρίζεται επίσης η Fraport. Βέβαια εκεί ασχολούνται τα καλύτερα παιδιά τους για να το αναδείξουν, όχι οι Tzimisce antitribu που σίγουρα θα στείλουν στα δικά μας για να μας υποδουλώσουν.

 

είπα πουθενά ότι είναι "ασύμφορη" .??? .. το 99% που γράφονται πάνω στο θέμα είναι όντως η μαλακία κάποιου.

 

Το ότι είναι αποτέλεσμα/σχέδιο των κακών τοκογλύφων ή/και δρακοντιανών να πάρουν το πλούτο και τον ιδρώτα του κοσμάκη για ένα κομμάτι ψωμί μέσα από μνημόνια κλπ κλπ

 

τουλάχιστον εμείς "αντισταθήκαμε" και "διαπραγματευθήκαμε" ή/και "αλλάξαμε μείγμα" ... εδώ οι βλάκες οι Ρώσοι που είναι γνωστό ότι είναι υπόδουλοι και ο γνωστός νενέκος του Σόιμπλε, Βλαντιμιρ Πουτιν είχε δώσει το αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης στους Illuminati της Fraport.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ματια σε αυτα που υποσχεθηκαμε να ιδιωτικοποιησουμε και στους ορους με τους οποιους πρεπει να γινουν

 

www.thepressproject.gr/article/80287/APOKALUPsI-Auto-einai-to-Programma-Idiotikopoiiseon-sto-opoio-desmeutike-i-Ellada

 

➡το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ... Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες... φιλόξενοι.⬅

 

Ουτε σοβιετ θελουμε να γινουμε αλλα ουτε και να εφαρμοσουμε οτι πιο νεοφιλελε υπαρχει εις βαρος μας.

Επεξ/σία από celt3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ματια σε αυτα που υποσχεθηκαμε να ιδιωτικοποιησουμε και στους ορους με τους οποιους πρεπει να γινουν

 

www.thepressproject.gr/article/80287/APOKALUPsI-Auto-einai-to-Programma-Idiotikopoiiseon-sto-opoio-desmeutike-i-Ellada

 

➡το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ... Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες... φιλόξενοι.⬅

 

Ουτε σοβιετ θελουμε να γινουμε αλλα ουτε και να εφαρμοσουμε οτι πιο νεοφιλε υπαρχει εις βαρος μας.

 

To ελληνικό δημόσιο πλήρωνε ΕΝΦΙΑ για τα αεροδρόμια ? ή πληρώνει για τα γραφεία του αεροδρομίου ? ή η Υ.Π.Α ?

 

Γιατί να πληρώνει ο Ιδιώτης που θα τα "τρέχει" ? ... πως μπορεί να γίνει σύγκριση ή , αν πούμε ότι υπάρχουν ΚΑΙ "ιδιωτικά" και "δημόσια" αεροδρόμια πως μπορεί να υπάρχει υγιής "ανταγωνισμός" μεταξύ τους?

 

Το γελοίο του όλου επιχειρήματος είναι ότι έντεχνα παραβλέπει ότι  ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ του "ακινήτου" δεν είναι η Fraport αλλά το δημόσιο. Γιατί λοιπόν να πληρώνει ΕΝΦΙΑ κάποιος που είναι "νοικάρης" ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ενφια δεν αναφερεται για τα αεροδρομια,δες τους πινακες,μιλαει για αυτα που ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.Δες και τις ...διευκολυνσεις σε θεματα που αφορουν στο περιβαλλον.Κατι σαν τις Σκουριες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ενφια δεν αναφερεται για τα αεροδρομια,δες τους πινακες,μιλαει για αυτα που ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.Δες και τις ...διευκολυνσεις σε θεματα που αφορουν στο περιβαλλον.Κατι σαν τις Σκουριες.

 

Με βάζεις να ψάχνω τρολλο-σιτε

 

την Λέξη ΕΝΦΙΑ την βρίσκω σε 2 σημεία

 

 

 

42 ΜΑΡΙΝΕΣ Διευκρίνιση / Εξαίρεση από την επιβολή ΕΝΦΙΑ στις συμφωνίες παραχώρησης ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ

 

= ίδια περίπτωση με αεροδρόμια. Πολυ σωστά.

 

 

 

51 ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Υιοθέτηση νομοθετικής διάταξης που να προσδιορίζει ότι οι ΟΕΣ που ιδρύθηκαν από ΤΑΙΠΕΔ δεν υπόκεινται σε φορολογία ΕΝΦΙΑ για την περίοδο κατά την οποία το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο μοναδικός μέτοχος

και τη διευκρίνιση ότι τα έξοδα λειτουργίας των εν λόγω εταιρειών ειδικού σκοπού (π.χ. το κόστος για επιστροφές στο ΓΕΜΗ) μπορούν να καλυφθούν από το ΤΑΙΠΕΔ με παρακρατήση από τα έσοδα της πώλησης. ΥΠΟΙΚ

ΑΜΕΣΑ

 

 

 

- δε ξέρω τι είναι οι ΟΕΣ

- μιλάει για "την περίοδο κατά την οποία το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο μοναδικός μέτοχος"

 

΄γενικά ισχύουν τα παραπάνω σχόλιά μου δηλαδή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα υπαρξει ενοικιαση των λιμανιων,συμπραξη ιδιωτικου-δημοσιου θα γινει.Θα επανελθω μετα την δουλεια με λινκ.Η μονη ενοικιαση ειναι αυτη των αεροδρομιων για 50 χρονια.Επισης θα ηθελα να ηξερα ποια ελληνικα site δεν χαρακτηριζεις ως τρολ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα υπαρξει ενοικιαση των λιμανιων,συμπραξη ιδιωτικου-δημοσιου θα γινει.Θα επανελθω μετα την δουλεια με λινκ.

 

Ακόμα χειρότερα ως προς το θέμα ΕΝΦΙΑ δλδ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.youtube.com/watch?v=t8eWVKB0hBs

 

Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο σε κανέναν που θέλει να πει τη μαλακία του χωρίς να ξέρει.

 

Υπόψιν ότι και από τα δικά σου σχόλια και από του κ. Καθηγητή που αναφέρθηκε πάλι δεν προκύπτει ότι ή συμφωνία είναι ασύμφορη (ποσό μάλλον άλλα γραφικά που ακούγονται).

 

Επίσης υπόψιν ότι το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, 3ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και 11ο στον κόσμο απ ότι λέει ή wikipedia, το διαχειρίζεται επίσης η Fraport. Βέβαια εκεί ασχολούνται τα καλύτερα παιδιά τους για να το αναδείξουν, όχι οι Tzimisce antitribu που σίγουρα θα στείλουν στα δικά μας για να μας υποδουλώσουν.

 

είπα πουθενά ότι είναι "ασύμφορη" .??? .. το 99% που γράφονται πάνω στο θέμα είναι όντως η μαλακία κάποιου.

 

Το ότι είναι αποτέλεσμα/σχέδιο των κακών τοκογλύφων ή/και δρακοντιανών να πάρουν το πλούτο και τον ιδρώτα του κοσμάκη για ένα κομμάτι ψωμί μέσα από μνημόνια κλπ κλπ

 

 

Το να ειρωνευεσαι το αλλον οταν δεν εχει την ιδια γνωμη σε καποια θεματα με σενα, ειναι ο ευκολος δρομος.

Το ποιος λεει μ@λ@κιες ή οχι θα το μαθουμε καποια στιγμη.

Το αν η συμφωνια ειναι ασυμφορη.

Πριν τα οποιαδηποτε νουμερα στα ποσα που δειχνουν σε πρωτη ματια αν υπαρχει συμφερον στην συμφωνια για το Ελληνικο κρατος, καλα θα ηταν να μην ξεχναμε την γενικοτερη εικονα σε ολη αυτην την ιστορια.

Η κυβερνηση παραδεχεται οτι οι δανειστες ειχαν θεσει ως ορο για την υπογραφή του νέου Μνημονίου και την έγκριση του νέου δανείου των 86 δισ.ευρώ την ολοκλήρωση της αποκρατικοποίησης των 14 περιφερειακών αερολιμένων των προς τους Γερμανούς.

Κύριος μέτοχος της Fraport, του γερμανικού πυλώνα της κοινοπραξίας που κέρδισε το διαγωνισμό, είναι το κρατίδιο της Έσσης όπου βρίσκεται η Φρανκφούρτη, δηλαδή το γερμανικό Δημόσιο. Μέτοχος επίσης είναι η ίδια η Lufthansa, θυγατρική της οποίας ήταν σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για τη συγκεκριμένη παραχώρηση.

Απο αυτα τα δυο φαινεται οτι υπαρχει εκβιασμος στην Ελληνικη κυβερνηση για την παραχωρηση των αερολιμενων, απο τους Γερμανους.

Αυτος που κανει τον εκβιασμο δειχνει καθαρα σε ποια πλευρα υπαρχει το αληθινο συμφερον που επιβαλλει τον εκβιασμο.

Στα νουμερα τωρα.

Η ανακοίνωση της λήξης του διαγωνισμού υπέρ της κοινοπραξίας Fraport- Slentel έγινε στις 25 Νοεμβρίου 2014 και περιείχε τα βασικά στοιχεία της συμφωνίας με το ΤΑΙΠΕΔ. Το συνολικό τίμημα υπολογίζεται σε 2,1 δισ. ευρώ, για την απόκτηση της 40ετούς διάρκειας σύμβασης παραχώρησης των αεροδρομίων με δυνατότητα επέκτασης για άλλα 10 χρόνια. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει το εφάπαξ τίμημα των 1.234 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 900 εκατ. ευρώ θα καταβάλλονται στη διάρκεια των 40 ετών, με το ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα να ανέρχεται στα 22,9 εκατ. ευρώ, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως από τον πληθωρισμό. Δεδομένου ότι η εκχώρηση γίνεται μέσω ΤΑΙΠΕΔ, τα χρήματα αυτά προορίζονται για την εξυπηρέτηση του ελληνικού χρέους. Στην ανακοίνωση προβλέπεται επίσης πως η κοινοπραξία Fraport-Slentel ανέλαβε τη δέσμευση για την υλοποίηση επενδύσεων στα 14 αεροδρόμια, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 330 εκατ. ευρώ θα γίνουν μέσα στην πρώτη τετραετία.

Θέσεις του Ομίλου Κοπελούζου, υποστηρίζουν πως με τα 330 εκατ. ευρώ, κατά τα πρώτα 4 χρόνια, όχι μόνο θα συντηρούνται και θα αναβαθμίζονται οι εγκαταστάσεις των 14 αεροδρομίων αλλά θα γίνουν και επεκτάσεις 125.000 τ.μ., δηλαδή η συνολική έκτασή τους θα αυξηθεί κατά 66%. Για τα υπόλοιπα 36 χρόνια έχουν προγραμματιστεί επιπλέον επεκτάσεις 138.000 τ.μ., ενώ θα δημιουργηθούν άμεσα 450 νέες θέσεις εργασίας

 

Δηλαδη τα 4 πρωτα χρονια θα αναλογουν ανα αεροδρομιο 5,89 εκατ.ευρω ανα ετος.

ενω τα υπολοιπα 36 χρονια θα αναλογουν ανα αεροδρομιο 2,12 εκατ.ευρω ανα ετος για την συντηρηση ,την επεκταση και την αναβαθμιση του.

2,12 ????????

Θα πετυχουν αυτα που υποσχονται με αυτα τα λεφτα ???????

 

Παμε και σε καποια μαυρα σημεια.

 

Καποιοι βουλευτες υποστηριζουν

Α. Ως προς την οικονομία

Το εφάπαξ τίμημα  της Fraport AG – Slentel Ltd των 1,234 δις ευρω  στην πραγματικότητα περιορίζεται σε περίπου 0,7 δις ευρώ, διότι με την ιδιωτικοποίηση, το δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει στην Ε.Ε. – να χρεώσει δηλαδή σε βάρος εθνικών πόρων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων – τα 520 εκατ. ευρώ έργων ΕΣΠΑ που ήδη “τρέχουν” στα αεροδρόμια της Θεσ/νίκης και των Χανίων.

Το ετήσιο μίσθωμα που θα καταβάλει η Fraport AG – Slentel Ltd είναι 0,023 δις. Αυτό ισοδυναμεί για παράδειγμα, με τον ετήσιο περίπου τζίρο του Κρατικού Αερολιμένα Κέρκυρας, είναι δε λιγότερο από τα ετήσια έσοδα του κράτους από τις εμπορικές και μόνο χρήσεις σε όλα τα αεροδρόμια.

Ο ιδιώτης ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δις ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δις, την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το “σπατόσημο” θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δις ευρώ.

Αν εκποιηθούν τα οικονομικά εύρωστα αεροδρόμια, που χρηματοδοτούν σήμερα τα οικονομικά αδύναμα (Κάρπαθος, Ικαρία, Χίος, Νάξος, Σητεία, Σύρος, Αστυπάλαια, Κύθηρα, Κάσος, Καστελλόριζο, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Πάρος, Σκύρος, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Καλαμάτα), τότε δημιουργείται άλλη μια «τρύπα» στον κρατικό προϋπολογισμό. Με δεδομένο το γεγονός των χαμηλών προσόδων πολλών μικρών αερολιμένων, η βιωσιμότητά τους σε συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού θα είναι αδύνατη.

Υπάρχουν συμβόλαια παραχώρησης ακινήτων της ΥΠΑ ευθέως ανακλητά, που έως τώρα αξιοποιούνται από Ελληνικά Αθλητικά Κέντρα, ΟΤΑ κλπ. Όλα αυτά αν ανακληθούν από τον ιδιώτη, θα δημιουργήσουν επιπλέον έξοδα για το κράτος και την αυτοδιοίκηση. Αντίστοιχη απώλεια εσόδων, θα υπάρξει από τη μη αξιοποίηση παροπλισμένων εγκαταστάσεων των Αερολιμένων από υπηρεσίες της τοπικής αυτοδιοίκησης που τώρα δαπανούν τεράστια ποσά σε μισθώματα.

Με καθαρά οικονομικούς όρους, το ελληνικό κράτος θα έχει από την εν λόγω ιδιωτικοποίηση τετραπλάσια έως και πενταπλάσια απώλεια εσόδων.

 

Β. Ως προς την κοινωνία, τον τουρισμό και την `εθνική ασφάλεια – κυριαρχία

Η νησιωτικότητα κάποιων Περιφερειών της Ελλάδας, καθιστά τα αεροδρόμια άκρως αναγκαία για την ενδοπεριφερειακή κοινωνική συνοχή, την αναπτυξιακή προοπτική των νησιών και την εθνική ασφάλεια.

 

Αν σκεφτούμε ότι στις νησιωτικές περιφέρειες ο βαθμός εξάρτησης του Τουρισμού από τις αερομεταφορές, κυμαίνεται από 85% έως 90%, τότε εύκολα διαπιστώνουμε τον έλεγχο που μπορεί να επιβάλει στο τουριστικό κεφάλαιο το οποιοσδήποτε ιδιωτικό μονοπώλιο, εν προκειμένω της Fraport AG – Slentel Ltd. Επιπρόσθετα, κανένα ιδιωτικό αεροδρόμιο δεν θα κρατήσει χαμηλά τα τέλη χρήσης, ώστε να αυξηθεί η τουριστική κίνηση ή να εξυπηρετηθούν οι κοινωνικές ανάγκες μιας περιοχής.

 

Η γεωπολιτική θέση των νησιωτικών περιφερειών και οι καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις στα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο, υπογραμμίζουν τον σημαντικό ρόλο των κρατικών αεροδρομίων στα θέματα εθνικής άμυνας και στρατηγικής.

 

Η δρομολογούμενη αποκρατικοποίηση είναι αντικείμενη στο Σύνταγμα της Ελλάδας. Τα αεροδρόμια ανήκουν στα ιδιόχρηστα πράγματα και η μεταβίβαση στο ΤΑΙΠΕΔ των δικαιωμάτων χρήσης, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης με σαφή προοπτική την παραχώρηση της κυριότητας, υποκρύπτει απαγορευμένη εμπράγματη διάθεση δημόσιας περιουσίας για διάφορους από την θεσμοθέτησή της σκοπούς. Είναι αντικείμενη στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας, αντιτιθέμενη στην εθνική ασφάλεια και την αρχή της αναλογικότητας.

 

Επειδή, δεν υπάρχει πολιτική και οικονομική λογική, σε μια πράξη που θα επιφέρει – εν καιρώ κρίσης – τόσο μεγάλη απώλεια δημοσίων εσόδων.

 

Επειδή, τα ελληνικά αεροδρόμια πρέπει να παραμείνουν δημόσια, όπως συμβαίνει στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Μπορούν να διπλασιάσουν την επιχειρησιακή ικανότητα και τα κέρδη τους, άρα και τα δημόσια έσοδα. Μπορούν υπό δημόσιο έλεγχο να εγγυηθούν την εθνική ασφάλεια και την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου προς όφελος όλων.

 

Επειδή, αν ιδιωτικοποιηθούν με αυτούς τους όρους από το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση, θα πρόκειται κυριολεκτικά για υφαρπαγή βασικών περιουσιακών στοιχείων του κράτους έναντι πινακίου φακής και για υποταγή της παραγωγικής διαδικασίας και της κοινωνικής ανάπτυξης της χώρας, στα κερδοσκοπικά συμφέροντα της κοινοπραξίας Fraport AG – Slentel Ltd.

 

Επειδή, το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση ιδιωτικοποίησης υπό τη μορφή κοινοπρακτικού σχήματος (ΣΔΙΤ), τόσο λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας όσο και λόγω της ουσιαστικής πρόθεσης της Fraport AG – Slentel Ltd για εύκολο και γρήγορο κέρδος, που σε καμία περίπτωση δεν θα την αποτρέψει από την μονοπωλιακή πρακτική της περικοπής εργαζομένων και της αύξησης των ναύλων. Εξάλλου, ήδη οι Κρατικοί Αερολιμένες έχουν συνάψει επιχειρηματικές σχέσεις με ιδιωτικές εταιρίες και ομίλους στα πλαίσια των ΣΔΙΤ και ήδη το 80% των εργαζομένων σε αυτούς απασχολούνται από ιδιωτικές εταιρείες χρηστών των Αερολιμένων.

 

Επειδή, οι συνέπειες από την υποθήκευση των κρατικών αναπτυξιακών μας υποδομών, θα είναι μη αναστρέψιμες και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η σημερινή κυβέρνηση να χρεωθεί το βάρος αυτής της ιστορικής πράξης, με τη δικαιολογία της άσκησης ωμών εκβιασμών από τους δανειστές.

 

Η αποψη καποιων αλλων

 

Ο.Σ.Υ.Π.Α : Οχι στην παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων

 

Ο πρόεδρος της Ο.Σ.Υ.Π.Α Βασίλης Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι μέχρι τον ερχόμενο Οκτώβριο θα γίνει προσφυγή για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ. Και αυτό θα γίνει όπως είπε «επειδή η εταιρεία που διεκδικεί τα αεροδρόμια έχει ως βασικό μέτοχο το Γερμανικό Δημόσιο».

 

Αναπτύσσοντας την επιχειρηματολογία τους, οι εκπρόσωποι της Ο.Σ.Υ.Π.Α, υποστήριξαν ότι το ίδιο το Ταμείο παραδέχεται πως το εφάπαξ ποσό θα καλύψει την αποπληρωμή του δανείου και όχι την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων και, για τον λόγο αυτό έκαναν λόγο για παράβαση της κοινοτικής νομοθεσίας για την ανταποδοτικότητα των αερολιμενικών τελών.

 

Υποστήριξαν ακόμη ότι τα 330 εκατομμύρια ευρω αντιστοιχούν σε 5,8 εκατομμύρια ευρω για κάθε αεροδρόμιο ανά έτος ,την ίδια ώρα που για τη βαριά συντήρηση των αεροδρομίων απαιτούνται πέντε εκατομμύρια ευρω ανά αεροδρόμιο. Υποστήριξαν δε ότι το ΤΑΙΠΕΔ αποκρύπτει το γεγονός ότι αναθέτοντας τη διαχείριση σε ιδιώτη χάνονται οι οποίες επιδοτήσεις έχουν δοθεί μέσω Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

 

Όπως επεσήμαναν στον αντίποδα σήμερα το Δημόσιο εισπράττει ετησίως 450 εκατομμύρια ευρω, δηλαδή περισσότερα χρήματα από την υποχρέωση επένδυσης των 300 εκατομμυρίων που θα καταβάλει ο ιδιώτης για να εκμεταλλεύεται για 50 χρόνια τα κρατικά αεροδρόμια.

 

 

τουλάχιστον εμείς "αντισταθήκαμε" και "διαπραγματευθήκαμε" ή/και "αλλάξαμε μείγμα" ... εδώ οι βλάκες οι Ρώσοι που είναι γνωστό ότι είναι υπόδουλοι και ο γνωστός νενέκος του Σόιμπλε, Βλαντιμιρ Πουτιν είχε δώσει το αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης στους Illuminati της Fraport.

 

Κοπελουζος παλι στην μεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...