Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.Την βοήθεια όσων απο σας έχουν ασχοληθεί με μηχανάκια θέλω.

Εδώ και κάτι μέρες μου κωλάνε οι ταχύτητες στην επαναφορά όταν κατεβάζω.Στο ανέβασμα όλα είναι κομπλέ.

Το ντίζα συμπλέκτη είναι οκ.

Δυστοιχός δεν έχω εργαλεία να το ανοίξω πλέον(παλιά έπερνα απο τον θείο μου που είναι υδραυλικός αλλά τώρα έφυγε απο Ελλάδα)

Υποπτεύομαι πως μπορεί να είναι ή το ελατήριο επαναφοράς ταχυτήτων ή στην χειρότερη για μένα δίσκοι ή σασμάν.έχει 65.000 χιλιόμετρα το μηχανάκι με ελάχιστα σέρβις οπότε θα μπορούσε.

Ο μάστορας ξέρω πως αν δεν το λυσει δεν μπορεί να μου πει εκτίμηση της ζημιάς σε ευρώ,αυτό θέλω να μάθω απο σας.πόσο πάει περίπου μαζί με εργασία κλπ αν η ζημιά είναι σασμάν ή δίσκους.?

Δημοσ.

Μπορεί να είναι και ρύθμιση ντίζας.

Μπορεί να είναι και τα λάδια.

Μήπως άλλαξες μάρκα λαδιών την τελευταία φορά ;

Δημοσ.

Μπορεί να είναι και ρύθμιση ντίζας.

Μπορεί να είναι και τα λάδια.

Μήπως άλλαξες μάρκα λαδιών την τελευταία φορά ;

Η ντίζα είναι οκ ρυθμισμένη.Λάδια δεν το είχα σκεφτεί είναι η αλήθεια αν και μου φαίνεται περίεργο να επιρεάζουν κάπως μόνο την επαναφορά όταν κατεβάζω ταχύτητα.πως το σκέφτεσαι πως μπορεί να επιρεάζουν.? Δεν θυμάμαι κιόλας αν ήταν ίδια μάρκα δυστοιχός,αλλά απο την στιγμή που έβγαλα τα παλιά δεν ξέρω κατά πόσο να είναι θέμα.

Δημοσ.

Συνήθως το καλοκαίρι, αν η ποιότητα από τα λάδια δεν είναι της προκοπής ζεσταίνονται με αποτέλεσμα ειδικά στο κατέβασμα εν κινήσει να μην κουμπώνουν σωστά ή να κουμπώνουν με θόρυβο.

Έχω αλλάξει 4 μάρκες λαδιών για να καταλήξω (προς το παρόν) στα Da Vinci.

Η ντίζα btw να ξέρεις πως δέχεται και ρύθμιση εκεί που τερματίζει στο κιβώτιο.

Δεν είμαι μηχανικός, απλά από εμπειρία στα γράφω αυτά.

Δημοσ.

Συνήθως το καλοκαίρι, αν η ποιότητα από τα λάδια δεν είναι της προκοπής ζεσταίνονται με αποτέλεσμα ειδικά στο κατέβασμα εν κινήσει να μην κουμπώνουν σωστά ή να κουμπώνουν με θόρυβο.

Έχω αλλάξει 4 μάρκες λαδιών για να καταλήξω (προς το παρόν) στα Da Vinci.

Η ντίζα btw να ξέρεις πως δέχεται και ρύθμιση εκεί που τερματίζει στο κιβώτιο.

Δεν είμαι μηχανικός, απλά από εμπειρία στα γράφω αυτά.

Οκ φίλε μου ευχαριστώ,πήγα και σε ένα γνωστό γνωστού μάστορα και όπως το περίμενα αν δεν το λύσει δεν..αλλά μου είπε στο περίπου τιμές για τισ διάφορεσ περιπτώσεις.Αφού θα ανοίξει που θα ανοίξει και θα αλλαχτούν τα λάδια,τουλάχιστον θα πάρω αυτά που λες αφού είναι δοκιμασμένα.

Δημοσ.

Μην βασίζεσαι στην γνώμη μου ούτε κανενός άλλου.

Δυστυχώς τα λάδια είναι καθαρά θέμα εμπειρίας.

Υπάρχουν αρκετοί που λένε πως τα BelRay είναι κορυφαία, όμως για εμένα είναι gtp.

 

Μόνος σου θα αποφασίσεις, αφού φας 2-3 αλλαγές με διάφορα.

Αν δεις ότι κοπανάνε, άλλαξέ τα νωρίς στα 2000-3000 χλμ και όχι στα 5000 ή στα 6000 που λέει ο κατασκευαστής.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...