liopyr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Φαντάσου το σκηνικό: - Περπατάει κάποιος με τη μέση ταχύτητα βαδίσματος τού ανθρώπου (γύρω στα 4 χλμ/ω). - Στο ύψος τού μετώπου του βρίσκεται οριζόντιο δοκάρι το οποίο δεν έχει δει. - Τού ρίχνει κουτουλιά. Θα δει το Χριστό βατραχάνθρωπο, ή όχι; (με την πιο πάνω ταχύτητα, θυμίζω...) Μέχρι και στον τόπο μπορεί να μείνει, αν είναι λίγο πιο άτυχος. Τώρα σκέψου, ποια είναι η ελάχιστη πιθανή ταχύτητα με την οποία κινείται κάποιος, οδηγώντας μηχανάκι (πόσες φορές μεγαλύτερη από εκείνη τού βαδίσματος) και ποια είναι η πιθανή συνέπεια τού να κοπανήσει το - ξερό του - το κεφάλι, κινούμενος με αυτή. Δε διαφωνώ με τις αιτίες που αναφέρεις, αλλά πριν απ' όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ ότι είναι θέμα απλής, κοινής λογικής. (Εννοείται ότι δεν προσπαθώ να πείσω εσένα. Μπας και τα διαβάσει κανένας ανεγκέφαλος τα γράφω και τραβήξει καμιά μανιβελιά στο μυαλό που δεν έχει...) Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, το κράνος είναι προφανώς απαραίτητο και μπορεί να σου σώσει το κεφάλι, αλλά και το να σκοτωθείς χωρίς αυτό δεν είναι και το πιο απλό πράγμα του κόσμου νομίζω. Θέλω να πω, πιτσιρίκος θυμάμαι τον εαυτό μου να έχει πέσει με το ποδήλατο >100 φορές, πάντα κινούμενος με ταχύτητα μεγαλύτερη του βαδίσματος, και σε όλες ενστικτωδώς προστάτεψα το κεφάλι μου και υπάρχω ακόμα και γράφω μαλακίες. Φυσικά δεν ξέρεις ποτέ από πού θα σου έρθει και πράγματι μπορεί να σκοτωθείς ακόμα και με 20χλμ/ώρα, αλλά αντικειμενικά, οι πιθανότητες να το πάθεις δεν είναι και πολλές. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, μη μου την πέσετε, πρέπει πάντα να φοράμε κράνος και δεν συμβουλεύω κανέναν να μην το κάνει, απλά νομίζω πως αυτές οι υπερβολές δεν βοηθάνε.
liopyr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 To αυτονόητο, πως αν ήταν τόσο εύκολο να σκοτωθείς, με τα ποσοστά ανθρώπων που κυκλοφορούν χωρίς κράνος στην Ελλάδα, δεν θα είχε μείνει κανένας. Στην κυριολεξία.
deesnider Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, μη μου την πέσετε, πρέπει πάντα να φοράμε κράνος και δεν συμβουλεύω κανέναν να μην το κάνει, απλά νομίζω πως αυτές οι υπερβολές δεν βοηθάνε. Κρατάω μόνο το τονισμένο. Όσο για τις υπερβολές - δέχομαι χάριν τής συζήτησης ότι πρόκειται για τέτοιες - θεωρώ ότι βοηθούν, στο να γίνεται κατανοητός ο κίνδυνος τού να μην προλάβεις να προστατεύσεις το κεφάλι σου, με αποτέλεσμα να το χτυπήσεις (με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό). Ακόμα και στη ρωσική ρουλέτα, πέντε στις έξι πιθανότητες λένε ότι γλιτώνεις. Παίζεις; 1
tony81 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 To αυτονόητο, πως αν ήταν τόσο εύκολο να σκοτωθείς, με τα ποσοστά ανθρώπων που κυκλοφορούν χωρίς κράνος στην Ελλάδα, δεν θα είχε μείνει κανένας. Στην κυριολεξία.Γιατί ρε φίλε όλοι πέφτουν ή όλοι θα χτυπήσουν το κεφάλι; Βουιζουν τα αυτιά μου ρε ακόμα πραγματικά XD. Πρέπει να πεθάνουν όλοι για να βάλουμε κράνος μια φορά θα σου τύχει..
headbanger Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Σαν μοτοσυκλετιστής, όποιος δεν φοράει κράνος είναι μαλάκας. Ακόμα και στην Χάρλευ full face. Να πάει να χεστεί η μόστρα.
liopyr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Ξέρω πως ακούγεται αυτό που λέω, απλά νομίζω πως η υπερβολή δεν είναι καλός σύμβουλος πουθενά. Μπορεί να έχω κι εγώ αλλεργία σε αυτό και να το κάνω κουβέντα χωρίς λόγο. Απλά, όπως βρίσκω λάθος π.χ κάποιες αντικαπνιστικές καμπάνιες που σου δείχνουν ακραία περιστατικά για να σε προτρέψουν να κόψεις το κάπνισμα, έτσι βρίσκω λάθος και το υπερβάλλουμε κάνοντας τέτοιες συγκρίσεις. Οι περισσότεροι δέχονται αυτές τις πληροφορίες αντιδραστικά, και το αποτέλεσμα είναι μάλλον το αντίθετο από αυτό που επιδιώκουμε. Τόνυ, έγραψα πολύ προσεκτικά το αρχικό ποστ για να μην αναγκαστώ να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Μη με πας εκεί.
tony81 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Τέλος πάντων δεν έχει νόημα μπορεί να το λες σε φάση ότι "θα βγω 500 φορές με την μηχανή θα πέσω μία άρα σιγά τις πιθανότητες". Όταν μιλάμε για το κεφάλι μας όμως έστω κ αυτή την μικρή πιθανότητα είναι θανάσιμη. Και στο αμάξι είναι πολύ πιο μικρές οι πιθανότητες να σκοτωθεις αλλά και τη ζώνη φοραμε και abs στο αμάξι έχουμε και σαν κότες πάμε. Δεν θα πεις ααα μωρέ ήμουν άτυχος κ κατεληξα 50 μέτρα μακρυά χαχαχα. Πως να σου πω, είναι τόσο τραγικό αν σου τύχει κάτι που δεν πας με αυτή την λογική..Anyway όλα καλά
liopyr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Ρε, γαμώ το γκάντ, δεν διαφωνώ με το αν πρέπει ή όχι να φοράμε ζώνη ή κράνος, απλά ελληνικά είναι. Με τον τρόπο που προτρέπουμε κάποιον να το κάνει διαφωνώ.
tony81 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Ο τρόπος δεν είναι λαθος. Σου λένε ΑΝ σου τύχει τι μπορείς να παθεις απο σαχλαμαρα ενώ μπορείς να το αποτρεψεις..Δεν σου είπαν όλοι όσοι καπνίζουν πεθαίνουν οπότε π η υπερβολή; Από την αρχή κατάλαβα τι λες.Αλλά είναι λογικη-παγιδα να λες υπερβολές Κουβέντα κάνουμε τσιλαρε και δεν στα εχωσα καλαμπουρι κάνουμε. Φορα κράνος κ κάνε μια βόλτα
tony81 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Βάζουμε από ένα κράνος και βγαινουμε στα μπαλκόνια για τσάι 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Oι πιθανότητες να βουλιάξει το καράβι είναι πολύ μικρές αλλά το να μην υπάρχουν σωσίβια είναι αδιανόητο. Και το να μπεις σε F16 με το σώβρακο είναι το ίδιο απαράδεκτο. Όπως το να μη φοράς κράνος και να μην είσαι ντυμένος κατάλληλα όταν καβαλάς μηχανάκια.
Candlemass Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 εδώ ό άλλος ζητάει άρθρο για την διήθηση , τραγικότερος από ποτέ. Δεν ζεις στην Καλιφόρνια ψηλέ, στην Ελλάδα είσαι. Επί παραδείγματος, μιας και δεν παίζει να διαβάσω όλο τον κοκ μιας χώρας που δεν οδηγώ πλέον, αν σε σκοτώσω με το αμάξι την ώρα που κάνεις διήθηση το κρίμα στο λαιμό σου. η μόνη τιμωρία μου θα είναι τυχών τύψεις. Θα σε στενοχωρήσω πιτσιρίκο, μιας και δεν οδηγώ μηχανή, οπότε δεν παίζει να με σκοτώσει κανείς. Το να επιμένεις σε πράγματα που προφανώς έχεις μαύρα μεσάνυχτα, και να χαρακτηρίζεις τραγικούς όσους επικαλούνται τα νόμιμα, δείχνει ότι δε στροφάρει και πολύ το ρημάδι... Είναι στο ''επικίνδυνοι ελιγμοί''. Αλλά η τροχαία είναι ελαστική σε τέτοια φαινόμενα. Δεν θα σε γράψει. Σε περίπτωση ατυχήματός όμως φέρεις την ευθύνη. Το να πεις ''δεν με είδε'' δεν είναι δικαιολογία. Κι εδώ που τα λέμε καλύτερα να κινείσαι όντως σαν να μην σε βλέπουν. Μην ποντάρεις ποτέ στο ότι ο οδηγός σε βλέπει και άρα είσαι ασφαλής. Θα διαφωνήσω, οι ελιγμοί προϋποθέτουν αλλαγή κατεύθυνσης. Το μόνο που μπορεί να είναι σχετικό είναι το άρθρο για την κίνηση πάνω στη γραμμή (ιππαστί) που απαγορεύεται, αλλά αν δεν υπάρχει γραμμή ή χωράει η λωρίδα χωρίς να την πατάς, δεν απαγορεύει κάτι. Θέλω να πώ ότι είναι γκρίζα περιοχή, δεν απαγορεύεται ρητά. 1
headbanger Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Θα σε στενοχωρήσω πιτσιρίκο, μιας και δεν οδηγώ μηχανή, οπότε δεν παίζει να με σκοτώσει κανείς. Το να επιμένεις σε πράγματα που προφανώς έχεις μαύρα μεσάνυχτα, και να χαρακτηρίζεις τραγικούς όσους επικαλούνται τα νόμιμα, δείχνει ότι δε στροφάρει και πολύ το ρημάδι... Μόνο το γεγονός ότι δεν παρακολουθείς το φορουμ, είσαι εμφανώς μικρός ηλικιακα - πνευματικα. 33 ισχύει;, Αν ισχύει έχεις θέμα.η διήθηση δεν είναι νόμιμη πέρα της Αγγλίας, και εκεί η ευθύνη πάει στον αναβάτη. Δυστυχώς για σενα δεν έχουν όλοι μαύρα μεσάνυχτα, και τις προσβολές σου κοίτα στον καθρέφτη. Αλλά ξέχασα, οδηγώντας το autobianchi σου που χρόνος για καθρέφτες. δεν είναι στον νόμο υποχρεωτικό να τους κοιτάς ούτε. funny how that works. Επειδή είδα ζητάς άρθρο Αρθρο 16Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo Άρθρο 17 Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους 1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρ8ρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα. 2. Το προσπέραομα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν. 3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις: ... γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους ερχόμενους αντίθετα. 5. ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως. Αρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων 1. Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται: α) Να ρυμουλκούνται από όλλο όχημα. β) Να ρυμουλκούν ή ωθούν διάφορα αντικείμενα. γ) Να μεταφέρουν αντικείμενα, τα οποία εμποδίζουν την οδήγηση του οχήματος τους ή εκθέτουν σε κίνδυνο τους λοιπούς χρήστες της οδού. δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα. ε) Να σύρουν μαζί τους ζώα δεμένα με λουρί. στ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές. Από τη διάταξη αυτήν εξαιρούνται ακουστικά και κεφαλόφωνα ανοικτής ακρόασης φορητών συσκευών ραδιοεπικοινωνίας, που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία σε μικρή απόσταση μεταξύ των οδηγών. Ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών ή μεταξύ των οδηγών των οχημάτων αυτών και σταθμών βάσης ή άλλων κινητών σταθμών ραδιοδικτύων, καθώς επίσης και μεταξύ των οδηγών εκπαιδευτικών μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών καί των εκπαιδευτικών αυτοκινήτων κατά τις φάσεις της εκπαίδευσης ή της εξέτασης των υποψήφιων οδηγών. ζ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση. Η διήθηση κατηγοριοποιείται σαν προσπέραση. μεγάλος είσαι, μορφωμένος, σου έδωσα το αρθρο απο τον κοκ . πανεπιστήμιο τελείωσες, ελπίζω στα καλύτερα. Είναι πάντα στηνευκαίρια του τροχονόμου. Επίσης παρεξηγείς την ανοχή που κυριαρχεί για αυτην στο οδικό μας δίκτυο με νομιμότητα. ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ μπορεί να σου πάρει το δίπλωμα ο τροχονόμος για επικινδυνους ελιγμούς αν θέλει. να τα λέμε και αυτα. α να επισημάνω ότι περίμενα το φως σου στα μαύρα μου μεσάνυχτα. Τέλος ισχυρίζεσαι ότι δεν είσαι μοτοσυκλετιστής, αρά πια η σχέση σου με την διήθηση; Βολική είναι όσο είναι και παράνομη ( εκ πείρας) .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα