Highlander Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες, η διήθηση επιτρέπεται, φυσικά πάντα με την ευθύνη του οδηγού του δίκυκλου. Αυτοί έχουν καταλάβει πως δεν υπάρχει ουσία χρήσης του δικύκλου εντός πόλης αν αυτό δεν επιτρέπεται. Μην συγκρίνεις την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη με την διήθηση. Δεν έχω περάσει ΠΟΤΕ με κόκκινο και δεν πρόκειται (τουλάχιστον συνειδητά) να το κάνω στο μέλλον. Ο ΚΟΚ στην Ελλάδα πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει. Να πάει η μη χρήση ζώνης ή κράνους 5000€, τα κόκκινα το ίδιο και φυσικά να επιτρέπεται η διήθηση. Προφανώς έχεις κακή εμπειρία από κάποιους που θέλουν να λέγονται μοτοσυκλετιστές. Μάθε πως δεν είναι όλοι έτσι. Είμαι ίσως από τους λίγους που στο δρόμο φοβάμαι περισσότερο τα δίκυκλα από τα αυτοκίνητα.
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες, η διήθηση επιτρέπεται, φυσικά πάντα με την ευθύνη του οδηγού του δίκυκλου. Αυτοί έχουν καταλάβει πως δεν υπάρχει ουσία χρήσης του δικύκλου εντός πόλης αν αυτό δεν επιτρέπεται. Το ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες η διήθηση επιτρέπεται δεν μου λέει κάτι (για την ώρα). Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν ούτε τους δρόμους, ούτε τα μέσα ελέγχου, ούτε την κουλτούρα του μέσου δικυκλιστή/αυτοκινητιστή που έχουμε στην Ελλάδα. Όταν μάθουμε να οδηγούμε ελαφρώς καλύτερα από μπαμπουίνους, τότε ας συζητήσουμε για το τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Μην συγκρίνεις την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη με την διήθηση. Προφανώς και δεν συγκρίνω τη βαρύτητα της κάθε πράξης. Εννοείται ότι το κόκκινο είναι τεραστιότερο σφάλμα. Αυτό που συγκρίνω είναι η «στατιστική» και η εφαρμογή της σε ένα τόσο λεπτό ζήτημα που αφορά πρωτίστως ατομική κρίση και όχι αποκλειστικά μόνο του μοτοσυκλετιστή. Τέτοιες στατιστικές έχουν νόημα όταν είναι βασισμένες σε πιο «απτά» facts, του τύπου τόσοι σκοτώθηκαν ενώ δεν φόρουσαν κράνος και τόσοι ενώ φορούσαν. Να βγαίνουν στατιστικές όμως για τη διήθηση, όταν το αποτέλεσμα που μπορεί να προκληθεί εξαρτάται τόσο από την κρίση του μοτοσυκλετιστή ότι ο αυτοκινητιστής δεν θα κάνει μαλακία (π.χ. για να αποφύγει λακούβα), όσο και από την κρίση του αυτοκινητιστή (π.χ. μπορεί να μην έχει δει τον μοτοσυκλετιστή στην νεκρή γωνία), το θεωρώ ελαφρώς άκυρο. Ο ΚΟΚ στην Ελλάδα πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει. Να πάει η μη χρήση ζώνης ή κράνους 5000€, τα κόκκινα το ίδιο και φυσικά να επιτρέπεται η διήθηση. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάξει ο ΚΟΚ σε πολλά σημεία (π.χ. στην γελοιότητα με τους κυκλικούς κόμβους όπου έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στον κόμβο). Πρώτα όμως, πρέπει να αλλάξει η οδηγική μας παιδεία και κουλτούρα. 1
Liverpool89 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Ναι αν σε σπασει κανενα καθρεφτη μετα μην τον ειδατε, αν ομως τον ριξεις θα κατσει να μαλωσει για την εξυπναδα του 3
liopyr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Το ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες η διήθηση επιτρέπεται δεν μου λέει κάτι (για την ώρα). Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν ούτε τους δρόμους, ούτε τα μέσα ελέγχου, ούτε την κουλτούρα του μέσου δικυκλιστή/αυτοκινητιστή που έχουμε στην Ελλάδα. Όταν μάθουμε να οδηγούμε ελαφρώς καλύτερα από μπαμπουίνους, τότε ας συζητήσουμε για το τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Εγώ την βρίσκω λίγο ισοπεδωτική αυτή την λογική. Καλοί και κακοί οδηγοί υπάρχουν σε όλες τις χώρες, όπως μαλάκες υπάρχουν σε όλες τις χώρες κλπ. Μπορεί να έχουμε μία κάπως εξωστρεφή νοοτροπία, να κατεβάζουμε κάνα καντήλι πιο εύκολα από έναν Άγγλο, αλλά αυτό δεν μας κάνει καλούς ή κακούς οδηγούς. Αντιθέτως, το γεγονός πως έχουμε κακούς δρόμους, ελλιπή σήμανση και υποδομές, μας κάνει πολύ πιο υποψιασμένους σε βάθος χρόνου και μας δίνει μία εμπειρία που κάποιοι άλλοι ίσως δεν βρουν ποτέ. Δεν λέω προφανώς πως είναι καλό αυτό, μακάρι να μην χρειαζόταν ποτέ να αποκτήσουμε αυτή την εμπειρία, αλλά η αλήθεια είναι πως βάση συνθηκών, παίζει να είμαστε πολύ καλύτεροι οδηγοί από κάποιον μέσο Ευρωπαίο. 1
Highlander Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Το ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες η διήθηση επιτρέπεται δεν μου λέει κάτι (για την ώρα). Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν ούτε τους δρόμους, ούτε τα μέσα ελέγχου, ούτε την κουλτούρα του μέσου δικυκλιστή/αυτοκινητιστή που έχουμε στην Ελλάδα. Όταν μάθουμε να οδηγούμε ελαφρώς καλύτερα από μπαμπουίνους, τότε ας συζητήσουμε για το τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Προφανώς και δεν συγκρίνω τη βαρύτητα της κάθε πράξης. Εννοείται ότι το κόκκινο είναι τεραστιότερο σφάλμα. Αυτό που συγκρίνω είναι η «στατιστική» και η εφαρμογή της σε ένα τόσο λεπτό ζήτημα που αφορά πρωτίστως ατομική κρίση και όχι αποκλειστικά μόνο του μοτοσυκλετιστή. Τέτοιες στατιστικές έχουν νόημα όταν είναι βασισμένες σε πιο «απτά» facts, του τύπου τόσοι σκοτώθηκαν ενώ δεν φόρουσαν κράνος και τόσοι ενώ φορούσαν. Να βγαίνουν στατιστικές όμως για τη διήθηση, όταν το αποτέλεσμα που μπορεί να προκληθεί εξαρτάται τόσο από την κρίση του μοτοσυκλετιστή ότι ο αυτοκινητιστής δεν θα κάνει μαλακία (π.χ. για να αποφύγει λακούβα), όσο και από την κρίση του αυτοκινητιστή (π.χ. μπορεί να μην έχει δει τον μοτοσυκλετιστή στην νεκρή γωνία), το θεωρώ ελαφρώς άκυρο. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάξει ο ΚΟΚ σε πολλά σημεία (π.χ. στην γελοιότητα με τους κυκλικούς κόμβους όπου έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στον κόμβο). Πρώτα όμως, πρέπει να αλλάξει η οδηγική μας παιδεία και κουλτούρα. Στους κόμβους ήδη έχει αρχίσει και αλλάζει. Τουλάχιστον στο Ρίο που περνάω κάθε μέρα, επιτέλους έχουν φτιάξει κόμβο με προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο. Φυσικά δεν λείπουν οι μπαμπουίνοι όπως λες, οι οποίοι πιστεύουν πως οι δρόμοι τους ανήκουν και αψηφούν κάθε είδος σήματος στον κόμβο. Κλασική περίπτωση με έναν τέτοιο, που θεώρησε σωστό να μην μου δώσει προτεραιότητα και να με βρίσει επιπλέον, αλλά μετά τον κόμβο τον περίμενε ο τροχαίος που είδε όλο το σκηνικό. Σχεδόν έκλαψα από τα γέλια. Αν δεν ξεκινήσει να αλλάζει η παιδεία μας από τα σχολεία, δεν βλέπω προκοπή. Έχω ξαναγράψει και εδώ και σε άλλα forum πως είναι ανεπίτρεπτο να βλέπεις έξω από δημοτικά σχολεία τα ανίκανους και άχρηστους βλάκες να παίρνουν τα παιδιά τους πάνω στα δίκυκλα χωρίς κράνος. Από αυτά τα παιδιά δεν περιμένω κάτι.
Failracer Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Στους κόμβους ήδη έχει αρχίσει και αλλάζει. Τουλάχιστον στο Ρίο που περνάω κάθε μέρα, επιτέλους έχουν φτιάξει κόμβο με προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο. Φυσικά δεν λείπουν οι μπαμπουίνοι όπως λες, οι οποίοι πιστεύουν πως οι δρόμοι τους ανήκουν και αψηφούν κάθε είδος σήματος στον κόμβο. Κλασική περίπτωση με έναν τέτοιο, που θεώρησε σωστό να μην μου δώσει προτεραιότητα και να με βρίσει επιπλέον, αλλά μετά τον κόμβο τον περίμενε ο τροχαίος που είδε όλο το σκηνικό. Σχεδόν έκλαψα από τα γέλια. Αν δεν ξεκινήσει να αλλάζει η παιδεία μας από τα σχολεία, δεν βλέπω προκοπή. Έχω ξαναγράψει και εδώ και σε άλλα forum πως είναι ανεπίτρεπτο να βλέπεις έξω από δημοτικά σχολεία τα ανίκανους και άχρηστους βλάκες να παίρνουν τα παιδιά τους πάνω στα δίκυκλα χωρίς κράνος. Από αυτά τα παιδιά δεν περιμένω κάτι. Αυτό ακριβώς αν δεν μάθεις από το σχολείο δεν θα μάθεις ποτέ. έτσι αν δεν μάθεις γράμματα στο σχολείο μετά δεν γίνεται να μάθεις.Κάπως έτσι λοιπόν μια δασκάλα στην Τρίτη δημοτικού(τώρα πάω Τρίτη γυμνασίου) μας είχε δώσει ένα βιβλιαράκι που έλεγε πως πρέπει να συμπεριφερονται στον δρόμο οι μοτοσυκλετιστες,οι πεζόι,οι ποδηλάτες,οι αυτοκινιτιστες, κτλ.. Κι έτσι στη Τάξη όλοι στα παλιά τόυς τα παπούτσια την Έγραφαν. Ήθελε να μας μάθει δύο πράματα εκτός ύλης σχολείου και πήρε σημασία 0.Να τα βλέπεις μετά.αυτά τα παιδιά να φεύγουν από το σχολείο με μηχανάκι χωρίς κράνος με αυτοκίνητο και να κάθονται μπροστά χωρίς ζώνη φυσικά να Καβάλαν ποδήλατο χώρις φώτα κράνος κτλ(που τα θεωρώ όσο σημαντικά όσο και για μια μηχανή..) Πάλι καλά που.εγώ μεγάλωσα με περιοδικά αυτοκινήτου, τον σύμβουλο του Auto Build Hellas,και γενικά.πάντα αγαπούσε το σωστό και το νόμιμο(έτσι και θέλω να πάρα μια μηχανη νόμιμα στα 18 μου και να φοράω όλο τον εξοπλισμό όχι σαν τους καγκουρες - πουθενά και σε χωριό και μόνο 12-17χρονα να Καβάλαν μηχανάκι (χωρίς τίποτα δηλαδή) και κάνουν μαλαγανιες μες στο χωριό με εξατμίσεις σωλήνες.Ειλικρινά θέλω μα τρακαρουν κάπου και να τους κλεν οι μάχες τους...
chrisxkar Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 δεν περναω σφηνα απο αυτοκινητα εκτος και αν εχω απλετο χωρο δεν παραβιαζω σηματοδοτες και ειναι σιγουρα παρανομο το να περνας αναμεσα χωρις να εχεις χωρο και παρολο που οδηγω και μηχανη και αυτοκινητο εαν καποιος χτυπησει ελαφρος απο σφηνα θα υποστυριξω τον οδηγο του αυτοκινητου καθως η λογικη του ΚΟΚ λεει πως εαν δεν σε παιρνει να κανεις μια μανουβρα με ασφαλεια (και εντος του κωδικα) δεν πρεπει να την κανεις. Θελω να σχολιασω απλα κατι ακομα εκτος πολης πολλοι σχολιαζουν αρνητικα οσους τρεχουν παραπανω απο το οριο με τις μηχανες δεν θα πω οτι δεν υπαρχουν οι αουγκανοι που απλα γουσταρουν να πηγαινουν με 200+ ,προσωπικα προσπερνω οποιοδηποτε αυτοκινητο βρισκεται κοντα μου για ασφαλεια . Στην συνολικη εμπειρεια μου ως οδηγος περιπου ενας στους τρεις οδηγους αυτοκινητου κοιμαται ορθιος!!! Ποσοι απο εσας ετυχε να βρεθει συχνα ενας μπουφος μπροστα σας διπλα σας πισω σας που ειτε φρεναρατε ,οχι αποτομα, και επεσε πανω σας, πηγε να αλλαξει λοριδα χωρις να κοιταξει καν αν υπαρχει καποιος διπλα και να πεσει πανω του? Εμενα μου ετυχαν ολα αυτα αρκετες φορες καποιες απεφυγα το ατυχημα αλλες φορες την εφαγα. Εαν τυχει καποιος απο τους προαναφερομενους κοιμησμενους να πεσει πανω σε μηχανη σε εθνικη οδο το αποτελεσμα θα ειναι νοσοκομειο κανα διμηνο-τριμηνο,εγχειρησεις εαν οχι νεκροταφειο γιαυτο προτιμω να τους εχω πισω μου παρα μπροστα μου. 1
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Οι περισσοτερες μαλακιες γινονται απο ανθρωπους που βλεπουν την οδηγηση σαν αγγαρεια, ή δεν αρπαζει ευκολα το μυαλο τους ή δεν εχουν μαθει να σεβονται τους αλλους. Σημαντικο ειναι να δουλευει ο εγκεφαλος και να φτιαχνει σεναρια κινδυνων και τις αντιστοιχες κινησεις προληψης/αντιμετωπισης Ή μετα απο ατυχημα, να κατσει να σκεφτει ποια ακριβως ηταν η αιτια, και να μην μεινει απλα στη φαση "εφταιγε καποιος/κατι αλλο, ΟΧΙ ΕΓΩ" Οι νεοι οδηγοι εχουν πολλα μαζεμενα αγχη: 1-δεν ξερουν το αμαξι (συμπεριφορα, διαστασεις, 500 κουμπακια στο ταμπλο=RTFM) 2-δεν εχουν συνηθισει την κυκλοφορια στο δρομο 3-πολλες φορες πηγαινουν σε αγνωστα μερη και χανονται (ευτυχως πλεον υπαρχει GPS) 4+5++ Θα ηταν καλυτερο να προχωρουσαν ενα-ενα τα βηματα, ωστε να εχουν αφομοιωσει καπως το προηγουμενο. Μια φορα μπηκα συνοδηγος σε φορτηγο (οχι επικαθημενο), και τρομαξα οταν καταλαβα ποσες τυφλες γωνιες εχει. Αντε να την παλεψει ο νταλικερης στο δρομο για την λαχαναγορα, μετα απο ολονυχτιο ταξιδι Μικρα μηχανακια, Z50, μπορει να εχουν πλακα, αλλα ειναι ακομα χειροτερα απο πλευρας ορατοτητας, both ways, ισως και να μην επρεπε να βγαζουν πινακιδα "loud pipes save lives" = αυτο σημαινει οτι ο ιδιοκτητης ειναι τοσο μαλακας που δεν μπορει να προβλεψει και να πατησει μια κορνα... κορνα=προληψη, οχι τιμωρια (stebel nautilus the best, και μην σας νοιαζουν τα εμφραγματα, ετσι κι αλλιως ηταν η ωρα τους...) Τα μηχανακια μην τα λυπαστε, για ποιο λογο να αγχωνεστε εξτρα εσεις; Έκει βασιζεται η τρομοκρατια τους "ΕΓΩ ευαλωτος ΕΣΥ πρεπει να με προστατεψεις". Ας πανε καμμια βολτα στο ΚΑΤ/ΜΕΘ, γι' αυτο πληρωνετε ασφαλιστρα. Δεν ισχυει οτι τα μεγαλα μηχανακια κανουν λιγοτερες μαλακιες. Υπαρχουν full καταπιεσμενοι-κομπλεξικοι (πολλες φορες γονεις κιολα) ανθρωποι που μολις καβαλανε το μοναδικο τους χομπι και τις οικονομιες μιας ζωης, η οποια κοινη λογικη τους παει στο διαολο Εκει που επιτρεπεται η διηθηση (που συμφερει ολους τους χρηστες του δρομου) οι ανθρωποι πηγαινουν το πολυ με 20 km/h, και δεν υπαρχει και (ο τοσο μεγαλος οσο στο GR) κινδυνος να πεταχτει πεζος μπροστα/πισω απο σταματημενο λεωφορειο. Χωρια που κανεις δεν προσπερναει σχολικο εν σταση Καλο ειναι να καβαντζωνεσαι στο φαναρι μπροστα απο αυτοκινητο, αν αφηνεις και χωρο να περασει κανας ζωντανος την διαβαση Αν ο αλλος περιμενει μπροστα απο το φαναρι, πατηστε κορνα σε ανυποπτο χρονο. Αν δεν ξερει την διασταυρωση, θα πεσει πολυ γελιο... Σε περιεργα φαναρια, πχ βραδυ, μετα απο παρατεταμενη στροφη με πολλα, δεν ειναι κακο να τα σφαζετε (ευθανασια καλυτερα) Σταματας δεξια, τσεκαρεις 2-3 φορες και φευγεις σιγα-σιγα Στα φαναρια παντα ετοιμο χερι/ποδι για να καρφωσετε πρωτη να εξαφανιστειτε. Βοηθανε οι καθρεφτες και η ησυχη εξατμιση και τα εξτρα πισω φωτα πορειας/stop. Σε ολα τα εντουρομαγαζα εχει τετοια αδιαβροχα led, ειναι σχεδον τσαμπα, δεν καινε ψιχουλα απο ρευμα και δεν καιγονται σχεδον ποτε για τριβαλιτΖο αυτα ειναι φοβερα, ευκολα και φτηνα φτιαχνεις κατι παρομοιο http://admorelighting.com/index.php?route=common/home στα φαναρια πρεπει να θυμασαι οτι μπορει ο αλλος να περναει με sunshine orange ή να θελει να μετρησει 0-200 (μακαρι να αναμωναν αυτοι οι δυο...) Οταν τελειωσω το (εγγλεζικο) βιβλιο μου για την οδηγηση, θα κανω διαφημιση εδω, μπας και παρω κανα bimota χωρις να χρειαστει να κανω support στον Λιακοπουλο... Αντιθέτως, το γεγονός πως έχουμε κακούς δρόμους, ελλιπή σήμανση και υποδομές, μας κάνει πολύ πιο υποψιασμένους σε βάθος χρόνου και μας δίνει μία εμπειρία που κάποιοι άλλοι ίσως δεν βρουν ποτέ. δεν ειναι τοσο οι δρομοι, ειναι κυριως η ελλειψη παιδειας Αφου το ξερεις οτι ο δρομος ειναι χαλια, οδηγα σαν ανθρωπος Αν και εχω ακουσει για μια στροφη λιγο εξω απο την Πατρα που εχουν τσακιστει πολλα μηχανακια με ξενους τουριστες... Υπαρχει ομως μια (αλλη) στροφη, που μολις στρωσαν καινουρια ασφαλτο, η μπαριερα εγινε φυτιλια, εκει που πριν ειχε "light ατημελητο look"...
chrisxkar Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Στα υπολοιπα συμφωνω. αλλα αυτο για τρομοκρατια πρωτη φορα το ακουω, αυτο που λενε ολοι ειναι να προσεχεις τους καθρεφτες σου και το ζητανε σαν παρακληση σαν καλοσυνη .Ενας κοιμησμενος πεταχτηκε ο οποιος δεν εδωσε σημασια? ηταν κουρασμενος? ειχε προβληματα στο κεφαλι του?δεν αγχωθηκε παραπανω τελος παντων ,εξαιτιας του (ξεκαθαρα εξαιτιας του) τρεχω 2 χρονια σε χειρουργια.Εχω το δικαιωμα (και σιγουρα θα δικαιωθω εαν το κανω)αυτον τον κοιμηση περα απο το δικαστηριο της ασφαλιστικης να κοινηθω και ποινικα εναντιων του και να τον κυνηγησω για ολα τα μελλοντικα χειρουργια που θα χρειαστουν.Το θεμα ειναι ολοι να προσεχουν λιγο παραπανω και οχι να λενε εχω ασφαλεια ασε το μαλακα να πεσει πανω μου Με την λογικη αυτη και η νταλικα γιατι να προσεχει παραπανω ας προσεχει το αυτοκινητο αστους να πανε στο κατ και αυτοι. Με την ιδια λογικη ενας ψυχακιας μπορει να πατησει εναν πεζο εαν περασει λιγο πριν την διαβαση καθως ο πεζος εαν σε μια κοντινη αποσταση υπαρχει διαβαση ειναι υποχρεομενος να περασει απο εκει.
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 και αν ο αλλος σπαταλαει ενεργεια για να προσεχει τους άλλους με αποτελεσμα να μην προσεξει τον εαυτο του; αφου δεν εχουν μυαλο, ας βαλουν την ωρα που του βγαζουν τους καθετηρες... αν ειναι τυχεροι και πανε να αναψουν λαμπαδα στην Αγια Κοσκινοκουφιτσα, να της πουν "ευχαριστω που με εσωσες" ---- προσοχη στις σουζες, γιατι ο προβολεας κοιταει το φεγγαρι, και ο αλλος που θα τσεκαρει για να βγει δεν θα φταιει σε τιποτα...
Lucifer Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Τα μηχανακια μην τα λυπαστε, για ποιο λογο να αγχωνεστε εξτρα εσεις; Έκει βασιζεται η τρομοκρατια τους "ΕΓΩ ευαλωτος ΕΣΥ πρεπει να με προστατεψεις". Ας πανε καμμια βολτα στο ΚΑΤ/ΜΕΘ, γι' αυτο πληρωνετε ασφαλιστρα. ...
chrisxkar Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 και αν ο αλλος σπαταλαει ενεργεια για να προσεχει τους άλλους με αποτελεσμα να μην προσεξει τον εαυτο του; αφου δεν εχουν μυαλο, ας βαλουν την ωρα που του βγαζουν τους καθετηρες... αν ειναι τυχεροι και πανε να αναψουν λαμπαδα στην Αγια Κοσκινοκουφιτσα, να της πουν "ευχαριστω που με εσωσες" ---- προσοχη στις σουζες, γιατι ο προβολεας κοιταει το φεγγαρι, και ο αλλος που θα τσεκαρει για να βγει δεν θα φταιει σε τιποτα... δεν το λεω για να κραξω αλλα αμα δεν μπορει ο αλλος να προσεχει τον αλλον και την παρτη του να αφησει το αμαξι και να παρει λεωφορειο γιατι προφανως δεν το κατεχει το αθλημα.Η προσοχη γυρω σου ειναι απο τα βασικα οχι κατι παραπανω απο αυτα που πρεπει να κανεις. Και δεν ειναι επειδη το λεω εγω αλλα επειδη σε κοβουν οταν δινεις για διπλωμα αν δεν τα κανεις
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 δεν το λεω για να κραξω αλλα αμα δεν μπορει ο αλλος να προσεχει τον αλλον και την παρτη του να αφησει το αμαξι και να παρει λεωφορειο γιατι προφανως δεν το κατεχει το αθλημα.Η προσοχη γυρω σου ειναι απο τα βασικα οχι κατι παραπανω απο αυτα που πρεπει να κανεις. Και δεν ειναι επειδη το λεω εγω αλλα επειδη σε κοβουν οταν δινεις για διπλωμα αν δεν τα κανεις Η γενικη ιδεα στο διπλωμα ειναι οτι ο καθε οδηγος πρεπει να προσεχει, οχι να αναγκαζει τους αλλους να προσεχουν εξτρα αντι γι' αυτον
BadBoy Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Μα δεν προσέχεις έξτρα επειδή σε νοιάζει αυτός με το μηχανάκι. Ας σκοτωθεί άμα είναι βλάκας, το θέμα είναι εσύ να μην τρέχεις. Ταλαιπωρία και νεύρα δεν είναι μόνο τα δικαστήρια, πες ότι σε δίνουν δίκιο 100%. Οι ζημιές και ο μπελάς μέχρι να φτιαχτεί το δικό σου όχημα λίγο είναι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα