Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

η διήθηση απαγορεύεται. Αν είχες βγάλειθ δίπλωμα Ελλάδα αναφέρεται στο βιβλίο που έχεις για διάβασμα. 

επίσης, η διήθηση ειναι και καρα επικίνδυνη για Ελλάδα με δρόμους σε κλίμακα  0.6 από νορμάλ δρόμους του εξωτερικού. 

 

όσο για τους ταρίφες, ο ΚΟΚ ισχύει για όλους, είτε τους αρέσει είτε όχι. Δεν με νοιάζει πόσες ώρες περνάς στο οδικό δίκτυο, προβλημα σου μάστορα και επιλογή σου. Για να δώσω ένα παράδειγμα για το πόσο ανόητη δικαιολογία είναι ο χρόνος που ξοδεύουν στον δρόμο να τους δικαιολογεί, φαντάζομαι και οι δικαστές θα πρέπει να έχου το ελεύθερο από τον νόμο, οι φοροτεχνικοί από φορολογία, οι τραπεζικοί από επιτόκια κτλπ. 

 

it does not make sense Νιόνιο

  • Like 3
Δημοσ.

παντως οι διηθηση πιστευω πρεπει να ειναι νομιμη αλλα να παιρνει ο οδηγος της μηχανης τη ευθυνη σε πιθανο ατυχημα

 

 

Για να ζήσεις πολλά χρόνια φίλε μου πάντα πρέπει να παίρνεις την ευθύνη των ενεργειών σου και να μην ψάχνεις να φορτώνεις ευθύνες στον κόκορα. Θέλω να πω ότι αν κάνεις διήθηση και υπολογίζεις στους ΑΛΛΟΥΣ οδηγούς, καλύτερα ν' αυτοκτονήσεις που είναι και πιο ανώδυνο. Βασικά υπολογίζεις ότι κινείσαι ανάμεσα από κοιμισμένα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη. Οτιδήποτε άλλο είναι θανατηφόρο.

Δημοσ.

Για να ζήσεις πολλά χρόνια φίλε μου πάντα πρέπει να παίρνεις την ευθύνη των ενεργειών σου και να μην ψάχνεις να φορτώνεις ευθύνες στον κόκορα. Θέλω να πω ότι αν κάνεις διήθηση και υπολογίζεις στους ΑΛΛΟΥΣ οδηγούς, καλύτερα ν' αυτοκτονήσεις που είναι και πιο ανώδυνο. Βασικά υπολογίζεις ότι κινείσαι ανάμεσα από κοιμισμένα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη. Οτιδήποτε άλλο είναι θανατηφόρο.

Μα αυτό είναι κ το πιο περίεργο σε μας τουλάχιστον. Πέρα από τους δρόμους κτλ ασχολίαστο, ενώ θεωρούμε όλους τους οδηγούς από κατώτερους από εμάς μέχρι άσχετους παίρνουμε ως δεδομένο ότι θα αντιδράσουν φυσιολογικά σε συνθήκες τύπου προσπέρασμα από δεξιά ή χωρίς φλας κτλ..

Δημοσ.

Μα αυτό είναι κ το πιο περίεργο σε μας τουλάχιστον. Πέρα από τους δρόμους κτλ ασχολίαστο, ενώ θεωρούμε όλους τους οδηγούς από κατώτερους από εμάς μέχρι άσχετους παίρνουμε ως δεδομένο ότι θα αντιδράσουν φυσιολογικά σε συνθήκες τύπου προσπέρασμα από δεξιά ή χωρίς φλας κτλ..

 

To πιθανότερο όταν σε προσπεράσει μία μοτοσυκλέτα με 200 από την αριστερή χαραμάδα είναι να μουδιάσει η κάτω αριστερή μασέλα και να ξυπνήσεις παγωμένος συνειδητοποιώντας ότι κινείσαι σε δρόμο. Σε αυτήν την περίπτωση, ναι, είναι 100% ευθύνη του μοτοσυκλετιστή. Εσύ δεν παίζεις ρόλο. 

Δημοσ.

Ναι λέω όταν κάποιοι κάνουν προσπεραση από δεξιά είναι οι ίδιοι που θα πουν ότι είναι ασχετοι οι υπόλοιποι οδηγοί :P

Δημοσ.

Άρθρο ΚΟΚ δεν βλέπω όμως... Ο μπάτσος θα σε γράψει για παράβαση του βιβλίου που είχες να διαβάσεις για το δίπλωμα;

Είναι στο ''επικίνδυνοι ελιγμοί''. Αλλά η τροχαία είναι ελαστική σε τέτοια φαινόμενα. Δεν θα σε γράψει. Σε περίπτωση ατυχήματός όμως φέρεις την ευθύνη. Το να πεις ''δεν με είδε'' δεν είναι δικαιολογία. Κι εδώ που τα λέμε καλύτερα να κινείσαι όντως σαν να μην σε βλέπουν. Μην ποντάρεις ποτέ στο ότι ο οδηγός σε βλέπει και άρα είσαι ασφαλής.

Δημοσ.

Εδώ δεν γράφει το κράνος

έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Με το μαστίγιο. Αλλά δεν έχει σημασία.

Πιο παλιά το να φοράς κράνος ήταν για τον Ελληναρά σαν να φοράς μαντήλα με λουλουδάκια. Λόγος να σε κοροϊδεύουν στην παρέα. Τόσο τριτοκοσμικοί. LOL

Δημοσ.

έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Με το μαστίγιο. Αλλά δεν έχει σημασία.

Πιο παλιά το να φοράς κράνος ήταν για τον Ελληναρά σαν να φοράς μαντήλα με λουλουδάκια. Λόγος να σε κοροϊδεύουν στην παρέα. Τόσο τριτοκοσμικοί. LOL

 

Το έχω πει και αλλού, αρκετές φορές: Είναι τουλάχιστον ντροπή και ισχυρότατη ένδειξη σάπιας νοοτροπίας, το ότι πρέπει να υπάρχει φόβος προστίμου, για να φορέσουν κάποιοι κράνος/ζώνη.

  • Like 1
Δημοσ.

Το έχω πει και αλλού, αρκετές φορές: Είναι τουλάχιστον ντροπή και ισχυρότατη ένδειξη σάπιας νοοτροπίας, το ότι πρέπει να υπάρχει φόβος προστίμου, για να φορέσουν κάποιοι κράνος/ζώνη.

 

Ισχύει. 

Όπως ισχύει ότι τα νεότερα παιδιά είναι σημαντικά πιο συνειδητοποιημένα σε κάτι τέτοια.

Είναι και θέμα εκπαίδευσης, ευκολίας πληροφόρησης και πέραν αυτών το σημαντικότερο είναι το περιβάλλον γιατί θα ήταν άδικο να περιμένουμε η φυλή Μασάι να ξέρει τυφλή πληκτρολόγηση. Εκτός αν επιβληθεί με καλάσνικοφ.

:-D

Δημοσ.

Είναι και θέμα εκπαίδευσης, ευκολίας πληροφόρησης και πέραν αυτών το σημαντικότερο είναι το περιβάλλον

 

Φαντάσου το σκηνικό:

 

- Περπατάει κάποιος με τη μέση ταχύτητα βαδίσματος τού ανθρώπου (γύρω στα 4 χλμ/ω).

- Στο ύψος τού μετώπου του βρίσκεται οριζόντιο δοκάρι το οποίο δεν έχει δει.

- Τού ρίχνει κουτουλιά.

 

Θα δει το Χριστό βατραχάνθρωπο, ή όχι; (με την πιο πάνω ταχύτητα, θυμίζω...)

Μέχρι και στον τόπο μπορεί να μείνει, αν είναι λίγο πιο άτυχος.

 

Τώρα σκέψου, ποια είναι η ελάχιστη πιθανή ταχύτητα με την οποία κινείται κάποιος, οδηγώντας μηχανάκι (πόσες φορές μεγαλύτερη από εκείνη τού βαδίσματος) και ποια είναι η πιθανή συνέπεια τού να κοπανήσει το - ξερό του - το κεφάλι, κινούμενος με αυτή.

 

Δε διαφωνώ με τις αιτίες που αναφέρεις, αλλά πριν απ' όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ ότι είναι θέμα απλής, κοινής λογικής.

 

(Εννοείται ότι δεν προσπαθώ να πείσω εσένα. Μπας και τα διαβάσει κανένας ανεγκέφαλος τα γράφω και τραβήξει καμιά μανιβελιά στο μυαλό που δεν έχει...)

Δημοσ.

εδώ ό άλλος ζητάει άρθρο για την διήθηση , τραγικότερος από ποτέ. Δεν ζεις στην Καλιφόρνια ψηλέ, στην Ελλάδα είσαι. 

Επί παραδείγματος, μιας και δεν παίζει να διαβάσω όλο τον κοκ μιας χώρας που δεν οδηγώ πλέον, αν σε σκοτώσω με το αμάξι την ώρα που κάνεις διήθηση το κρίμα στο λαιμό σου. η μόνη τιμωρία μου θα είναι τυχών τύψεις. 

 

 

όσο για τα κράνη και τις ζώνες δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτό τον λαό. Γενικά η κοινή λογική όταν μας βλέπει σαν έθνος πηδιέται από το παράθυρο. 

Δημοσ.

όσο για τα κράνη και τις ζώνες δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτό τον λαό. Γενικά η κοινή λογική όταν μας βλέπει σαν έθνος πηδιέται από το παράθυρο. 

 

Άσε μας ρε ξύπνιε κι εσύ, που νομίζεις ότι ξέρεις καλύτερα!

 

Στο τέλος θα μας πεις ότι έχει άδικο και ο βαρύμαγκας οδηγός, που δε βάζει ζώνη, διότι σε περίπτωση μετωπικής...κρατιέται απ' το τιμόνι...

 

...ή ο άλλος ο οποίος, όταν έχει πιει 2-3 ποτηράκια ...οδηγεί ασφαλέστερα!  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...