Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Formula 1, είναι αναμφισβήτητα η αιχμή του δόρατος στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην τεχνολογία του είδους, είναι ότι ταχύτερο μπορούμε να δούμε στις οθόνες μας (μαζί με το MotoGP φυσικά), και κάθε σχεδόν δύο εβδομάδες, μας προσφέρει αξεπέραστες συγκινήσεις.

Εδώ και λίγο καιρό η FIA ανακοίνωσε το concept της Formula E, που βασίζεται σε μονοθέσια με μπαταρίες και ηλεκτρικά powertrains (πρώτος πρωταθλητής Formula E στέφθηκε ο Nelson Piquet Jr. σε ένα εξαιρετικό αγώνα στο Λονδίνο με την NEXTEV TCR για την περίοδο 2014-15).

 

Αν και το πρώτο πρωτάθλημα μας φάνηκε κάπως... αργό για τα γούστα μας (τα αυτοκίνητα αν και επιταχύνουν από 0 στα 100km/h μέσα σε 3 δευτερόλεπτα, σε τελική ταχύτητα δεν ξεπερνούν τα 225km/h), και οι πίστες, που ουσιαστικά είναι χαραγμένες σε κανονικούς δρόμους, δεν μας άρεσαν ιδιαίτερα, η Formula E προσφέρει συγκινήσεις, αφού υπάρχει έντονος ανταγωνισμός ενώ οι οργανωτές δεν φοβούνται να δοκιμάσουν τρελές... ιδέες, όπως το να δίνουν σε οδηγούς power boosts με βάση τις ψήφους των fans).

 

Παρόλα αυτά, τα μονοθέσια παραμένουν αργά –πολύ πιο αργά σε σχέση με εκείνα της F1 που με DRS μπορούν να αγγίξουν ταχύτητες 340km/h+ σε ορισμένες πίστες- ενώ και ο θόρυβος που κάνουν είναι μάλλον “νοσοκομειακός”, αποστειρωμένος σαν να πρόκειται για... τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα RC σε μεγέθυνση. Ίσως όμως θα πρέπει να τον συνηθίσουμε, γιατί ενδέχεται αυτός ο ήχος, να είναι και ο ήχος του μέλλοντος.

 

Στο νέο πρωτάθλημα, ο θόρυβος έρχεται τουλάχιστον βελτιωμένος σε σχέση με το παρελθόν -όπως μπορείτε να ακούσετε και στο παρακάτω video- αφού οι ομάδες από φέτος είχαν την δυνατοτητα να εξελίξουν τα δικά τους powertrains, το δικό τους κιβώτιο ταχυτήτων, το δικό τους inverter κ.ά. Οπότε παρατηρούνται τουλάχιστον διαφορές μεταξύ τους. Το concept είναι απολύτως υγιές και αποκτάει όλο και περισσότερους οπαδούς, αλλά αν μαζί με τον ήχο, “φτιάξουν” και την ταχύτητα και την αυτονομία (οι οδηγοί αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν δύο μονοθέσια ανά αγώνα), ενδεχομένως μελλοντικά να αποτελέσει κίνδυνο, τουλάχιστον εμπορικό, για την Formula 1. Για να δούμε...

 


 

Link.png Site: TheVerge

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Mου θύμισε το τηλεκατευθυνόμενο του γιού μου, το οποίο ευτυχώς χάλασε και ησύχασε το κεφάλι μου.

  • Like 15
Δημοσ.

Οι ήχοι αυτοί είναι αυτό που παράγεται από τριβές, τριξίματα κλπ. κατά την παραγωγή κίνησης από τον ηλεκτροκινιτήρα, ή εργάστηκαν επιπλέον ώστε να τους προσθέσουν στα μονοθέσια μόνο και μόνο για να ακούγεται κάτι;

Δημοσ.

Καταντια ρε φουστη μου. Παρακμη και δυσωδια στο μηχανοκινητο αθλητισμο.

Τι να δεις? Ποιο το ενδιαφερον? Ποιος θα κανει το ταχυτερο pit stop?

Αποστειρωμενα τελειως, αγευστα.

 

Το μονο μηχανοκινητο αθλημα που εχει ενδιαφερον ειναι το motoGP. Εχει κρατησει την αιγλη του παρελθοντος. Με κινητηρες και πλαισια διαφορετικα. Αλλες τεχνολογιες το καθενα. Προσπερασματα μεχρι την τελευταια στροφη του τελευταιου γυρου. Οδηγοι με κινητρο να οδηγησουν στο οριο και να τολμησουν το απιθανο για να προσπερασουν, ακομα κι αν αυτο τους στοιχισει μια πτωση.

Εδω ξεχωριζουν οι οδηγοι απο τα σκατα.

 

Γιατι στα υπολοιπα, για να κερδισεις τη θεση του οδηγου, πρεπει να πληρωσεις. Να φερεις χορηγους. Business βλεπεις. Νιωθω αηδιασμενος.

  • Like 4
Δημοσ.

εμενα μ αρεσε πολυ σαν ιδεα. Τα ηλεκτρικα ή υβριδικα (πιο ρεαλιστικη προσεγγιση) αμαξια πρεπει να γινουν must και σιγουρα σαν βρεφικα βηματα σιγουρα θα εχουν τις αδυναμιες τους οπως πχ εδω περιορισμους με αυτονομια και ταχυτητες.

 

Αλλα αν βγει αυτο το project για ειδικους δρομους με ασυρματη φορτιση που ΤΥΧΑΙΑ θα το κανει το Λονδινο τοτε στο επομενο θα δουμε διπλασιες ταχυτητες και κανενα πιτστοπ. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...