Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, αγόρασα την Τρίτη το Huawei P8 Lite από την Wind και η συσκευή είχε τέσσερα καμένα πίξελ. Σήμερα το πρώι το πήγα στο κατάστημα και ενώ η υπάλληλος αναγνώρισε το πρόβλημα μου είπε πως δεν είναι η αρμόδια και πως θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία η οποία θα κρίνει αν θα πάει για αλλαγή ή όχι. Ακόμη ρώτησα αν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω και μου ειπέ πως κάτι τέτοιο ειναι αδύνατο και πως στην καλύτερη, αν κριθεί η συσκευή ελλατωματική, και δεν μπόρω να περιμένω μέχρι τον Σεπτέμβρη που θα ερθεί η νέα παρτίδα, να μου κόψει πιστωτικό. Τέλος, μου είπαν πως σήμερα το απόγευμα θα με ενημέρωναν για το αν θα πάει για αλλάγη ή όχι αλλά τίποτα, τους πήρα εγώ τηλέφωνο και μου λένε πως το εστείλαν στο τμήμα Service και πως θα με ενημερώσουν από βδομάδα για το τι θα γίνει, προσωπικά δεν Θεωρώ σωστό να μου επισκευάσουν συσκευή η οποία ήταν DOA, θα προτιμουσά αλλαγή της ή τα χρήματά μου πισώ. Τι με συμβουλεύετε να κανώ από εδώ και περά;

Δημοσ.

7 μερες DOA πες στους κουραμπιεδες της Wind. Πες τους να κανουν οτι θελουν με το κινητο αλλα να σου στειλουν αντικατασταση με καινουργιο οπως προβλεπεται απο το νομο. Τα περι αναμονης μεχρι τον Σεπτεμβριο δεν θα τα σχολιασω πραγματικα.

 

Ακους εκει η υπαλληλος αναγνωρισε το προβλημα σε συσκευη μεσα στις πρωτες 7 μερες του DOA και τωρα τα μασανε.... Μην το αφησεις καθολου παρε με την πρωτη ευκαιρια και αρχισε τις φωνες γιατι απο οτι φενεται δεν παιρνουν απο λογια αυτοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα μου είπε πως το κινητό αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο σε κανένα κατάστημα Wind στην ελλάδα...Αδυνατώ να το πιστέψω!Όταν πάλι πήρα τηλέφωνο σήμερα το απόγευμα μου έλεγαν αριστολογίες του τύπου πάει για Service,ενώ με είχαν ειδοποιήσει για σίγουρη αντικατάσταση.Λες να πάρω τώρα τηλέφωνο να τους τα ψάλω;Εσύ τί θα έλεγες;

Δημοσ.

Παιρνεις τηλεφωνο και τους λες.

 

Κυριοι αγορασα κινητο απο σας. Μου παρουσιασε προβλημα που μου το αναγνωρισατε μεσα στο χρονικο διαστημα των πρωτων 7 ημερων και αρα δικαιουμαι αντικατασταση με καινουργιο! Αν σου αρχισουν τα μα μου σου ξου και σε βολευει τοτε ζητα πιστωτικο πισω.

Δημοσ.

Παιρνεις τηλεφωνο και τους λες.

 

Κυριοι αγορασα κινητο απο σας. Μου παρουσιασε προβλημα που μου το αναγνωρισατε μεσα στο χρονικο διαστημα των πρωτων 7 ημερων και αρα δικαιουμαι αντικατασταση με καινουργιο! Αν σου αρχισουν τα μα μου σου ξου και σε βολευει τοτε ζητα πιστωτικο πισω.

Πιστωτικο θα παρει  ανετα αλλα ΛΕΦΤΑ ΓΙΟΚ ! Η wind δεν δινει λεφτα ,μονο εγω τους καταφερα γιατι θα το εκανα καλοκαιρινο το μαγαζι τους. Αν εχει τα κακαλα ο φιλος ας τους απειλεισει αλλιως ας παρει πιστωτικο αλλα και παλι χανεις τα λεφτα σου με αυτους ειναι πανακριβοι !!!  

 

Στην θεση του θα περιμενα να παει στο σερβις-να βγαλουν πορισμα και βλεπουμε. Ο Γερμανος μονο δινει λεφτα πισω καμια αλλη εταιρια που ξερω εγω.

Δημοσ.

Πήγαινε από εκεί και αν σου συνεχίσουν τα μα και τα μου, πες τους επειδή ξέρω το νόμο από ότι φαίνεται καλύτερα από εσάς, θα έρθω λοιπόν με τον δικηγόρο μου να κανονίσουμε το θέμα.

 

Εγώ έτσι έκανα μετά από πολλά μα μου στο πλαίσιο με ελλατωματική samsung τηλεόραση μέσα στο doa (την πήρα πχ Δευτέρα βράδυ και το επόμενο πρωί αφού είχα αντιληφθεί το πρόβλημα ήμουν με την τηλεόραση στο Πλαίσιο απαιτόντας αντικατάσταση) και μου την αντικατέστησαν μετά από καμιά ώρα τσακωμού και αναμονής ότι και καλά μίλαγαν με τη Samsung για να δουν τι και πως..  Και τους έλεγα ''Τί δουλεία έχει η Samsung??''. Δεν σε νοιάζει εσένα τί θα το κάνουν το κινητό και αν το καλύπτει η εταιρεία του για τα πιξελ του ή ότι άλλο. Το doa όπως σου είπε και ο fulgore έχει να κάνει με τη wind εξολοκλήρου. Και εμένα κάτι τέτοια τρελά μου έλεγε το πλαίσιο και ότι αμα δεν το καλύπτει η samsung το καμένο πιξελ εμείς τί θα την κάνουμε την τηλεόραση μετά κλπ.. και τους λέω, αφού έχετε doa δεν έχει να κάνει με την μαμά εταιρεία αλλά με εσάς αποκλειστικά.

Δημοσ.

Πήγαινε από εκεί και αν σου συνεχίσουν τα μα και τα μου, πες τους επειδή ξέρω το νόμο από ότι φαίνεται καλύτερα από εσάς, θα έρθω λοιπόν με τον δικηγόρο μου να κανονίσουμε το θέμα.

 

Εγώ έτσι έκανα μετά από πολλά μα μου στο πλαίσιο με ελλατωματική samsung τηλεόραση μέσα στο doa (την πήρα πχ Δευτέρα βράδυ και το επόμενο πρωί αφού είχα αντιληφθεί το πρόβλημα ήμουν με την τηλεόραση στο Πλαίσιο απαιτόντας αντικατάσταση) και μου την αντικατέστησαν μετά από καμιά ώρα τσακωμού και αναμονής ότι και καλά μίλαγαν με τη Samsung για να δουν τι και πως..  Και τους έλεγα ''Τί δουλεία έχει η Samsung??''. Δεν σε νοιάζει εσένα τί θα το κάνουν το κινητό και αν το καλύπτει η εταιρεία του για τα πιξελ του ή ότι άλλο. Το doa όπως σου είπε και ο fulgore έχει να κάνει με τη wind εξολοκλήρου. Και εμένα κάτι τέτοια τρελά μου έλεγε το πλαίσιο και ότι αμα δεν το καλύπτει η samsung το καμένο πιξελ εμείς τί θα την κάνουμε την τηλεόραση μετά κλπ.. και τους λέω, αφού έχετε doa δεν έχει να κάνει με την μαμά εταιρεία αλλά με εσάς αποκλειστικά.

και αυτο μπορει να γινει με τον δικηγορο αλλα ποιος δικηγορος θα ερθει για μια συσκευη 169 ευρω ; Αυτου τι θα του δωσεις ; Δεν σε συμφερει . Εκτος αν εχεις φιλη,φιλο και την βγαλεις τσαμπα και παλι δυσκολα.

Δημοσ.

Ψαρωτικά το λες και δίχνεις ότι στην έχει δώσει το όλο θέμα και θα το φτάσεις μέχρι τέλους..

 

Πού ξέρουν αυτοί αν έχεις συγγενή δικηγόρο κλπ..

Δημοσ.

δεν θελω να φανω κακος αλλα μαλλον πρεπει ισως δεν γνωριζω καλα τι παιζει με τους νομους ομως απο τι εχω διαβασει DOA=DEAD ON ARRIVAL

 

το κινητο απο τι καταλαβαινω δεν ηταν νεκρο οποτε ξεχνας το DOA και πας στην εγγυηση καμενων Pixels που εχει η εκαστοτε εταιρια!στην προκειμενη περιπτωση η huawei!μετα απο ποιο σημειο στα επισκευαζει?στα 3?στο 1?στα 5?δεν ξερω αλλα μαλλον εκει πρεπει να ψαχτεις αλλιως δεν νμζ να βγαλεις ακρη!

 

Φιλικα παντα μην μ αρχισετε το παιδι εδωσε χρηματα τι ειναι αυτα και μα μου,τα ξερω και εγω απλα νμζ οτι αυτο εννοει και ο νομος αν κανω λαθος μου το λετε!εκτος αν εννοειται αλλους νομους και το αναφερεται σαν DOA

Δημοσ.

Ψαρωτικά το λες και δίχνεις ότι στην έχει δώσει το όλο θέμα και θα το φτάσεις μέχρι τέλους..

 

Πού ξέρουν αυτοί αν έχεις συγγενή δικηγόρο κλπ..

για να τους ψαρωσεις πρεπει να εχεις και την καταλληλη μουρη κλπ. Αν ηταν ρε φιλε να ψαρωνουν ετσι καθε μερα θα αλλαζαν τα παντα.

Βασικα θελουν απειλες τους εχουμε μαθει τους μαγκες.

 

Τωρα για το DOA των pixel ...ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ δεν αλλαζει συσκευη για καμμενα pixel εχω παρει απο εκει 4 τηλεφωνα και δεν αλλαξε κανενα. Τα εστειλα στο σερβις και μου αλλαξαν οθονη. Ας ρωτησει ο φιλος την huawei καλυτερα. 

Δημοσ.

Θα είχα την κατάλληλη μούρη φαίνεται.. :-D 

 

Εμένα μου άλλαξαν πάντως την τηλεόραση για ένα εγχρωμό πιξελ και μάλιστα απαίτησα να βάλουμε και την καινούρια εκείνη την ώρα για να δούμε αν είναι οκ εκείνη μην έχουμε κανα θέμα πάλι.

 

Όσο τους έλεγα βάση νόμου πρέπει να μου την αλλάξετε και ότι δεν ξέρετε καλά το νόμο και ότι δεν έχει να κάνει με τη samsung το doa μου έλεγαν μα και μου και μισό μιλάμε με τη samsung να δούμε κλπ κλπ. Μόλις τους είπα όμως που είναι ο διευθυντής και ότι καλύτερα να έρθω με τον δικηγόρο μου γιατί δεν ξέρετε τί σας γίνεται, μετά από 5 λεπτά μου είπαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και θα γίνει η αντικαστάσταση, πήγαίνετε στον κάτω όροφο να πάρετε την καινούρια τηλεόραση κλπ...

 

Και εδώ ένα πόστ ενός που με είχε βοηθήσει τότε για το τί να κάνω για την αντικατάσταση:

 

''Όπως και να έχει, κάνεις χρήση DOA, μην αφήσεις να περάσουν οι μέρες. Τη πας εκεί όπως τη πήρες μέσα στο κουτί της και ζητάς αμέσως αντικατάσταση. Αν σου αρχίσουν τα μου, σου υψώνεις και συ λίγο τη φωνή, τους δίνεις να καταλάβουν ότι ξέρεις τα δικαιώματά σου ( γιατί είναι δικαίωμά σου να την αλλάξεις για οποιοδήποτε λόγο κακής λειτουργείας , ακόμα και αν στην κανονική εγγύηση λέει πως υπάρχει άλλη αντιμετώπιση ) και παίρνεις άλλη. Τόσο απλά, έχει γίνει και γίνεται, ακόμα και για απλή υπαναχώρηση της αγοράς σου, όχι εδώ που υπάρχει και εμφανέστατο θέμα. Προσοχή μη σε παραπέμψουν στην samsung , δε το δέχεσαι, όπως επίσης απαιτείς εκείνη την ώρα να κάνουν τον έλεγχο, περιμένεις και παίρνεις τη καινούργια και φεύγεις, δεν αφήνεις να σε ειδοποιήσουν , όπως ίσως σου πουν, γιάτι πάλι θα μπλέξεις. Εκείνη την ώρα πρέπει να γίνουν όλα.

Καλή επιτυχία και μην ανησυχείς, αν το χειριστείς δείχνοντάς τους ότι ξέρεις τα δικαιώματά σου, θα γίνουν όλα πολύ γρήγορα και απλά.''

 

Eδώ και το θέμα που είχα ανοίξει εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/558594-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-pixel-%CF%83%CE%B5-samsung-ue48h6400/

Δημοσ.

Λοιπόν παίδες πήρα τηλέφωνο την παρασκευή στην Wind και μου λένε πως δεν υπήρχε ενημέρωση...Οκ το προσπερνάω αυτό,εντάξει λέω την ίδια μέρα εν-όψει δεκαπεντάυγουστου μπορεί όντως να μην πρόλαβε να το δει ο τεχνικός!Παίρνω σήμερα δευτέρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται τελικά !Αρχίζει λοιπόν η υπάλληλος εκείνη την στιγμή να μου υψώνει τον τόνο της φωνής της και να μου λέει πως επιτέλους κυριέ μου θα σας ειδοποιήσουμε όταν θα έχουμε κάποια πληροφόρια σχετικά με το ζητημά σας.Φαινόταν πραγματικά να αδιαφορεί και να μην την ενδιαφέρει καθόλου!Εγώ πλέον εκνευρισμένος και διαβάζωντας τις απαντήσεις εδώ στο φόρουμ της λέω πως απαιτώ αντικατάσταση με καινούργιο τηλέφωνο και πως ξέρω πολύ καλά τα δικαιωματά μου και ότι είναι γελοίο να περιμένω για μια συσκεύη (που είναι DOA),να μου επιτρέψουν να την αντικαταστήσω καθώς μέχρι και εσείς η ίδια εντοπίσατε το πρόβλημα.Μετα αυτή άρχισε τα μα μου σου ξου και μου το έκλεισε στα μούτρα!Τί προτείνετε να κάνω απο εδώ και πέρα;

Δημοσ.

αν η huawei δεν καλυπτει τον αριθμο των Pixels για αντικατασταση τοτε δεν θα στο αλλαξει.και εφοσον το καταστημα δεν γνωριζει τι ισχυει με τα Pixel δεν μπορει να στο βγαλει doa γιατι πολυ απλα μπορει να μην ειναι.υπαρχουν κατασκευαστες που πχ σου λενε 5 Pixel η 3 στην σειρα για να θεωρηθει προβλημα.οποτε μην το δενει ο φιλος μας σκοινι κορδονι οτι θα βγει doa γιατι πολυ απλα μπορει να μην εχει περασει το οριο των pixels.κανονικα ναι θα πρεπε να μιλησουν να δουν αν το καλυπει η εγγυηση και αν το καλυπτει να στο αλλαζαν οι ιδιοι ή να εκοβαν πιστωτικο.

Δημοσ.

Θα πάω οπωσδήποτε μία απ'αυτές τις μέρες...Είναι η μόνη επιλογή που έχω πλέον!


Έψαξα στο διαδίκτυο να βρω αν καλύπτει η εγγύηση της Huawei τα καμένα πίξελ και δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο.Το μόνο που κατάφερα να βρω είναι ότι κινέζικα καταστήματα όπως το vmall και aliexpress έχουν πολιτική αλλαγής της συσκευής για τρεία + καμένα πίξελ και κανένα αντίστοιχα.Επίσης βρήκα ότι η επίσημη αντιπροσωπεία της Huawei στην Ελλάδα είναι η arvato-services,για την οποία διάβασα πολλές αρνητικές κριτικές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...