Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

O TS μιλάει για στρατηγικής γενικά και όχι RTS συγκεκριμένα. 

 

Και εξηγώ, ότι τα RTS εξελίχθηκαν σε ΜΟΒΑ. Ένα RTS βγήκε φέτος το Grey Goo και δεν το αγόρασε σχεδόν κανένας. Και μάλιστα είναι πάρα πολύ καλό παιχνίδι. Η αγορά έχει φύγει από τα κλασσικά RTS και έχει πάει σε ΜΟΒΑ.

 

Και δεν είμαι ο μόνος που το γράφω.

 

Και όπως τα Adventures εξαφανίστηκαν.

 

Το XCOM είναι στρατηγικής, όπως και το CIV GAL, το Grey Goo, ΤW,  Beyond Earth. Τo Democracy είναι  περισσότερο Simulator από  Strategy.

 

Και "στρατηγικής" παιχνίδια είναι κάπως broad έννοια, μιας και το World of Tanks (ένα fps) θέλει στρατηγική και μυαλό για να κερδίσεις.

 

Και θα συμφωνήσω με τον LongTom.

Αν με το μετεξελίχθηκαν εννοείς να χαμηλώσει τόσο πολύ ο πήχης ώστε να το παίζει κάθε 12 χρονο στρίμερ, τότε ναι, μπορείς να πεις ότι έχουν τα RTS γίνει MOBA. Παρόλα αυτά, για εμάς τους παλιούς στα strategy, ξέρουμε κάλλιστα ότι τα strategy πεθαίνουν.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μην ξεχνάμε και τα εξαιρετικά endless space και endless legend. Το είδος όπως είπα μια χαρά είναι. Απλά στα rts δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο τον τελευταίο καιρό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ ακόμα περιμένω το νέο Command and Conquer Generals αλλά η EA έκλεισε την πόρτα σε αυτό εδώ και χρόνια και πάει και φτιάχνει SIMS, Battlefield που πουλάνε. Πάντως η Blizzard σύμφωνα με το τελευταίο gamescom είπε ότι μπορεί να φτιάξει νέο Warcraft RTS αν και της Blizzard τα strategy δεν μου πολυαρέσουν.  

  • Moderators
Δημοσ.

O TS μιλάει για στρατηγικής γενικά και όχι RTS συγκεκριμένα. 

 

Ακριβώς, ο TS μιλάει για στρατηγικής γενικά.

 

Απορώ τι σχέση έχουν τα RTS με «στρατηγική». :huh:

  • Like 1
Δημοσ.

οπως τα advenure games ,ετσι και αυτα.Δεν εχουν ζητησει,οσο 15χρονια δινουν τα λεφτα τους σε fps  κτλ,δεν υπαρχει λογος να βγαλουν adventure ;η strategy,μιας και τα λεφτα ειναι σε αλλα παιχνιδια.

 

Το πρόβλημα δεν νομίζω ότι είναι αυτό... 12χρονο ήμουν και εγώ όταν έπαιζα Red Alert 2 και Age of empires 2 το 2000. Γιατί έδινα εκεί τα λεφτά μου?

 

Το πρόβλημα είναι ότι το strategy genre και ειδικότερα τα RTS είναι ένα είδος παιχνιδιού που ΔΕΝ έχει καμία εξέλιξη τα τελευταία 20 χρόνια... Για να φανταστείς έχω ακόμη εγκατεστημένα και παίζω τα Seven Kingdoms, Red Alert 1&2, Aoe 2 και τα πρώτα Total War.

 

Γιατί να αγοράσω/παίξω κάτι καινούργιο? Το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό είναι με 2-3 (και πολλά λέω ίσως) νέα mechanics. Για ποιόν λόγο ένας παίκτης που έχει παίξει το Χ RTS game να παίξει και ένα άλλο? Θα του προσφέρει κάτι πιό ουσιαστικό? Nope, στο ίδιο τσουβάλι έχουν καταλήξει όλα με μόνη ίσως διαφορά το theme/setting που έχουν.

 

Αντιθέτως στα FPS για παράδειγμα έχουμε δει τεράστιες εξελίξεις (σαν είδος, δεν μιλάω για COD Black Ops -> COD ghosts). Από το Mindless action των 90's (Unreal, CS, Quake), σε story driven fps με cinematics, FPS με open worlds κτλ... Υπάρχουν επίσης τελείως διαφορετικά υποείδη μέσα στο είδος FPS και πολλοί συνδυασμοί με στοιχεία άλλων ειδών.

Π.χ. comedy στο Serious Sam, Duke Nukem. Stealth στο Project IGI. Horror στο FEAR... Και μπορείς να συνεχίσεις με τα RPG στοιχεία στα Fallout, ακόμη και το Skyrim FPS μπορείς να το πείς... Puzzle game στο Portal και πολλά άλλα...

 

Τα strategy games? Είναι απλά strategy games... Ίσως η μοναδική διαφοροποίηση που έχω δεί είναι η μίξη Turn-based gameplay με RTS στην σειρά Total War.

 

Υ.Γ.: Μεγάλο σημείο καμπής επίσης στα RTS που με απομάκρυνε τελείως από το είδος ήταν η μετάβαση από 2Δ σε 3Δ. Στις αρχές ειδικά που τα 3Δ γραφικά ήταν πολύ πιο σάπια (λογικό εν μέρη, πόσα πολύγωνα να έβαζες με χιλιάδες units στο map) είχαμε μία τεράστια πτώση στην ποιότητα. Π.Χ. τα γραφικά του RA2 ήταν πολύ πιό όμορφα από του C&C generals. Τα RTS μέχρι τότε πάντα με εντυπωσιάζαν με το artwork και τα λεπτομερή 2Δ sprites.

 

Y.Γ.2.: Δεν θεωρώ ότι το MOBA είναι η εξέλιξη του RTS. Το MOBA είναι ένα είδος που προέκυψε από το RTS όπως το FPS προέκυψε από τα 2Δ shooters (γιατί αυτό ήταν τα πρώτα FPS, 3Δ shoot'em up)

 

Υ.Γ.3.: Τα RTS είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς strategy και ταυτόχρονα αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για το Point που θέλουμε κάποιοι να πούμε, για αυτό και χρησιμοποείται κατά κόρον στο νήμα. Μιάς όμως και αναφέρθηκε το CIV, τι έχει αλλάξει στο CIV5 από το πρώτο Civilization? Διαφοροποιήθηκαν μερικά mechanics, γραφικά, προστέθηκαν περισσότερα στοιχεία... Ωραίες προσθήκες όλα αυτά, αλλά σαν είδος είχε έστω και ένα κομμάτι διαφορετικού gameplay? Το ίδιο game είναι πάνω κάτω.

  • Like 1
Δημοσ.

Commandos 2 και τα μυαλά στο μίξερ :)

Ααα γεια σου ρε φιλε!! Τα commandos, αυτες οι παιχνιδαρες που ειναι σημερα;; Πηγαν και εκαναν το com. 4 Fps.. γαμπιιιιιπ

Δημοσ.

Ααα γεια σου ρε φιλε!! Τα commandos, αυτες οι παιχνιδαρες που ειναι σημερα;; Πηγαν και εκαναν το com. 4 Fps.. γαμπιιιιιπ

Δεν είναι παιχνίδια για τις μάζες. Πριν 3 χρόνια έβαλα ξανά το 2 και δίπλα μου καθόταν ο ανιψιός που είναι γενιά (wow,cod κτλ), ε είχε μια έκφραση στο πρόσωπο του όταν με έβλεπε εμένα και το παιχνίδι ούτε να μας χέσει :)

  • Like 2
Δημοσ.

Γτ ρε φιλε alchemist, λες οτι δεν εχουν εξελιξη;; Οταν βγηκε το commandos και το παιξαμε, το 2 δεν το παιξαμε; το 3 δεν το παιξαμε; το ιδιο δεν εγινε και με την σειρα warcraft; Γτ λες οτι δεν ειχαν κατι νεο να προσφερουν; Εχεις ασχοληθει με την σειρα settlers να δεις ποσα νεα πραγματα εχουν μπει σε καθε νεο game; Εχει μεγαλυτερη εξεληξη δλδ το Call of Duty που εδω και 15 χρονια νομιζεις οτι παιζεις ολο το ιδιο game; Απλα στα COD μαζευονται τα παιδακια και αλληλοσκωτονονται μερα νυχτα στα multiplayer γι αυτο και βγαινουν συνεχεια νεα games

Δεν είναι παιχνίδια για τις μάζες. Πριν 3 χρόνια έβαλα ξανά το 2 και δίπλα μου καθόταν ο ανιψιός που είναι γενιά (wow,cod κτλ), ε είχε μια έκφραση στο πρόσωπο του όταν με έβλεπε εμένα και το παιχνίδι ούτε να μας χέσει :)

Χαχαχαχα Καθε πραγμα στον καιρο του κι ο κολιος τον Αυγουστο. Ετσι δεν λενε στα χωρια μας; :)

Ο μικρος δεν τις εζησε αυτες τις εποχες

  • Like 1
Δημοσ.

Γτ ρε φιλε alchemist, λες οτι δεν εχουν εξελιξη;; Οταν βγηκε το commandos και το παιξαμε, το 2 δεν το παιξαμε; το 3 δεν το παιξαμε; το ιδιο δεν εγινε και με την σειρα warcraft; Γτ λες οτι δεν ειχαν κατι νεο να προσφερουν; Εχεις ασχοληθει με την σειρα settlers να δεις ποσα νεα πραγματα εχουν μπει σε καθε νεο game; Εχει μεγαλυτερη εξεληξη δλδ το Call of Duty που εδω και 15 χρονια νομιζεις οτι παιζεις ολο το ιδιο game; Απλα στα COD μαζευονται τα παιδακια και αλληλοσκωτονονται μερα νυχτα στα multiplayer γι αυτο και βγαινουν συνεχεια νεα games

 

Φίλε, παίζω strategy games από το 1996 που πήρα το πρώτο μου pc... Έχω παίξει και settlers, και commandos... Νέα πράγματα μπορεί να προστίθενται, το gameplay όμως δεν αλλάζει... Αυτό το πράγμα κάποια στιγμή σε κουράζει... Το τελευταίο strategy game που αγόρασα ήταν το Company of Heroes το 2006. Έπαιξα 2 ώρες και ξέρεις τι γεύση είχα πάρει? "Πολύ ωραίο game, αν κάποιος δεν έχει ξαναπαίξει RTS στη ζωή του θα του αρέσει". Εγώ το βαρέθηκα σ αυτές τις 2 ώρες, ήταν για άλλη μία φορά, μία από τα ίδια...

Καμιά φορά σε παρασύρει η νοσταλγία, αλλά μόλις έρθεις σε επαφή με το είδος για 1-2 ώρες επανέρχεται και πάλι αυτή η κούραση, τα ίδια και τα ίδια από το 1996.

(εξαίρεση στις αγορές μου χρονολογικά ήταν το πλήρως αποτυχημένο preorder του Rome 2 TW, επίσης το έχω απεγκαταστήσει και όταν θέλω TW, παίζω το πρώτο Rome TW).

 

Όταν λοιπόν (ως εταιρία) το παιχνίδι σου "καταφέρνει" να κουράσει τους παλιούς loyal fans, ποιά θα είναι η βάση ώστε να τραβήξεις του νεότερους? Αν αυτή την στιγμή ο hardcore gamer, το "είδωλο" ας το πω και ας ακούγεται υπερβολικό, για τους νεότερους έπαιζε RTS με ανάλογη κάλυψη σε youtube/περιοδικά/esports/whatever τότε σε πληροφορώ ότι όλα τα 15χρονα RTS θα παίζαν αυτή την στιγμή. Και το cool thing θα ήταν το Age Of Empires 5 online... Αλλά πιστεύω ότι, όπως και εγώ, έτσι και πολύ άλλοι έχουν κουραστεί από το αναμασημένο φαγητό.

 

Δεν θα ξεχάσω αυτό που ανέφερα πριν επίσης για τα γραφικά. Θα το συμπληρώσω με ένα παράδειγμα για να δεις την λάθος στροφή που πήρε το RTS genre και έμεινε χρόνια πίσω αντί να εξελίσσεται όπως άλλα είδη:

 

Δεν ξέρω αν γνωρίζεις ένα RTS που λέγεται Seven Kingdoms II. Όταν το έπαιξα το 1999 έπαθα κυριολεκτικά σοκ. Το παιχνίδι είναι το πιό βαθύ RTS που έχω παίξει ποτέ. Loyalty στα units, εμποριο, τρομερή ΑΙ με Diplomacy, spies που μπορείς να βάλεις στα κάστρα του αντιπάλου και να δολοφονήσεις κόσμο με αυτούς ή να δωροκήσεις στρατιώτες και χιλιάδες άλλα πράγματα. Από τότε ένιωθα ότι ο κόσμος πρέπει να ξέρει για αυτό αλλά λόγο ανύπαρκτου μαρκετινγκ από μια μικρή εταιρία έχει μείνει άγνωστο...Το παιχνίδι το παίζω ακόμη και σήμερα (υπάρχει στο steam).

Όταν λοιπον το ~2004 έμαθα ότι ετοιμάζεται sequel, το Seven Kingdoms Conquest, αμέσως έστειλα mail στην εταιρία για να βοηθήσω ως beta tester... Όντως έγινα και εκεί έπαθα ένα δεύτερο σοκ... Το παιχνίδι ήταν άθλιο, το τυπικό RTS από το τσουβάλι, και όλο το μικρό budget της εταιρίας πήγαινε στο να κάνουν το παιχνίδι 3D, χωρίς χρόνο και χρήμα για να τοποθετήσουν όλο αυτό το Micromanagement στο παιχνίδι που είχε το 7Κ2. Τους μίλησα μαζί με άλλους πάμπολες φορές για το λάθος που πάνε να κάνουνε, αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά να μου λένε ότι πάνω από όλα είναι το κομμάτι 3D γιατί θα ήταν "unacceptable" να κυκλοφορήσει 2Δ το παιχνίδι... Εκεί ξενέρωσα τη ζωή μου... Το παιχνίδι όντως κυκλοφόρησε και ήταν μια αποτυχία.

Θα μου πεις τώρα τί σημαίνει το 1 game... Γενικότερα υπήρξε εκείνη την περίοδο μια συλλογική προσπάθεια να μεταφερθεί το σύνολο των παιχνιδιών του είδους σε 3D. Κάποια είχαν επιτυχία, αλλά η τοποθέτηση των resources των εταιριών σε αυτό το κομμάτι άφησε πίσω όλη την πρόοδο στο gameplay νομίζω. Και φυσικά για να μην διακινδυνεύσουν τα τόσα χρήματα που έδωσαν για την ανάπτυξη νέων engines, έδωσαν στον κόσμο τα ίδια πράγματα, ή και ακόμη λιγότερα κάποιες φορές (όπως στο Seven Kingdoms). Τότε πιστεύω (και το είδα και στον κύκλο μου) απομακρύνθηκε πολύς κόσμος από τα RTS και μαζί με αυτά και από το strategy.

Αυτό με την σειρά του έφερε λιγότερους υποψήφιους πελάτες για τους developers, μικρότερα budget και χειρότερα strategy games τα οποία δεν τολμούν να ξεφύγουν από το δεδομένο gameplay που καθιερώθηκε στα 90s. Εν συνεχεία, εκ νέου, απογοητεύτηκαν οι fans των παιχνιδιών και να ο φαύλος κύκλος...

 

Y.Γ. σιγουρα πάντως πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έρθει από το πουθενά ένας masterpiece τίτλος και θα γίνει το comeback αυτών των παιχνιδιών, ακριβώς επειδή είναι engaging και έχουν βάθος. Το πότε άγνωστο.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν με το μετεξελίχθηκαν εννοείς να χαμηλώσει τόσο πολύ ο πήχης ώστε να το παίζει κάθε 12 χρονο στρίμερ, τότε ναι, μπορείς να πεις ότι έχουν τα RTS γίνει MOBA. Παρόλα αυτά, για εμάς τους παλιούς στα strategy, ξέρουμε κάλλιστα ότι τα strategy πεθαίνουν.

Και γω οταν πρωτοεπαιξα το red alert 2 ημουν ποιο μικρος απο 12 που αναφέρεις απλά τα rts ηταν πιο mainstream τότε οπως ειναι τα fps (cod/battlefield) και τα moba αυτές τις μέρες. (και εγώ διαφωνώ οτι τα moba είναι rts γιατί ενω έχουν στρατηγική είναι ενα άλλο είδος το οποίο πήγασε απ τα rts)

 

 

 

Εγώ ακόμα περιμένω το νέο Command and Conquer Generals αλλά η EA έκλεισε την πόρτα σε αυτό εδώ και χρόνια και πάει και φτιάχνει SIMS, Battlefield που πουλάνε. Πάντως η Blizzard σύμφωνα με το τελευταίο gamescom είπε ότι μπορεί να φτιάξει νέο Warcraft RTS αν και της Blizzard τα strategy δεν μου πολυαρέσουν.  

 

Δες το grey goo είναι απ την πρώην westwood studios η οποία ειχε φτιάξει τα παλιά C&C (μέχρι και το renegade) πριν την καταργήσει η EA.

Δημοσ.

φιλε alchemist συμφωνο με αρκετα απ οσα λες. Οντως οταν ειχαμε παιξει τοσες παιχνιδαρες rts και ηρθε μετα το coh και με χαλασε και μενα. Δεν μου αρεσε το game. Αν και απ οτι ακουγα τοτε, ειχε αρεσει σε πολλους. Το seven kingdoms που λες, εχω ακουσει οτι ηταν παιχνιδαρα. Κριμα που δεν το επαιξα τοτε. Μαλλον θα σκεπαστηκε απο τα AOE. Τι να πεις.. πονεμενη η ιστορια των RTS

Δημοσ.

Και γω οταν πρωτοεπαιξα το red alert 2 ημουν ποιο μικρος απο 12 που αναφέρεις απλά τα rts ηταν πιο mainstream τότε οπως ειναι τα fps (cod/battlefield) και τα moba αυτές τις μέρες. (και εγώ διαφωνώ οτι τα moba είναι rts γιατί ενω έχουν στρατηγική είναι ενα άλλο είδος το οποίο πήγασε απ τα rts)

 

 

 

 

Δες το grey goo είναι απ την πρώην westwood studios η οποία ειχε φτιάξει τα παλιά C&C (μέχρι και το renegade) πριν την καταργήσει η EA.

διάβαζα γιαυτο ότι θα είναι η επανάσταση και το πάντρεμα των παλιών κλπ κλπ...

Το παιγνίδι είναι φολα απλά.

Τώρα αναμονή για act of aggression k call to arms..

Δημοσ.

Ψιλοάσχετο με τα όσα έλεγα, αλλά ένα πολύ ωραίο βίντεο σχετικά με τις δυσκολίες του να γίνει ένα MMORTS. Σχετίζεται νομίζω με το νήμα και την Online παρουσία των RTS

 

Δημοσ.

Φίλε, παίζω strategy games από το 1996 που πήρα το πρώτο μου pc... Έχω παίξει και settlers, και commandos... Νέα πράγματα μπορεί να προστίθενται, το gameplay όμως δεν αλλάζει... Αυτό το πράγμα κάποια στιγμή σε κουράζει... Το τελευταίο strategy game που αγόρασα ήταν το Company of Heroes το 2006. Έπαιξα 2 ώρες και ξέρεις τι γεύση είχα πάρει? "Πολύ ωραίο game, αν κάποιος δεν έχει ξαναπαίξει RTS στη ζωή του θα του αρέσει". Εγώ το βαρέθηκα σ αυτές τις 2 ώρες, ήταν για άλλη μία φορά, μία από τα ίδια...

Καμιά φορά σε παρασύρει η νοσταλγία, αλλά μόλις έρθεις σε επαφή με το είδος για 1-2 ώρες επανέρχεται και πάλι αυτή η κούραση, τα ίδια και τα ίδια από το 1996.

(εξαίρεση στις αγορές μου χρονολογικά ήταν το πλήρως αποτυχημένο preorder του Rome 2 TW, επίσης το έχω απεγκαταστήσει και όταν θέλω TW, παίζω το πρώτο Rome TW).

 

Όταν λοιπόν (ως εταιρία) το παιχνίδι σου "καταφέρνει" να κουράσει τους παλιούς loyal fans, ποιά θα είναι η βάση ώστε να τραβήξεις του νεότερους? Αν αυτή την στιγμή ο hardcore gamer, το "είδωλο" ας το πω και ας ακούγεται υπερβολικό, για τους νεότερους έπαιζε RTS με ανάλογη κάλυψη σε youtube/περιοδικά/esports/whatever τότε σε πληροφορώ ότι όλα τα 15χρονα RTS θα παίζαν αυτή την στιγμή. Και το cool thing θα ήταν το Age Of Empires 5 online... Αλλά πιστεύω ότι, όπως και εγώ, έτσι και πολύ άλλοι έχουν κουραστεί από το αναμασημένο φαγητό.

 

Δεν θα ξεχάσω αυτό που ανέφερα πριν επίσης για τα γραφικά. Θα το συμπληρώσω με ένα παράδειγμα για να δεις την λάθος στροφή που πήρε το RTS genre και έμεινε χρόνια πίσω αντί να εξελίσσεται όπως άλλα είδη:

 

Δεν ξέρω αν γνωρίζεις ένα RTS που λέγεται Seven Kingdoms II. Όταν το έπαιξα το 1999 έπαθα κυριολεκτικά σοκ. Το παιχνίδι είναι το πιό βαθύ RTS που έχω παίξει ποτέ. Loyalty στα units, εμποριο, τρομερή ΑΙ με Diplomacy, spies που μπορείς να βάλεις στα κάστρα του αντιπάλου και να δολοφονήσεις κόσμο με αυτούς ή να δωροκήσεις στρατιώτες και χιλιάδες άλλα πράγματα. Από τότε ένιωθα ότι ο κόσμος πρέπει να ξέρει για αυτό αλλά λόγο ανύπαρκτου μαρκετινγκ από μια μικρή εταιρία έχει μείνει άγνωστο...Το παιχνίδι το παίζω ακόμη και σήμερα (υπάρχει στο steam).

Όταν λοιπον το ~2004 έμαθα ότι ετοιμάζεται sequel, το Seven Kingdoms Conquest, αμέσως έστειλα mail στην εταιρία για να βοηθήσω ως beta tester... Όντως έγινα και εκεί έπαθα ένα δεύτερο σοκ... Το παιχνίδι ήταν άθλιο, το τυπικό RTS από το τσουβάλι, και όλο το μικρό budget της εταιρίας πήγαινε στο να κάνουν το παιχνίδι 3D, χωρίς χρόνο και χρήμα για να τοποθετήσουν όλο αυτό το Micromanagement στο παιχνίδι που είχε το 7Κ2. Τους μίλησα μαζί με άλλους πάμπολες φορές για το λάθος που πάνε να κάνουνε, αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά να μου λένε ότι πάνω από όλα είναι το κομμάτι 3D γιατί θα ήταν "unacceptable" να κυκλοφορήσει 2Δ το παιχνίδι... Εκεί ξενέρωσα τη ζωή μου... Το παιχνίδι όντως κυκλοφόρησε και ήταν μια αποτυχία.

Θα μου πεις τώρα τί σημαίνει το 1 game... Γενικότερα υπήρξε εκείνη την περίοδο μια συλλογική προσπάθεια να μεταφερθεί το σύνολο των παιχνιδιών του είδους σε 3D. Κάποια είχαν επιτυχία, αλλά η τοποθέτηση των resources των εταιριών σε αυτό το κομμάτι άφησε πίσω όλη την πρόοδο στο gameplay νομίζω. Και φυσικά για να μην διακινδυνεύσουν τα τόσα χρήματα που έδωσαν για την ανάπτυξη νέων engines, έδωσαν στον κόσμο τα ίδια πράγματα, ή και ακόμη λιγότερα κάποιες φορές (όπως στο Seven Kingdoms). Τότε πιστεύω (και το είδα και στον κύκλο μου) απομακρύνθηκε πολύς κόσμος από τα RTS και μαζί με αυτά και από το strategy.

Αυτό με την σειρά του έφερε λιγότερους υποψήφιους πελάτες για τους developers, μικρότερα budget και χειρότερα strategy games τα οποία δεν τολμούν να ξεφύγουν από το δεδομένο gameplay που καθιερώθηκε στα 90s. Εν συνεχεία, εκ νέου, απογοητεύτηκαν οι fans των παιχνιδιών και να ο φαύλος κύκλος...

 

Y.Γ. σιγουρα πάντως πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έρθει από το πουθενά ένας masterpiece τίτλος και θα γίνει το comeback αυτών των παιχνιδιών, ακριβώς επειδή είναι engaging και έχουν βάθος. Το πότε άγνωστο.

 

Νομιζω καλυτερα δεν μπορει να αναλυθει το προβλημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...