Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αμάξι


FireKiller

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

<p></p><p> </p><p>

Αν του ρίξεις ενα σπίρτο στο ντεπόζιτο και τα σπρώξεις σε μια κατηφόρα κατι εχουν, ειδικά το χουνται</p>

Αν μιλάς για τα hyundai που εισάγει ο ελληνικός αντιπρόσωπος με επιλεγμένους κινητήρες και όχι με όλη την γκάμα των κινητήρων τότε συμφωνώ με εξαίρεση αν παραγγείλεις το i30 με τον 1.6 GDI και τα 136 άλογα ατμόσφαιρα .

Γιατί αν δεις τι μοτέρ βγάζει η hyundai και τι βραβεία έχουν παρει ορισμένα απο αυτά θα καταλάβεις . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάς για τα hyundai που εισάγει ο ελληνικός αντιπρόσωπος με επιλεγμένους κινητήρες και όχι με όλη την γκάμα των κινητήρων τότε συμφωνώ με εξαίρεση αν παραγγείλεις το i30 με τον 1.6 GDI και τα 136 άλογα ατμόσφαιρα .

Γιατί αν δεις τι μοτέρ βγάζει η hyundai και τι βραβεία έχουν παρει ορισμένα απο αυτά θα καταλάβεις .  

 

ασε τα αυτοκινητα του εξωτερικου... εκει εχει και ford με 500+ αλογα μαμα και εδω μας πουλανε για θαυμα τα 100...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι πολυ σχετικο... το μοντέλο 04-07 δε βγαζει τόσα προβλήματα όσο το '08-11...

 

φρενα άλλαξα προχθές μπρος πισω με bosch δισκοπλακες και αισθητήρες+textar τακακια με 190€ (εκτος αντιπροσωπείας). Δε θεωρώ ότι ειναι πολλά... Στην αντιπροσωπεία ήθελα 450...

Σέρβις λαδιού-φιλτρου ~35€ εκτός αντιπροσωπείας με γνήσια λάδια και φίλτρο mann, 79 στην αντιπροσωπεία...

λάστιχα απο 330 (hankook)-550 (michelin τύπου pilot) αναλόγως τι θα βάλεις... σε κάθε περίπτωση πάντως runflat!!

 

Οι βλάβες που μπορεί να βγουν κοστίζουν... π.χ. αντλία βενζίνης 450, σετ μπεκ 600 κ.ο.κ. αλλα αυτα σε κάθε αυτοκίνητο μετα το 2005 ειναι σημαντικού κόστους ζημιές...

 

τέλη 265, η ασφαλεια εξαρτάται απο πολλούς παραγοντες...

 

οτι άλλο θες ρωτας ειτε εδω ειτε σε πμ...

 

δε συγκρίνεται παντως σαν αυτοκίνητο με κορσα, πολο, φιεστα και προφανως τα κορεατικα-κινεζικα... ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...

Τι βλάβες λες τον άνθρωπο σε καινούργιο αμάξι?? Τα καινούργια έχουν εγγύηση πρώτον και δεύτερον σπάνια βγάζουν βλάβες. Τον χρόνο θα δίνει για service το πολύ 200€ Τα λάστιχα θα τα αλλάζει ανά 4 χρόνια αφού καταλαβαίνω δεν κάνει και χιλιόμετρα πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>

Ο χρήστης paylidis είπε:<br />

ειναι πολυ σχετικο... το μοντέλο 04-07 δε βγαζει τόσα προβλήματα όσο το '08-11...<br />

 <br />

φρενα άλλαξα προχθές μπρος πισω με bosch δισκοπλακες και αισθητήρες+textar τακακια με 190€ (εκτος αντιπροσωπείας). Δε θεωρώ ότι ειναι πολλά... Στην αντιπροσωπεία ήθελα 450...<br />

Σέρβις λαδιού-φιλτρου ~35€ εκτός αντιπροσωπείας με γνήσια λάδια και φίλτρο mann, 79 στην αντιπροσωπεία...<br />

λάστιχα απο 330 (hankook)-550 (michelin τύπου pilot) αναλόγως τι θα βάλεις... σε κάθε περίπτωση πάντως runflat!!<br />

 <br />

Οι βλάβες που μπορεί να βγουν κοστίζουν... π.χ. αντλία βενζίνης 450, σετ μπεκ 600 κ.ο.κ. αλλα αυτα σε κάθε αυτοκίνητο μετα το 2005 ειναι σημαντικού κόστους ζημιές...<br />

 <br />

τέλη 265, η ασφαλεια εξαρτάται απο πολλούς παραγοντες...<br />

 <br />

οτι άλλο θες ρωτας ειτε εδω ειτε σε πμ...<br />

 <br />

δε συγκρίνεται παντως σαν αυτοκίνητο με κορσα, πολο, φιεστα και προφανως τα κορεατικα-κινεζικα... ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...<br />

Τι βλάβες λες τον άνθρωπο σε καινούργιο αμάξι?? Τα καινούργια έχουν εγγύηση πρώτον και δεύτερον σπάνια βγάζουν βλάβες. Τον χρόνο θα δίνει για service το πολύ 200€ Τα λάστιχα θα τα αλλάζει ανά 4 χρόνια αφού καταλαβαίνω δεν κάνει και χιλιόμετρα πολλά. <br />

 

</p><p> </p><p>

Θεωρείς ενα αυτοκίνητο του '09 καινουργιο; Εγω δε το θεωρώ... Ποσο μάλλον του '05 που θα είδε... Δεκα χρόνων ειναι και φυσικά βγάζουν βλάβες ...</p><p> </p><p>

Και φυσικά και ΔΕΝ εχουν εγγύηση μελετά απο τόσα χρόνια...</p>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p></p><p> </p><p>

Θεωρείς ενα αυτοκίνητο του '09 καινουργιο; Εγω δε το θεωρώ... Ποσο μάλλον του '05 που θα είδε... Δεκα χρόνων ειναι και φυσικά βγάζουν βλάβες ...</p><p> </p><p>

Και φυσικά και ΔΕΝ εχουν εγγύηση μελετά απο τόσα χρόνια...</p>

Το παιδί στο πρώτο post μιλάει για καινούργιο 6-7 χιλιάρικα. με 450 δόση.

Και τα αμάξια από τα 70.000km και πάνω αρχίζουν και βγάζουν μερικά προβλήματα και εάν. Ανάλογα τη χρήση του αμαξιού και πόσο αξιόπιστο αμάξι πάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>

Ο χρήστης paylidis είπε:<br />

 <br />



Θεωρείς ενα αυτοκίνητο του '09 καινουργιο; Εγω δε το θεωρώ... Ποσο μάλλον του '05 που θα είδε... Δεκα χρόνων ειναι και φυσικά βγάζουν βλάβες ...<br />

 <br />



Και φυσικά και ΔΕΝ εχουν εγγύηση μελετά απο τόσα χρόνια...<br />

Το παιδί στο πρώτο post μιλάει για καινούργιο 6-7 χιλιάρικα. με 450 δόση.<br />

Και τα αμάξια από τα 70.000km και πάνω αρχίζουν και βγάζουν μερικά προβλήματα και εάν. Ανάλογα τη χρήση του αμαξιού και πόσο αξιόπιστο αμάξι πάρεις.<br />

 

</p><p> </p><p>

Αφενός δεν αναφέρει πουθενά τη λέξη καινουργιο. Αφετέρου διευκρίνησε αργότερα το ποσο. Ξαναδιάβασε το νήμα. </p><p> </p><p>

Τελος, εχει αναφέρει κάποια αυτοκίνητα και του μίλησα για το ενα που εχω εμπειρία. Εάν εχεις κάποια εμπειρία μετέφερε την μας. Οι Γενικολογίες δε βγάζουν κάπου...</p>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Guys για μεταχειρισμένο μίλαγα μιας κι δεν θα μπορούσα να ξοφλήσω κανένα από τα 2 που έφερα ως παράδειγμα μέσα σε 2 έτη αν ήταν καινούργια. Aν μπορούσα να τα πάρω καινούργια, θα έπαιρνα πάλι μεταχειρισμένο αλλά υψηλότερης κατηγορίας (πχ 15000€).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι 7000 ευρώ . Βρίσκεις kia ceed  1.4 FULL extra με 70 000 χλμ και μοντέλο του 10-11 και με 2-3 χρόνια εργοστασιακή εγγυηση


Εναλλακτικά κανα swift στην ίδια χρονολογία με τα ίδια χιλιόμετρα μπορείς να το βρείς και ένα χιλιαρικο πιο κάτω . Απλα το swift έχει πολύ καλό γκάζι μιας και είναι και μικρό αλλα δεν έχει πορτ παγκάζ . Με το ζόρι μια μικρή βαλίτσα μπορεί να πάρει . Κατα τα άλλα είναι πολύ καλό.

Και τα 2 μοντέλα έχουν φθηνά ανταλλακτικά και εργατικά και είναι αξιόπιστα  . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλησιαζει η ωρα να παρω το δικο μου αυτοκινητο. οδηγω κοντα στα 10 χρονια. εχω οδηγησει γρηγορα, πολυ γρηγορα, αργα, μετρια, πολυ αργα αυτοκινητα. οποτε εμπειρια υπαρχει.

 

στο θεμα μας. καθημερινα θα κανω ~70χλμ σε πολη/επαρχιακο δρομο. θελω ενα αμαξι οικονομικο, ασφαλες, με σπιρταδα για προσπερασεις, κλπ. καμια ελπιδα για καγκουριες, κλπ.

ειμαι αναμεσα σε opel astra 2005 1.400cc βενζινη/αεριο με 145.000 χλμ, 5θυρο και σε hyundai coupe 2003 1.600cc βενζινη/αεριο και αυτο(χλμ ~100.000).

το οπελ 5.000 ευρω, το αλλο 4.000 ευρω

 

ποιο να προτιμησω? και γιατι? (στα συν του οπελ το δερματινο καθθσμα και οι 4 πορτες, στου αλλου η σπορ/νενανικη εμφανιση)

 

 

 

η διαφορα στα τελη ειναι αμελητεα(μολις 25ευρω)

σκεφτομαι και fiat stilo και alfa romeo 147...

 

τι λετε;

 

 

οκ, ξεχαστε την σπιρταδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...