Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αμάξι


FireKiller

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρες (λόγω ώρας),

 

μάλλον ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου αμάξι σε ένα budget γύρω στα 6-7k max.

Ουσιαστικά μπορώ να δίνω 450 € περίπου max (αυστηρότατα!) τον μήνα μιας κι έξοδα πολλά δεν έχω.

 

Δεν θα το παίξω γνώστης, κι γι'αυτό ότι πείτε/γράψετε/προτίνετε θα βοηθείσει.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά. :)

Έντιτ: Χρήση κυρίως εντός πόλης αλλά θα κάνω κανά ταξιδάκι (εντός Ελλάδας) μια-δυο φορές τον χρόνο για διακοπές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ποσό δόσης ανά μήνα + 1500€ σαν προκαταβολή με παίρνει να δώσω
Καμιά 60 αριά την εβδομάδα max. :) μετά από υπολογισμό είναι 100 τα χλμ. την εβδομάδα.

Επεξ/σία από FireKiller
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Άρα 450 δόση και 60 για τα έξοδα του? γιατι παίζουν και τέλη, ασφάλεια, σέρβις, βλάβες χωρια οι βενζίνες...! Εγω το πήρα με cash και πάντα βάζω 100€ το μηνα στην άκρη για τα έξοδα του αυτοκινήτου (265 τέλη, 350 ασφάλεια, 150 κατα Μ.ο. Σέρβις και 200-300 ζημιές καθώς και ανα 3 χρόνια 450 για λάστιχα). Τα εχεις υπολογίσει αυτα?</p>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Άρα 450 δόση και 60 για τα έξοδα του? γιατι παίζουν και τέλη, ασφάλεια, σέρβις, βλάβες χωρια οι βενζίνες...! Εγω το πήρα με cash και πάντα βάζω 100€ το μηνα στην άκρη για τα έξοδα του αυτοκινήτου (265 τέλη, 350 ασφάλεια, 150 κατα Μ.ο. Σέρβις και 200-300 ζημιές καθώς και ανα 3 χρόνια 450 για λάστιχα). Τα εχεις υπολογίσει αυτα?</p>

Δικό μου λάθος μιας κι δεν το εξέφρασα καλά. 450€ είναι το μέγιστο ποσό που μπορώ να διαθέσω για αμάξι (με τέλη, ασφάλεια, κτλπ) ανά μήνα κι 60 είναι τα μέγιστα χλμ ανά εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Οποτε ενα λογικό ποσο δόσης θα ηταν 300-350. Δες ακριβώς ποσά χρόνια θελεις κ μπορεις να το δίνεις μιας και μπορεις ακομα και σε κάποιο καινουργιο να πας... 150€ στη μπάντα το μηνα για ενα 1400 ειναι υπεραρκετά (θεωρώντας 10€ βενζίνη τη βδομάδα για τα 60χλμ)</p>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Οποτε ενα λογικό ποσο δόσης θα ηταν 300-350. Δες ακριβώς ποσά χρόνια θελεις κ μπορεις να το δίνεις μιας και μπορεις ακομα και σε κάποιο καινουργιο να πας... 150€ στη μπάντα το μηνα για ενα 1400 ειναι υπεραρκετά (θεωρώντας 10€ βενζίνη τη βδομάδα για τα 60χλμ)</p>

Για 1μιση χρόνο θα τα έχω 100% αυτά τα λεφτά οπότε δεν θέλω ξεφύγω πολύ (πχ 200€ για 48 μήνες για παράδειγμα κι να τρέχω τον 3ο-4ο χρόνο). Με αυτά περίπου σαν μονοπάτι, τι θα έπρεπε να κοιτάξω? Από πλευράς ομορφιάς μαρέσουν polo & bmw 116 αν κι το 2ο δείχνει να είναι εκτός budget.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σκέφτομαι... Είναι 1-2k παραπάνω ως μετάχειρα + παραπάνω έξοδα συντήρησης. Πόσο πάει το μαλλί στην συντήρηση (αν κι είναι υποκειμενικό μέτρο σύγκρισης)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σκέφτομαι... Είναι 1-2k παραπάνω ως μετάχειρα + παραπάνω έξοδα συντήρησης. Πόσο πάει το μαλλί στην συντήρηση (αν κι είναι υποκειμενικό μέτρο σύγκρισης)?

 

ειναι πολυ σχετικο... το μοντέλο 04-07 δε βγαζει τόσα προβλήματα όσο το '08-11...

 

φρενα άλλαξα προχθές μπρος πισω με bosch δισκοπλακες και αισθητήρες+textar τακακια με 190€ (εκτος αντιπροσωπείας). Δε θεωρώ ότι ειναι πολλά... Στην αντιπροσωπεία ήθελα 450...

Σέρβις λαδιού-φιλτρου ~35€ εκτός αντιπροσωπείας με γνήσια λάδια και φίλτρο mann, 79 στην αντιπροσωπεία...

λάστιχα απο 330 (hankook)-550 (michelin τύπου pilot) αναλόγως τι θα βάλεις... σε κάθε περίπτωση πάντως runflat!!

 

Οι βλάβες που μπορεί να βγουν κοστίζουν... π.χ. αντλία βενζίνης 450, σετ μπεκ 600 κ.ο.κ. αλλα αυτα σε κάθε αυτοκίνητο μετα το 2005 ειναι σημαντικού κόστους ζημιές...

 

τέλη 265, η ασφαλεια εξαρτάται απο πολλούς παραγοντες...

 

οτι άλλο θες ρωτας ειτε εδω ειτε σε πμ...

 

δε συγκρίνεται παντως σαν αυτοκίνητο με κορσα, πολο, φιεστα και προφανως τα κορεατικα-κινεζικα... ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως πολύ σωστά είπες καλύτερα να δίνω 350~€ κι να μένουν τα υπόλοιπα για βενζίνες, ασφάλειες κι service. Πάντωςι 200-300€ δεν είναι πολλά για 1-2 φορές τον χρόνο... Για αμάξι λέμε, όχι για καροτσάκι του supermarket ώστε να λες δεν μαμ*έται , ποιος αλλάζει φρένα κτλπ. :P

2λιτρο δεν παίρνω, ήδη το 1,6 είναι λίγο πάνω από το budget μου κι θα πληρώνω κι 660€ τέλη μετά που σε 3 χρόνια θα είναι το 50% της αξίας του αυτοκινήτου μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>

Οπως πολύ σωστά είπες καλύτερα να δίνω 350~€ κι να μένουν τα υπόλοιπα για βενζίνες, ασφάλειες κι service. Πάντωςι 200-300€ δεν είναι πολλά για 1-2 φορές τον χρόνο... Για αμάξι λέμε, όχι για καροτσάκι του supermarket ώστε να λες δεν μαμ*έται , ποιος αλλάζει φρένα κτλπ. 
2λιτρο δεν παίρνω, ήδη το 1,6 είναι λίγο πάνω από το budget μου κι θα πληρώνω κι 660€ τέλη μετά που σε 3 χρόνια θα είναι το 50% της αξίας του αυτοκινήτου μου.

</p><p> </p><p>

Σε σχέση με τα fsi ειναι οικονομικότερο σε συντήρηση πάντως... Γενικά πιο πολυ ειναι το μάτι του κόσμου και η κουβέντα να γινεται παρα η ουσία. </p><p> </p><p>

Σου λέω το απλό, σέρβις λαδιού στην αντιπροσωπεία 79€, Σερβίς λαδιού Ford Focus 1600 στην αντιπροσωπεία 89€ (και το διαφημίζουν στο ραδιόφωνο). Πως σου φαίνεται;</p>

<p>Άσε το δίλιτρο. μια χαρα παει και το 1600. Ενταξει δε βάζει και φωτιά στο δρόμο (λογω βάρους κυρίως) αλλα ειναι άψογο</p>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...