Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, geor92 είπε

Καλησπέρα σας,

Είδα μία σχετική απάντηση στη σελίδα 16 αλλά θέλω τη βοήθειά σας περαιτέρω. Πήγα για ΚΤΕΟ Μάιο του 2021 και είχα τις εξής ενδείξεις για τα αμορτισέρ (αποσβεστήρες κραδασμών):

Μπροστά αριστερά 68, δεξιά 72
Πίσω αριστερά 67, δεξιά 61

Πρίν μερικές μέρες που ξαναπέρασα βγήκαν οι παρακάτω ενδείξεις:

Μπροστά αριστερά 65, δεξιά 69
Πίσω αριστερά 65, δεξιά 9

Η ερώτησή μου είναι η εξής: πως μπορεί να συναίβει αυτό σε ένα αμορτισέρ; Απλά τα έφτυσε τελείως; Υπάρχει περίπτωση να είναι λάθος μέτρηση;

Και τέλος, αλλάζω και τα 4; τα 2 ή μπορώ να αλλάξω απλά το 1 στην παρούσα φάση;

Ευχαριστώ πολύ!

Τα αλλάζεις όλα μαζί.(εγώ αυτό θα έκανα)

Το πίσω δεξιά μπορεί να έχει καταρρεύσει εσωτερικά ή να έχει σπουρίξει τα λάδια του.

Αν είναι τόσο σφιχτά τα οικονομικά σου άλλαξε τα δύο πίσω.

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν έχω διαβάσει το τοπικ (αν δεν έχει ήδη αναφερθεί), να έχετε πάντως υπόψη πως πολλά ΚΤΕΟ και η συντριπτική πλειοψηφεία των λαστιχάδων που έχουν υποδομή μέτρησης αμορτισέρ, πως να το πω... τους "διαφεύγει" να κάνουν συντήρηση στο αμορτισερόμετρο και ο κοσμάκης τραβάει τα μαλλιά του με τα αποτελέσματα  της μέτρησης (δε μιλάω για τους πειραγμένους, αλλά για οδηγούς που κάνουν νορμάλ χρήση των οχημάτων τους).

Από δική μου εμπειρία σε 4 αυτοκίνητα, μετά το πρώτο όχημα πήγαινα ψυλλιασμένος στα υπόλοιπα σε διάφορους.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, draculias είπε

Δεν έχω διαβάσει το τοπικ (αν δεν έχει ήδη αναφερθεί), να έχετε πάντως υπόψη πως πολλά ΚΤΕΟ και η συντριπτική πλειοψηφεία των λαστιχάδων που έχουν υποδομή μέτρησης αμορτισέρ, πως να το πω... τους "διαφεύγει" να κάνουν συντήρηση στο αμορτισερόμετρο και ο κοσμάκης τραβάει τα μαλλιά του με τα αποτελέσματα  της μέτρησης (δε μιλάω για τους πειραγμένους, αλλά για οδηγούς που κάνουν νορμάλ χρήση των οχημάτων τους).

Από δική μου εμπειρία σε 4 αυτοκίνητα, μετά το πρώτο όχημα πήγαινα ψυλλιασμένος στα υπόλοιπα σε διάφορους.

Ισχύει έχεις δίκιο. Με ίδια λάστιχα και σωστές πιέσεις μου έχουν βγάλει στο ίδιο ΚΤΕΟ ελαφρώς καλύτερα νούμερα από πριν τέσσερα χρόνια (δύο ελέγχους πίσω δηλαδή). 

Βέβαια στην περίπτωση του φίλου η απόκλιση είναι τεράστια (δεν έχω ακούσει ξανά τόσο χαμηλό νούμερο) οπότε μάλλον έχει θέμα. 

Αν φοράει όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα τα ίδια αμορτισέρ μπροστά - πίσω τότε καλό θα ήταν αλλαγή όλα (και τα μπροστά δεν έχουν πολύ καλά νούμερα, άσχημα όμως δεν είναι) αν μπορεί οικονομικά ο φίλος. 

Δημοσ.

Κοιτάξτε, σε γνωστό ΚΤΕΟ στο δαχτυλίδι πήγα, δεν ξέρω αν έχουμε κακό ιστορικό γι αυτό αλλά είναι πολύ γνωστό οπότε φαντάζομαι δε θα έχει χαλασμένα μηχανηματα. Απλά μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά απ τα άλλα 3 ειδικά όταν εγώ δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά στη συμπεριφορά και είναι και ένα αμάξι που τρέχει γενικά οπότε θεωρώ θα το καταλάβαινα στα κρατήματά του. 

Έχει νόημα να το πάω και αλλού; Υπάρχει περιθώριο τέτοιου λάθους; Δηλαδή απ ότι καταλαβαίνω για να έβγαλε τέτοια νούμερα σημαίνει ότι έχει κρεμάσει το αμορτισέρ οπότε δε θα το καταλάβαινα (;)

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ισχύει έχεις δίκιο. Με ίδια λάστιχα και σωστές πιέσεις μου έχουν βγάλει στο ίδιο ΚΤΕΟ ελαφρώς καλύτερα νούμερα από πριν τέσσερα χρόνια (δύο ελέγχους πίσω δηλαδή). 

Βέβαια στην περίπτωση του φίλου η απόκλιση είναι τεράστια (δεν έχω ακούσει ξανά τόσο χαμηλό νούμερο) οπότε μάλλον έχει θέμα. 

Αν φοράει όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα τα ίδια αμορτισέρ μπροστά - πίσω τότε καλό θα ήταν αλλαγή όλα (και τα μπροστά δεν έχουν πολύ καλά νούμερα, άσχημα όμως δεν είναι) αν μπορεί οικονομικά ο φίλος. 

Κι εγώ σε επανεμφάνιση (2 βδομάδες αργότερα με 70+% και 65+% σε μέτρηση την πρώτη φορά) στον ίδιο μου έβγαλε τα πίσω 20κάτι στο καθένα... έμμεσα ο ένας ο υπάλληλος (με μορφασμό) μου επιβεβαίωσε τις παρατηρήσεις μου ότι το αμορτισερόμετρο δεν συντηρείται ποτέ...

Για την περίπτωση του ανθρώπου παραπάνω δεν μπορώ να έχω άποψη προφανώς, αλλά για να του έβγαλε... 9% ή κατά 99% ισχύει αυτό που έγραψα ή δεν θα πήγαινε μόνο για μέτρηση αμορτισέρ στο ΚΤΕΟ αλλά στο συνεργείο για περαιτέρω ζημιές που θα είχαν ήδη προκληθεί... ή αν πρόλαβε τη όποια ζημιά/φθορά θα καταλάβαινε οδηγικά πως κάτι πάει πολύ λάθος.

Δημοσ.

Υπάρχει τρόπος να πάω σε κάποιο συνεργείο να ελέγξουν τα αμορτισέρ χωρίς να μπω σα μεγάλο κόπο/έξοδα;

Δεν έχω θέμα να τα αλλάξω για τη ασφάλεια μου σε περίπτωση που χρειάζεται όντως απλά μη μπω στη διαδικασία να τα αγοράσω να πληρώσω και ένα καρο λεφτά και τελικά να μη χρειαζόταν να γίνει τώρα η αλλαγή.

Και εάν δεν μπορώ να τα ελέγξω σε κάποιο συνεργείο, έχει νόημα να πληρώσω πάλι για έλεγχο και να πάω σε άλλο ΚΤΕΟ; 

Δημοσ.

Αν είχε πρόβλημα το αμορτισερόμετρο δεν θα έβγαζε και το μπροστά δεξί προβληματικό;Αν δεν κάνω λάθος μετράνε πρωτα τον ένα άξονα και μετά προχωράνε και στον επόμενο με το ίδιο αμορτισερόμετρο.(στην ουσία την ανάρτηση μετράνε,τα αμορτισερ μετρώνται εκτός οχήματος ) 

Και σίγουρα δεν θα έβγαζε μονο το δικό του προβληματικό αλλά και προηγούμενα οχήματα.

1 λεπτό πριν, geor92 είπε

Υπάρχει τρόπος να πάω σε κάποιο συνεργείο να ελέγξουν τα αμορτισέρ χωρίς να μπω σα μεγάλο κόπο/έξοδα;

Δεν έχω θέμα να τα αλλάξω για τη ασφάλεια μου σε περίπτωση που χρειάζεται όντως απλά μη μπω στη διαδικασία να τα αγοράσω να πληρώσω και ένα καρο λεφτά και τελικά να μη χρειαζόταν να γίνει τώρα η αλλαγή.

Και εάν δεν μπορώ να τα ελέγξω σε κάποιο συνεργείο, έχει νόημα να πληρώσω πάλι για έλεγχο και να πάω σε άλλο ΚΤΕΟ; 

Πόσα χλμ και χρόνια τα έχεις πάνω;Είχες κανένα χτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακούβα απο εκείνη την πλευρά;

 

Δημοσ.

@Ukforthemoment

Πρέπει να έχεις δίκιο γιατί μετράνε μπροστά πρώτα και μετά πίσω άξονα άρα και στον μπροστά άξονα έπρεπε να υπάρχει μεγάλη απόκλιση στα νούμερα με βάση την λογική.

Θεωρώ ότι το ελαστικό στην ρόδα με το χαμηλό νούμερο είχε νορμάλ πίεση. 

Καλό είναι να πας ξανά στο ίδιο ΚΤΕΟ με ελεγμένη πίεση στα λάστιχα και να δεις τι νούμερα θα βγάλει.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν είχε πρόβλημα το αμορτισερόμετρο δεν θα έβγαζε και το μπροστά δεξί προβληματικό;Αν δεν κάνω λάθος μετράνε πρωτα τον ένα άξονα και μετά προχωράνε και στον επόμενο με το ίδιο αμορτισερόμετρο.(στην ουσία την ανάρτηση μετράνε,τα αμορτισερ μετρώνται εκτός οχήματος ) 

Και σίγουρα δεν θα έβγαζε μονο το δικό του προβληματικό αλλά και προηγούμενα οχήματα.

Πόσα χλμ και χρόνια τα έχεις πάνω;Είχες κανένα χτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακούβα απο εκείνη την πλευρά;

 

Ναι σωστό αυτό γιατί όντως πρώτα πατάνε οι μπριστινοί άξωνες και μετά οι πίσω.. Επίσης είναι και πολύ γνωστό ΚΤΕΟ οπότε δε θα έβγαζε λάθος συνέχεια. Εκτός αν είναι αστοχία της στιγμής; Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν θα το καταλάβαινα ή όχι από μόνος μου. Δηλαδή αν μία τόσο χαμηλή μέτρηση είναι αισθητή απευθείας στον οδηγό τότε είναι σίγουρα λάθος. Αν υπάρχει περίπτωση να είναι χαμηλό το νούμερο αλλά παρ' όλα αυτά να μην το καταλαβαίνεις τότε πάω πάσο.

Το αμάξι το πήρα πριν 2 χρόνια και κάτι. Έχει 128k χλμ και είναι του 2013 αλλά επειδή όλα τα service έχουν γίνει στη Mercedes έχω φουλ ιστορικό. Δεν έχουν αλλαχτεί ούτε τα μπροστά ούτε τα πίσω. Τώρα σχετικά με τις λακούβες, είναι ένα χαμηλό αμάξι που κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας.. καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό. Αλλά πάντα προσπαθώ να αποφύγω τους κραδασμούς (πιο πολύ για εμένα 😂)

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

@Ukforthemoment

Πρέπει να έχεις δίκιο γιατί μετράνε μπροστά πρώτα και μετά πίσω άξονα άρα και στον μπροστά άξονα έπρεπε να υπάρχει μεγάλη απόκλιση στα νούμερα με βάση την λογική.

Θεωρώ ότι το ελαστικό στην ρόδα με το χαμηλό νούμερο είχε νορμάλ πίεση. 

Καλό είναι να πας ξανά στο ίδιο ΚΤΕΟ με ελεγμένη πίεση στα λάστιχα και να δεις τι νούμερα θα βγάλει.

Θα πάω σήμερα να ελέγξω τον αέρα στα λάστιχα και εάν είναι όπως πρέπει δεν έχει νόημα αυτό γιατι θα σημαίνει ότι και την Παρασκευή ήτα όπως έπρεπε, έτσι δεν είναι; Θα πάρω και ένα τηλ αύριο το συνεργείο που το πάω να μου πει τη γνώμη του!

Αλλά ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τίποτα οδηγικά και το πατάω... Τι να πω!

Δημοσ.
27 minutes ago, geor92 said:

Απλά μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά απ τα άλλα 3 ειδικά όταν εγώ δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά στη συμπεριφορά και είναι και ένα αμάξι που τρέχει γενικά οπότε θεωρώ θα το καταλάβαινα στα κρατήματά του. 

Μα για αυτό υπάρχουν τα ΚΤΕΟ, για να βρίσκουν προβλήματα που οι απλοί και καθημερινοί οδηγοί δεν μπορούν να εντοπίσουν. Εκτός και αν με το "είναι και ένα αμάξι που τρέχει γενικά" εννοείς πως κάθε δεύτερο σουκου το βάζεις στην πίστα των Σερρών και κυνηγάς χρόνους, τότε σίγουρα θα καταλάβαινες διαφορά.

Όσο για αυτό που ρωτάς ναι, όχι μόνο γίνεται ένα αμορτισέρ να τα φτύσει εντελώς από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά είναι και συνηθισμένο κιόλας.

4 minutes ago, geor92 said:

Αλλά ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τίποτα οδηγικά και το πατάω... Τι να πω!

Αν θες κάντο λιανά, τι σημαίνει "το πατάω"? Στην Εγνατία ξέρω γω με όριο 120-130 το πας 150? Λογικό είναι τότε που δεν έχεις καταλάβει τίποτα.

Δημοσ.

@geor92

Εγώ θα πήγαινα στο ΚΤΕΟ ξανά και μετά θα το έψαχνα σοβαρά αν τα νούμερα είναι πάλι χάλια. Δεν ξέρω βέβαια αν χρεώνουν ξανά 45€ ή 50€ ή αν κάνουν μόνο έλεγχο στα αμορτισέρ.

Δημοσ.
Just now, liakinen said:

@geor92

Εγώ θα πήγαινα στο ΚΤΕΟ ξανά και μετά θα το έψαχνα σοβαρά αν τα νούμερα είναι πάλι χάλια. Δεν ξέρω βέβαια αν χρεώνουν ξανά 45€ ή 50€ ή αν κάνουν μόνο έλεγχο στα αμορτισέρ.

Ούτως ή άλλως αν ισχύει το νούμερο που έχει γράψει το κτεο τον έχει κόψει, θα πρέπει να πάει μέσα σε 30 μέρες αν θυμάμαι καλά για επανέλεγχο με κόστος ~5€(κάθε κτεο έχει δικό του τιμοκατάλογο).

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως αν ισχύει το νούμερο που έχει γράψει το κτεο τον έχει κόψει, θα πρέπει να πάει μέσα σε 30 μέρες αν θυμάμαι καλά για επανέλεγχο με κόστος ~5€(κάθε κτεο έχει δικό του τιμοκατάλογο).

Ναι έχεις δίκιο λογικά έχει κοπεί. 5 ευρώ είναι και στην περιοχή μου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Μα για αυτό υπάρχουν τα ΚΤΕΟ, για να βρίσκουν προβλήματα που οι απλοί και καθημερινοί οδηγοί δεν μπορούν να εντοπίσουν. Εκτός και αν με το "είναι και ένα αμάξι που τρέχει γενικά" εννοείς πως κάθε δεύτερο σουκου το βάζεις στην πίστα των Σερρών και κυνηγάς χρόνους, τότε σίγουρα θα καταλάβαινες διαφορά.

Όσο για αυτό που ρωτάς ναι, όχι μόνο γίνεται ένα αμορτισέρ να τα φτύσει εντελώς από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά είναι και συνηθισμένο κιόλας.

Όχι, σίγουρα δεν τρέχω σε πίστες! Γι αυτό ρώτησα γιατι ήθελα να ξέρω αν τόσο χαμηλές τιμές είναι αντιληπτές ή όχι. Τότε πάμε σίγουρα για αλλαγή, δε βλέπω άλλη λύση!

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως αν ισχύει το νούμερο που έχει γράψει το κτεο τον έχει κόψει, θα πρέπει να πάει μέσα σε 30 μέρες αν θυμάμαι καλά για επανέλεγχο με κόστος ~5€(κάθε κτεο έχει δικό του τιμοκατάλογο).

Ακριβώς έτσι είναι! Απλά δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω όσους επανελέγχους θέλω. Αν μπορώ δε χάνω κάτι να πάω σε περίπτωση που έγινε όντως λάθος. Βέβαια μπορεί όλα αυτά να είναι ανούσια και όντως να έχει κρεμάσει το αμορτισέρ :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@geor92

Είναι και πίσω όμως 🤔 κοπάνησες τίποτα; Συνήθως στα μπροστινά συμβαίνει με καμιά βουτιά σε κρατήρα κτλ.

Το καλό είναι ότι τα πίσω βγαίνουν εύκολα στο συνεργείο για έλεγχο.

Επεξ/σία από liakinen

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...