Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά το Starletάκι μου είναι σαν το κρασί, βελτιώνεται με το πέρας του χρόνου.

 

Παραθέτω δύο φωτογραφίες, η πρώτη είναι από (επαν)έλεγχο ΚΤΕΟ που έγινε το 2015, και η δεύτερη από φετεινό. Αφορούν στο ίδιο όχημα.

 

Υπενθυμίζω ότι την τελευταία φορά είχα γκρινιάξει για την αξιοπιστία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ, καθώς θεωρώ πως βγάζουν ό,τι να 'ναι αποτελέσματα.

 

Υπενθυμίζω επίσης ότι η φωτό απ' το 2015 αφορά σε επανέλεγχο, επειδή με είχε υποχρεώσει το ΚΤΕΟ να αλλάξω αμορτισέρ, και ο επανέλεγχος πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες μετά την αλλαγή των αμορτισέρ, στον οποίο μου έβγαλαν αποσβεστική ικανότητα ~60% για ολοκαίνουργια αμορτισέρ.

 

Θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος σχετικός και γνώστης, πώς γίνεται το 2015 να μου έβγαλαν ~60%, και φέτος, μετά από δύο (2) χρόνια και 14.721 χιλιόμετρα να μου έβγαλαν ~80%.

 

attachicon.gif KTEO 2015.jpgattachicon.gif KTEO 2017.jpg

 

Να σου υπενθυμίσω και εγώ πως αυτό που ρωτάς τώρα στο έχουμε απαντήσει 2 χρόνια πριν στο ίδιο θέμα όπου έκανες την ίδια ακριβώς ερώτηση. Σου παραθέτω ενδεικτικά ένα από τα πολλά post:

 

Πιστεύω πως πρέπει να μάθεις να ερμηνεύεις καλύτερα τα αποτελέσματα μετρήσεων του ΚΤΕΟ. Πχ η ποσοστιαία απόσβεση ενός αμορτισέρ από μόνη της δεν λέει και πολλά, φαντάσου μόνο πως αν "κουράσεις" ένα αμορτισέρ κάνοντας 1-2 σλάλομ με το αμάξι σου, η απόσβεση που θα σου δείξει το αμορτισερόμετρο θα είναι μειωμένη περίπου 10-12%. Το σημαντικό είναι η διαφορά στην απόσβεση μεταξύ των δύο αμορτισέρ του ίδιου άξονα, αν είναι μεγάλη(πάνω από 30%) μπορεί να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς να πάρεις χαμπάρι τι έγινε.

 

Ομοίως και με τα φρένα, αν η διαφορά πέδησης μεταξύ των δύο τροχών του ίδιου άξονα είναι μεγάλη, σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα έρθεις τετ-α-τετ πριν καν το καταλάβεις.

 

Στην περίπτωση σου ορθώς σε έκοψαν. Τα πίσω αμορτισέρ σου την ίδια στιγμή στις ίδιες συνθήκες με τα ίδια φορτία μετρημένα με το ίδιο μηχάνημα έβγαλαν την τεράστια διαφορά του 60%! Το πίσω δεξί αμορτισέρ σου παρέδωσε πνεύμα, μη το συζητάς, άλλαξε το πίσω ζευγάρι άμεσα γιατί το αμάξι σου είναι πολύ πιο επικίνδυνο από όσο νομίζεις.

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ότι έπρεπε ν' αλλαχθούν εκείνα τα αμορτισέρ το έχω παραδεχθεί, και δεν είπα πουθενά ότι κακώς με έβαλαν να τ' αλλάξω.

Είπα όμως, ότι κακώς με έβαλαν να κάνω ευθυγράμμιση, τη στιγμή που δε χρειαζόταν.

Και ήρθε ο stel106 να βγάλει άχρηστο τον ευθυγραμμισά, και σχετικό τον υπάλληλο του ΚΤΕΟ που μου είπε ότι πρέπει να το πάω για ευθυγράμμιση.

 

Άρα από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι η εξήγησή σου για τα παραπάνω αποτελέσματα, είναι ότι την πρώτη φορά κάπου θα το κούρασα την ώρα που το πήγαινα να το περάσω ΚΤΕΟ με τα αμορτισέρ αλλαγμένα λίγες ώρες πριν, και έδειξε 55-60%.

Και πόσο κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε να δείξει την πρώτη φορά αν δεν τα είχα κουράσει, δεδομένου ότι μετά από δύο χρόνια έβγαλαν 80%;

 

Επίσης από τα λεγόμενά σου, μπορώ να συμπεράνω ότι δεν έχει σημασία η αποσβεστική ικανότητα, αλλά η διαφορά μεταξύ τους; Ή όχι;

Αν ναι, γίνεται να με κόψουν αν μου βγάλουν χαμηλή απόσβεση, αλλά χωρίς μεγάλη διαφορά μεταξύ τους;

Δημοσ.

Το ότι έπρεπε ν' αλλαχθούν εκείνα τα αμορτισέρ το έχω παραδεχθεί, και δεν είπα πουθενά ότι κακώς με έβαλαν να τ' αλλάξω.

Είπα όμως, ότι κακώς με έβαλαν να κάνω ευθυγράμμιση, τη στιγμή που δε χρειαζόταν.

Μπερδεύεσαι... τα αμορτισέρ σου επέβαλλαν να τα αλλάξεις, ενώ σου πρότειναν να κάνεις ευθυγράμμιση.

 

Άρα από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι η εξήγησή σου για τα παραπάνω αποτελέσματα, είναι ότι την πρώτη φορά κάπου θα το κούρασα την ώρα που το πήγαινα να το περάσω ΚΤΕΟ με τα αμορτισέρ αλλαγμένα λίγες ώρες πριν, και έδειξε 55-60%.

Και πόσο κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε να δείξει την πρώτη φορά αν δεν τα είχα κουράσει, δεδομένου ότι μετά από δύο χρόνια έβγαλαν 80%;

Επίσης από τα λεγόμενά σου, μπορώ να συμπεράνω ότι δεν έχει σημασία η αποσβεστική ικανότητα, αλλά η διαφορά μεταξύ τους; Ή όχι;

Αν ναι, γίνεται να με κόψουν αν μου βγάλουν χαμηλή απόσβεση, αλλά χωρίς μεγάλη διαφορά μεταξύ τους;

Και πάλι δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλες τις απαντήσεις που σου είχα γράψει τότε, θα σου είχαν λυθεί όλες οι απορίες.

 

Επίσης εννοώ ακριβώς αυτό που γράφω, μην προσπαθείς να βγάλεις διαφορετικά συμπεράσματα. Ούτε έγραψα ούτε άφησα να εννοηθεί ότι η αποσβεστική ικανότητα κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά δεν έχει σημασία, σαφώς και θα σε κόψουν αν μετρήσουν απόσβεση 0-20% σε κάποιο αμορτισέρ, άσχετα τη διαφορά που θα έχει με το ζευγάρι του.

 

http://www.kteohellas.gr/category/174/αποδοση-αναρτησησ-.html

 

"

Απόδοση ανάρτησης (%)

Αυτή η μέτρηση απεικονίζει το ποσοστό των κραδασμών που μπορεί να απορροφήσει η ανάρτηση που απαρτίζεται από το αμορτισέρ, το ελατήριο και το ίδιο το ελαστικό.[/size]"

 

Στο δείχνω όχι για τίποτα άλλο, αλλά για να μην νομίζεις πως το αμορτισερόμετρο μετράει μόνο το αμορτισέρ, αυτό θα μπορούσε να γίνει ΜΟΝΟ εφόσον το ξηλώσεις από το αυτοκίνητο και το μετρήσεις με αμορτισερόμετρο πάγκου.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το κτεο ληγει 25/11, κανονικα ποσες μερες πριν ή μετα εχω περιθωριο να περασω; πχ το σαββατο μπορω να παω ή πρεπει να ερθει η ακριβης ημερομηνία;

Δημοσ.

Ωραια απλα μου φάνηκε περιεργο που δεν με ενημερωσαν, ενω ηξερα οτι ληγει την επομενη εβδομαδα και δεν θα χα χρονο να παω.

 

Τελικα πηρα τηλεφωνο και θα παω αυριο να ξεμπερδευω

Δημοσ.

Δεν εχει κανεις υποχρεωση να σε ενηρεωσει ποτε ληγει, ειναι απολυτως δικη σου υποχρεωση και ευθύνη να το ξερεις.

Το οτι καποια κτεο τηλεφωνουν για ενημέρωση, αυτο γινεται απο δικη τους πρωτοβουλια στα πλαισια μαρκετιγκ.

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι ηξερα ποτε ληγει και ελεγα να παω αυτο το σαββατο απλα νομιζα οτι ειναι πολυ νωρις. Πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε δεν υπαρχει προβλημα. Απλα για την καρτα καυσαερίων μου ειχανε στειλει μυνημα, ετσι νομιζα οτι θα με ξαναστελνανε.

 

Σε αυτα ειμαι τυπικος, δεν τα αφηνω στην τυχη τους

Δημοσ.

Σε έλεγχο ΚΤΕΟ ελέγχουν για τυχόν σφάλματα τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου; Αν ναι, αν δουν κάποιο λαμπάκι αναμμένο ή πάντα τσεκαρουν;

  • Moderators
Δημοσ.

Σιγά μην έχουν στα ΚΤΕΟ και τα επίσημα διαγνωστικά από όλες τις εταιρείες...

 

Αν έχεις αναμμένο λαμπάκι το πολύ πολύ να γίνει κάποια σημείωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Παλιά ήταν μπελάς και τυπική διαδικασία γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν καινούργια ή καλοδιατηρημένα και δεν

είχαν πρόβλημα να κοπούν στο ΚΤΕΟ.

 

Τώρα τα ΚΤΕΟ επιτελούν και κοινωνικό έργο γιατί μας επισημαίνουν τις βλάβες να μην σκοτωθούμε,γιατί συνεργείο περνάνε απέξω.

Πήγα της συζύγου ο ένας πίσω τροχός δεν φρενάριζε καθόλου και το ένα ψαλίδι ήταν έτοιμο να φύγει.

Το έφτιαξα και με καπέλο ένα 5ευρο σε μία βδομάδα το πέρασα.Ευτυχώς δεν την έχασα πουθενά. :)

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεις να πας και 1-2 μηνες πριν να το περασεις, δεν χρειαζεται να περιμενεις μια βδομαδα πριν, απλα """"χανεις 1-2 μηνες"""""

Δημοσ.

Περασα κτεο ολα καλα. Μονο παρατήρηση για τον δεξιο υαλοκαθαριστηρα που τρίζει.

 

 

εγω θα τους απαντουσα

να ταν αυτο παντα το μεγαλυτερο μας προβλημα :-)

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...