d_gkal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Σε περιπτωση που χρειαστεί επανελεγχος τι πληρωνω και σε ποσες μερες πρεπει να παω?
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Έχεις τσακωθεί με τον γκούγκλη? Το ποσό που πληρώνεις δεν είναι το ίδιο σε όλα τα ΚΤΕΟ, δες αναλυτικά τι χρεώνει ένα από αυτά: http://www.kteohellas.gr/category/30/ποινεσ-εκπροθεσμου-ελεγχου-κτεο.html
meletis_m Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Σέ οσους έχουν τοποθετήσει υγραέριο, να μην δινουν επιπλέον χρήματα στο ΚΤΕΟ, για αποστολή δικαιολογητικών. Προσωπικά είχαν χαθεί τα δικαιολογητικα-χαρτιά εγκατάστασης, και είχαν σταλεί σε άλλο νομό. Θα πάω απο εβδομάδα να τα τακτοποιήσω αφού πρώτα πήγα στο υπουργείο. Επιπλέον αναρωτιέμαι αν διαθέτουν το κατάλληλο εξοπλισμό για τον έλεγχο του συστηματος υγραέριου εδω στην Ελλάδα; Εφόσον το ελέγχει ο εγκαταστάτης και δίνει τη βεβαίωση .
d_gkal Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 20 ευρω για χαρτι αεριου + 62.12 το ΚΤΕΟ Συνολο 82.12€
Bubblehaze Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Σε περίπτωση πού οι αναρτήσεις σε αμάξι θέλουν αλλαγή, αλλά δν επείγεται. Απλά έχουν μαλακώσει λίγο περνάει κτεο?
Joshua21 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Σε περίπτωση πού οι αναρτήσεις σε αμάξι θέλουν αλλαγή, αλλά δν επείγεται. Απλά έχουν μαλακώσει λίγο περνάει κτεο? Άνετα, αν είναι όντως όπως τα λες. Από αμορτισέρ πρακτικά κόβεσαι μόνο αν είναι σπασμένα, ή αν έχεις μεγάλη διαφορά στην απόσβεση του αριστερού με το δεξί. Πχ κόβεσαι αν μετρηθεί σε κάποιο απόσβεση από 20% και κάτω ή αν μετρηθεί διαφορά στα αμορτισέρ του ίδιου άξονα πάνω από 30%.
Panos_G2 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Γεια σας. Σε μηχανάκι το οποίο έχει αλλαχτεί το μοτέρ με ίδιο της εταιρίας αλλά δεν έχει δηλωθεί. Η άδεια λέει τον Αρ. Πλ. του παλιού και στο νέο μοτερ έχουν μείνει τα πραγνατικα του στοιχεία. Θα καθίσουν να το διασταυρώσουν με την άδεια ή μόνο τον αριθμό πλαισίου της καροτσας θα κοιτάξουν;
kage Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Ισχυει οτι απο τα 60 δημοσια κτεο λειτουργουν μαξ 28 και στα υπολοιπα ή οσα χρονια ηταν κλειστα οι υπαλληλοι πληρωνοντουσαν κανονικα? Οπως και οτι τα ιδιωτικα εδειναν 8ε για καθε αυτοκ.τελος 10% των εσοδων στο κρατος και τελικα εγινε μολις 1ε (δαχμ)? Εγω θα προτεινα οσοι εχουν κομπλε αυτοκ.να πανε στα δημοσια.. μανδρα αττικης και χολαργο-εθνικης αμυνας..πιο φτηνα δεν παιζει και τα λεφτα αυτα καταληγουν στο κρατος εστω για να ταισουν τους αργομισθους. Τα ιδιωτικα τουλ.οι 2 3 γνωστες αλυσιδες ειναι made in france και γερμανια..
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Γεια σας. Σε μηχανάκι το οποίο έχει αλλαχτεί το μοτέρ με ίδιο της εταιρίας αλλά δεν έχει δηλωθεί. Η άδεια λέει τον Αρ. Πλ. του παλιού και στο νέο μοτερ έχουν μείνει τα πραγνατικα του στοιχεία. Θα καθίσουν να το διασταυρώσουν με την άδεια ή μόνο τον αριθμό πλαισίου της καροτσας θα κοιτάξουν; Και αριθμό πλαισίου, και τύπο κινητήρα(τύπο, όχι αριθμό) ελέγχουν. Αν ο νέος κινητήρας είναι ίδιου τύπου με τον παλιό περνάει κανονικά τον έλεγχο, άσχετα αν ο αριθμός είναι διαφορετικός. Πχ αν ο παλιός είναι 3LSxxxxxx, εφόσον ο καινούργιος ξεκινά επίσης από 3LS περνάς κανονικά. 1
Panos_G2 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Και αριθμό πλαισίου, και τύπο κινητήρα(τύπο, όχι αριθμό) ελέγχουν. Αν ο νέος κινητήρας είναι ίδιου τύπου με τον παλιό περνάει κανονικά τον έλεγχο, άσχετα αν ο αριθμός είναι διαφορετικός. Πχ αν ο παλιός είναι 3LSxxxxxx, εφόσον ο καινούργιος ξεκινά επίσης από 3LS περνάς κανονικά. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε για την απάντηση. Ναι είναι ίδιου τύπου κινητήρας και απλά υπάρχει ένα ψηφίο διάφορα στο τέλος. Εφόσον δεν έχει περαστεί ο νέος κινητήρας στην άδεια, θα ζητηθεί κάποιο τιμολόγιο αγοράς του νέου μοτέρ για να επιβεβαιωθεί ότι όντως αγοράστηκε και δεν κλάπηκε; Η δεν τους ενδιαφέρει καθόλου αυτό;
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Ότι ακριβώς έγραψα, μόνο τύπο κινητήρα ελέγχουν, ο αριθμός είναι αδιάφορος. 1
Bubblehaze Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Αν κάνω άρση ακινησίας αυτοκινήτου πρέπει μετά να πάω να περάσει κτεο. Αν με σταματήσουν ειμαι καλημενος?την ίδια μέρα θα παω φυσικά για κτεο
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Αν κάνω άρση ακινησίας αυτοκινήτου πρέπει μετά να πάω να περάσει κτεο. Αν με σταματήσουν ειμαι καλημενος?την ίδια μέρα θα παω φυσικά για κτεο 15 ημέρες έχεις περιθώριο να το περάσεις ΚΤΕΟ από τη στιγμή που έγινε η άρση, αρκεί όταν έγινε η ακινησία να υπήρχε δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ. Αν σε σταματήσουν θα πρέπει για να είσαι καλυμμένος να έχεις μαζί και το παλιό δελτίο ΚΤΕΟ, και το χαρτί της ακινησίας. 2
phanispal Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2017 Τελικά το Starletάκι μου είναι σαν το κρασί, βελτιώνεται με το πέρας του χρόνου. Παραθέτω δύο φωτογραφίες, η πρώτη είναι από (επαν)έλεγχο ΚΤΕΟ που έγινε το 2015, και η δεύτερη από φετεινό. Αφορούν στο ίδιο όχημα. Υπενθυμίζω ότι την τελευταία φορά είχα γκρινιάξει για την αξιοπιστία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ, καθώς θεωρώ πως βγάζουν ό,τι να 'ναι αποτελέσματα. Υπενθυμίζω επίσης ότι η φωτό απ' το 2015 αφορά σε επανέλεγχο, επειδή με είχε υποχρεώσει το ΚΤΕΟ να αλλάξω αμορτισέρ, και ο επανέλεγχος πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες μετά την αλλαγή των αμορτισέρ, στον οποίο μου έβγαλαν αποσβεστική ικανότητα ~60% για ολοκαίνουργια αμορτισέρ. Θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος σχετικός και γνώστης, πώς γίνεται το 2015 να μου έβγαλαν ~60%, και φέτος, μετά από δύο (2) χρόνια και 14.721 χιλιόμετρα να μου έβγαλαν ~80%.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα