Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχημα που συντηρείται αξιοπρεπώς - με τα service του, τους περιοδικούς του ελέγχους - δεν χρειάζεται ΚΤΕΟ.

 

Πεταμένα λεφτά, κάθε διετία τα κλαίω. Ακόμα και το τάληρο για το καυσαέριο, το θεωρώ σπατάλη. 17 χρόνια οδηγώ και σε ΚΤΕΟ ποτέ δεν έχω καμία παρατήρηση και ούτε θα έχω, απλά θα πετάω τα χρήματα μου γιατί.....έτσι.

αυτο που ειπα πιο πανω ετσι ακριβως

απλα 1 στους 10 ειναι ετσι κακα τα ψεματα

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχημα που συντηρείται αξιοπρεπώς - με τα service του, τους περιοδικούς του ελέγχους - δεν χρειάζεται ΚΤΕΟ.

 

Πεταμένα λεφτά, κάθε διετία τα κλαίω. Ακόμα και το τάληρο για το καυσαέριο, το θεωρώ σπατάλη. 17 χρόνια οδηγώ και σε ΚΤΕΟ ποτέ δεν έχω καμία παρατήρηση και ούτε θα έχω, απλά θα πετάω τα χρήματα μου γιατί.....έτσι.

Εν μέρει συμφωνώ μαζί σου, μόνο που η νομοθεσία περί ΚΤΕΟ και κάρτας καυσαερίων υπάρχει για όλα τα οχήματα, όχι μόνο για τα δικά σου... και ως γνωστόν η πλειοψηφία των οχημάτων ΔΕΝ συντηρείται αξιοπρεπώς.

 

Επίσης γράφω "εν μέρει" γιατί τα ΚΤΕΟ μπορούν να εντοπίσουν προβλήματα που δεν μπορεί να αντιληφθεί ούτε ο μέσος καθημερινός οδηγός, ούτε οι περιοδικοί έλεγχοι συντήρησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ θα ήθελα να μας εξηγήσεις που το βασίζεις αυτό.

 

1. Έχοντας μιλήσει με αξιόλογο άνθρωπο στο ΥΜΕ που έχει εργαστεί και σε δημόσιο ΚΤΕΟ.

Γι' αυτό είπα «πλέον» και όχι «ανέκαθεν».

 

2. Έχοντας ο ίδιος άποψη για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, την οποία έχω εκφράσει και εδώ.

 

Αν δε σου κάνουν τα παραπάνω, δες το «παίζει να». Κι αυτό απλά επειδή για τίποτα δε μπορείς να είσαι σίγουρος, όχι επειδή πέφτω και πολύ έξω.

Επίσης γράφω "εν μέρει" γιατί τα ΚΤΕΟ μπορούν να εντοπίσουν προβλήματα που δεν μπορεί να αντιληφθεί ούτε ο μέσος καθημερινός οδηγός, ούτε οι περιοδικοί έλεγχοι συντήρησης.

 

Επίσης μπορούν να εντοπίσουν και ανύπαρκτα προβλήματα, που μόνο οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι μπορούν να διαγνώσουν, μέσα από τα τρομερά εξελιγμένα μηχανήματα και προγράμματα που χρησιμοποιούν.

Δημοσ.

1. Έχοντας μιλήσει με αξιόλογο άνθρωπο στο ΥΜΕ που έχει εργαστεί και σε δημόσιο ΚΤΕΟ.

Γι' αυτό είπα «πλέον» και όχι «ανέκαθεν».

 

2. Έχοντας ο ίδιος άποψη για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, την οποία έχω εκφράσει και εδώ.

 

1. Δεν νομίζω πως τέτοια άτομα είναι και τα πιο αξιόπιστα.

 

Όσο για το 2. γελάω, είναι σαν να λες "η προσωπική μου άποψη είναι αυτή, και την βασίζω στην προσωπική μου άποψη".

 

Εγώ πάλι προσωπικά βλέπω ότι όλοι στην πιάτσα ακόμα και σήμερα όλοι προτείνουν να πας σε δημόσιο ΚΤΕΟ όταν το αυτοκίνητο σου έχει σοβαρές ελλείψεις ή παρατυπίες...

 

Επίσης δεν είναι τυχαίο που τα δημόσια ΚΤΕΟ κλείνουν το ένα μετά το άλλο, σχεδόν κανένα από αυτά δεν έχει σύγχρονο και πιστοποιημένο εξοπλισμό, πως μπορεί ένα δημόσιο να κάνει "καλύτερη δουλειά"?

Δημοσ.

1. Ο συγκεκριμένος είναι οικογενειάρχης που από τις κόρες του μέχρι τον γνωστό του γνωστού, έριξε άκυρα σε οποιαδήποτε βοήθεια ζήτησαν σε σχέση με έκδοση διπλωμάτων και ΚΤΕΟ.

 

2. Γέλα όσο θες, δεν έχω πρόβλημα (με σένα). Πρόβλημα έχω με τα ΚΤΕΟ που είναι μαζώχτρες. Και δεν είναι μόνο άποψη, είναι και εμπειρία από πρώτο χέρι.

Και δεν είναι μόνο προσωπική άποψη, είναι και άποψη από τον άνθρωπο που ανέφερα πιο πάνω, και όχι μόνο. Βλέπεις ότι και άλλοι εδώ πάνω-κάτω τα ίδια λένε για τα ΚΤΕΟ και την αξιοπιστία τους.

 

3. Δεν αμφιβάλλω ότι παίζει κι αυτό που λες. Παίζει και το άλλο όμως, που σε περνάνε γνωστοί και σε ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Τα έχω δει κι αυτά.

Έχω δει να περνάνε αγροτικό σε άθλια κατάσταση, χωρίς φρένα και χειρόφρενο. Ο κάτοχος επιβραδύνει και το ακινητοποιεί με ταχύτητα.

 

4. Ούτε και γι' αυτό αμφιβάλλω. Είδα όμως και τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ με τον καταπληκτικό εξοπλισμό και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό που διαθέτουν.

Πήγα και είδα το φως το αληθινό.

Δημοσ.

1. Ο συγκεκριμένος είναι οικογενειάρχης που από τις κόρες του μέχρι τον γνωστό του γνωστού, έριξε άκυρα σε οποιαδήποτε βοήθεια ζήτησαν σε σχέση με έκδοση διπλωμάτων και ΚΤΕΟ.

Μισό για να καταλάβω, το ότι είναι οικογενειάρχης(αυξημένα έξοδα δλδ σε σχέση με τον ελεύθερο) το αναφέρεις ως επιχείρημα για να αποδείξεις ότι δεν χρηματίζεται?

 

Επίσης λογικό είναι να ακούγεται ότι ρίχνει άκυρα, περίμενες να ακούσεις κάτι διαφορετικό? Ειδικά από τις κόρες του? Περίμενες δλδ να σου πουν ότι είναι κουλομαρίες, και δίπλωμα πήραν μόνο και μόνο χάρη στον πατέρα τους? 

 

2. Γέλα όσο θες, δεν έχω πρόβλημα (με σένα). Πρόβλημα έχω με τα ΚΤΕΟ που είναι μαζώχτρες. Και δεν είναι μόνο άποψη, είναι και εμπειρία από πρώτο χέρι.

Και δεν είναι μόνο προσωπική άποψη, είναι και άποψη από τον άνθρωπο που ανέφερα πιο πάνω, και όχι μόνο. Βλέπεις ότι και άλλοι εδώ πάνω-κάτω τα ίδια λένε για τα ΚΤΕΟ και την αξιοπιστία τους.

Με την ίδια λογική και οι τροχονόμοι που βεβαιώνουν παραβάσεις είναι "μαζώχτρες", τι σημαίνει αυτό? Πως δεν θα έπρεπε ούτε τα οχήματα να περνάνε ΚΤΕΟ, ούτε παραβάσεις να βεβαιώνονται?

 

3. Δεν αμφιβάλλω ότι παίζει κι αυτό που λες. Παίζει και το άλλο όμως, που σε περνάνε γνωστοί και σε ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Τα έχω δει κι αυτά.

Έχω δει να περνάνε αγροτικό σε άθλια κατάσταση, χωρίς φρένα και χειρόφρενο. Ο κάτοχος επιβραδύνει και το ακινητοποιεί με ταχύτητα.

 

Δεν υπάρχουν στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αυτά που γράφεις. Τα νούμερα που βγάζουν τα φρενόμετρα στέλνονται απευθείας σε πραγματικό χρόνο στο yme από τα ίδια τα μηχανήματα μαζί με φωτογραφίες του οχήματος, δεν γίνεται να δώσει το μηχάνημα σωστό νούμερο όταν ο χειριστής φρενάρει με ταχύτητα. Επίσης ο κάτοχος στη διάρκεια του ελέγχου περιμένει σε άλλο χώρο, υπάλληλος του ΙΚΤΕΟ είναι ο χειριστής. Τέτοια πράγματα είναι εφικτά μόνο στα, απαρχαιωμένα πλέον, δημόσια ΚΤΕΟ.

 

4. Ούτε και γι' αυτό αμφιβάλλω. Είδα όμως και τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ με τον καταπληκτικό εξοπλισμό και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό που διαθέτουν.

Πήγα και είδα το φως το αληθινό.

 

Δεν αμφιβάλλεις για το ότι τα δημόσια ΚΤΕΟ έχουν απαρχαιωμένο και μη πιστοποιημένο εξοπλισμό, κατά τα άλλα είσαι σίγουρος πως κάνουν καλύτερη δουλειά(πιο σωστούς ελέγχους δλδ) από τα ιδιωτικά... Sorry αλλά αυτό με ξεπερνά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεφευγουμε λιγο απο το θεμα ομως οποτε ας μεινουμε στο περιεχομενο των ερωτησεων!

Δεν απαντω στα παραπανω γιατι τα θεωρω καπως να χαμε να λεγαμε φιλικα παντα!

Δημοσ.

Έχετε δίκιο, τα παίρνω πίσω όλα, βγήκαν απ' το μυαλό μου και δεν είναι έτσι.

 

Και στο αυτοκίνητό μου κάθε χρόνο βελτιώνεται η πέδησή μου χωρίς να αλλάξω τακάκια/δισκόπλακες, όπως και το μπροστινό σύστημα αναρτήσεων, απλά επειδή τέτοιο αποτέλεσμα έβγαλε ο πιστοποιημένος εξοπλισμός του ιδιωτικού ΚΤΕΟ που πήγα.

Το αυτοκίνητό μου αψηφά τους νόμους της φυσικής και πιο συγκεκριμένα το νόμο της τριβής. Και όλα αυτά, στους ελληνικούς δρόμους.

 

Επίσης, το ΚΤΕΟ ξέρει καλύτερα για το αν το αυτοκίνητό μου χρειάζεται ευθυγράμμιση από εμένα που το οδηγώ καθημερινά. Και άντε πες εγώ είμαι χαζός και λέω πράγματα που ξεπερνούν εσένα και άλλους.

Τον ευθυγραμμισά που του το πήγα και γελούσε όταν του είπα ότι το φυντάνι ο υπάλληλος ο πιστοποιημένος εξοπλισμός του ΚΤΕΟ έβγαλε ότι το αυτοκίνητό μου χρειάζεται ευθυγράμμιση, τι τον λες;

 

Εγώ λέω να κλείσουν βουλκανιζατέρ, ευθυγραμμισάδες, αναρτησάδες, ζυγοσταθμισάδες, ηλεκτρολόγοι και όλοι οι λοιποί, και να αναλάβουν τις επισκευές τα ΚΤΕΟ.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχετε δίκιο, τα παίρνω πίσω όλα, βγήκαν απ' το μυαλό μου και δεν είναι έτσι.

 

Και στο αυτοκίνητό μου κάθε χρόνο βελτιώνεται η πέδησή μου χωρίς να αλλάξω τακάκια/δισκόπλακες, όπως και το μπροστινό σύστημα αναρτήσεων, απλά επειδή τέτοιο αποτέλεσμα έβγαλε ο πιστοποιημένος εξοπλισμός του ιδιωτικού ΚΤΕΟ που πήγα.

Το αυτοκίνητό μου αψηφά τους νόμους της φυσικής και πιο συγκεκριμένα το νόμο της τριβής. Και όλα αυτά, στους ελληνικούς δρόμους.

 

Επίσης, το ΚΤΕΟ ξέρει καλύτερα για το αν το αυτοκίνητό μου χρειάζεται ευθυγράμμιση από εμένα που το οδηγώ καθημερινά. Και άντε πες εγώ είμαι χαζός και λέω πράγματα που ξεπερνούν εσένα και άλλους.

Τον ευθυγραμμισά που του το πήγα και γελούσε όταν του είπα ότι το φυντάνι ο υπάλληλος ο πιστοποιημένος εξοπλισμός του ΚΤΕΟ έβγαλε ότι το αυτοκίνητό μου χρειάζεται ευθυγράμμιση, τι τον λες;

 

Εγώ λέω να κλείσουν βουλκανιζατέρ, ευθυγραμμισάδες, αναρτησάδες, ζυγοσταθμισάδες, ηλεκτρολόγοι και όλοι οι λοιποί, και να αναλάβουν τις επισκευές τα ΚΤΕΟ.

απλα περνα το σε δημοσιο κτεο εαν υπαρχει τοσος μεγαλος πονος για τα ιδιωτικα δεν σε υποχρεωσε κανεις ο καθενας πηγαινει εκει που πιστευει οτι του κανουν  καλητερο σερβις κτεο ζυγοσταθμιση κλπ παντου υπαρχουν μετριοι ελεγκτες μηχανικοι μαστορια κλπ

τα μηχανηματα αυτα ειναι τα πιστοποιημενα που χρησιμοποιουν τα κτεο τωρα ντε και καλα να τα αλλαξουν επειδη πιστευεις οτι το ματι του μαστορα σου ειναι πιο εμπειρο και γελουσε δεν νομιζω οτι γινεται!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η κάρτα καυσαερίων που ίσχυε όταν πέρασα ΚΤΕΟ έχει λήξει.Εφόσον καταχωρούν πότε περνάμε κτεο μπορεί να έχω κάποιο πρόβλημα (πχ πρόστιμο) η μόνο σε έλεγχο της αστυνομίας;

 

Είχαν βρεί πρόβλημα στο 1 μπροστινό δισκόφρενο,είπαν οτι έχει γίνει λίγο οβάλ,ίσως απο απότομη αλλαγή θερμοκρασίας,πχ να πάτησα φρένο,να ζεστάθηκε και μετά να μπήκε σε νερά και να στράβωσε.Στο φρενάρισμα αλλά και γενικά στην οδήγηση δεν μπορώ να αντιληφθώ το παραμικρό.Πρέπει να το έχω φτιάξει την επόμενη φορά που θα περάσω το αμάξι κτεο;

Δημοσ.

Η κάρτα καυσαερίων που ίσχυε όταν πέρασα ΚΤΕΟ έχει λήξει.Εφόσον καταχωρούν πότε περνάμε κτεο μπορεί να έχω κάποιο πρόβλημα (πχ πρόστιμο) η μόνο σε έλεγχο της αστυνομίας;

Άχρηστη ήταν ούτως ή άλλως η κάρτα που είχες στα χέρια σου τη στιγμή που πέρασες ΚΤΕΟ, το ίδιο το δελτίο τεχνικού ελέγχου που σου δίνουν έχει ισχύ και σαν κάρτα καυσαερίων για 12 μήνες(το γράφει κιόλας). Μετά τους 12 πρέπει να βγάλεις άλλη κάρτα. Πρόστιμο μπορούν να σου επιβάλλουν μόνο όταν μετά από έλεγχο διαπιστωθεί πως δεν έχεις κάρτα καυσαερίων σε ισχύ.

 

Είχαν βρεί πρόβλημα στο 1 μπροστινό δισκόφρενο,είπαν οτι έχει γίνει λίγο οβάλ,ίσως απο απότομη αλλαγή θερμοκρασίας,πχ να πάτησα φρένο,να ζεστάθηκε και μετά να μπήκε σε νερά και να στράβωσε.Στο φρενάρισμα αλλά και γενικά στην οδήγηση δεν μπορώ να αντιληφθώ το παραμικρό.Πρέπει να το έχω φτιάξει την επόμενη φορά που θα περάσω το αμάξι κτεο;

Κανονικά οι δευτερεύουσες ελλείψεις πρέπει να αποκατασταθούν μέσα σε δύο μήνες.

Δημοσ.

Η κάρτα καυσαερίων που ίσχυε όταν πέρασα ΚΤΕΟ έχει λήξει.Εφόσον καταχωρούν πότε περνάμε κτεο μπορεί να έχω κάποιο πρόβλημα (πχ πρόστιμο) η μόνο σε έλεγχο της αστυνομίας;

 

Είχαν βρεί πρόβλημα στο 1 μπροστινό δισκόφρενο,είπαν οτι έχει γίνει λίγο οβάλ,ίσως απο απότομη αλλαγή θερμοκρασίας,πχ να πάτησα φρένο,να ζεστάθηκε και μετά να μπήκε σε νερά και να στράβωσε.Στο φρενάρισμα αλλά και γενικά στην οδήγηση δεν μπορώ να αντιληφθώ το παραμικρό.Πρέπει να το έχω φτιάξει την επόμενη φορά που θα περάσω το αμάξι κτεο;

για την καρτα οταν ληγει προστιμο εχεις μονο σε ελεγχο της τροχαιας αλλα επειδη ειναι το μικρο το ποσο καλητερα βγαλτην

 

για το 2  ισχυει αυτο που ειπες αλλα πολυ πιθανον να εχει παραμεινει παλι στα ιδια επιπεδα το οβαλ του δισκου οποτε λογικα θα εισαι εντος των οριων και δεν θα εχεις προβλημα!

ΥΓ  κατα την νομοθεσια στις δευτερευουσες ελλειψεις πρεπει να γινεται αποκατασταση αυτων εντος 2 μηνων απο τον ιδιοκτητη

Δημοσ.
Άχρηστη ήταν ούτως ή άλλως η κάρτα που είχες στα χέρια σου τη στιγμή που πέρασες ΚΤΕΟ, το ίδιο το δελτίο τεχνικού ελέγχου που σου δίνουν έχει ισχύ και σαν κάρτα καυσαερίων για 12 μήνες(το γράφει κιόλας). Μετά τους 12 πρέπει να βγάλεις άλλη κάρτα. Πρόστιμο μπορούν να σου επιβάλλουν μόνο όταν μετά από έλεγχο διαπιστωθεί πως δεν έχεις κάρτα καυσαερίων σε ισχύ./quote]

 

Αυτό εννοώ στο post που έγραψα.Η κάρτα που ίσχυε για 12 μήνες με το κτεο έληξε και δεν έβγαλα άλλη γιατί το ξέχασα.

Δημοσ.

Εγω μια ερωτηση...το παπι μου δεν περναγε κτεο...και μεσω γνωστου και 50€...???? το περασα...κ η απορια ειναι πως?δεν υπαρχει κ καλα καποιος υπευθυ ος να επιβλεπει κτλ?η ειναι ο καθε υπαληλος ξεχωριστα κ περναει στον υπολογιστη τα στοιχεια κ βαζει οτι χρειαζετε να περασει..?και πηγα κ σε ιδιωτικο κτεο..

Δημοσ.

Εγω μια ερωτηση...το παπι μου δεν περναγε κτεο...και μεσω γνωστου και 50€...???? το περασα...κ η απορια ειναι πως?δεν υπαρχει κ καλα καποιος υπευθυ ος να επιβλεπει κτλ?η ειναι ο καθε υπαληλος ξεχωριστα κ περναει στον υπολογιστη τα στοιχεια κ βαζει οτι χρειαζετε να περασει..?και πηγα κ σε ιδιωτικο κτεο..

 

Όταν λες δεν πέρναγε ΚΤΕΟ τι εννοείς? Τι ακριβώς πρόβλημα είχε?

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...