phanispal Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Πριν ανοίξουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αυτά γίνονταν;
Dare-Devil Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Πριν ανοίξουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αυτά γίνονταν; Ποια αυτά. Τι εννοείς ακριβώς;
Dare-Devil Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Οι ό,τι να 'ναι μετρήσεις. Το αμορτισερόμετρο ανέκαθεν δεν δείχνει σωστά αποτελέσματα . Δεν είναι αξιόπιστο .Είναι απλα μια ενδειξη . Όχι απόδειξη του προβλήματος ποιοτικά και ποσοτικά . Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές αμορτισέρ το λένε ξεκάθαρα ότι το αμορτισερόμετρο είναι μια προσσεγκιστική μέθοδος αμφιβόλων αποτελεσμάτων και συνιστούν προοληπτική αλλαγή στα 80000 χλμ όπου θεωρείται ο μέσος όρος χιλιομέτρων όπου το αμορτισέρ θεωρητικά θα αποδίδει σωστά . Το πότε αλλάζουμε αμορτισερ δεν μπορεί να μας το πει το μηχάνημα στην τελική...είναι απλά μια ένδειξη . 2 παράγοντες παίζουν σημαντικότερο ρόλο . Οπτική ενδειξη για λάδια και πως αισθάνεται ο οδηγός το αμάξι . Καλά για τα δημόσια κτέο που λες μια χαρά όργια γίνονταν . Λαδώματος με ότι να ναι τιμές στο δελτίο ΚΤΕΟΥ για να περάσεις. Πήγαινες με πρόβλημα στην εξατμιση σπασμένα φανάρια και με ένα χαρτζιλίκι καθάριζες !!!
phanispal Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δε λέω μόνο για τα αμορτισέρ. Τα έχω αναφέρει σε προηγούμενα post μου. Ενδεικτικά: 1. Πρόπερσι, μου είπαν μεταξύ άλλων να πάω για ευθυγράμμιση. Το πάω επί τόπου και γελούσε ο μάστορας. 2. Πριν 4 μήνες που πέρασα τελευταία φορά, πουθενά δεν αναφερόταν για ευθυγράμμιση, κι ας το έβλεπα εγώ ο ίδιος στο τιμόνι. Όταν το πήγα στον ευθυγραμμισά, μου είπε ότι έχανε πολύ. 3. Σύμφωνα με τις αναφορές των τελευταίων τριών (3) ΚΤΕΟ, η πέδηση φαίνεται να βελτιώνεται κάθε φορά, χωρίς να έχει αλλαχτεί κάτι στο σύστημα φρένων του αυτοκινήτου σε αυτό το διάστημα (~4 έτη). Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΕ!
dimitrisOP Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Ιδιο οχημα, μετρησεις πεδησης στον μπροστινο αξονα 2010 55% 2012 50% 2014 67% Με βαση το κτεο να φρενα μου γινονται καλητερα με τα χρονια , αλλα στην πραγματικοτητα το αυτοκινητο δεν φρεναρει καθολου
therock Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Πρεπει να περασω μεχρι το τελος του χρονου. Να φανταστω με συμφερει οσο πιο αργα. Ας πουμε αν περασω σημερα μετα ξαναχω υποχρεωση 26/1/2018 ενω αν περασω τελος του 16 θα χω τελος του 18?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ναι. -3 εβδομαδες +1 νομιζω.
therock Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ναι. -3 εβδομαδες +1 νομιζω. Οι επόμενοι έλεγχοι, των οχημάτων αυτών, είναι κάθε δύο (2) χρόνια (με περιθώριο τρεις (3) εβδομάδες πριν ή μία (1) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφει το δελτίο τεχνικού ελέγχου). Read more: http://my-mosxato.blogspot.com/p/blog-page_07.html#ixzz3yNLf9D2e Οποτε αυτη ειναι η επιτρεπομενη περιοδος. Αν πας νωριτερα απο 3 βδομαδες πριν, δε περναει, αν πας αργοτερα της 1 βδομαδας τρως προστιμο?
xpera_x Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 1) Την ημέρα ελέγχου του ΚΤΕΟ είναι υποχρεωτική η ύπαρξη πυροσβεστήρα-φαρμακείου στο όχημα; Μια και φαρμακείο-πυροσβεστήρας υπόκεινται σε ημερομηνίες λήξης, σε ποιό βαθμό σχολαστικότητας ελέγχεται η πιστοποίηση της ημερομηνίας λήξης τους; 2) Το χαρτί του τελευταίου ελέγχου ΚΤΕΟ και η κάρτα ελέγχου καυσαερίων επιδεικνύονται υποχρεωτικά στον επόμενο έλεγχο; Ποιές επιπτώσεις υπάρχουν σε περίπτωση μη επίδειξης των παραπάνω στοιχείων, ιδίως στην περίπτωση που είναι διαφορετικό το σημείο ελέγχου του τελευταίου και του επόμενου ΚΤΕΟ; Η περιοδικότητα του ελέγχου ΚΤΕΟ για ένα όχημα πιστοποιείται με το χαρτί του τελευταίου ελέγχου ή καταγράφεται ηλεκτρονικά σε κεντρικό σύστημα ώστε να διασταυρώνεται ποιός μπορεί να θεωρηθεί εμπρόθεσμος; Αντιστοίχως καταχωρούνται άραγε τα στοιχεία του κάθε τεχνικού ελέγχου (παρατηρήσεις, ελλείψεις κλπ); 3) Δευτερεύουσες ελλείψεις που διαπιστώνονται στον έλεγχο ΚΤΕΟ και κατόπιν δε διορθώνονται εντός του διαστήματος που θεωρείται υποχρεωτικό, υπάρχει περίπτωση πρακτικά να υπόκεινται σε κάποιο επανέλεγχο ή να εμπίπτουν σε κάποια παράβαση-πρόστιμο; 4) Στο χώρο του μηχανοστασίου αν τοποθετηθεί ΜΗ εργοστασιακή ηχο-/θερμομόνωση, πρακτικά ελέγχεται και θεωρείται παράτυπη μετατροπή ή όχι; Εδικά στην περίπτωση που η μόνωση τοποθετηθεί σε μη προβλεπόμενες εργοστασιακές θέσεις; 5) Δελτίο ΚΤΕΟ μπορεί να αμφισβητηθεί ως προς την ισχύ του από έλεγχο της Τροχαίας; Μπορεί η Τροχαία να παραπέμψει σε επανέλεγχο ΚΤΕΟ και με ποιές επιπτώσεις για τον ιδιοκτήτη, ιδιαίτερα αν ο επανέλεγχος οδηγήσει σε αποκλίσεις των ευρημάτων; Μια και μαζεύουμε απορίες.
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 xpera_x πρέπει να έστιψες πολύ το κεφάλι σου για να μαζέψεις αυτές τις απορίες 1) Θεωρητικά ναι, είναι υποχρεωτική η ύπαρξη πυροσβεστήρα-φαρμακείου στο όχημα. Στην πράξη σπάνια κοιτάνε αν υπάρχουν, και στην περίπτωση που το ελέγξουν σχεδόν ποτέ δεν κοιτάζουν προδιαγραφές/αρτιότητα/ημερομηνίες λήξης. 2) Το προηγούμενο δελτίο ελέγχου είναι απαραίτητο, η μη επίδειξη επιφέρει πρόστιμο εκπρόθεσμου ελέγχου. Μπορείς όμως να ζητήσεις αντίγραφο από το ΚΤΕΟ που είχε εκδόσει το προηγούμενο δελτίο. Η κάρτα καυσαερίων δεν χρειάζεται. Η περιοδικότητα ελέγχου ΚΤΕΟ πιστοποιείται με το δελτίο ελέγχου, αλλά υπάρχει και βάση δεδομένων του υπ. μεταφορών που ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο από τα ΚΤΕΟ(και για την περιοδικότητα, και για τα αποτελέσματα). 3) Ο ιδιοκτήτης έχει υποχρέωση να αποκαταστήσει τις δευτερεύουσες ελλείψεις μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή του ελέγχου, επανέλεγχος δεν υπάρχει, ούτε εμπίπτουν σε κάποια παράβαση/πρόστιμο. Το όχημα θα ελεγθεί ξανά στον επόμενο περιοδικό έλεγχο. 4) Δεν γνωρίζω. Φαντάζομαι πως αν πχ έχεις ντύσει την εξάτμιση με κετσέ θα σε κόψουν, ενώ αν έχεις φτιάξει κάτι που δεν δημιουργεί πρόβλημα δεν θα σου πουν τίποτα. 5) Όχι, η τροχαία δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ισχύ του δελτίου ελέγχου ΚΤΕΟ, ούτε να παραπέμψει σε επανέλεγχο.
panosno1com Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 το χαρτι που δινουνε στο κτεο , ισχυει και ως καρτα καυσαεριων ? απλα ρωταω για να ειμαι σιγουρος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα