Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επί του θέματος: Εδώ και κάποιο καιρό μαθαίνω προγραμματισμό μόνος μου. Ξεκίνησα παρακολουθώντας βιντεοσκοπημένα μαθήματα στη Microsoft Virtual Academy (Software Development),(C# Fundamentals), αλλά προφανώς, αν και η ποιότητα τον μαθημάτων είναι πολύ καλή, και βοήθησαν, έχω ακόμα σημαντικά κενά.

 

Μεταξύ άλλων έχω και ένα χοντρό βιβλίο ειδικευόμενο στη C#, το οποίο όμως δεν μπορώ να παρακολουθήσω μέχρι τέλους, γιατί το βιβλίο προϋποθέτει πως κάποιος είναι ήδη προγραμματιστής, και έτσι σε κάποια σημεία απλά δεν καταλαβαίνω τι μου έλεγε...

 

Αυτό το καιρό διαβάζω το "Εισαγωγή στις Δομές Δεδομένων και στους Αλγόριθμους", το οποίο να πω το ευχαριστιέμαι, μιας και είναι γραμμένο σε μια (ανθρώπινη) γλώσσα απλή, και ευτυχώς όσο έχω διαβάσει μέχρι τώρα, ο συγγραφέας του (καθηγητής πανεπιστημίου Καλαμάτας) αναφέρεται σε αυτό το βιβλίο σε ανθρώπους με τις γνώσεις τις δικές μου. 

 

Λείαν συντόμως θέλω να πάρω 2 βιβλία τα οποία να μου καλύψουν κενά που έχω

 

1) Όσων αφορά την γενική επιστήμη των υπολογιστών.

2) Όσων αφορά το Software Engineering.

 

Θα προτιμηθούν βιβλία στην Ελληνική, χωρίς να αποκλειστεί κάποιο στα Αγγλικά αν είναι πραγματικά καλό. Επίσης, θα προτιμηθούν βιβλία των οποίων το συγγραφικό στυλ είναι τέτοιο ώστε να μην κάνει ο συγγραφέας ένα απλό concept να φαντάζει εξωγήινο, λόγο του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιεί το γραπτό λόγο.

 

Σχετικά με την Ε.Υ., ποιο μου προτείνετε ;

Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο νου μου.

 

Όσων αφορά το S.E. κοιτάω αυτά τα δύο:

 

http://www.e-shop.gr/texnologia-logismikoy-p-BKS.0190163

 

http://www.klidarithmos.gr/basikes-arxes-texnologias-logismikoy

 

Τα έχει διαβάσει κανείς ; Έχει ακούσει σχόλια ; Ποιο θα μου προτείνατε απ' τα δύο ; Ή μήπως έχετε κάποιο άλλο στο νου σας που είναι ακόμα καλύτερο ;

 

Thanx!  ^_^

 

 

 

 

Δημοσ.

Προσωπικη ταπεινη αποψη. Δεν συμπαθησα ποτε ολα αυτα τα θεωρητικα θεματα πχ "Τεχνολογια λογισμικου". Σιγουρα εχει καποια σημαντικα πραγματα αλλα αυτα να ανακαλυπτεις στην πραξη και αφου εχεις καποια γνωση. Εχει γινει μοδα να τα μαθαινεις απο πριν που θεωρω οτι σε μπλεκουν χειροτερα. Θεωρω οτι η παλια σχολη εκμαθησης ειναι η καλυτερη δηλ μεσα απο καποια γλωσσα ως παραδειγμα. Τι εννοω:

1. Μαθαινεις μια γλωσσα ως βαση. Σχετικα απλη αλλα οχι αχρηστη. Στη σημερινη εποχη η καλυτερη σου επιλογη ειναι η c (οχι c++, c#). Απλη διαδικαστικη c. Μαθαινεις τα τυπους δεδομενων, loop, συνθηκες, δεικτες, πινακες, συναρτησεις, δομες κτλ. Κανεις πολλα παραδειγματα. Αν το βιβλιο εχει ενα λυμενο παραδειγμα το κανεις πρωτα μονος σου και μετα κοιτας τις διαφορες απο την λυση του βιβλιου. Βασικο να καταλαβεις τις διαφορες και το γιατι. Πειραματιζεσαι.

2. Μαθαινεις ανωτερες δομες δεδομων και πως αυτα υλοποιουνται στη c.

3. Μαθαινεις μια αντικειμενοστρεφη γλωσσα. Προσωπικη προτιμηση java. Εχει κοντινο συντακτικο με την c. Καταλαβαινεις την διαφορετικη προσεγγιση αναμεσα στον διαδικαστικο και αντικειμενοστρεφη προγραμματισμο.

4. Εχοντας γερες βασεις μετα πας σε οποια γλωσσα θελεις.

5. Μετα διαβασε "τεχνολογιες λογισμικου" και οτι αλλο θελεις και θα τα καταλαβαινεις πολυ περισσοτερο.

 

ΥΓ: αν απλα θελεις να μαθεις να φτιαχνεις προγραμματα χωρις να το μπλεκουμε πολυ το θεμα μαθε python (θα βοηθουσε να ξερεις πριν μια γλωσσα πχ c αλλα δεν ειναι και πολυ απαραιτητο). Ειναι ευκολη, απλη με μεγαλο community, πολλες βιβλιοθηκες και δυνατοτητες.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ προτιμάω τα O'Reilly, μερικά προσφέρουν εκμάθηση της γλώσσας και χρησιμότητα για αναφορά με λύσης σε γενικά προβλήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις. Υπάρχουν επίσης τα Cookbooks που παρέχουν παραπάνω προβλήματα και λύσης.

Δημοσ.

Συμφωνώ με αρκετά από τα σημεία που έθιξε ο Rayven, αλλά το βασικό ερώτημα είναι αν έχεις πρωτύτερη εμπειρία σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού ή όχι;

 

Αν όχι, κι εφόσον θα το πας αυτοδίδακτα, τότε η προσέγγιση που προτείνει ο Rayven με βρίσκει και μένα σύμφωνο. Δηλαδή, μάλλον είναι προτιμότερο να ξεκινήσεις πρώτα με μια γλώσσα, από κάποια καλή πηγή και να την εξαντλήσεις (για εισαγωγή στη C, προτείνουμε σχεδόν πάντα το βιβλίο C Programming: A Modern Approach - 2nd Edition).  Αν είναι καλή η πηγή, τότε θα σου διδάξει έτσι κι αλλιώς κάποιες βασικές δομές και αλγόριθμους.

 

Το με ποια γλώσσα θα ξεκινήσεις δεν έχει και πολλή σημασία, αρκεί να μην είναι "πεθαμένη" και κυρίως να είναι καλή η πηγή εκμάθησης που θα χρησιμοποιήσεις. Η C είναι καλή επιλογή για Imperative Programming και η Java για Object Oriented Programming. Για Functional Programming δεν έχω κατασταλαγμένη άποψη για το ποια γλώσσα είναι καλή για αρχάριο. Αυτά όμως τα 3 programming-paradigms είναι τα πιο δημοφιλή.

 

Οι περισσότερες γλώσσες είναι multi-paradigm (υποστηρίζουν δηλαδή πολλά programming-paradigms). Καλό αν είσαι έμπειρος, αλλά ως αρχάριος ρισκάρεις να μπερδευτείς, ειδικά αν η πηγή σου δεν είναι καλή.

 

Αντίθετα, η C είναι strictly imperative γλώσσα και η Java σχεδόν strictly OOP γλώσσα. Οπότε και με μέτρια πηγή, τουλάχιστον δεν ρισκάρεις να μπερδευτείς με παρουσιαζόμενες τεχνικές από πολλά programming-paradigms.  Ως αρχάριος είναι σημαντικό πιστεύω να μπορείς να εστιάσεις σε όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα, μέχρι να αποκτήσεις άνεση και αυτοπεποίθηση για να πας στα πιο προχωρημένα.

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Προσωπικη ταπεινη αποψη. Δεν συμπαθησα ποτε ολα αυτα τα θεωρητικα θεματα πχ "Τεχνολογια λογισμικου". Σιγουρα εχει καποια σημαντικα πραγματα αλλα αυτα να ανακαλυπτεις στην πραξη και αφου εχεις καποια γνωση. Εχει γινει μοδα να τα μαθαινεις απο πριν που θεωρω οτι σε μπλεκουν χειροτερα. Θεωρω οτι η παλια σχολη εκμαθησης ειναι η καλυτερη δηλ μεσα απο καποια γλωσσα ως παραδειγμα. Τι εννοω:

1. Μαθαινεις μια γλωσσα ως βαση. Σχετικα απλη αλλα οχι αχρηστη. Στη σημερινη εποχη η καλυτερη σου επιλογη ειναι η c (οχι c++, c#). Απλη διαδικαστικη c. Μαθαινεις τα τυπους δεδομενων, loop, συνθηκες, δεικτες, πινακες, συναρτησεις, δομες κτλ. Κανεις πολλα παραδειγματα. Αν το βιβλιο εχει ενα λυμενο παραδειγμα το κανεις πρωτα μονος σου και μετα κοιτας τις διαφορες απο την λυση του βιβλιου. Βασικο να καταλαβεις τις διαφορες και το γιατι. Πειραματιζεσαι.

2. Μαθαινεις ανωτερες δομες δεδομων και πως αυτα υλοποιουνται στη c.

3. Μαθαινεις μια αντικειμενοστρεφη γλωσσα. Προσωπικη προτιμηση java. Εχει κοντινο συντακτικο με την c. Καταλαβαινεις την διαφορετικη προσεγγιση αναμεσα στον διαδικαστικο και αντικειμενοστρεφη προγραμματισμο.

4. Εχοντας γερες βασεις μετα πας σε οποια γλωσσα θελεις.

5. Μετα διαβασε "τεχνολογιες λογισμικου" και οτι αλλο θελεις και θα τα καταλαβαινεις πολυ περισσοτερο.

 

ΥΓ: αν απλα θελεις να μαθεις να φτιαχνεις προγραμματα χωρις να το μπλεκουμε πολυ το θεμα μαθε python (θα βοηθουσε να ξερεις πριν μια γλωσσα πχ c αλλα δεν ειναι και πολυ απαραιτητο). Ειναι ευκολη, απλη με μεγαλο community, πολλες βιβλιοθηκες και δυνατοτητες.

 

Το πρόβλημα είναι πως από ότι review samples, και περιγραφές βιβλίων γλωσσών προγραμματισμού έχω ρίξει ματιές, παν κατ' ευθείαν στο 'ψητό' και δεν εξηγούν τη θεωρία πίσω από κάποια πράγματα αρκετά.

 

Για παράδειγμα πάρε το βιβλίο που ανέφερα για την C# στο πρώτο ποστ μου.

Εξηγεί πως λειτουργούν για παράδειγμα οι Κλάσεις, οι Μέθοδοι, η For, η While,κτλπ συγκεκριμένα στην C#, αλλά δεν αναλύει αρκετά τη βασική έννοια της κάθε λειτουργίας ή δεν αναφέρει παραδείγματα για το που και γιατί θα ήταν καλό να προτιμήσεις τη μια λούπα απ την άλλη... Το αποτέλεσμα είναι διαβάζοντας το να μαθαίνω πως να ξέρω τι να πληκτρολογήσω για να γίνει κάτι, αλλά να μη ξέρω πως με αυτό που πληκτρολόγησα επιτυγχάνεται αυτό το 'κάτι' ή που και γιατί να χρησιμοποιήσω αυτό το 'κάτι', και όχι κάτι άλλο ας πούμε.

 

Για να σου δώσω να καταλάβεις, το Programming C# 5.0 του Ian Griffins που αγόρασα, αφιερώνει  1 κεφάλαιο 41 σελίδων στις δομές δεδομένων, ενώ το βιβλίο που διαβάζω τώρα, έχει 443 σελίδες μόνο για δομές δεδομένων. Προφανώς και δεν πρόκειται να μάθω ότι πρέπει να ξέρω για τις δομές δεδομένων διαβάζοντας μόνο το βιβλίο της γλώσσας, και ακόμη χειρότερα, κάποια κεφάλαια του δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω καν, γιατί η εξήγηση που δίνει για το τι κάνει το κάθε τι είναι ελλιπές, παρ' ότι το βιβλίο στο σύνολό του είναι 1000+ σελίδες.

 

Και αυτός είναι και ο λόγος που σταμάτησα να το διαβάζω και αποφάσισα να διαβάσω άλλα βιβλία πρώτα, και έφτιαξα και αυτό το thread, για να μου προτείνετε κάνα καλό. Γιατί έφτασα σε ένα σημείο στο βιβλίο της γλώσσας, που πολύ απλά δεν μπορώ να το παρακολουθήσω.

 

Το σκεπτικό μου ήταν, να ρίξω μια ματιά στα μαθήματα που μαθαίνουν στους φοιτητές των πανεπιστημίων, και να πάρω ένα βιβλίο για το κάθε μάθημα, ώστε να καλύψω την ύλη πάνω - κάτω που διδάσκουν και στα πανεπιστήμια.

 

Ξεκίνησα μαθαίνοντας μια γλώσσα, αλλά δεν ήταν η C, αλλά η C#. Το πρόβλημα μου με το να ξεκινήσω κατ' ευθείαν να μαθαίνω μια γλώσσα, ήταν αυτό που ανέφερα πιο πάνω, ότι οι πηγές που έψαξα για να μάθω, (εκτός των μαθημάτων της Microsoft Virtual Academy) προϋποθέτουν ότι είδη κατέχεις κάποιες γνώσεις, τις οποίες εγώ δεν έχω. Η MVA έχει μεν μαθήματα για αρχάριους, αλλά η ύλη που παρουσιάζει είναι περιορισμένη. Είναι σημαντικό να αφήσω τη C# στην άκρη και να αρχίσω να ακολουθώ τη C ? Από ότι έχω δει, το συντακτικό τους και πολλά keywords είναι τα ίδια, άρα δεν θα δυσκολευτώ πιστεύω στη μετάβαση.

Δημοσ.

Από ό,τι καταλαβαίνω, δεν έχεις πρότερη εμπειρία με προγραμματισμό. Εάν την ενασχόληση αυτή την κάνεις για hobby, τότε μην σπαταλήσεις χρόνο σε C. 

 

Μάθε ό,τι μπορείς από το MVA και ξεκίνα να κάνεις μία μικρή εφαρμογή. Π.χ., τον all time classic calculator. Δηλαδή, ένα κομπιουτεράκι. Να πατάς αριθμούς και να κάνει πράξεις. 

 

 

Ό,τι πρόβλημα βρίσκεις, θα το ψάχνεις στο internet και, στο 90% των περιπτώσεων, θα πέσεις στο stackoverflow. 

 

 

Δεν έχει κανένα νόημα να διαβάζεις έτσι ξερά μαθήματα. Θα τα ξεχάσεις μέσα στην επόμενη εβδομάδα. 

Δημοσ.

Καλά, δεν είχα και σκοπό να διαβάζω μόνο. Κάνω και εξάσκηση, πχ για κάθε τι που μου παρουσιάζεται, γράφω τον κώδικα και εγώ, και τον τρέχω, κάνω μικρο-αλλαγές, και επειδή δεν βρίσκω αρκετές ασκήσεις, κάνω ασκήσεις μόνος μου.

 

Να, για παράδειγμα πρόσφατα έκανα ένα console app που δηλώνει έναν Πίνακα με strings, και ζητά από τον χρήστη ποιας θέσης (n) του Πίνακα θέλει να εμφανιστεί το περιεχόμενο στη κονσόλα. Ένα άλλο console app με κουίζ πολλαπλών απαντήσεων που μέτραγε πόντους για κάθε σωστή ερώτηση και στο τέλος έδινε βαθμό στον 'παίχτη'... Κάνω διάφορα τέτοια μικρά, με το σκεπτικό για κάθε τι νέο που μαθαίνω, να φτιάχνω ένα πρόγραμμα που θα χρησιμοποιεί τη καινούρια λειτουργία που έμαθα, με άλλες παλιότερες.

 

Το να μη διαβάσω τίποτα όμως και να ρωτάω για το κάθε τι στο internet δεν το βρίσκω καλή λύση. Απ τη μια θα πρήζω συνέχεια τους άλλους, απ την άλλη δεν θα έχω τις πληροφορίες για ότι χρειάζομαι μαζεμένες, και τέλος νομίζω ότι θα είναι γενικά καλύτερο να μαθαίνω ότι μαθαίνω δομημένα, με μια σειρά, μια λογική συνέχεια.

 

υ.γ. τα απολύτως βασικά στη C# τα έχω μάθει (δήλωση, αρχικοποίηση, επεξεργασία μεταβλητών, διαφορά τους με τις σταθερές, τελεστές, μεγέθη που καταλαμβάνουν οι μεταβλητές στη μνήμη, IF, ELSE, SWITCH, WHILE, DO, FOR...

 

Το σημείο που άρχισαν να δυσκολεύουν τα πράγματα και δεν εξηγούν καλά τα βίντεο στο MVA και το βιβλίο γλώσσας, είναι όταν έφτασα σε δομές δεδομένων και θέματα συγκεκριμένα στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Π.χ. γιατί ενώ δήλωσα ως public τις μεθόδους μιας public κλάσης, την οποία αποθήκευσα σε dll, όταν έκανα reference σε άλλο project το dll, και αφού προσέθεσα την εντολή 

using NameSpaceName;

 , στη συνέχεια δε μπορούσα να καλέσω τη μέθοδο του dll στο νέο project ?

 

Κάτι τέτοια θεματάκια εμφανίζονται και με κάνουν να σπάω το κεφάλι μου.

Δημοσ.

Όπως ανάφερα και πριν, το πρόβλημα για τους αρχάριους με τις multi-paradigm γλώσσες είναι πως ρισκάρουν να μπλέξουν τα programming-paradigms (ειδικά αν οι πηγές τους δεν τα έχουν/παρουσιάζουν σαφώς διαχωρισμένα, και οι περισσότερες πηγές δεν το κάνουν, γιατί αν το έκαναν θα χρειάζονταν το 3πλάσιο ή 4πλάσιο αριθμό σελίδων).

 

Για αυτό και σου είπα πριν πως είναι καλό να επιλέξεις μια γλώσσα που εστιάζει σε ένα μόνο paradigm (π.χ. C για imperative, Java για OOP).

 

Για να καταλάβεις, ένα πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί με οποιοδήποτε paradigm, αλλά η κατά περίπτωση βέλτιστη επίλυση χρησιμοποιεί το κατάλληλο για την περίπτωση paradigm. Σπανιότερα συνδυασμό πολλών paradigms. Το πρόβλημα είναι πως αν δεν έχεις ξεκαθαρισμένα τα βασικά paradigms, κινδυνεύεις να χάσεις τη μπάλα, ή να υιοθετήσεις "κακές πρακτικές" για την εκάστοτε γλώσσα που μαθαίνεις.

 

Για μένα, το πιο κατανοητό paradigm για αρχάριο είναι το imperative, αμέσως μετά το oop και κατόπιν το functional. Οπότε θα πρότεινα να ξεκινήσεις με C και με το βιβλίο που σου πρότεινα παραπάνω.

 

Το κακό με τη C είναι πως θα αργήσεις να φτιάξεις προγράμματα με γραφικό περιβάλλον, και πως πολλές φορές θα χρειαστεί να γράψεις μόνος σου κώδικα για πράγματα που άλλες γλώσσες τα παρέχουν έτοιμα με επίσημα  στανταρισμένες βιβλιοθήκες.

 

Το καλό με τη C είναι πως συγκριτικά με τις άλλες γλώσσες έχει πολύ μικρότερο συντακτικό και πολύ-πολύ λιγότερες έννοιες να μάθεις. Μόλις τις μάθεις, είτε αρχίζεις να τις συνδυάζεις και να γράφεις κώδικα για πιο προχωρημένα πράγματα, είτε χρησιμοποιείς εξωτερικές βιβλιοθήκες (υπάρχουν άπειρες για οτιδήποτε) οι οποίες όμως δεν είναι επίσημα στανταρισμένες. Είτε μόνος σου είτε με εξωτερικές βιβλιοθήκες, οι έννοιες που θα έχεις μάθει παραμένουν ίδιες και λίγες (απλώς αλλάζουν οι τρόποι με τους οποίους καλείσαι να τις συνδυάσεις).

 

Για παράδειγμα, η C++ έχει και pointers και references (που συνήθως υλοποιούνται με pointers) που κάνουν παραπλήσια δουλειές αλλά με διαφορές στη σύνταξη και στη χρήση (βασικά τα references είναι κάτι σαν πιο safe pointers). Άρα έχεις να μάθεις 2 παραπλήσιες έννοιες, με διαφορετική σύνταξη και χρήση. Η C έχει μόνο pointers, οπότε δεν χρειάζεται να μάθεις 2 έννοιες. Εμπεδώνεις υποχρεωτικά μόνο μια έννοια, τους pointers. Μετά σου είναι πιο εύκολο να καταλάβεις ταχύτερα τα references της C++ (που conceptually μπορούμε να τα θεωρήσουμε υποσύνολα των pointers).

 

Άλλο παράδειγμα, στη C δεν υπάρχει function overloading. Αυτό μακροπρόθεσμα μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη σε ένα μεγάλο πρότζεκτ, αλλά ως αρχάριο νομίζω πως θα σου είναι πιο χρήσιμο κατά τη διάρκεια της εκμάθησης ότι βλέπεις γραμμένο να είναι όσο το δυνατόν πιο explicit (να σημαίνει δλδ ότι ακριβώς είναι γραμμένο).

 

Ή ας το πάμε σε imperative vs OOP. Η C δεν έχει κλάσεις, οπότε ας πούμε έχεις δυο interfaces για 2 custom data-types (είτε δικά σου, είτε από 3rd-party βιβλιοθήκες):

typedef struct _MyCar MyCar;
typedef struct _MyTimer MyTimer;

τα οποία και τα 2 σου παρέχουν από μια συνάρτηση start():

/* MyCar Interface */
void MyCar_Start( MyCar *car );
...
/* MyTimer Interface */
void MyTimer_Start( MyTimer *timer );
...

Στο πρόγραμμά σου λοιπόν, ως αρχάριος ας πούμε πως δεν έχεις φροντίσει να χρησιμοποιείς εύστοχα ονόματα μεταβλητών και σου αρέσουν και οι καθολικές μεταβλητές, κι έχεις δηλώσει κάτι σαν αυτό:

...
MyCar *x;
MyTimer *b;
...
int main( void )
{
    ...
    return 0;
}

Όταν κάπου στον κώδικά σου έχεις ξεκινήσει να χρονομετράς το αμάξι x με το χρονόμετρο b θα έχεις γράψει κάτι σαν κι αυτό:

MyTimer_Start( b );
MyCar_Start( x );

Παρόλο που τα ονόματα των μεταβλητών είναι άλλα αντί άλλων, γίνεται αμέσως αντιληπτό από την explicit ονομασία των συναρτήσεων πως το b είναι timer και το x είναι αμάξι. Αν μάλιστα το x είναι δηλωμένο ως MyΤimer* ή το b ως MyCar*, ο compiler θα σου χτυπήσεις error.

 

Το ίδιο πράγμα με OOP paradigm, θα ήταν γραμμένο κάπως έτσι:

b.start();
x.start();

όπου όχι μόνο δεν καταλαβαίνεις με μια απλή ανάγνωση τι είναι το b και τι είναι το x, αλλά ούτε θα έχει χτυπήσει ο compiler σε περίπτωση που οι μεταβλητές x και b είναι δηλωμένες ανάποδα.

 

Προφανώς το παράδειγμα αυτό δεν είναι για να καταδικάσει το OOP paradigm. Ίσα-ίσα, αυτό το παράδειγμα μπορεί να εκληφθεί και ως πλεονέκτημα του OOP επειδή εναντιώνεται σε bad-practices.

 

Το point μου είναι πως κατά τη άποψη μου όταν ξεκινάς να μαθαίνεις μια γλώσσα είναι σημαντικό α) να μην έχεις να μάθεις έναν ωκεανό εννοιών, συντακτικού, βιβλιοθηκών, εναλλακτικών υλοποιήσεων, κλπ και β) explicit is better than implicit.

 

Όταν υποχρεωθείς (λόγω του εστιασμένου programming-paradigm) να αποκτήσεις καλές βάσεις στα λίγα και λιτά, μετά σου είναι πιο εύκολο (και κυρίως πιο ξεκάθαρο) να προχωρήσεις σε πιο σύνθετα πράγματα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...