dj_takis Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Καλημέρα. Από αρχές Ιουλίου περίπου έχω παρατηρήσει ανά μέρες ότι ανεβαίνει το snr μου. Είμαι στη Wind και έχω 6άρι προφίλ. Η ταχύτητά μου ήταν περίπου στα 13 mbps. Κάθε φορά που βλέπω το snr να ανεβαίνει κάνω και ένα restart στο ρούτερ και πάντα συγχρονίζει πιο ψηλά από πριν. Για να μην τα πολυλογώ έχω φτάσει σήμερα στα 18. Εντάξει, λογικό να ανέβει λίγο αφού ο κόσμος λείπει και οι γραμμές είναι πιο καθαρές. Αλλά τόσο πολύ; Δηλαδή πόσο πίτα τα έχουν τα dslam; Γι' αυτήν την αύξηση φταίει ότι λείπει ο κόσμος που μένει στην περιοχή μου ή όλης της Αθήνας; Δηλαδή αν ως δια μαγείας (λέμε τώρα), γυρίσει όλος ο κόσμος της Αθήνας που λείπει αλλά όχι της περιοχής μου, θα συνεχίσω να έχω αυτή την ταχύτητα; Τι να κάνω, να τους πάρω τηλ να τους τα ψάλλω γιατί η γραμμή μου μπορεί να φτάσει ταχύτητες πολύ κοντά στα "έως 24" που λένε, αλλά δεν φτάνει γιατί έχουν πιττάρει τα dslam; Firmware Version:0.6.0 1.12 v0021.0 Build 150507 Rel.40130n Hardware Version:TD-W9980 v1 00000000 System Up Time:0 day(s) 00:06:37 DSL Line Status:Connected DSL Modulation Type:ADSL_2plus Annex Type:Annex A Upstream Downstream Current Rate (Kbps) 1021 18063 Max Rate (Kbps) 1090 18108 SNR Margin (dB) 7 6.1 Line Attenuation (dB) 11.7 23.5 Errors (Pkts) 0 0
goana12 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Καλημερα... τα οσα περιγραφεις αποτελουν "καθημερινοτητα" των διαδυκτιακων συνδεσεων. Βασικα το προβλημα σου δεν ειναι τοσο το πιταρισμενο dslam. Συνηθως σε αυτη την περιπτωση κλειδωνεις μεν ψηλα, αλλα σε ωρες αιχμης σερνεσε.. Το βασικο προβλημα σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι ο αλληλοεπηρεασμος των γραμμων των συνδρομητων, που ανεβαζει τον θορυβο και δεν αφηνει να κλειδωσουν ψηλα τα ρουτερ. Γι' αυτο και η γραμμη σου εχει αυτην την συμπεριφορα. Διστυχως πολυ φοβαμαι οτι οταν επιστρεψουν ολοι απο τις διακοπες, θα επανελθεις στις... παλιες καλες μερες. Επισης να ξερεις οτι δεν μπορεις να κανεις (ουτε εσυ, ουτε ο παροχος) και πολλα σε αυτο. Οποτε υπομονη...
dj_takis Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Καλημερα... τα οσα περιγραφεις αποτελουν "καθημερινοτητα" των διαδυκτιακων συνδεσεων. Βασικα το προβλημα σου δεν ειναι τοσο το πιταρισμενο dslam. Συνηθως σε αυτη την περιπτωση κλειδωνεις μεν ψηλα, αλλα σε ωρες αιχμης σερνεσε.. Το βασικο προβλημα σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι ο αλληλοεπηρεασμος των γραμμων των συνδρομητων, που ανεβαζει τον θορυβο και δεν αφηνει να κλειδωσουν ψηλα τα ρουτερ. Γι' αυτο και η γραμμη σου εχει αυτην την συμπεριφορα. Διστυχως πολυ φοβαμαι οτι οταν επιστρεψουν ολοι απο τις διακοπες, θα επανελθεις στις... παλιες καλες μερες. Επισης να ξερεις οτι δεν μπορεις να κανεις (ουτε εσυ, ουτε ο παροχος) και πολλα σε αυτο. Οποτε υπομονη... Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το ότι θα γυρίσω στις παλιές ταχύτητες είναι το μόνο σίγουρο. Όσον αφορά για τον αλληλοεπηρεασμό που λες, αναφέρεσαι σε θόρυβο που θα τον έβλεπα στο ρούτερ; Γιατί και στα 13 όταν κλείδωνα είχα ακριβώς τα ίδια στατιστικά στο ρούτερ.
goana12 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το ότι θα γυρίσω στις παλιές ταχύτητες είναι το μόνο σίγουρο. Όσον αφορά για τον αλληλοεπηρεασμό που λες, αναφέρεσαι σε θόρυβο που θα τον έβλεπα στο ρούτερ; Γιατί και στα 13 όταν κλείδωνα είχα ακριβώς τα ίδια στατιστικά στο ρούτερ. Ο θορυβος στο ρουτερ "μεταφραζεται" σαν SNR (σημα προς θορυβο), και επισης και σε σφαλματα γραμμης (FEC, CRC, HEC). Ο παροχος εχει μια συγκεκριμενη τιμη SNR που σου εχει καθορισει (εσενα ειναι 6dB), και παντα κλειδωνει η ταχυτητα βασει αυτης της τιμης. Γι' αυτο παντα σε οτι ταχυτητα κλειδωσεις, τα στατιστικα (SNR, αποσβεση γραμμης κ.λ) παραμενουν ιδια στο ρουτερ. Στην διαρκεια της ημερας, οταν ο θορυβος μειωνεται το SNR στο ρουτερ αυξανεται (γι' αυτο και οταν το επανεκκινησεις ανεβαινει η ταχυτητα), ενω οταν ο θορυβος αυξανεται το SNR μειωνεται, και σε επανεκκινηση του εξοπλισμου η ταχυτητα κλειδωματος πεφτει. 1
dj_takis Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Ο θορυβος στο ρουτερ "μεταφραζεται" σαν SNR (σημα προς θορυβο), και επισης και σε σφαλματα γραμμης (FEC, CRC, HEC). Ο παροχος εχει μια συγκεκριμενη τιμη SNR που σου εχει καθορισει (εσενα ειναι 6dB), και παντα κλειδωνει η ταχυτητα βασει αυτης της τιμης. Γι' αυτο παντα σε οτι ταχυτητα κλειδωσεις, τα στατιστικα (SNR, αποσβεση γραμμης κ.λ) παραμενουν ιδια στο ρουτερ. Στην διαρκεια της ημερας, οταν ο θορυβος μειωνεται το SNR στο ρουτερ αυξανεται (γι' αυτο και οταν το επανεκκινησεις ανεβαινει η ταχυτητα), ενω οταν ο θορυβος αυξανεται το SNR μειωνεται, και σε επανεκκινηση του εξοπλισμου η ταχυτητα κλειδωματος πεφτει. Να 'σαι καλά. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
poulinos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το ότι θα γυρίσω στις παλιές ταχύτητες είναι το μόνο σίγουρο. Όσον αφορά για τον αλληλοεπηρεασμό που λες, αναφέρεσαι σε θόρυβο που θα τον έβλεπα στο ρούτερ; Γιατί και στα 13 όταν κλείδωνα είχα ακριβώς τα ίδια στατιστικά στο ρούτερ. δεν θα δεις κατι διαφορετικο στο ρουτερ περα απο την ταχυτητα..ναι λειπει κοσμος κλεινουν ρουτερ πεφτει το Crosstalk>εχει να κανει με τα καλωδια σου οχι με ολης της αθηνας.καθε καλοκαιρι το ιδιο γινεται συνηθως και απο μεσα σεπτεμβριου παλι τα ιδια.θεωρητικα και πρακτικα υπαρχει τεχνολογια για αυτα(vectoring) αλλα οκ καποιο καλοκαιρι θα παιξει και αυτο στην ελλαδα και μαλλον μονο στα vdsl2 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα