Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι και εγώ με τη σειρά μου σε αυτό το ενδιαφέρον θέμα...Πόσοι από εσάς έχετε γνωστούς που οδηγούν αμάξι leasing;;;;Γιατί δεν τους ρωτάτε πως συμπεριφέρονται στα αυτοκίνητά τους;;;

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως που πήρα αμάξι 4 ετιας από ιδιώτη με leasing με 40000 χιλιόμετρα ο τύπος το είχε κούκλα...(renault megane sedan -5000 ευρώ)

Αν εξαιρέσεις χαζές επαναλαμβανόμενες βλάβες στα 8 χρονια που το έχω, συν τις κλοπές κάποιων πονηρών μηχανικων,μια χαρά αγορά βγήκε....

Μεγάλο ρόλο παίζει η παιδεία του προηγούμενου και φυσικά αν είναι σωστός, άσχετα αν είναι δικό του η όχι το αμάξι...

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί το leasing του αυτοκινήτου έναν ιδιώτη και γιατί κάποιος να μπει στη διαδικασία.. αυτά είναι μόνο για εταιρείες... 

Από κει και πέρα επειδή οδηγάω αυτοκίνητα leasing 14 χρόνια να σας πω ότι οσοι λέτε ότι τους πινουνε το αίμα οι πωλητές είστε τελείως λάθος..

Φυσικά και παίζει ρόλο ο χαρακτήρας του καθενός αλλά όχι μόνο.. φυσικά παίζει και η ηλικία του οδηγού ρόλο..

Οι περισσότεροι τα προσέχουν σαν να είναι δικά τους... Βάζουμε μέσα την οικογένεια μας, δεν πάμε για ράλλυ την προηγούμενη..

Επίσης ζημιές από κάτω, όπως αναφέρονται για χωματόδρομους, βαρύνουν αποκλειστικά τον οδηγό.

Και εντάξει δεν είναι και ότι καλύτερο για έναν εργαζόμενο να φέρνει συνέχεια δηλώσεις, τρακαρίσματα, βλάβες σε ένα αυτοκίνητο που του διαθέτουν για την εργασία του..Οπότε όσο αναίσθητος και να είσαι εεε υποχρεώνεσαι να προσέχεις.  

Επεξ/σία από tounion
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μέχρι να καταλάβεις τι παίζει με τα leasing αυτοκίνητα από εταιρείες, είσαι τέρμα αρνητικός, γιατί στο μυαλό σου έχεις νοικάρικα ATOS προ δεκαετίας.

Μόλις μάθεις την ακριβή κατάσταση, ψάχνεις να αγοράσεις (που λεει ο λόγος) αυτοκίνητο που ήταν από leasing (εξαιρείται το "πείραγμα" χιλιομέτρων που παίζει παντού)

Αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση, 4ετίας και άνω, θα βρεις σίγουρα μόνο από leasing. Οι εταιρείες παραλαμβάνουν το όχημα πίσω στην κατάσταση (εξωτερικά - εσωτερικά και μηχανικά) που στο παρέδωσαν, δλδ σε άψογη.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Μέχρι να καταλάβεις τι παίζει με τα leasing αυτοκίνητα από εταιρείες, είσαι τέρμα αρνητικός, γιατί στο μυαλό σου έχεις νοικάρικα ATOS προ δεκαετίας.

Μόλις μάθεις την ακριβή κατάσταση, ψάχνεις να αγοράσεις (που λεει ο λόγος) αυτοκίνητο που ήταν από leasing (εξαιρείται το "πείραγμα" χιλιομέτρων που παίζει παντού)

Αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση, 4ετίας και άνω, θα βρεις σίγουρα μόνο από leasing. Οι εταιρείες παραλαμβάνουν το όχημα πίσω στην κατάσταση (εξωτερικά - εσωτερικά και μηχανικά) που στο παρέδωσαν, δλδ σε άψογη.

Ναι, απλά το θέμα του νήματος είναι αν αξίζει ως ιδιώτης να πάρεις αυτοκίνητο με leasing, όχι αν συμφέρει να πάρεις μτχ που ήταν σε leasing... 

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ναι, απλά το θέμα του νήματος είναι αν αξίζει ως ιδιώτης να πάρεις αυτοκίνητο με leasing, όχι αν συμφέρει να πάρεις μτχ που ήταν σε leasing... 

Αναφέρθηκα στο παραπάνω μιας και το ζήτημα είχε επεκταθεί προς τα εκεί.

Το θέμα του νήματος έχει απαντηθεί νομίζω προ πολλού. Δεν συμφέρει σαν ιδιώτης να πάρεις leasing.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Το θέμα του νήματος έχει απαντηθεί νομίζω προ πολλού. Δεν συμφέρει σαν ιδιώτης να πάρεις leasing.

Έτσι, και αυτό διότι εκλείπει ο ουσιαστικότερος λόγος για να προτιμήσει κάποιος χρηματοδότηση με leasing, η ευνοϊκή φορολογική μεταχείριση. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, UncleKim είπε

Μέχρι να καταλάβεις τι παίζει με τα leasing αυτοκίνητα από εταιρείες, είσαι τέρμα αρνητικός, γιατί στο μυαλό σου έχεις νοικάρικα ATOS προ δεκαετίας.

Μόλις μάθεις την ακριβή κατάσταση, ψάχνεις να αγοράσεις (που λεει ο λόγος) αυτοκίνητο που ήταν από leasing (εξαιρείται το "πείραγμα" χιλιομέτρων που παίζει παντού)

Αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση, 4ετίας και άνω, θα βρεις σίγουρα μόνο από leasing. Οι εταιρείες παραλαμβάνουν το όχημα πίσω στην κατάσταση (εξωτερικά - εσωτερικά και μηχανικά) που στο παρέδωσαν, δλδ σε άψογη.

εχω την αισθηση  οτι δεν πουλανε σε προνομιακες τιμες τα μεταχειρισμενα τους.. δηλ  θα βρεις και φθηνοτερα απο ιδιωτη.

επισης θα ημουν καχυποπτος για αποκρυψη ζημιων που εχουν φτιαχτει, οπως επισης την ποιοτητας της επισκευης που εγινε.

καπου εχει αναφερθει οτι τα πανε σε δικα τους συνεργεια και τα φτιαχνουν με το μικροτερο δυνατο κοστος.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, bjj-p είπε

εχω την αισθηση  οτι δεν πουλανε σε προνομιακες τιμες τα μεταχειρισμενα τους.. δηλ  θα βρεις και φθηνοτερα απο ιδιωτη.

επισης θα ημουν καχυποπτος για αποκρυψη ζημιων που εχουν φτιαχτει, οπως επισης την ποιοτητας της επισκευης που εγινε.

καπου εχει αναφερθει οτι τα πανε σε δικα τους συνεργεια και τα φτιαχνουν με το μικροτερο δυνατο κοστος.

Δεν εξετάζω την τιμή που τα πουλάνε. Μπορεί όντως να τα πουλάνε και ακριβότερα.

Αυτό όμως που είμαι σίγουρος, με δύο μεγάλες εταιρείες leasing που έχω συνεργαστεί, είναι τα service γίνονται μόνο σε αντιπροσωπείες και ακριβώς όπως ορίζει ο κατασκευαστής και με τα ανταλλακτικά που ορίζει. 

Το αυτοκίνητο για service/βλάβες πάει μονο στην αντιπροσωπεία, και όχι σε "δικούς τους" . Μιλάμε για πολυεθνικές όχι μαγαζάκια. Όσο καλύτερα/ευλαβικά το συντηρήσουν, τόσο περισσότερο κρατάει την αξία του ώστε να το πουλήσουν μετά, και να βγάλουν το σχετικό τους κέρδος.

Και ξαναλέω, αν πάρουμε ένα παράδειγμα, πώλησης δύο ακριβώς όμοιων αυτοκινήτων, σε παρόμοια τέλεια κατάσταση, με τα ίδια χλμ και όλα ίδια,  το ένα από ιδιώτη και το άλλο από leasing, εγώ προσωπικά θα διάλεγα το leasing, και ίσως δεχόμουν να το πληρώσω και λίγο παραπάνω.

  • Like 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Δεν εξετάζω την τιμή που τα πουλάνε. Μπορεί όντως να τα πουλάνε και ακριβότερα.

Αυτό όμως που είμαι σίγουρος, με δύο μεγάλες εταιρείες leasing που έχω συνεργαστεί, είναι τα service γίνονται μόνο σε αντιπροσωπείες και ακριβώς όπως ορίζει ο κατασκευαστής και με τα ανταλλακτικά που ορίζει. 

Το αυτοκίνητο για service/βλάβες πάει μονο στην αντιπροσωπεία, και όχι σε "δικούς τους" . Μιλάμε για πολυεθνικές όχι μαγαζάκια. Όσο καλύτερα/ευλαβικά το συντηρήσουν, τόσο περισσότερο κρατάει την αξία του ώστε να το πουλήσουν μετά, και να βγάλουν το σχετικό τους κέρδος.

Και ξαναλέω, αν πάρουμε ένα παράδειγμα, πώλησης δύο ακριβώς όμοιων αυτοκινήτων, σε παρόμοια τέλεια κατάσταση, με τα ίδια χλμ και όλα ίδια,  το ένα από ιδιώτη και το άλλο από leasing, εγώ προσωπικά θα διάλεγα το leasing, και ίσως δεχόμουν να το πληρώσω και λίγο παραπάνω.

δηλ οταν τελειωνει το συμβολαιο, οι πιθανες ζημιες που εχουν δημιουργηθει (μικροχτυπηματα, γρατζουνιες κλπ) φτιαχνονται στην αντιπροσωπεια;

επισης αν ζημιες επιβαρυνουν το χρηστη μιας και υπαρχει απαλλαγη στην ασφαλεια, δεν θα ηταν προς συμφερον του να τις φτιαξει σε δικο του παρα να περιμενει το κοστουμι που θα του βγαλει η εταιρεια  leasing; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bjj-p είπε

δηλ οταν τελειωνει το συμβολαιο, οι πιθανες ζημιες που εχουν δημιουργηθει (μικροχτυπηματα, γρατζουνιες κλπ) φτιαχνονται στην αντιπροσωπεια;

επισης αν ζημιες επιβαρυνουν το χρηστη μιας και υπαρχει απαλλαγη στην ασφαλεια, δεν θα ηταν προς συμφερον του να τις φτιαξει σε δικο του παρα να περιμενει το κοστουμι που θα του βγαλει η εταιρεια  leasing; 

H γραμμή των εταιρειών leasing, είναι να μην περιμενεις το πέρας το μίσθωσης για να τα φτιάχνεις όλα. Και ναι, όλες οι φθορές, αφού ελεγχούν από εξειδικευμένη εταιρεία (πολυεθνικη κ αυτη) ειδικών, φτιάχνονται στην αντιπροσωπεία και καταγράφονται.  Επίσης τα leasing, έχουν μικτές ασφάλειες, οπότε τα κόστη για ζημιές κτλ αν δηλωθούν, έχουν σχετικά μικρές επιβαρύνσεις.

Επίσης, το επιβαρύνουν τον χρήστη, αν δεν είναι κάτι ακραίο, και μιλάμε για φυσιολογικα χτυπηματα ή φθορές, συνήθως καλύπτεται από την εταιρεία και οχι από τον οδηγό.

Αλλά και πάλι, βάζεις αξιώματα τα οποία αυτοκαταρίπτονται Και ο ιδιώτης μπορεί να το πάει όπου να ναι από τσιγκουνιά ή από αμέλεια είτε από οικονομική στενότητα. Απλά συνήθως από το leasing τα αυτοκίνητα είναι θεωρητικά λιγότερο επιρρεπή στο να έχουν υποστεί μαιμουδιές.

Δημοσ.

Πάντως εταιρικό leasing που το τράκαρα με ζημιές γυρω στο χιλιάρικο , δε πλήρωσα τιποτα . Χρειάστηκε μια φορα στα 15 χρόνια να πληρώσω 200 ευρώ για ζημιά που εγινε απο κατω οταν καβάλησα μία πέτρα . 

Και εννοείται μικροζημιές τις δηλώνεις σχετικα γρήγορα και τις φτιάχνουν . Γιατι να το φτιάξεις σε δικό σου συνεργείο ? Άσε που σου δινουν αυτοκίνητο αντικατάστασης γιο οσο μενει στο συνεργείο .

Δημοσ.

Μετά από 8 χρόνια εταιρικού leasing και 2,5 ιδιωτικού, θα ήθελα να σας επισημάνω οτι το leasing είναι υπηρεσία, δεν είναι προϊόν όπως η αγορά αυτοκινήτου που το συγκρίνετε. Συνεπώς το αν συμφέρει είναι σχετικό με το τι ανάγκη έχεις - για προϊόν ή για υπηρεσία; Τα επιχειρήματα περί σέρβις και επισκευής ζημιών είναι λίγο άσχετα με το τι συμφέρει, όπως ειπώθηκε και πριν, πάντως στις περισσότερες περιπτώσεις επισκευές γίνονται στα επίσημα σερβις γιατί υπάρχουν συμφωνίες επέκτασης εγγύησης κτλ.

Αν θέλεις να χρησιμοποιείς ένα καινούργιο (κάθε 4 χρόνια), με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού - το οποίο πιθανόν δεν θα αγόραζες για δικό σου λόγω κόστους, και με 100% υποστήριξη (μικτή ασφάλεια και αντικατάσταση σε 24 ώρες) τότε σκέψου ιδιωτικό leasing. Με το εταιρικό μου έτυχε σε καλοκαιρινές διακοπές να με τρακάρουν στην Κρήτη, ηρθε το πήρε η οδική και την επόμενη πήρα άλλο, συνέχισα διακοπές και γύρισα Αθήνα μετά από 10 μέρες και το βρήκα έτοιμο να με περιμένει. Αν ήταν το δικό μου? 

Αν σκέφτεσαι παραδοσιακά (όπως παλιότερα η "λογική" ήταν να έχεις το δικό σου κεραμίδι και χρεωνόσουν μέχρι και τα παιδιά σου για ένα σπίτι) και αγοράζεις αυτοκίνητο για να το έχεις 8 χρόνια, φυσικά και δεν σε συμφέρει το leasing, αφού ακόμα και αν βγαίνει ίδια μηνιαία δόση, το residual value του αυτοκινήτου μετά τη χρήση μένει στην εταιρία και όχι σε σένα. Και βέβαια το παντρεύεσαι σε όποια βλάβη / ελάττωμα / ατύχημα συμβεί.

Τέλος να πώ οτι αν στην προσφορά αγοράς αυτοκινήτου υπάρχει δωρεάν σέρβις 4 χρόνια (κάποια Huyndai και νομίζω Pegeuot), η πλάστιγγα κλείνει περισσότερο προς την ιδιωτική αγορά παρά leasing. Αντίστοιχα, οι εταιρίες leasing κάνουν ελκυστικές προσφορές σε bare εξοπλισμού μοντέλα (π.χ. Opel) τα οποία προφανώς έχουν προ-αγορασμένα.  

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 27/12/2018 στις 3:27 ΜΜ, Pan_K είπε

Γεια σε όλους. Μπήκα στο Forum για να παραθέσω μια πληροφορία που έλαβα από εταιρεία Leasing: το ετήσιο δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι, για ένα Polo με μηνιαία δόση 165 + φπα, το δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ. Για ένα οικογενειακό όπως το Karoq με μηνιαία δόση 219 + φπα, θα πρέπει να δηλώνει κανείς ποσό άνω των 22.000 (!) ευρώ ετησίως. Ρώτησα τους υπαλλήλους αν γνωρίζουν πολλούς πελάτες τους που να δηλώνουν πάνω από 20.000 το έτος και μου απάντησαν: ναι, υπάρχουν κάποιοι. Πράγματι υπάρχουν κάποιοι, λίγοι, αλλά το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων είναι σαφώς χαμηλότερο, γεγονός που καθιστά το Leasing αδύνατο, τουλάχιστον από την συγκεκριμένη εταιρία. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα αυτής της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Και επειδή δεν γίνεται πουθενά λόγος για εισοδηματικά κριτήρια Leasing, θέλησα να το αναφέρω τουλάχιστον εδώ.

Υ.Γ. Στην άλλη μεγάλη εταιρία που τηλεφώνησα δεν μπόρεσε να με ενημερώσει ο υπάλληλος, παρά ζήτησε τα στοιχεία μου (Όνομα, ΑΦΜ, τηλέφωνο και e-mail) για να επικοινωνήσει κάποιος πωλητής μαζί μου. Ίδωμεν...

Ισχύουν άραγε τα ίδια κριτήρια και για εταιρείες;; Θα πρέπει να έχουν κέρδη ίσα με την αξία του αυτοκινήτου;; 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...