Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή ψάχνω για μεγαλύτερο αυτοκίνητο κοίταξα λίγο και την επιλογή leasing και μου πέσανε τα μαλλιά.

Σε κάποια αυτοκίνητα που κοίταζα ενδεικτικά, στο τέλος της τετραετίας θα έχω πληρώσει 5000 παραπάνω απο την αξία του αυτοκινήτου, και θα πρέπει και να το επιστρέψω πίσω, αρα δέν μου μένει τίποτα.

Δέν έχει διαφορά δηλαδή να το αγοράσω με δόσεις, οπου στο τέλος θα μου μείνει το αυτοκίνητο για να το κρατήσω ή να το πουλήσω. Το οτι στην τιμή περιλαμβάνονται 1-2 αλλαγές ελαστικών, τέλη, ασφάλεια κτλ δέν μου λέει κάτι, αυτά τα έξοδα είναι μικρά.

Υποτίθεται οτι απο τη στιγμή που στο τέλος της μίσθωσης δίνεις το αυτοκίνητο πίσω, πληρώνεις ένα μέρος της αξίας του αυτοκινήτου, όχι όλο.

  • Like 2
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Επειδή ψάχνω για μεγαλύτερο αυτοκίνητο κοίταξα λίγο και την επιλογή leasing και μου πέσανε τα μαλλιά.

Σε κάποια αυτοκίνητα που κοίταζα ενδεικτικά, στο τέλος της τετραετίας θα έχω πληρώσει 5000 παραπάνω απο την αξία του αυτοκινήτου, και θα πρέπει και να το επιστρέψω πίσω, αρα δέν μου μένει τίποτα.

Δέν έχει διαφορά δηλαδή να το αγοράσω με δόσεις, οπου στο τέλος θα μου μείνει το αυτοκίνητο για να το κρατήσω ή να το πουλήσω. Το οτι στην τιμή περιλαμβάνονται 1-2 αλλαγές ελαστικών, τέλη, ασφάλεια κτλ δέν μου λέει κάτι, αυτά τα έξοδα είναι μικρά.

Υποτίθεται οτι απο τη στιγμή που στο τέλος της μίσθωσης δίνεις το αυτοκίνητο πίσω, πληρώνεις ένα μέρος της αξίας του αυτοκινήτου, όχι όλο.

Έχει και ψιλά γράμματα,αν αυξηθουν τα τέλη πληρώνεις τη διαφορά,λάστιχα είναι 1 φορά στα 2 χρόνια και πρέπει να παραδώσεις το αμάξι με 80000 χλμ το πολύ.Επισης κατά την παράδοση το αμάξι δεν πρέπει να έχει κανένα σημάδι αλλιώς χρεώνεται και η εργασία επισκευής.Τα service πολλές φορές δεν γίνονται στην αντιπροσωπεία όπως λένε αλλά σε δικά τους συνεργεία.Το ένα θετικό που λένε πολλοί ότι αν πάθει κάτι έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν ασχολησαι καθόλου μέχρι να το πάρεις πίσω είναι γιατί έχεις πληρώσει ακριβή ασφάλεια,οδική κλπ(μέσα στην τιμή)και το αμάξι είναι εντός εγγύησης.Και σε δικό σου αυτοκίνητο μπορείς να τα έχεις αυτά.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 9/3/2019 στις 1:24 ΜΜ, nik0laus είπε

Για τις εταιρείες το όποιο όφελος προκύπτει από την όποια  φορολογική ελάφρυνση υπάρχει από τη μακρόχρονη μίσθωση οχήματος (δικαιολόγηση ως έξοδο) και όχι από τη χρήση του αυτοκινήτου αυτή καθεαυτή.

Αυτός και μόνο είναι ο λόγος που υπάρχει το leasing. Ήταν και για κάποιους ιδιώτες παλιότερα που είχαν μερικές χιλιάδες ευρώ το μήνα μαύρα αλλά έχει κλείσει αυτή η τρύπα.

 

Όποιος δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω μόνο χαμένος θα βγει στο τέλος.

Δημοσ.
Στις 27/12/2018 στις 3:27 ΜΜ, Pan_K είπε

Γεια σε όλους. Μπήκα στο Forum για να παραθέσω μια πληροφορία που έλαβα από εταιρεία Leasing: το ετήσιο δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι, για ένα Polo με μηνιαία δόση 165 + φπα, το δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ. Για ένα οικογενειακό όπως το Karoq με μηνιαία δόση 219 + φπα, θα πρέπει να δηλώνει κανείς ποσό άνω των 22.000 (!) ευρώ ετησίως. Ρώτησα τους υπαλλήλους αν γνωρίζουν πολλούς πελάτες τους που να δηλώνουν πάνω από 20.000 το έτος και μου απάντησαν: ναι, υπάρχουν κάποιοι. Πράγματι υπάρχουν κάποιοι, λίγοι, αλλά το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων είναι σαφώς χαμηλότερο, γεγονός που καθιστά το Leasing αδύνατο, τουλάχιστον από την συγκεκριμένη εταιρία. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα αυτής της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Και επειδή δεν γίνεται πουθενά λόγος για εισοδηματικά κριτήρια Leasing, θέλησα να το αναφέρω τουλάχιστον εδώ.

Υ.Γ. Στην άλλη μεγάλη εταιρία που τηλεφώνησα δεν μπόρεσε να με ενημερώσει ο υπάλληλος, παρά ζήτησε τα στοιχεία μου (Όνομα, ΑΦΜ, τηλέφωνο και e-mail) για να επικοινωνήσει κάποιος πωλητής μαζί μου. Ίδωμεν...

αρκετοί δημόσιοι, συνταξιούχοι, στρατιωτικοί, γιατροί κλπ τα παίρνουν αυτά τα χρήματα ... επίσεις κάποιοι έχουν περιουσίες, ακίνητα που μισθώνουν έχουν και από κεί εισοδήματα .... μην πιστεύεις σε παραμύθια περί 200-400€ μισθούς κανένας δεν θα σου πει το πόσα παίρνει

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι για να επισημάνω μερικές παραμέτρους σχετικά με το leasing. Η δόση του leasing συνιστά τεκμήριο χρήσης, ανεξάρτητα από το εάν εκπίπτει κάποιο ποσό από τα έξοδα ενός ελεύθερου επαγγελματία. Αυτό το τεκμήριο μπορεί, ωστόσο, να είναι περίπου το ίδιο με το τεκμήριο κτήσης του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που το αμάξι είναι ιδιόκτητο, οπότε δεν υπάρχει αξιόλογη διαφορά. Το μεγάλο πλεονέκτημα του leasing είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να δικαιολογήσεις και τα χρήματα που διέθεσες για να αγοράσεις το αυτοκίνητο (πόθεν έσχες). Αυτό τώρα που λένε μερικοί ότι ξενοιάζεις με το leasing, νομίζω έχει περισσότερο να κάνει με την μικτή ασφάλεια παρά με το leasing. Ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει με το leasing, είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν νιώθεις καθόλου μα καθόλου ξέγνοιαστος, γιατί φοβάσαι μην ξεπεράσεις τα 20.000 χλμ τον χρόνο ή τα 80.000 στα τέσσερα χρόνια. Εμένα μου έκαναν προσφορά και για 30.000 το χρόνο και μου βγήκε πως αυτά τα παραπανίσια χιλόμετρα θα μου κόστιζαν 100 ευρώ παραπάνω τον μήνα. Γι αυτό και πιστεύω ότι αν δεν έχεις πρόβλημα με το πόθεν έσχες και διαθέτεις ρευστό, καλύτερα ιδιόκτητο αυτοκίνητο με μικτή ασφάλεια (αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο). Από τα 20.000 που μπορεί να έδωσες για να αγοράσεις ένα Golf, για παράδειγμα, μετά από μία τετραετία έχεις χάσει 6.000 σε αξία (όση και η προκαταβολή που ζητάνε στο leasing για ένα Golf) συν την μικτή ασφάλεια. Τα έξοδα συντήρησης άλλωστε ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι πολύ λίγα μέσα στην πρώτη τετραετία. Αν όμως έχεις πρόβλημα ρευστού ή πόθεν έσχες, τότε δεν νομίζω πως έχεις άλλη επιλογή από το leasing, πέραν της αγοράς μεταχειρισμένου.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Pan_K είπε

Επανέρχομαι για να επισημάνω μερικές παραμέτρους σχετικά με το leasing. Η δόση του leasing συνιστά τεκμήριο χρήσης, ανεξάρτητα από το εάν εκπίπτει κάποιο ποσό από τα έξοδα ενός ελεύθερου επαγγελματία. Αυτό το τεκμήριο μπορεί, ωστόσο, να είναι περίπου το ίδιο με το τεκμήριο κτήσης του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που το αμάξι είναι ιδιόκτητο, οπότε δεν υπάρχει αξιόλογη διαφορά. Το μεγάλο πλεονέκτημα του leasing είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να δικαιολογήσεις και τα χρήματα που διέθεσες για να αγοράσεις το αυτοκίνητο (πόθεν έσχες). Αυτό τώρα που λένε μερικοί ότι ξενοιάζεις με το leasing, νομίζω έχει περισσότερο να κάνει με την μικτή ασφάλεια παρά με το leasing. Ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει με το leasing, είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν νιώθεις καθόλου μα καθόλου ξέγνοιαστος, γιατί φοβάσαι μην ξεπεράσεις τα 20.000 χλμ τον χρόνο ή τα 80.000 στα τέσσερα χρόνια. Εμένα μου έκαναν προσφορά και για 30.000 το χρόνο και μου βγήκε πως αυτά τα παραπανίσια χιλόμετρα θα μου κόστιζαν 100 ευρώ παραπάνω τον μήνα. Γι αυτό και πιστεύω ότι αν δεν έχεις πρόβλημα με το πόθεν έσχες και διαθέτεις ρευστό, καλύτερα ιδιόκτητο αυτοκίνητο με μικτή ασφάλεια (αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο). Από τα 20.000 που μπορεί να έδωσες για να αγοράσεις ένα Golf, για παράδειγμα, μετά από μία τετραετία έχεις χάσει 6.000 σε αξία (όση και η προκαταβολή που ζητάνε στο leasing για ένα Golf) συν την μικτή ασφάλεια. Τα έξοδα συντήρησης άλλωστε ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι πολύ λίγα μέσα στην πρώτη τετραετία. Αν όμως έχεις πρόβλημα ρευστού ή πόθεν έσχες, τότε δεν νομίζω πως έχεις άλλη επιλογή από το leasing, πέραν της αγοράς μεταχειρισμένου.

η μόνη μου ένσταση είναι ότι ένα αμάξι 4 χρόνων χάνει κοντά στην μισή του αξία.

Δημοσ.

Μήπως να βάζατε στην συζήτηση σας, την πιθανότητα να αγοράσετε κάποιο αξιόλογο μεταχειρισμένο; Για παράδειγμα η bmw τον Δεκέμβριο έδινε την 116 diesel με 17.000 eur και είχαν μέχρι 5.000χλμ. Επίσης η karenta δίνει μεταχειρισμένα κοντά στα 15.000eur. Όλα έχουν εγγύηση απλώς δεν είναι τελευταίο μοντέλο. 

Άν το σκεφτείς και απο αυτή τη πλευρά το leasing δεν αξίζει..

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους σας. Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση. Σε περίπτωση που είσαι τηρεσεια οι εταιρείες Leasing σου δίνουν αυτοκίνητο; 

Δημοσ.
Στις 27/12/2018 στις 3:27 ΜΜ, Pan_K είπε

Γεια σε όλους. Μπήκα στο Forum για να παραθέσω μια πληροφορία που έλαβα από εταιρεία Leasing: το ετήσιο δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι, για ένα Polo με μηνιαία δόση 165 + φπα, το δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ. Για ένα οικογενειακό όπως το Karoq με μηνιαία δόση 219 + φπα, θα πρέπει να δηλώνει κανείς ποσό άνω των 22.000 (!) ευρώ ετησίως. Ρώτησα τους υπαλλήλους αν γνωρίζουν πολλούς πελάτες τους που να δηλώνουν πάνω από 20.000 το έτος και μου απάντησαν: ναι, υπάρχουν κάποιοι. Πράγματι υπάρχουν κάποιοι, λίγοι, αλλά το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων είναι σαφώς χαμηλότερο, γεγονός που καθιστά το Leasing αδύνατο, τουλάχιστον από την συγκεκριμένη εταιρία. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα αυτής της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Και επειδή δεν γίνεται πουθενά λόγος για εισοδηματικά κριτήρια Leasing, θέλησα να το αναφέρω τουλάχιστον εδώ.

Υ.Γ. Στην άλλη μεγάλη εταιρία που τηλεφώνησα δεν μπόρεσε να με ενημερώσει ο υπάλληλος, παρά ζήτησε τα στοιχεία μου (Όνομα, ΑΦΜ, τηλέφωνο και e-mail) για να επικοινωνήσει κάποιος πωλητής μαζί μου. Ίδωμεν...

Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση σας! Έλαβα ακριβώς την ίδια απάντηση από εταιρεία leasing που απευθύνθηκα πρόσφατα (πριν 20 ημέρες).Δεν θα έπρεπε κάπου οι εταιρείες αυτές να αναφέρουν τα εισοδηματικά κριτήρια; Αφού ζήτησα προσφορά, έστειλα ΟΛΑ τα απαραίτητα έγγραφα , περίμενα 7-8 μέρες αλλά τίποτα.Οταν επικοινώνησα ΕΓΩ με την υπάλληλο , μου είπε αδιάφορα ότι "Μετά τον πιστοληπτικο έλεγχο ,το υπεύθυνο τμήμα έδωσε αρνητική απάντηση" .....Δεν μπήκαν καν στον κόπο να με ενημερώσουν απλά με αγνόησαν και ψάχνουν ακόμα για τον Έλληνα (στην Ελλάδα του 2019) που θα δηλώνει 16.000€ ετησίως για να του δώσουν ένα από τα αυτοκίνητα τους!!!!! 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Yotaki είπε

για τον Έλληνα (στην Ελλάδα του 2019) που θα δηλώνει 16.000€ ετησίως για να του δώσουν ένα από τα αυτοκίνητα τους!!!!! 

Λίγοι δεν είναι αυτοί που βγάζουν οικογενειακό μικτό εισόδημα 16Κ και ούτε όλοι έχουνε τη δυνατότητα να τα κρύβουν και να τα παίρνουν μαύρα.

Ελάχιστοι είναι αυτοί που πάνε στη λύση του leasing σαν ιδιώτες γιατί είναι ακριβό σπορ χωρίς να σου μένει αμάξι στο τέλος.

Δημοσ.

Έχοντας οδηγήσει τα τελευταια 15 χρόνια μονο leasing αυτοκίνητα τα οποία όμως μου τα παρέχει η εταιρία που δουλεύω πρεπει να πω οτι ισχύει οτι έχεις το κεφαλι σου ησυχο , δεν ασχολείσαι με τιποτα άλλο πέρα απο το να οδηγείς παντα καινούριο κ καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και δε μένεις ποτε χωρίς αυτοκίνητο ο,τι κ να συμβεί . 

Ομως σαν ιδιώτης πιστεύω οτι συμφέρει καλύτερα να πάω να αγοράσω απο την εταιρία leasing ένα μεταχειρισμένο 4ετιας . Καθε φορα που επέστρεφα ένα αμάξι  ειχε μεν πολλα χιλιόμετρα 20 - 25 χιλιάδες το χρονο αλλα ηταν σα καινούριο . Με ολα τα σέρβις τις αλλαγές ελαστικών τις επισκευασμένος μικρές ή μεγάλες ζημιές που μπορεί να έχεις σε 4 χρόνια . Το κόστος του Leasing για ιδιώτη μου φαινεται υπερβολικό αυτη τη στιγμη στην Ελλάδα τουλαχιστον . Θα ειχε ενδιαφέρον αν ξέρει κάποιος να μας πει τι ισχύει στο εξωτερικό. 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, totalius είπε

Ομως σαν ιδιώτης πιστεύω οτι συμφέρει καλύτερα να πάω να αγοράσω απο την εταιρία leasing ένα μεταχειρισμένο 4ετιας . Καθε φορα που επέστρεφα ένα αμάξι  ειχε μεν πολλα χιλιόμετρα 20 - 25 χιλιάδες το χρονο αλλα ηταν σα καινούριο . Με ολα τα σέρβις τις αλλαγές ελαστικών τις επισκευασμένος μικρές ή μεγάλες ζημιές που μπορεί να έχεις σε 4 χρόνια . 

Δεν είναι όλοι οι οδηγοί σαν εσένα. Είμαι σίγουρος πως ακριβώς επειδή είναι με leasing το όχημα πολλοί άλλοι θα του άλλαζαν τα φώτα επειδή ακριβώς δεν τους απασχολεί το κόστος συντήρησης. 

Δημοσ.

Να του αλλάξεις τα φώτα ενοεις φαντάζομαι να το οδηγάς συνέχεια στα κόκκινα . Η αλήθεια ειναι οτι υπήρχαν ολα αυτα τα χρόνια 1-2 συνάδελφοι που το εκαναν κ μας το ελαεγαν κιόλας ανοιχτά . Όμως το 99% μπορω να πω οτι το πρόσεχε σα δικό του . Υπαρχουν συχνά μικροζημιές σε προφυλακτήρες πόρτες κτλ αλλα αυτα τα φτιάχνεις άμεσα γιατι αλιως τα χρεώνεσαι . 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, totalius είπε

Ομως σαν ιδιώτης πιστεύω οτι συμφέρει καλύτερα να πάω να αγοράσω απο την εταιρία leasing ένα μεταχειρισμένο 4ετιας

Ενα αυτοκινητο στην 4ετια ειναι λογικα να μην βγαλει πολλα θεματα ή κανενα

Απο την 5ετια και μετα αρχιζουν τα μεγαλα service,οι σοβαρες βλαβες και η εγγυηση εχει σιγουρα ληξει

Οποτε δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου εκτος εαν η τιμη αποτελει πραγματικη ευκαιρια 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...