Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ρε @GeorgeMan πώς το μαγείρεψες έτσι για να καταλήξεις στο συμπέρασμα που σε εξυπηρετεί? Δηλαδή αντιπαραβάλλεις έξοδα για μεταχειρισμένο και από την άλλη έξοδα για καινούριο?

Υπολόγισε από την αρχή κόστος 2 ετών για αγορά νέου οχήματος και κόστος για leasing νέου οχήματος.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, turbat0s είπε

Ναι ρε @GeorgeMan πώς το μαγείρεψες έτσι για να καταλήξεις στο συμπέρασμα που σε εξυπηρετεί? Δηλαδή αντιπαραβάλλεις έξοδα για μεταχειρισμένο και από την άλλη έξοδα για καινούριο?

Υπολόγισε από την αρχή κόστος 2 ετών για αγορά νέου οχήματος και κόστος για leasing νέου οχήματος.

ΠΟΛΥ σωστά τα λέει.

θα σου πω το παράδειγμα για συνάδελφο που έχει πειστεί.

έχει audi a3 του 2004 με 300.000 χιλιόμετρα, 1600 κυβικά με 8 λίτρα κατανάλωση βενζίνη.

κάθε χρόνο για το audi θέλει 260€ τέλη , 300€ ασφάλεια , 150€ λάστιχα , 150€ σέρβις, 24€ κτέο , 2250€ βενζίνη με 1.5€ το λίτρο και κατανάλωση 8 = 3300€ τον χρόνο πάγια έξοδα.

έστω πάει σε citroen c3 1.5hdi diesel. για αυτό κάθε χρόνο θέλει 2200€ οι δόσεις (185 το μήνα) , 1430€ πετρέλαιο με 1.3 το λίτρο και κατανάλωση 5.5= 3630€ τον χρόνο πάγια έξοδα.

το αμάξι του αν το πουλήσει πιάνει όσο και η προκαταβολή για να πάρει το Leasing. άρα του μένει ένα υπόλοιπο 330€ τον χρόνο ή 28 ευρώ τον μήνα!

με άλλα λόγια με 28 ευρώ τον μήνα έχεις ένα καινούργιο και ασφαλέστερο αμάξι που βάζεις την οικογένεια σου. Επίσης με 28 ευρώ τον μήνα έχεις Ηρεμία στο μυαλό αφού δεν σε νοιάζουν τα δίσκο πλατώ, τα αμορτισέρ, οι τσιμούχες είτε τα τρακαρίσματα. οπότε συνοψίζοντας ναι πιθανών να χάνεις 28 ευρώ το μήνα....αλλά κερδίζεις πάρα πολλά. μοναδικό ίσως ερώτημα τι θα κάνεις μετά τα 4 χρόνια αφού τώρα δεν θα έχεις τίποτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγκρίνει δηλαδή δύο οχήματα που το ένα έχει διπλάσια κατανάλωση από το άλλο για να συμπεράνει αν τον συμφέρει να χρηματοδοτηθεί με leasing ή να διατηρήσει το σαπάκι του?

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
6 ώρες πριν, karaLRS είπε

ΠΟΛΥ σωστά τα λέει.

θα σου πω το παράδειγμα για συνάδελφο που έχει πειστεί.

έχει audi a3 του 2004 με 300.000 χιλιόμετρα, 1600 κυβικά με 8 λίτρα κατανάλωση βενζίνη.

κάθε χρόνο για το audi θέλει 260€ τέλη , 300€ ασφάλεια , 150€ λάστιχα , 150€ σέρβις, 24€ κτέο , 2250€ βενζίνη με 1.5€ το λίτρο και κατανάλωση 8 = 3300€ τον χρόνο πάγια έξοδα.

έστω πάει σε citroen c3 1.5hdi diesel. για αυτό κάθε χρόνο θέλει 2200€ οι δόσεις (185 το μήνα) , 1430€ πετρέλαιο με 1.3 το λίτρο και κατανάλωση 5.5= 3630€ τον χρόνο πάγια έξοδα.

το αμάξι του αν το πουλήσει πιάνει όσο και η προκαταβολή για να πάρει το Leasing. άρα του μένει ένα υπόλοιπο 330€ τον χρόνο ή 28 ευρώ τον μήνα!

με άλλα λόγια με 28 ευρώ τον μήνα έχεις ένα καινούργιο και ασφαλέστερο αμάξι που βάζεις την οικογένεια σου. Επίσης με 28 ευρώ τον μήνα έχεις Ηρεμία στο μυαλό αφού δεν σε νοιάζουν τα δίσκο πλατώ, τα αμορτισέρ, οι τσιμούχες είτε τα τρακαρίσματα. οπότε συνοψίζοντας ναι πιθανών να χάνεις 28 ευρώ το μήνα....αλλά κερδίζεις πάρα πολλά. μοναδικό ίσως ερώτημα τι θα κάνεις μετά τα 4 χρόνια αφού τώρα δεν θα έχεις τίποτα.

Στην ουσία σε 4 χρόνια θα έχει πληρώσει ένα αμάξι σχεδόν εξ ολοκλήρου και δεν θα έχει τίποτα.Με την ίδια λογική μπορεί να δώσει το αμάξι που έχει για να πληρώσει προκαταβολή και τα υπόλοιπα να τα κάνει χρηματοδότηση και να πάρει το ίδιο αυτοκίνητο.Θα πληρώσει λίγα χρήματα παραπάνω αλλά στην τετραετία αντί να μείνει χωρίς αμάξι(και να πρέπει να δώσει απ' την αρχή προκαταβολή 3720 ευρώ για ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο για να συνεχίσει το leasing)θα έχει ένα αυτοκίνητο που θα πουλιέται μεταχειρισμένο 8000 ευρώ.

  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, andrapos είπε

Στην ουσία σε 4 χρόνια θα έχει πληρώσει ένα αμάξι σχεδόν εξ ολοκλήρου και δεν θα έχει τίποτα.Με την ίδια λογική μπορεί να δώσει το αμάξι που έχει για να πληρώσει προκαταβολή και τα υπόλοιπα να τα κάνει χρηματοδότηση και να πάρει το ίδιο αυτοκίνητο.Θα πληρώσει λίγα χρήματα παραπάνω αλλά στην τετραετία αντί να μείνει χωρίς αμάξι(και να πρέπει να δώσει απ' την αρχή προκαταβολή 3720 ευρώ για ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο για να συνεχίσει το leasing)θα έχει ένα αυτοκίνητο που θα πουλιέται μεταχειρισμένο 8000 ευρώ.

δηλαδή είναι το ίδιο να δίνει 28€ το μήνα και το ίδιο να δίνει 291€ το μήνα δόση μαζί με λεφτά πού μαζί με τέλη ασφάλειες σέρβις φτάνει άνετα τα 350€ το μήνα; είναι λάθος να επενδύσεις λεφτά σε αμάξι με 8% επιτόκιο και πολύ μικρή προκαταβολή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, karaLRS είπε

δηλαδή είναι το ίδιο να δίνει 28€ το μήνα και το ίδιο να δίνει 291€ το μήνα δόση μαζί με λεφτά πού μαζί με τέλη ασφάλειες σέρβις φτάνει άνετα τα 350€ το μήνα;

Μην προσπαθείς να μαγειρέψεις τα νούμερα όπως σε βολεύει...

Στην περίπτωση που το πάρει με λίζινγκ δεν θα δίνει μόνο 28 το μήνα, θα δίνει 185, χώρια την προκαταβολή που θα έχει δώσει, χώρια που μετά από 4 χρόνια δεν θα έχει αυτοκίνητο.

3 ώρες πριν, karaLRS είπε

είναι λάθος να επενδύσεις λεφτά σε αμάξι με 8% επιτόκιο και πολύ μικρή προκαταβολή.

Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις μόνο αν κάνεις απευθείας σύγκριση αγορά με χρηματοδότηση vs leasing(και φυσικά σύγκριση ίδιου ακριβώς αυτοκινήτου), η σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις(15ετίας βενζινοκίνητο παραφορτωμένο με χιλιόμετρα που ήδη έχεις vs νέο πετρελαιοκίνητο με leasing) είναι εντελώς άκυρη.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, karaLRS είπε

δηλαδή είναι το ίδιο να δίνει 28€ το μήνα και το ίδιο να δίνει 291€ το μήνα δόση μαζί με λεφτά πού μαζί με τέλη ασφάλειες σέρβις φτάνει άνετα τα 350€ το μήνα; είναι λάθος να επενδύσεις λεφτά σε αμάξι με 8% επιτόκιο και πολύ μικρή προκαταβολή.

Φίλε δεν τα λες καλά,δεν θα δίνει 28 ευρώ,θα δίνει 28 παραπάνω από αυτά που δίνει τώρα,θα δώσει και το αμάξι του και σε 4 χρόνια δεν θα έχει τίποτα.Συμφωνώ ότι είναι λάθος να πάρεις αμάξι με δάνειο αλλά το να νοικιάσεις αμάξι είναι ακόμα πιο λάθος.Στην ουσία θα έχεις δώσει τα 2/3 της αξίας του αυτοκινήτου(10000 ευρώ)και άλλα 2200 που είναι ασφαλειες,τέλη,λάστιχα,service.Και η εταιρεία θα παραλάβει από εσένα μετά ένα αμάξι 4 χρόνων με το πολύ 80000 χλμ,όλα τα service,καινούρια λάστιχα και φτιαγμένες όλες τις ζημιές που πιθανόν έχεις κάνει.Δηλαδη αυτό είναι επένδυση;Και μάλιστα καλύτερη από το να πάρεις το αμάξι με δάνειο;

  • Like 1
Δημοσ.

διαβάσατε καθόλου αυτό που έγραψα; με το αμάξι πού ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ δίνει πολλά λεφτά σε τέλη και βενζίνη. θα δίνει 28€ τον μήνα! διαβάστε το παράδειγμα.

2 ώρες πριν, andrapos είπε

Φίλε δεν τα λες καλά,δεν θα δίνει 28 ευρώ,θα δίνει 28 παραπάνω από αυτά που δίνει τώρα,θα δώσει και το αμάξι του και σε 4 χρόνια δεν θα έχει τίποτα.Συμφωνώ ότι είναι λάθος να πάρεις αμάξι με δάνειο αλλά το να νοικιάσεις αμάξι είναι ακόμα πιο λάθος.Στην ουσία θα έχεις δώσει τα 2/3 της αξίας του αυτοκινήτου(10000 ευρώ)και άλλα 2200 που είναι ασφαλειες,τέλη,λάστιχα,service.Και η εταιρεία θα παραλάβει από εσένα μετά ένα αμάξι 4 χρόνων με το πολύ 80000 χλμ,όλα τα service,καινούρια λάστιχα και φτιαγμένες όλες τις ζημιές που πιθανόν έχεις κάνει.Δηλαδη αυτό είναι επένδυση;Και μάλιστα καλύτερη από το να πάρεις το αμάξι με δάνειο;

δηλαδή ίδια έξοδα έχει ένα αμάξι 15ετιας με 1600 κυβικά βενζίνη με ένα καινούργιο πετρέλαιο; ειδικά όταν κάνεις 20κ τον χρόνο;;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, karaLRS είπε

διαβάσατε καθόλου αυτό που έγραψα; με το αμάξι πού ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ δίνει πολλά λεφτά σε τέλη και βενζίνη. θα δίνει 28€ τον μήνα! διαβάστε το παράδειγμα.

δηλαδή ίδια έξοδα έχει ένα αμάξι 15ετιας με 1600 κυβικά βενζίνη με ένα καινούργιο πετρέλαιο; ειδικά όταν κάνεις 20κ τον χρόνο;;

Ένα C3 πετρέλαιο κάνει περίπου 15.500. Με 35% προκαταβολή δίνει 5.500 μπροστά και έχει 280€ δόση για 36 μήνες. Στα 3 χρόνια που έχει ξοφλήσει το αμάξι θα έχει στην κατοχή του ενα όχημα ακόμα σε εγγύηση που αξίζει χαλαρα 8 χιλιάρικα. Πιστεύεις οτι με το leasing θα τα κάνει απόσβεση αυτα τα 8 χιλιάρικα; Στα 3 χρόνια το αμάξι θα έχει κάνει 60.000χλμ και από συντήρηση μόνο λάστιχα θα χρειαστεί, ούτε συμπλέκτες ούτε τίποτα. Επίσης ας μπεί πρώτα σε ενα C3 και ας το συγκρίνει με το A3, και σε χώρους και σε ποιότητα και σε οδική συμπεριφορα, δεν έχουν καμια σχέση τα οχήματα και ας έχουν διαφορά 15 χρόνια.

Πάντως αφου κάνει το παλικάρι 20.000χλμ θα έπρεπε ήδη να είχε πάρει πετρέλαιο, θα έβγαζε το μισό κόστος της δόσης τόσα χρόνια.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι πόσο του κοστίζει συνολικά το χιλιόμετρο και όχι πόσο του καίει το χιλιόμετρο .

Οι εταιρείες ενοικίασεις- leasing δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα . πληρώνονται για κάποια υπηρεσία που σου παρέχουν.

Αν ήταν φθηνότερο θα είχαν όλοι οι ιδιώτες leasing .

Για τις εταιρείες το όποιο όφελος προκύπτει από την όποια  φορολογική ελάφρυνση υπάρχει από τη μακρόχρονη μίσθωση οχήματος (δικαιολόγηση ως έξοδο) και όχι από τη χρήση του αυτοκινήτου αυτή καθεαυτή.

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, karaLRS είπε

διαβάσατε καθόλου αυτό που έγραψα; με το αμάξι πού ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ δίνει πολλά λεφτά σε τέλη και βενζίνη. θα δίνει 28€ τον μήνα! διαβάστε το παράδειγμα.

δηλαδή ίδια έξοδα έχει ένα αμάξι 15ετιας με 1600 κυβικά βενζίνη με ένα καινούργιο πετρέλαιο; ειδικά όταν κάνεις 20κ τον χρόνο;;

Στο ότι το καινούριο αμάξι έχει πολύ λιγότερα έξοδα δεν διαφωνώ.Το θέμα είναι ότι στα 4 χρόνια μένεις χωρίς αμάξι και έχεις δώσει 12600 ευρώ και σε αυτά περιλαμβάνονται υπηρεσίες που δεν σε συμφέρει να πληρώνεις.Πχ μεικτή ασφάλεια με μεγάλη απαλλαγή που εξασφαλίζει στην εταιρεία ότι θα πάρει το αμάξι στην πένα πίσω αλλά εσένα αν έχεις μικροατυχήματα που φταις θα τα πληρώνεις από την τσέπη σου γιατί η απαλλαγή θα είναι 1000 ευρώ.Η εταιρεία θα πάρει από εσένα 10000 ευρώ καθαρά(συν τα λεφτά για ασφάλειες,τέλη κλπ)και ένα αυτοκίνητο που θα πουλιέται 8000 ευρώ.Και θα έχει πληρώσει 15000.3000 κέρδος δηλαδή θα έχει από εσένα.Ο μέσος άνθρωπος που οδηγεί c3 diesel πάντως δεν είναι ο τύπος που θα δίνει 4000 ευρώ προκαταβολή κάθε 4 χρόνια και 185 ευρώ δόση για να οδηγεί συνεχώς καινούριο αυτοκίνητο.Νομιζω ότι γενικά καλύτερα συμφέρει να βρει ένα αμάξι από leasing,4ετίας με 8000 ευρω.Αν δώσει προκαταβολή ότι θα έδινε στο leasing θα του μείνει ένα υπόλοιπο 4300 ευρώ που με δάνειο δεν θα έχει μεγάλη δόση για 4 χρόνια.Απο κατανάλωση κλπ έξοδα θα είναι πολύ κοντά στο καινούριο.Στα 4 χρόνια θα του μείνει και ένα αμάξι 8ετιας που θα μπορεί ή να το κρατήσει ή να το δώσει κοντά στα 5000 ευρώ.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 09/03/2019 at 13:24, nik0laus said:

Το θέμα είναι πόσο του κοστίζει συνολικά το χιλιόμετρο και όχι πόσο του καίει το χιλιόμετρο .

Οι εταιρείες ενοικίασεις- leasing δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα . πληρώνονται για κάποια υπηρεσία που σου παρέχουν.

Αν ήταν φθηνότερο θα είχαν όλοι οι ιδιώτες leasing .

Για τις εταιρείες το όποιο όφελος προκύπτει από την όποια  φορολογική ελάφρυνση υπάρχει από τη μακρόχρονη μίσθωση οχήματος (δικαιολόγηση ως έξοδο) και όχι από τη χρήση του αυτοκινήτου αυτή καθεαυτή.

Πέραν του fact ότι ακόμη και στο συγκεκριμένο "μαγειρεμένο" παράδειγμα που έφερα, η διαφορά κόστους είναι μεγάλη κατά του leasing, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο κοστολογεί κανείς την ηρεμία του και τον χρόνο του.

Αφού λοιπόν ζούγκλα και κουτοπονηριά επικρατεί εκεί έξω, έχοντας χαθεί κάθε υποψία φιλότιμου και μπορείς να βρεθείς χωρίς αυτοκίνητο για ψύλλου πήδημα ακόμα και σε πασιφανείς περιπτώσεις που εμπίπτουν στον ΚΟΚ, θέλω να οδηγάω μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην μου ανήκει καν για να τελειώνουμε. Κοστολογώ την ηρεμία μου και τον μηδαμινό ελεύθερο χρόνο που έχω να μην τον περνάω μιλώντας με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες, φαναρτζήδες και κουτοπόνηρες θείτσες -χωρίς να φταίω μάλιστα- πολύ πάνω τη διαφορά του ενός χιλιάρικου ετησίως. :-) 

Καλύτερα να οδηγάς μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην σου ανήκει και να πληρώνεις αδρά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, παρά το αντίθετο.

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, GeorgeMan said:

Πέραν του fact ότι ακόμη και στο συγκεκριμένο "μαγειρεμένο" παράδειγμα που έφερα, η διαφορά κόστους είναι μεγάλη κατά του leasing, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο κοστολογεί κανείς την ηρεμία του και τον χρόνο του.

Αφού λοιπόν ζούγκλα και κουτοπονηριά επικρατεί εκεί έξω, έχοντας χαθεί κάθε υποψία φιλότιμου και μπορείς να βρεθείς χωρίς αυτοκίνητο για ψύλλου πήδημα ακόμα και σε πασιφανείς περιπτώσεις που εμπίπτουν στον ΚΟΚ, θέλω να οδηγάω μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην μου ανήκει καν για να τελειώνουμε. Κοστολογώ την ηρεμία μου και τον μηδαμινό ελεύθερο χρόνο που έχω να μην τον περνάω μιλώντας με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες, φαναρτζήδες και κουτοπόνηρες θείτσες -χωρίς να φταίω μάλιστα- πολύ πάνω τη διαφορά του ενός χιλιάρικου ετησίως. :-) 

Καλύτερα να οδηγάς μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην σου ανήκει και να πληρώνεις αδρά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, παρά το αντίθετο.

 

Ακόμη καλύτερα να κυκλοφορείς με ταξί. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Πέραν του fact ότι ακόμη και στο συγκεκριμένο "μαγειρεμένο" παράδειγμα που έφερα, η διαφορά κόστους είναι μεγάλη κατά του leasing, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο κοστολογεί κανείς την ηρεμία του και τον χρόνο του.

Αφού λοιπόν ζούγκλα και κουτοπονηριά επικρατεί εκεί έξω, έχοντας χαθεί κάθε υποψία φιλότιμου και μπορείς να βρεθείς χωρίς αυτοκίνητο για ψύλλου πήδημα ακόμα και σε πασιφανείς περιπτώσεις που εμπίπτουν στον ΚΟΚ, θέλω να οδηγάω μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην μου ανήκει καν για να τελειώνουμε. Κοστολογώ την ηρεμία μου και τον μηδαμινό ελεύθερο χρόνο που έχω να μην τον περνάω μιλώντας με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες, φαναρτζήδες και κουτοπόνηρες θείτσες -χωρίς να φταίω μάλιστα- πολύ πάνω τη διαφορά του ενός χιλιάρικου ετησίως. :-) 

Καλύτερα να οδηγάς μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην σου ανήκει και να πληρώνεις αδρά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, παρά το αντίθετο.

Και ακόμα καλύτερα με τα ΜΜΜ δεν μολύνεις το περιβάλλον, δεν χαλάς λεφτά, έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο! Όλα σε ένα και συμφέρει...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Πέραν του fact ότι ακόμη και στο συγκεκριμένο "μαγειρεμένο" παράδειγμα που έφερα, η διαφορά κόστους είναι μεγάλη κατά του leasing, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο κοστολογεί κανείς την ηρεμία του και τον χρόνο του.

Αφού λοιπόν ζούγκλα και κουτοπονηριά επικρατεί εκεί έξω, έχοντας χαθεί κάθε υποψία φιλότιμου και μπορείς να βρεθείς χωρίς αυτοκίνητο για ψύλλου πήδημα ακόμα και σε πασιφανείς περιπτώσεις που εμπίπτουν στον ΚΟΚ, θέλω να οδηγάω μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην μου ανήκει καν για να τελειώνουμε. Κοστολογώ την ηρεμία μου και τον μηδαμινό ελεύθερο χρόνο που έχω να μην τον περνάω μιλώντας με ασφαλιστικές, πραγματογνώμονες, φαναρτζήδες και κουτοπόνηρες θείτσες -χωρίς να φταίω μάλιστα- πολύ πάνω τη διαφορά του ενός χιλιάρικου ετησίως. :-) 

Καλύτερα να οδηγάς μια λαμαρίνα με ρόδες που να μην σου ανήκει και να πληρώνεις αδρά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, παρά το αντίθετο.

Αν τα 1000-1500  ευρώ  παραπάνω σου εξασφαλίζουν με το τρόπο που λες τη ψυχική σου ηρεμία τι σε εμποδίζει να τα έχεις στην άκρη και αν μέχρι το τέλος της μίσθωσης τα χρειαστείς λόγω  την "κυράτσας"  έχει καλώς,  αν πάλι δεν τα χρειαστεις  έχει καλύτερα .

 

19 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Ακόμη καλύτερα να κυκλοφορείς με ταξί. 

Απο μια μεριά δεν έχεις άδικο κι  εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνεις σε σχέση και με πως τα κάνεις και σε πόσες φορές (μέρες χρήσης τα κάνεις) εννοώντας ότι πιθανόν η μη κατόχή αυτοκινήτου και χρήση αλλων επιλογών ιδιωτικής μετακίνησης (π.χ ταξί ή βραχυχρόνια μίσθωση οχήματος) να  συμφέρει περισσότερο από το συνολικό κόστος αγοράς -κατοχής-χρήσης ενός Ι.Χ.Ε.

 

 

 

Γενικά πάντως ισχύει κάτι που μου είχε πει κάποτε ένας σοφός γέροντας : Όταν έχεις λεφτά όλα είναι φθηνά ,  όταν δεν έχεις λεφτά όλα είναι ακριβά ....

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...