Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι εταιρίες leasing δεν είναι ευαγει ιδρύματα να χαρίζουν χρήματα, αν πάρεις μολύβι και χαρτί βλέπεις στο τέλος οτι θα δώσεις περισσότερα χρήματα. 

Αν πάρουμε ως παράδειγμα το αυτοκινήτου του φίλου μας, βγαίνει κόστος για 5χρονια 21600€+ 1600€ νταβατζιλικι γιατί όσο και να πεις αν ζεις σε πόλη και παρκάρεις σε δρόμο κάποια στιγμή θα τον φας από κάπου τον τζαμπουκα και θα το χρυσοπληρωσεις. Σύνολο 23200€ και είσαι χωρις αυτοκινητο μετά τα 5 χρόνια.

Αν πεις να το αγοράσεις στη δήθεν προνομιακή τιμή ένα 8-10χιλιαρο θα στο ζητησουν , γιατι είναι σχεδόν καινούριο αυτοκίνητο και με 75000χλμ μαξιμουμ.

Πάμε να δούμε το κόστος ως καινούριο. Η τιμή του βλέπω κυμαίνονταν από 15000 έως 20.000 ανάλογα τον κινητήρα. Αλλά κόστη: ασφάλεια πες 400 ετησίως, σέρβις 130, τέλη 170 , δηλαδή 700 το χρονο, + μια αλλαγή ελαστικών 350€, σύνολο κόστους στη πενταετία 3850 πες 4000 το μέγιστο. Αν υπολογίσουμε και το κόστος αγοράς πάμε στα 19000-24000. Του φίλου η πενταετία κόστισε 23000. Αν τυχόν δεν πήρε το πιο ακριβό μοντέλο του βγαίνει να έχει δώσει και παραπάνω από ότι αν το αγόρασε. Φυσικά δεν υπολογίζουμε και τα 8-10.000 που θα έπαιρνε κάποιος αν το πουλούσε ως μεταχειρισμένο. Αυτό είναι και το κέρδος της εταιρίας leasing μην πω και παραπάνω γιατί με εξαίρεση τα τέλη κυκλοφορίας σε όλα τα άλλα, τιμη αυτοκίνητου, σέρβις, ασφάλεια πετυχαίνει καλύτερες τιμές από έναν ιδιώτη λόγω του μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων που διαχειρίζεται.

Ακόμη και με δάνειο κάποιος να το αγοράσει δεν νομιζω οι τόκοι να ήταν παραπάνω από αυτά τα 8-10000 που είναι το όφελος της εταιρείας leasing. Απλά λόγω ότι ο δανεισμός έχει δυσκολέψει και δεν εγκρίνονται δάνεια εύκολα, οι εταιρείες leading κατά κάποιο τρόπο ανελαβαν το ρόλο της τράπεζας αλλά με υψηλότερο επιτόκιο.

Όφελος με το leasing έχει μόνο κάποια εταιρεία γιατί αποτελεί έξοδο και μειώνει τα φορολογητέα έσοδα και εκπίπτει ο ΦΠΑ, ο ιδιώτης δυστυχώς δεν έχει καμμία φοροαπαλλαγή. 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σκεφτόμουν ότι μία δύο μαλακίες να σου τύχουν στην 5ετία έχεις καλύψει πάνω από 6 μήνες μισθώματα. Σε fiat doblo έφαγα δουλειά απρόσμενη 600€ η οποία χαλαρά αντιστοιχεί σε 2-3 μισθώματα!

Δημοσ.

αν δεν κανω λαθος, η ασφαλεια που προσφερει το Leasing  ειναι μικτη.

Δεν  υπαρχει τροπος να διορθωσει ολες τις ατελειες η ασφαλιστικη  ωστε να μην χρεωθεις ακομη και για την προφανει φθορα μερικων ετων;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bjj-p είπε

αν δεν κανω λαθος, η ασφαλεια που προσφερει το Leasing  ειναι μικτη.

Δεν  υπαρχει τροπος να διορθωσει ολες τις ατελειες η ασφαλιστικη  ωστε να μην χρεωθεις ακομη και για την προφανει φθορα μερικων ετων;

Σου διαφεύγει πως πάντα στη μικτή ασφάλιση υπάρχει απαλλαγή, δηλαδή σε κάθε ζημιά πληρώνεις εσύ από την τσέπη σου το ποσό της απαλλαγής και τα υπόλοιπα η ασφαλιστική.

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γεια σε όλους. Μπήκα στο Forum για να παραθέσω μια πληροφορία που έλαβα από εταιρεία Leasing: το ετήσιο δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι, για ένα Polo με μηνιαία δόση 165 + φπα, το δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ. Για ένα οικογενειακό όπως το Karoq με μηνιαία δόση 219 + φπα, θα πρέπει να δηλώνει κανείς ποσό άνω των 22.000 (!) ευρώ ετησίως. Ρώτησα τους υπαλλήλους αν γνωρίζουν πολλούς πελάτες τους που να δηλώνουν πάνω από 20.000 το έτος και μου απάντησαν: ναι, υπάρχουν κάποιοι. Πράγματι υπάρχουν κάποιοι, λίγοι, αλλά το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων είναι σαφώς χαμηλότερο, γεγονός που καθιστά το Leasing αδύνατο, τουλάχιστον από την συγκεκριμένη εταιρία. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα αυτής της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Και επειδή δεν γίνεται πουθενά λόγος για εισοδηματικά κριτήρια Leasing, θέλησα να το αναφέρω τουλάχιστον εδώ.

Υ.Γ. Στην άλλη μεγάλη εταιρία που τηλεφώνησα δεν μπόρεσε να με ενημερώσει ο υπάλληλος, παρά ζήτησε τα στοιχεία μου (Όνομα, ΑΦΜ, τηλέφωνο και e-mail) για να επικοινωνήσει κάποιος πωλητής μαζί μου. Ίδωμεν...

  • Like 4
  • Thanks 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ζήτησε αφμ για να δει φορολογική δηλωση-αρα εισόδημα...

Τελικά επικοινώνησαν μαζί σου και τι σου είπαν;

Δημοσ.

Με απλά λόγια το leasing είναι κάτι που αφορά εταιρίες .

Τελευταία βλέπω οτι κάποιοι το σκέφτονται ή τους το πασάρουν , δεν ξέρω τι γίνεται , μπορεί λόγο κρίσης οι εταιρίες leasing να προσπαθούν να προσεγγίσουν  ιδιώτες γιατι δεν πάνε καλά οι εταιρίες !

Οχι δεν συμφέρει ,ιδιώτης και leasing δεν πάνε μαζί. 

Οποιος δεν εχει λεφτά για καινούργιο παίρνει μεταχειρισμένο , οποιος δεν εχει λεφτά και για μεταχειρισμένο βολεύεται με μέσα μαζικής μεταφοράς , ποδήλατο ,εξυπηρέτηση απο συγγενείς , φίλους,συναδέλφους. Ετσι ηταν πάντα τα πράγματα και ετσι θα είναι.    

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 27/12/2018 στις 3:27 ΜΜ, Pan_K είπε

Γεια σε όλους. Μπήκα στο Forum για να παραθέσω μια πληροφορία που έλαβα από εταιρεία Leasing: το ετήσιο δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι, για ένα Polo με μηνιαία δόση 165 + φπα, το δηλωθέν εισόδημα θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ. Για ένα οικογενειακό όπως το Karoq με μηνιαία δόση 219 + φπα, θα πρέπει να δηλώνει κανείς ποσό άνω των 22.000 (!) ευρώ ετησίως. Ρώτησα τους υπαλλήλους αν γνωρίζουν πολλούς πελάτες τους που να δηλώνουν πάνω από 20.000 το έτος και μου απάντησαν: ναι, υπάρχουν κάποιοι. Πράγματι υπάρχουν κάποιοι, λίγοι, αλλά το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων είναι σαφώς χαμηλότερο, γεγονός που καθιστά το Leasing αδύνατο, τουλάχιστον από την συγκεκριμένη εταιρία. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα αυτής της εταιρείας, αλλά σίγουρα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Και επειδή δεν γίνεται πουθενά λόγος για εισοδηματικά κριτήρια Leasing, θέλησα να το αναφέρω τουλάχιστον εδώ.

Υ.Γ. Στην άλλη μεγάλη εταιρία που τηλεφώνησα δεν μπόρεσε να με ενημερώσει ο υπάλληλος, παρά ζήτησε τα στοιχεία μου (Όνομα, ΑΦΜ, τηλέφωνο και e-mail) για να επικοινωνήσει κάποιος πωλητής μαζί μου. Ίδωμεν...

Καταρχήν το μέσο δηλωθέν εισόδημα των Ελλήνων δεν είναι όσο νομίζεις, είναι στις 19.900€.

Επίσης το συμπέρασμα που έβγαλες, δλδ το ότι το leasing είναι αδύνατο, είναι λανθασμένο. Ούτως ή άλλως απαιτείται γερό εισόδημα ώστε να έχει τη δυνατότητα κάποιος να παίρνει με leasing καινούργιο αυτοκίνητο των 16 ή των 22.000€ κάθε 4 χρόνια. Με αυτό δεδομένο, δεν βλέπω το πως μπορεί να είναι αποτρεπτική η προϋπόθεση του ύψους του δηλωθέν εισοδήματος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω εδω συζητιουνται 3 ειδη leasing...

Leasing με/χωρις προκαταβολη κ συνηθως χωρις δικαιωμα εξαγορας

Leasing με/χωρις προκαταβολη κ δικαιωμα εξαγορας 

Leasing βασικα κυριως χρηματοδοτηση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες   με δικαιωμα εξαγορας σε προσυμφωνημενο ποσο ή ανταλλαγή με νεο μοντελο..

-----------

1.αφου εχει μεικτη με απαλλαγή 300?500? Γιατι να χρεωσουν 1600ε? Δινεις τα 300- 600ε και το φτιαχνεις..μαλλον σε αυτο αναφέρεται ετσι κ αλλιως.

2. Οταν παιρνεις με leasing /χρηματοδοτηση αυτοκινητων/αντ.πων/αυτοκινητοβιομηχανιων  δηλ. Μεσω τραπεζας στυλ vw bank,bmw /mb/smart/mini financial services ,fiat credit ,citroen ,jeep κτλ. Σου λενε το αγοραζεις στο τελος με προσυφωνημενο ποσο κ το πουλας μονος σου ή αφαιρείς το ποσο και παιρνεις νεοτερο μοντελο..

3. Αυτο με το ετησιο δηλωθεν εισοδημα θα λεγα οτι μαλλον ηταν για να αποφυγουν πελατη ή λαθος εξηγηση.στην περιπτωση leasing δεν ειναι καν στο ονομα σου το αυτοκ. Στη  περιπτωση μεσω τραπεζων  εκει ισως να παιζει κλασικη παρακρατηση αλλα και παλι στα leasing ο ιδιωτης ή ε.ε. χρεωνεται σαν εισοδημα καθε χρονο απο ενα ποσοστο απο καποια λιανικη τιμη αυτοκινητου ...(αρα οσοι δηλωνουν λιγα αποφευγουν τα τεκμηρια και φορο πολυτελους διαβιωσης)

Επεξ/σία από kage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kage είπε

1.αφου εχει μεικτη με απαλλαγή 300?500? Γιατι να χρεωσουν 1600ε? Δινεις τα 300- 600ε και το φτιαχνεις..μαλλον σε αυτο αναφέρεται ετσι κ αλλιως.

 

Η μικτή δε λειτουργεί έτσι 

Αν έχεις μικροζημιές σε 10 σημεία του αυτοκινήτου δε πάει να πει ότι θα στο βάλουν μέσα, θα σου κάνουν λόγω χάρη 1500€ φαναρτζοδουλειά και θα τα πάρεις από την ασφάλεια 

Το κομμάτι της απαλλαγής είναι ανά περιστατικό 

Αν γρατζουνίσεις π.χ. μπροστά προφυλακτήρα σήμερα και πίσω προφυλακτήρα μετά από ένα μήνα, θα σου τα πάνε σαν διαφορετικές επισκευές, που η κάθε μια θα έχει απαλλαγή 

Μόνο αν αποδεικνύεται από τη ζημιά ότι έγινε σε ένα χτύπημα (π.χ. ο προφυλακτήρας μπροστά αριστερά, το αριστερό φτερό & η πόρτα του οδηγού) θα πας "πακέτο" 

Σε κάθε περίπτωση το leasing για ιδιώτες δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον

Επεξ/σία από AristidisZ
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι για να δώσω κάποιες διευκρινήσεις. Η δεύτερη μεγάλη εταιρία από την οποία έλαβα την προσφορά με ενημέρωσε ότι ισχύουν μεν εισοδηματικά κριτήρια, αλλά όχι τόσο αυστηρά όπως στην πρώτη. Το πρόβλημά μου είναι ότι έκανα πολλά έξοδα την περασμένη χρονιά λόγω ανακαίνισης στον επαγγελματικό μου χώρο, οπότε έπεσα αρκετά πιο κάτω από το συνηθισμένο. Ποτέ όμως δεν είχα καταφέρει να υπερβώ τις 22.000 στην δήλωσή μου.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να θίξω και ένα σοβαρό πρόβλημα που συναντώ συνεχώς όταν αναζητώ πληροφορίες από το internet και ειδικά στα forum. Πολλοί ισχυρίζονται πως γνωρίζουν κάποια πράγματα και το εκφράζουν με απόλυτο τρόπο, χωρίς να παραθέτουν πηγές. Σχετικά με το μέσο ετήσιο εισόδημα των Ελλήνων παραθέτω άρθρο από το Βήμα από τις 8/4/2017 με τίτλο: "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000": https://www.tovima.gr/2017/04/08/finance/ennea-stoys-deka-dilwnoyn-eisodima-katw-apo-20-000/, αλλά και άρθρο με αναλυτικούς πίνακες από το taxheaven, όπου μπορεί κανείς να βγάλει ακριβή συμπεράσματα: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34567. Το τελευταίο αναφέρεται στο οικονομικό έτος 2016, αλλά δεν νομίζω να έχουν αλλάξει πολλά μέσα σε ένα χρόνο.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας στο Forum.

Επεξ/σία από Pan_K
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Pan_K είπε

Με την ευκαιρία θα ήθελα να θίξω και ένα σοβαρό πρόβλημα που συναντώ συνεχώς όταν αναζητώ πληροφορίες από το internet και ειδικά στα forum. Πολλοί ισχυρίζονται πως γνωρίζουν κάποια πράγματα και το εκφράζουν με απόλυτο τρόπο, χωρίς να παραθέτουν πηγές. Σχετικά με το μέσο ετήσιο εισόδημα των Ελλήνων παραθέτω άρθρο από το Βήμα από τις 8/4/2017 με τίτλο: "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000": https://www.tovima.gr/2017/04/08/finance/ennea-stoys-deka-dilwnoyn-eisodima-katw-apo-20-000/, αλλά και άρθρο με αναλυτικούς πίνακες από το taxheaven, όπου μπορεί κανείς να βγάλει ακριβή συμπεράσματα: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/34567. Το τελευταίο αναφέρεται στο οικονομικό έτος 2016, αλλά δεν νομίζω να έχουν αλλάξει πολλά μέσα σε ένα χρόνο.

Προφανώς αναφέρεσαι σε εμένα, οπότε ας παραθέσω την πηγή μου:

Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας σε τρέχουσες τιμές και ισοτιμίες αγοραστικής δύναμης για το 2016 (το τελευταίο έτος που υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία ) έφτασε 19,9 χιλιάδες ευρώ έναντι 31,7 χιλιάδων ευρώ του μέσου όρου της Ευρωζώνης.

http://newpost.gr/oikonomia/665534/oyragos-sto-kata-kefalhn-aep-h-ellada-ndash-aykshthhke-to-kostos-ergasias

Επίσης μην μπερδεύεσαι το "Εννέα στους δέκα δηλώνουν εισόδημα κάτω από €20.000" δεν δείχνει το μέσο όρο, δείχνει την κατανομή του εισοδήματος. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα στα forum, πως μερικοί άλλα διαβάζουν και άλλα καταλαβαίνουν.

Δημοσ.

τα πράγματα είναι απλά. 

έχεις πολλά μετρητά-->παίρνεις καινούργιο

έχεις μετρητά --> προκαταβολή και καινούργιο

έχεις 2000-3000€ στην άκρη και μισθό 1500€ και άνω και θες αμάξι --> πας leasing

αν έχεις ένα αμάξι 1600 κυβικά 12ετιας , που καίει 8 λίτρα/100κμ μπορείς με 6€ την ημέρα να πάρεις αμάξι με leasing περίπου ίδια κατηγορία.

 

Δημοσ.

Leasing σε ιδιώτη χωρίς φοροαπαλλαγή και εγώ το θεωρώ άσκοπο. Ίσως για ιδιαίτερες περιπτώσεις αλλά μέχρι εκεί.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lary7 είπε

Leasing σε ιδιώτη χωρίς φοροαπαλλαγή και εγώ το θεωρώ άσκοπο.

+1

Ουσιαστικά ο ιδιώτης χρηματοδοτεί την κερδοφορία της εταιρείας leasing.

 

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...