voltmod Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Ο co-founder της Microsoft, Paul Allen ξεκίνησε τον σχεδιασμό για την κατασκευή του μεγαλύτερου αεροπλάνου στην ιστορία της αεροπλοΐας το 2011, μαζί με αρκετούς συνεργάτες όπως ο Elon Musk. Τώρα, το αεροπλάνο έχει την ονομασία Stratolaunch (παλαιότερα ήταν γνωστό ως Roc) και ήδη βρίσκεται σε φάση κατασκευής στο πολιτικό κέντρο αεροδιαστημικών δοκιμών Mojave Air and Space Port στην Καλιφόρνια και αναμένεται να ξεκινήσει τις δοκιμαστικές πτήσεις μέσα στο 2016. Η εταιρεία του Paul Allen, Stratolaunch Systems, δεν κατασκευάζει το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο απλώς για να μπει στο Βιβλίο Guinness, αλλά ο στόχος της είναι να πραγματοποιεί ενώ βρίσκεται στον αέρα εκτοξεύσεις πυραύλων που μεταφέρουν δορυφόρους. Το πλεονέκτημα είναι ότι οι εκτοξεύσεις του τύπου, δεν επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες –πολλές εκτοξεύσεις ματαιώνονται στο έδαφος λόγω του καιρού- ενώ επιπλέον γίνεται και οικονομία στα καύσιμα, αφού δεν εκτοξεύονται από το έδαφος και από τα 0 kmh. Το αεροπλάνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί, για πολλαπλές εκτοξεύσεις ενώ οι μηχανικοί και οι επιστήμονες μπορούν να επιλέξουν την τοποθεσία που θα γίνει η εκτόξευση, αν και υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί σχετικά με το βάρος που μπορεί να κουβαλήσει. Μία επίσης εταιρεία με την ονομασία Scaled Composites, με τον ιδρυτή της, τον Burt Rutan να βρίσκεται ανάμεσα στους ιδρυτές της Stratolaunch Systems, είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του αεροπλάνου, χρησιμοποιώντας τμήματα από Boeing 747 (όπως για παράδειγμα έξι κινητήρες). Το Stratolaunch θα διαθέτει άνοιγμα φτερών περίπου 117 μέτρων, περίπου 37,5 μέτρα μεγαλύτερο από εκείνο του Airbus A380, που είναι το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο στον κόσμο. Για την απογείωση του θα χρειάζεται διάδρομο με μήκος 3,7 χιλιομέτρων, την ώρα που τα περισσότερα επιβατικά αεροπλάνα απαιτούν διάδρομο περίπου 2,1-2,4 χιλιομέτρων. Ο Paul Allen επίσης έχει στο μυαλό του και τις εμπορικές πτήσεις, μεταφέροντας στο διάστημα επιβάτες που θα ήθελαν να ζήσουν μία εκπληκτική εμπειρία. Site: Engadget
z@xos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Ωραίο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αυτό με την οικονομία στα καύσιμα. Πιο σπάταλο μου φαίνεται να ναυλώνεις ένα τέτοιο αεροπλάνο να πάει μέχρι το σημείο που θα αφήσει τον πύραυλο από το να πήγαινε ο πύραυλος από μόνος του σε αυτό το σημείο. 1
Retromaniac Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Όχι γιατί θα είναι πολύ μικρός. Τα περισσότερα καύσιμα πάνε για να σηκωσουν τα ίδια τα καύσιμα σε ένα πυραυλο που απογειωνεται από την γη. 11
georgepppo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Ωραίο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αυτό με την οικονομία στα καύσιμα. Πιο σπάταλο μου φαίνεται να ναυλώνεις ένα τέτοιο αεροπλάνο να πάει μέχρι το σημείο που θα αφήσει τον πύραυλο από το να πήγαινε ο πύραυλος από μόνος του σε αυτό το σημείο. ο πύραυλος για να βγεί στο διάστημα χρειάζεται εκτόξευση καυσίμου και αέρα γιατί δεν υπάρχει αέρας να λειτουργήσουν οι τουρμπίνες που είναι πολύ πιο αποδοτικές απο εναν πύραυλο στην οικονομία,αν δεν χαλάσει καύσιμο εκτόξευσης μέχρι για ενα μεγάλο υψόμετρο και τον πάει η τουρμπίνα τον πύραυλο γλυτώνουν πολλά. και για να το λένε και οι επιστήμονες κάτι ξέρουν. 7
LongTom Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2015 Σαν ιδέα δοκιμάστηκε πριν κάποιες δεκαετίες,δεν δούλεψε ακριβώς όπως ήθελαν. Για να δούμε εάν αυτό είναι βιώσιμο.
otommod Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Καπώς κακάσχημο αλλά δεν πειράζει 13500 pounds είναι 6 τόνοι. Μ'άρεσε αυτό που είπε στο τέλος, "Any orbit. Any time.", αφού είναι αεροπλάνο έχει μεγαλύτερη ελευθερία να διαλέξει που θα εκτοξευτεί ο πύραυλος.
mandos Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Θυμήθηκα το αεροδρόμιο στη Χίο με μήκος 1.5χλμ (που αμφιβάλω αν ειναι και τόσα) όταν διάβασα το άρθρο
billxl Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Ωραίο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αυτό με την οικονομία στα καύσιμα. Πιο σπάταλο μου φαίνεται να ναυλώνεις ένα τέτοιο αεροπλάνο να πάει μέχρι το σημείο που θα αφήσει τον πύραυλο από το να πήγαινε ο πύραυλος από μόνος του σε αυτό το σημείο. Οι πύραυλοι καταναλώνουν τρομερές ποσότητες καυσίμου απλώς για να σηκωθούν από το έδαφος. ο πύραυλος για να βγεί στο διάστημα χρειάζεται εκτόξευση καυσίμου και αέρα γιατί δεν υπάρχει αέρας να λειτουργήσουν οι τουρμπίνες που είναι πολύ πιο αποδοτικές απο εναν πύραυλο στην οικονομία,αν δεν χαλάσει καύσιμο εκτόξευσης μέχρι για ενα μεγάλο υψόμετρο και τον πάει η τουρμπίνα τον πύραυλο γλυτώνουν πολλά. και για να το λένε και οι επιστήμονες κάτι ξέρουν. Κάτι έχεις μπερδέψει, οι πύραυλοι δεν έχουν τουρμπίνες και δεν χρειάζονται αέρα για να λειτουργήσουν.
Retromaniac Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Κάτι έχεις μπερδέψει, οι πύραυλοι δεν έχουν τουρμπίνες και δεν χρειάζονται αέρα για να λειτουργήσουν. Μάλλον εσύ μπερδεύτηκες, Όπως πολύ σωστά λέει ο georgeppo, οι πύραυλοι δεν μπορούν να λειτουργήσουν με τουρμπίνες γιατί οι τουρμπίνες χρειάζονται αέρα. Οπότε αναγκαστικά κουβαλάνε το οξυγόνο μαζί τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα