Προς το περιεχόμενο

suzuki ignis 2006 4x4 special


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σιγα βρε πρωτοποριακο το 5ταχυτο για εκεινη την εποχη,δεν πηγες και seventies.αλλα ο δεξις καθρεπτης οντως ηταν ενα θεματακι.

ο νομος ακομη δεν εχει αλλαξει που να τον καθιστα υποχρεωτικο.

btw για το θεμα του ts εχω ακουσει και εγω 2 περιπτωσεις του απλου swift της χρονολογιας που ειχε θεματακια με το σαζμαν.

 

Κι ομως δεν ειχαν ολα τα αυτοοκινητα 5 ταχυτητες τοτε.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βρε το ξερω.αλλα δεν ηταν πρωτοπορια.σπανιο ηταν ναι.

 

 

Αυτο εννοουσα αλλα για την εοχη του για ενα αυτοκινητο 1300 κυβικα θα μπορουσε να χαρακτηρισθει "πρωτοποριακο"

 

Πολλα ακριβοτερα αμαξια εχειν 4 ταχυτητες .

Δημοσ.

Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!!

 

 

Ποιας χρονολογια ειναι ?

 

Του 1995 ηταν εγγλεζικο

 

http://www.maxxparts.gr/nissan-primera-p10-2-0-16v-115hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou-lobro-310685.html

 

Μαλλον τα κατασκευης από 1990-1996 ήταν εγγλέζικα και τα μετεπειτα εως το 2007 που σταματησε Ιαπωνικα

 

https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera

 

Εγγλεζικο ηταν και το Avensis που ειχα το 2000

 

https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

σχετικα με το θεμα - σε καποιο ποστ πρεπει να το ειχα ξαναγραψει- τα Σουζουκι εχουν ευαισθητα σασμαν και γιαυτο ειναι πολυ σημαντικο να αλλαζουν συχνα οι βαλβολινες (καθε 30.000 χλμ ασχετα με το τι λενε οι μηχανικοι ξερολες)

εγω στο δικο μου που ειναι του 93 (swift cabrio) αλλαζω καθε 20.000 και το σασμαν ειναι σαν καινουριο

ο μηχανικος που παω το αυτοκινητο το ηξερε (σε αντιθεση με "εξιδικευμενο" σε σουζουκι) και μου ειχε πει οτι στα τετρακινητα (για βιταρα συγκεκριμεναα μου ελεγε) αν ζοριζονται κιολας με εκτος δρομου διαδρομες θελουν ακομα πιο συχνα αλλλαγμα 

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιας χρονολογια ειναι ?

 

Του 1995 ηταν εγγλεζικο

 

http://www.maxxparts.gr/nissan-primera-p10-2-0-16v-115hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou-lobro-310685.html

 

Μαλλον τα κατασκευης από 1990-1996 ήταν εγγλέζικα και τα μετεπειτα εως το 2007 που σταματησε Ιαπωνικα

 

https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera

 

Εγγλεζικο ηταν και το Avensis που ειχα το 2000

 

https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis

Μοντέλο του 1992 είναι, αλλά είναι φουλ ιαπωνικό. Το πριμερα ενος γείτονα μου είναι του 2006 και είναι Μ.Βρετανίας. :-)

σχετικα με το θεμα - σε καποιο ποστ πρεπει να το ειχα ξαναγραψει- τα Σουζουκι εχουν ευαισθητα σασμαν και γιαυτο ειναι πολυ σημαντικο να αλλαζουν συχνα οι βαλβολινες (καθε 30.000 χλμ ασχετα με το τι λενε οι μηχανικοι ξερολες)

εγω στο δικο μου που ειναι του 93 (swift cabrio) αλλαζω καθε 20.000 και το σασμαν ειναι σαν καινουριο

ο μηχανικος που παω το αυτοκινητο το ηξερε (σε αντιθεση με "εξιδικευμενο" σε σουζουκι) και μου ειχε πει οτι στα τετρακινητα (για βιταρα συγκεκριμεναα μου ελεγε) αν ζοριζονται κιολας με εκτος δρομου διαδρομες θελουν ακομα πιο συχνα αλλλαγμα 

Τώρα μόνο με το πίσω ημιαξόνιο έχω θέμα, όλα τα άλλα στρώσανε! Ευτυχώς! :-D

Δημοσ.

Μοντέλο του 1992 είναι, αλλά είναι φουλ ιαπωνικό. Το πριμερα ενος γείτονα μου είναι του 2006 και είναι Μ.Βρετανίας. :-)

! :-D

 

 

Αρα ειχε μαλλον παραπανω απο ενα εργοστασια στην Ευρωπη και συναρμολογουσε οπως την συνεφερε .

Δημοσ.

Αρα ειχε μαλλον παραπανω απο ενα εργοστασια στην Ευρωπη και συναρμολογουσε οπως την συνεφερε .

εργοστάσια η NIssan είχε πολλά. Την  20ετία 70-80, υπήρχε και στην Ελλάδα, στον Βόλο!

  • Like 1
Δημοσ.

εργοστάσια η NIssan είχε πολλά. Την  20ετία 70-80, υπήρχε και στην Ελλάδα, στον Βόλο!

 

 

Η ΤΕΟΚΑΡ και εβγαζε παρα πολυ αξιοπιστα αμαξια !!!!

 

Το πρωτο μου Sunny 1.3 απο Βολο ηταν  το 1988

  • Like 1
Δημοσ.

Η ΤΕΟΚΑΡ και εβγαζε παρα πολυ αξιοπιστα αμαξια !!!!

 

Το πρωτο μου Sunny 1.3 απο Βολο ηταν  το 1988

Και το Sunny 1.3 του πατέρα μου!

  • Like 1
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το δικό μας Ignis 4x4 special, είχε βγάλει αρκετά προβλήματα, όπως ημιαξόνιο, και σύστημα μετάδοσης στους πίσω τροχούς, κόπηκε η τετρακίνηση στην ουσία.

Στις 10/8/2015 στις 5:22 ΠΜ, saleit είπε

Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!!

και το δικό μας primera 100% japan. 1992,  300.000+ χλμ!!!


....................................................................................

edit: Τώρα είδα ότι είναι παλιό το Θέμα.


 

Επεξ/σία από fisherman95
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Anyway

Νομίζω ότι όλα τα Primera που πουλήθηκαν στην Ελλάδα (P10 - P11 - P12) κατασκευάζονταν στην Aγγλία  (Σαντερλαντ) εκτός από τα στεισιον της πρώτης γενιάς με τον κωδικό μοντέλου  W10 (χρονικά αντίστοιχο του P10) που ήταν γιαπωνέζικα.

Δείτε στον αριθμό πλαισίου τα τρία πρώτα ψηφία:

 SJN = Αγγλία 

JN1= Ιαπωνία

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Anyway

Νομίζω ότι όλα τα Primera που πουλήθηκαν στην Ελλάδα (P10 - P11 - P12) κατασκευάζονταν στην Aγγλία  (Σαντερλαντ) εκτός από τα στεισιον της πρώτης γενιάς με τον κωδικό μοντέλου  W10 (χρονικά αντίστοιχο του P10) που ήταν γιαπωνέζικα.

Δείτε στον αριθμό πλαισίου τα τρία πρώτα ψηφία:

 SJN = Αγγλία 

JN1= Ιαπωνία

Εμάς ιαπωνικό. Για το primera μιλάω πάντα. Ιαπωνικό, γνήσιο p10 1.6 slx. 

sedan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...