Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 σιγα βρε πρωτοποριακο το 5ταχυτο για εκεινη την εποχη,δεν πηγες και seventies.αλλα ο δεξις καθρεπτης οντως ηταν ενα θεματακι. ο νομος ακομη δεν εχει αλλαξει που να τον καθιστα υποχρεωτικο. btw για το θεμα του ts εχω ακουσει και εγω 2 περιπτωσεις του απλου swift της χρονολογιας που ειχε θεματακια με το σαζμαν. Κι ομως δεν ειχαν ολα τα αυτοοκινητα 5 ταχυτητες τοτε.
Tenshi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Peugeot 305 MY83 Τετραταχυτο Χωρίς δεξί καθρέφτη Τεράστιο τιμόνι (μηχανικό) Those where the days... 1
Thanos1972 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Κι ομως δεν ειχαν ολα τα αυτοοκινητα 5 ταχυτητες τοτε. Βρε το ξερω.αλλα δεν ηταν πρωτοπορια.σπανιο ηταν ναι. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2015 Βρε το ξερω.αλλα δεν ηταν πρωτοπορια.σπανιο ηταν ναι. Αυτο εννοουσα αλλα για την εοχη του για ενα αυτοκινητο 1300 κυβικα θα μπορουσε να χαρακτηρισθει "πρωτοποριακο" Πολλα ακριβοτερα αμαξια εχειν 4 ταχυτητες .
saleit Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!!
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!! Ποιας χρονολογια ειναι ? Του 1995 ηταν εγγλεζικο http://www.maxxparts.gr/nissan-primera-p10-2-0-16v-115hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou-lobro-310685.html Μαλλον τα κατασκευης από 1990-1996 ήταν εγγλέζικα και τα μετεπειτα εως το 2007 που σταματησε Ιαπωνικα https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera Εγγλεζικο ηταν και το Avensis που ειχα το 2000 https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2015 από Γιάννης Platano
elvisjedi Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 σχετικα με το θεμα - σε καποιο ποστ πρεπει να το ειχα ξαναγραψει- τα Σουζουκι εχουν ευαισθητα σασμαν και γιαυτο ειναι πολυ σημαντικο να αλλαζουν συχνα οι βαλβολινες (καθε 30.000 χλμ ασχετα με το τι λενε οι μηχανικοι ξερολες) εγω στο δικο μου που ειναι του 93 (swift cabrio) αλλαζω καθε 20.000 και το σασμαν ειναι σαν καινουριο ο μηχανικος που παω το αυτοκινητο το ηξερε (σε αντιθεση με "εξιδικευμενο" σε σουζουκι) και μου ειχε πει οτι στα τετρακινητα (για βιταρα συγκεκριμεναα μου ελεγε) αν ζοριζονται κιολας με εκτος δρομου διαδρομες θελουν ακομα πιο συχνα αλλλαγμα 1
saleit Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Ποιας χρονολογια ειναι ? Του 1995 ηταν εγγλεζικο http://www.maxxparts.gr/nissan-primera-p10-2-0-16v-115hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou-lobro-310685.html Μαλλον τα κατασκευης από 1990-1996 ήταν εγγλέζικα και τα μετεπειτα εως το 2007 που σταματησε Ιαπωνικα https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera Εγγλεζικο ηταν και το Avensis που ειχα το 2000 https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis Μοντέλο του 1992 είναι, αλλά είναι φουλ ιαπωνικό. Το πριμερα ενος γείτονα μου είναι του 2006 και είναι Μ.Βρετανίας. σχετικα με το θεμα - σε καποιο ποστ πρεπει να το ειχα ξαναγραψει- τα Σουζουκι εχουν ευαισθητα σασμαν και γιαυτο ειναι πολυ σημαντικο να αλλαζουν συχνα οι βαλβολινες (καθε 30.000 χλμ ασχετα με το τι λενε οι μηχανικοι ξερολες) εγω στο δικο μου που ειναι του 93 (swift cabrio) αλλαζω καθε 20.000 και το σασμαν ειναι σαν καινουριο ο μηχανικος που παω το αυτοκινητο το ηξερε (σε αντιθεση με "εξιδικευμενο" σε σουζουκι) και μου ειχε πει οτι στα τετρακινητα (για βιταρα συγκεκριμεναα μου ελεγε) αν ζοριζονται κιολας με εκτος δρομου διαδρομες θελουν ακομα πιο συχνα αλλλαγμα Τώρα μόνο με το πίσω ημιαξόνιο έχω θέμα, όλα τα άλλα στρώσανε! Ευτυχώς!
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Μοντέλο του 1992 είναι, αλλά είναι φουλ ιαπωνικό. Το πριμερα ενος γείτονα μου είναι του 2006 και είναι Μ.Βρετανίας. ! Αρα ειχε μαλλον παραπανω απο ενα εργοστασια στην Ευρωπη και συναρμολογουσε οπως την συνεφερε .
saleit Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Αρα ειχε μαλλον παραπανω απο ενα εργοστασια στην Ευρωπη και συναρμολογουσε οπως την συνεφερε . εργοστάσια η NIssan είχε πολλά. Την 20ετία 70-80, υπήρχε και στην Ελλάδα, στον Βόλο! 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 εργοστάσια η NIssan είχε πολλά. Την 20ετία 70-80, υπήρχε και στην Ελλάδα, στον Βόλο! Η ΤΕΟΚΑΡ και εβγαζε παρα πολυ αξιοπιστα αμαξια !!!! Το πρωτο μου Sunny 1.3 απο Βολο ηταν το 1988 1
saleit Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2015 Η ΤΕΟΚΑΡ και εβγαζε παρα πολυ αξιοπιστα αμαξια !!!! Το πρωτο μου Sunny 1.3 απο Βολο ηταν το 1988 Και το Sunny 1.3 του πατέρα μου! 1
fisherman95 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Και το δικό μας Ignis 4x4 special, είχε βγάλει αρκετά προβλήματα, όπως ημιαξόνιο, και σύστημα μετάδοσης στους πίσω τροχούς, κόπηκε η τετρακίνηση στην ουσία. Στις 10/8/2015 στις 5:22 ΠΜ, saleit είπε Nissanάρες ρε!!!!!! Το primera που έχω, είναι 100% japan, και όλα τα ανταλλακτικά (αναλώσιμα) που έχω βάλει, japan και αυτά!!! και το δικό μας primera 100% japan. 1992, 300.000+ χλμ!!! .................................................................................... edit: Τώρα είδα ότι είναι παλιό το Θέμα. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από fisherman95
nik0laus Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Anyway Νομίζω ότι όλα τα Primera που πουλήθηκαν στην Ελλάδα (P10 - P11 - P12) κατασκευάζονταν στην Aγγλία (Σαντερλαντ) εκτός από τα στεισιον της πρώτης γενιάς με τον κωδικό μοντέλου W10 (χρονικά αντίστοιχο του P10) που ήταν γιαπωνέζικα. Δείτε στον αριθμό πλαισίου τα τρία πρώτα ψηφία: SJN = Αγγλία JN1= Ιαπωνία Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από nik0laus
fisherman95 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, nik0laus είπε Anyway Νομίζω ότι όλα τα Primera που πουλήθηκαν στην Ελλάδα (P10 - P11 - P12) κατασκευάζονταν στην Aγγλία (Σαντερλαντ) εκτός από τα στεισιον της πρώτης γενιάς με τον κωδικό μοντέλου W10 (χρονικά αντίστοιχο του P10) που ήταν γιαπωνέζικα. Δείτε στον αριθμό πλαισίου τα τρία πρώτα ψηφία: SJN = Αγγλία JN1= Ιαπωνία Εμάς ιαπωνικό. Για το primera μιλάω πάντα. Ιαπωνικό, γνήσιο p10 1.6 slx. sedan
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα