Προς το περιεχόμενο

suzuki ignis 2006 4x4 special


saleit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Το αμάξι αυτό, suzuki ignis 2006 4x4 special (μόνο σπεσιαλ δεν βγήκε), το έχει ;κανείς, έβγαλε προβλήματα ή μόνο σε εμένα βγάζει; Αρχικά στο σασμάν, μετά τρίξιμο στο τιμόνι, τώρα στο πίσω διαφορικό...μετά;

Σε σχέση με ένα nissan primera p10 1.6 που έχω, μέρα με την νύχτα... 20 και πλέον ετών αμάξι (το nissan) δεν έχει πάθει το παραμικρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο να βγαζει προβληματα το Suzuki .Θεωρουνται πολυ αξιοπιστα .

 

Οπως και τα Nissan φυσικα .

 

Ποσα χλμ εχεις κανει ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο να βγαζει προβληματα το Suzuki .Θεωρουνται πολυ αξιοπιστα .

 

Οπως και τα Nissan φυσικα .

 

Ποσα χλμ εχεις κανει ?

και γω γι αυτό παραξενεύτικα.

Το suzuki έχει 123.000 χλμ, τα προβλήματα άρχισαν από τα 60.000. Άλλα δυο παιδιά που ρώτησα, είχαν παρόμοια προβλήματα και σε λιγότερα χμ.(!!!)

Το nissan έχει 380.000 και δεν έχει πάθει τίποτα, ούτε σταγόνα λάδι δεν καίει!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο να βγαζει προβληματα το Suzuki .Θεωρουνται πολυ αξιοπιστα .

 

Οπως και τα Nissan φυσικα .

 

Ποσα χλμ εχεις κανει ?

 

Όπως και τα Honda?  :lol:  (sarcasm)

Πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα,όχι μόνο απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (αστοχία υλικού γαρ) άλλα και απο γενιά σε γενιά (κατασκευαστικά λάθη,περικοπές στην ποιότητα). 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και τα Honda?  :lol:  (sarcasm)

Πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα,όχι μόνο απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (αστοχία υλικού γαρ) άλλα και απο γενιά σε γενιά (κατασκευαστικά λάθη,περικοπές στην ποιότητα). 

απ ότι ξέρω, μόνο ο κινητήρα είναι ιαπωνικός, όλο το υπόλοιπο αμάξωμα έχει φτιαχτεί στην Πολωνία.

Βέβαια αστοχία υλικών. Φτηνά και ελαττωματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον επεσες σε περιπτωση, γενικα ειναι αξιοπιστα αμαξια...

Οσο για το θεμα της χωρας κοιτα τον αριθμο πλαισου αν ξεκινα απο "J" ειναι japan

αλλιως ουγκαρεζικο

 

Το primera απο την αλλη ειναι 100% japan

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον επεσες σε περιπτωση, γενικα ειναι αξιοπιστα αμαξια...

Οσο για το θεμα της χωρας κοιτα τον αριθμο πλαισου αν ξεκινα απο "J" ειναι japan

αλλιως ουγκαρεζικο

 

Το primera απο την αλλη ειναι 100% japan

 

 

Το Primera του 1995 που ειχα ηταν 100% UK .

 

Το sunny του 1988 TEOKAR

 

To Sunny του 2002 ...δεν θυμαμαι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω γιατι θυμαμαι οτι ειναι japan το primera τεσπα λαθος εκανα...

Μαλλον ο ts επεσε σε περιπτωση..

 

 

Τουλαχιστον αυτο του 1995 που ειχα ειμαι απολυτα σιγουρος οοτι ηταν Εγγλεζικο .

 

Για τον saleit κι εγω ετσι νομιζω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Primera του 1995 που ειχα ηταν 100% UK .

 

Το sunny του 1988 TEOKAR

 

To Sunny του 2002 ...δεν θυμαμαι .

Δεν νομίζω να έβγαινε sunny το 2002, είχε αντικατασταθεί προ πολλού απο το almera.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να έβγαινε sunny το 2002, είχε αντικατασταθεί προ πολλού απο το almera.

 

 

Μαμακια μου ...Του 1992 ηθελα να γραψω . :mad: Ηταν το πρωτο που ειχα με αμολυβδη και a/c στα 1600 κυβικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαμακια μου ...Του 1992 ηθελα να γραψω . :mad: Ηταν το πρωτο που ειχα με αμολυβδη και a/c στα 1600 κυβικα .

Είμαι σιγουρος οτι και του 88 θα σου είχε το αυτοκόλλητο "καίω και αμόλυβδη" ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σιγουρος οτι και του 88 θα σου είχε το αυτοκόλλητο "καίω και αμόλυβδη" ;)

 

 

Ετσι ακριβως αλλα νομιζω κανεις δεν το ειχε δοκιμασει . Ειχε και 5 ταχυτητες πρωτοποριακο για εκεινη την εποχη αλλα δεν ειχε δεξι καθρεπτη που ειχα πληρωσει επι πλεον.

 

Εχω δει εστω λιγα να κυκλοφορουν ακομα στους δρομους !!!!

post-40980-0-60065300-1439050713_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγα βρε πρωτοποριακο το 5ταχυτο για εκεινη την εποχη,δεν πηγες και seventies.αλλα ο δεξις καθρεπτης οντως ηταν ενα θεματακι.

ο νομος ακομη δεν εχει αλλαξει που να τον καθιστα υποχρεωτικο.

btw για το θεμα του ts εχω ακουσει και εγω 2 περιπτωσεις του απλου swift της χρονολογιας που ειχε θεματακια με το σαζμαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...