Προς το περιεχόμενο

Sharing a cable connection

Toufas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

paidia pos tha kano share mia sindesi pou einai mesa apo cable?

diladi to ena pc exei pano 2 network cards kai stin mia mpenei to cable modem kai stin alli to crossover pou paei sto allo pc.

i cable den exei kapia settings ola ginonte aftomata

Δημοσ.

lol lipon tha valeis:

PC1 me syndesh internet LAN IP:192.168.0.1 mask:255.255.255.0 Gateway:keno

PC2 client LAN IP:192.168.0.2 mask:255.255.255.0 Gateway:192.168.0.1

kai DNS sto PC2: 192.168.0.1

(xexe kai menas allos mou tin edwse afti ti lisi)

Δημοσ.

to 2o pc pali den vlepei to net

i malakia einai pou me diskolevei oti to proto pc exei net me lan sindesi

to bridge connections ekane kai to proto pc na min exei net

isos na estina kapio proxy?

Δημοσ.

hub? ti na to kanei? afou to ena pc sindeete me to allo me crossover.

i karta pou peftei epano to cable ti rithmiseis exei toufa? ip kai tetoia (or den exei tipota?)

pantos, dokimase kai me proxy :)

Δημοσ.
to 2o pc pali den vlepei to net

i malakia einai pou me diskolevei oti to proto pc exei net me lan sindesi

to bridge connections ekane kai to proto pc na min exei net

isos na estina kapio proxy?

Exeis 2 epiloges. I mia einai na pas na agoraseis ena router, o opoios na exei kai DHCP server panw, kai na kaneis ti douleia sou grigora. Auti einai i epilogi an 8eleis to 2o PC na exei internet akoma kai an to prwto einai kleisto (p.x. se 2 diaforetika dwmatia, to 2o den einai diko sou ktl). Se auti tin periptwsi kalitera pare wireless router, na min exeis kai kalwdia, mia kai oi times pleon einai sxedon oi idies, apla 8a 8eleis tis kartes.

I 2i epilogi einai na ta sindeseis me to crossover, kai na ta kaneis network, dialegontas tin epilogi pou leei kai gia internet connection sharing (einai poli analitiko to wizard - 8a katalaveis akrivws poia einai mia kai exei kai photos). Alla de autin tin periptwsi, an to 1o PC pou einai directly connected kleisei, 8a exeis provlima. Episis, to 1o PC isws na epivarinetai arketa.

Δημοσ.

alex to proto pc den exei kapio connection na kano share

sto spiti mou stin agglia me tin adsl den exo provlima na kano share tin sindesi alla edo den mporo.

edgar einai ola aftomata stin karta....poio proxy protineis? kai an mporeis kana pm pou na to vro :P

btw eimai new york kai simera tha do southpark live stin tv :P

Δημοσ.
alex to proto pc den exei kapio connection na kano share

sto spiti mou stin agglia me tin adsl den exo provlima na kano share tin sindesi alla edo den mporo.

Otan les den exei kapoio connection na kaneis share? Auto den eipes oti 8eleis na kaneis? Share tin cable sou? Ektos an ennoeis oti tin exeis sto 2o PC.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...