Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/8/2015 στις 10:43 ΠΜ, kontrakultura είπε

Πούλησα τη μηχανή, πούλησα και το σκούτερ. Και το 9ετίας suzuki swift μου μάλλον έχει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων με κόστος κάπου 1500, οπότε ίσως την κάνει κι αυτό σιγά σιγά.

Εγώ γενικά στις μετακινήσεις μου είμαι χαλαρός και χομπίστας. Ούτε πολλά χιλιόμετρα κάνω, ούτε ιδιαίτερες ή συγκεκριμένες ανάγκες έχω...απλά να υπάρχει ένα σωστό αυτοκίνητο να πηγαίνω βόλτες, ταξίδια ή όπου αλλού χρειαστεί. Τα κόστος χρήσης-συντήρησης, υπό αυτές τις συνθήκες, δεν με απασχολεί και τόσο.

Οπότε σκέφτομαι μήπως ήρθε η ώρα να αποκτήσω τον παντοτινό μου κι ανεκπλήρωτο έρωτα, ένα κατάμαυρο TT 1.8T Quattro (mk1); 

Πείτε καμιά γνώμη ή εμπειρία...εκδόσεις, τιμές, πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα, συντήρηση, βλάβες....ψήστε με...ή ξεψήστε με....

Το Audi TT έχει την πιο βαρετή οδική συμπεριφορά που είχα δει εκείνη την εποχή. Είναι τόσο τέλειο που καταντάει βαρετό μετά από λίγο. Ο,τι και να κάνεις παραμένει γραμμικό και προβλέψιμο σε βαθμό αηδίας. Πάντως σχεδιαστικά, παραμένει κλασικό και πανέμορφο. Είναι ένα αυτοκίνητο που άφησε εποχή και σίγουρα είναι μια ξεχωριστή επιλογή για ξεχωριστούς ανθρώπους. 

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδη υπαρχουν δυο στην οικογενεια (οχι το δικο μου) ενα του 1999 και ενα Quatro του 2001 και τα εχω οδηγησει καλα αμαξια αλλα τα περιμενα πιο γρηγορα . Και τα δυο με υγραεριο .

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Επειδη υπαρχουν δυο στην οικογενεια (οχι το δικο μου) ενα του 1999 και ενα Quatro του 2001 και τα εχω οδηγησει καλα αμαξια αλλα τα περιμενα πιο γρηγορα . Και τα δυο με υγραεριο .

Χασαν επιδοσεις με το υγραεριο?

επισης τι συστημα υγραεριου τους εβαλες?

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Χασαν επιδοσεις με το υγραεριο?

επισης τι συστημα υγραεριου τους εβαλες?

Απολυτως καμμια . Συστημα Aeb king . Καταναλωση εντος πολης 10-11 λιτρα  ανα 100 χλμ . Γραφουν καπου 160.000 αλλα ειναι εισαγωγης οποτε δεν ειναι και σιγουρο και εχουν κανει 60.000 τα τελευταια 5 χρονια που τα εχουν με υγραεριο .

Δημοσ.

Είναι πολλοί που αν ενα αμάξι είναι άνω 15αετιας,το λένε χρεπι και επικίνδυνο για δημόσιο δρόμο.Άσχετα το αμάξι, τη συντηρηση του.Η απόλυτη γενίκευση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Οντως τωρα ασχολειστε με αυτοκινητα 18ετιας ( και βαλε ) ;;

https://left.gr/news/apogoiteytika-ta-stoiheia-gia-tin-palaiotita-ton-aytokiniton-kai-toys-eleghoys-katallilotitas

Ναι....

Το 19 ετών αυτοκίνητο μου στέκεται άψογα στον δρόμο και ο κινητήρας του μπαίνει στην δεύτερη νεότητα του. Πηγαίνει τόσο καλά που εγώ που το συντηρώ απορώ ....

Σταμ.

το άρθρο είναι click-bait 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ το ίδιο.Έκλεισε 20 χρόνια. Σαν καινούριο είναι. Ανάλογα το αμάξι,τον οδηγό, τη συντήρηση.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Ναι....

Το 19 ετών αυτοκίνητο μου στέκεται άψογα στον δρόμο και ο κινητήρας του μπαίνει στην δεύτερη νεότητα του. Πηγαίνει τόσο καλά που εγώ που το συντηρώ απορώ ....

Σταμ.

το άρθρο είναι click-bait 

Ποιο αυτοκίνητο;

Δημοσ.

Ένα τετρακύλινδρο 2.3 του 1999. Μάρκα και μοντέλο δεν νομίζω  ότι έχουν σημασία.

Το έχω αγοράσει καινούργιο και τώρα έχει 240.000 χλμ. Για αρκετά χρόνια δεν ήταν το κύριο μεταφορικό μέσο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ωραίο, κατάλαβα κάτι σε μερσεντα παίζει,

Δημοσ.

Kαι το δικό μου έχει κλείσει τα 16 χρόνια. Το πήρα μτχ 2ο χέρι, τρίτος εγώ δηλαδή πρόσφατα πέρασα και ΚΤΕΟ που εκτός του ότι δεν βρήκαν παντελώς τίποτα μου είπαν ότι το χω σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...