Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πούλησα τη μηχανή, πούλησα και το σκούτερ. Και το 9ετίας suzuki swift μου μάλλον έχει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων με κόστος κάπου 1500, οπότε ίσως την κάνει κι αυτό σιγά σιγά.

 

Εγώ γενικά στις μετακινήσεις μου είμαι χαλαρός και χομπίστας. Ούτε πολλά χιλιόμετρα κάνω, ούτε ιδιαίτερες ή συγκεκριμένες ανάγκες έχω...απλά να υπάρχει ένα σωστό αυτοκίνητο να πηγαίνω βόλτες, ταξίδια ή όπου αλλού χρειαστεί. Τα κόστος χρήσης-συντήρησης, υπό αυτές τις συνθήκες, δεν με απασχολεί και τόσο.

 

Οπότε σκέφτομαι μήπως ήρθε η ώρα να αποκτήσω τον παντοτινό μου κι ανεκπλήρωτο έρωτα, ένα κατάμαυρο TT 1.8T Quattro (mk1); 

 

Πείτε καμιά γνώμη ή εμπειρία...εκδόσεις, τιμές, πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα, συντήρηση, βλάβες....ψήστε με...ή ξεψήστε με....

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χμ...Ισως επεσες στην περιπτωση φιλε μου.

Δεν ξερω ποσα εχεις να διαθεσεις για ένα τετοιο αμαξι και ποσων ετων θελεις να είναι .

 

Πριν δυο χρονια πηρα δυο το ένα και Quatro για τα παιδια μου μοντελλα 1999-2001

 

Κοστος αρχικο 5000 ευρω.

Το πιο παλιο εκανε γενικο service με αλλαγη ιμαντα επειδή δεν ξεραμε αν εχει κανει καπου στα 900 ευρω

 

Το πιονεο αλλαγη ιμαντα και κατι αλλα ψιλα καπου στο 500αρικο

 

Εβαλα και στα δυο υγραεριο γιατι είναι αυτοκίνητα που καινε πολύ βενζινη

 

 

Ζημιες ιδιαιτερες δεν εχουν βγαλει εκτος από μια καμενη ασφαλεια στοπαλιο που δεν δουλευε ο ανεμιστήρας και παρα λιγο να κανει  ζημια αλλα την γλυτωσα

 

Αυτά τα ολιγα και παντα εχει σχεση πσοα χρηματα εισαι διατεθημενος να δωσεις

Κοστος καπου στα 900 ευρω το καθενα

Δημοσ.

Αρα θα πας καπου όπως κι εγω σε κοστος ...Επειδή μαλλον δυσκολο να εχει βιβλιαρακι service αξιοπιστο θελει ένα μαζεμα στην αρχη να ξερεις που βαδιζεις . Επισης μαλλον θα θελεις και λάστιχα αλλα 400-500 ευρω .

 

Η καταναλωση που γραφει η αγγελια είναι εντελως ψευτικη και στα χλμ που γραφει αν δεν εχει αλλαξει ιμαντα θελει αμεση αλλαγη .

 

9 (Εντός)/6 (Εκτός)/7,5 (Μικτό)

 

Παντως σε βενζινη καινε που τα ατιμα ...Από επιδοσεις καλα είναι σε χρονο εκκινησης και σε κρατήματα .

 

Επισης να ξερεις αν και δεν νομιζω να εχει σημασια ότι τα πιο πολλα αυτης της ηλικιας είναι εισαγωγή μεταχειρισμένα .

Δημοσ.

Βασικό ερώτημα για εμένα είναι αν...χωράω (είμαι 1.92)

 

Η κατανάλωση δεν με πειράζει όση και να είναι....έχω ελαφρύ πόδι και εμπειρία στην οικονομική οδήγηση χωρίς να γλυκαίνομαι από το γκάζι.

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικό ερώτημα για εμένα είναι αν...χωράω (είμαι 1.92)

 

Η κατανάλωση δεν με πειράζει όση και να είναι....έχω ελαφρύ πόδι και εμπειρία στην οικονομική οδήγηση χωρίς να γλυκαίνομαι από το γκάζι.

 

 

Οπωσδήποτε να δοκιμασεις πριν αγορασεις . Απορω πως χωρανε εκει μεσα ...Συνηθισμένος σε ψηλα οχήματα , εχω ένα Honda CRV , δυσκολεύομαι να μπω και είμαι μολις 1.68 !!!

 

Οσο ελαφρυ ποδι κι ανεχεις θα σου καψει πανω από 11 λιτρα μεσο ορο . Αν όμως δεν σε γλυκαινει το γκαζι γιατι δεν παιρνεις κατι άλλο ?

 

Η κορη μου το πηρε μονο επειδή της αρεσε σαν σουλουπι αλλα ο γιος μου λογω γκαζιού.

Δημοσ.

1.68 και δυσκολεύεσαι; Εδώ διαβάζω σε ένα άλλο φόρουμ οτι ο άλλος είναι 1.98 και του φαίνεται πολυ άνετο με άπλετο χώρο για κεφάλι πόδια γονατα κλπ!!

Δημοσ.

1.68 και δυσκολεύεσαι; Εδώ διαβάζω σε ένα άλλο φόρουμ οτι ο άλλος είναι 1.98 και του φαίνεται πολυ άνετο με άπλετο χώρο για κεφάλι πόδια γονατα κλπ!!

 

 

Μεσα δεν είναι κλειστοφοβικο αλλα θα σου ελεγα να εχεις δικη σου αποψη .Στο να μπω όμως μεσα εχω πρόβλημα ισως και λογω συνηθειας σε αμαξια sedan ή SUV

 

Πολλα είναι θεμα συνηθειας .Συνηθισμνος να τα βλεπω από πιο ψηλα μια μερα πηρα του γιου μου και σε ένα ζικ ζακ που εκαναν εσοχες στον δρομο (ειχε και ηλιο) σημαδεψα και του εσκισα ένα λαστιχο .

Δημοσ.

σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, σε αυτά τα χιλιόμετρα βεβαια όλο και κάτι θα χρειαστείς να του δώσεις πάνω για να το μαζέψεις, σκοπός ειναι ο προηγούμενος κάτοχος να ήταν μερακλής και όχι κάφρος. συνήθως κάφροι ειναι αυτοί που δεν το πονάνε το αμάξι γιατί είναι πχ εταιρικό leasing κτλ.

 

γύρω στα 150 ευρώ θες να δώσεις σε μια karenta για να στο σκανάρει απο πάνω μέχρι κάτω και να σου πει τι θεματάκια έχει και πόσο κοστίζουν και αν αξίζει να τα φτιάξεις.

 

επίσης για service είναι ΑΡΙΣΤΗ η ΑΒΤ εδώ στην ελλάδα, (μικρό μαγαζί και μη εξουσιοδοτημένο πλεον),αλλά ξέρει ο τύπος τη δουλειά πολύ καλά και σε τιμες πολυ καλός, πάω εγώ 4 χρόνια εκεί και πάνω απο 7 χρόνια άλλοι δυο φίλοι μου.

 

βρες ενα καλό μεταχειρσιμένο και χτύπα το.

απο θέμα ύψους δεν θα έχεις πρόβλημα, αλλά δοκίμασε το καλου κακού.

  • Like 1
Δημοσ.

σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, σε αυτά τα χιλιόμετρα βεβαια όλο και κάτι θα χρειαστείς να του δώσεις πάνω για να το μαζέψεις, σκοπός ειναι ο προηγούμενος κάτοχος να ήταν μερακλής και όχι κάφρος. συνήθως κάφροι ειναι αυτοί που δεν το πονάνε το αμάξι γιατί είναι πχ εταιρικό leasing κτλ.

 

γύρω στα 150 ευρώ θες να δώσεις σε μια karenta για να στο σκανάρει απο πάνω μέχρι κάτω και να σου πει τι θεματάκια έχει και πόσο κοστίζουν και αν αξίζει να τα φτιάξεις.

 

επίσης για service είναι ΑΡΙΣΤΗ η ΑΒΤ εδώ στην ελλάδα, (μικρό μαγαζί και μη εξουσιοδοτημένο πλεον),αλλά ξέρει ο τύπος τη δουλειά πολύ καλά και σε τιμες πολυ καλός, πάω εγώ 4 χρόνια εκεί και πάνω απο 7 χρόνια άλλοι δυο φίλοι μου.

 

βρες ενα καλό μεταχειρσιμένο και χτύπα το.

απο θέμα ύψους δεν θα έχεις πρόβλημα, αλλά δοκίμασε το καλου κακού.

 

 

Καποια πραγματα αν δεν ανοίξεις μηχανη δεν μπορεις να τα δεις και ισως και ο πωλητης να μην δεχεται να σου ανοιξουν την μηχανη και καπου είναι λογικο .Ιμαντα ας πουμε δεν μπορεις να ξερεις αν εχει αλλαξει και είναι κατι που αν κοπει σου κανει πολύ μεγαλη ζημια .Οποιος πουλαει ένα αμαξι ολο και κατι που μπορουσε λογο να περιμενιει  αφηνει για τον επομενο .Στα συγεκριμενα αμαξια επειδή τα εχουν νεαροι κυριως γκαζοφονιαδες ισως θελουν λιγο παραπανω ψαξιμο.

 

Πριν 2 χρονια που εβαλα υγραεριο καποιοι με "εκραξαν" που σε  ΤΤ τολμησα κατι τετοιο αλλα δεν ειχα κανενα πρόβλημα και κανουν το καθενα 50 χλμ σταθερα κάθε μερα .

Δημοσ.

κοίταξε μηχανικός δεν είμαι. ο ιμμάντας ειναι κάτι πολύ σημαντικό και ευαίσθητο, απο καρέντα μου έχουν πει ότι οπτικά μπορούν σε ένα βαθμό να κατλάβουν την κατάσταση του.

 

ας βρει το παλικάρι ένα μεταχείρισμένο και ας κόψει με το μάτι τον ιδιοκτήτη για να καταλάβει περίπου τι παίζει, να  το πάει και σε μια αντιπροσωπεία να του πουν  μια πιο καλή ανάληση, και απο εκεί και πέρα κάποια λεφτά εξτρα θα τα δώσει έτσι και αλλιώς για μαζέματα. δλδ εναν ιμμάντα και εγώ θα τον αλλαζα αν δεν ήμουν σίγουρος για την κατάσταση του. κανενα βαψιματάκι ή τίποτα τέτοιο. στο εσωτερικό κανενα μερεμέτι, και τίποτα αλλο ψιλομηχνανικό.

 

για μένα σαν κίνηση αξίζει χαλαρά.


και αυτό φέντεαι σένιο

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6692682/

Δημοσ.

 

και αυτό φέντεαι σένιο

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6692682/

 

 

Αυτά τα αμαξια με τα πειραγμενα αλογα τα φοβάμαι ...Δεν τους φτανουν οι 180 ιπποι και τα κανουν 220 και 260 ??? Για ποιο λογο ???Μηπως τα εχουν παει παραπανω από τα ορια του κατασκευαστη ?

Δημοσ.

Πείτε καμιά γνώμη ή εμπειρία...εκδόσεις, τιμές, πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα, συντήρηση, βλάβες....ψήστε με...ή ξεψήστε με....

Εχω μπει με τα 225hp. Για 225 δεν παει καλα παρολο που εχει κοντο σασμαν.. Εχει βαρια καροτσα νομιζω 1,4 ή 1.5 τονο...

Το αμαξι δεν λεω οτι σερνεται.. αλλα εχει επιβλητικη εμφανιση και θα επρεπε να πηγαινει καλυτερα..

Γνωμη μου καλυτερα κοιτα σε s3..

Το οικονομικο σου δεν συναδει σε αυτη την κατηγορια αλλα επιλογη σου..

Αυτοι οι κινητηρες λενε οτι βγηκαν σκυλια..

 

Εχω οδηγησει το Α6 1.8 αυτο με τα 160hp. Το αμαξι δεν μπορει να ξεκινησει.. ΑΘΛΙΟ για εντος..

Προσφατα συναντησα ενα στο δρομο και ημουν με το χιλιαρακι.. Απο ξεκινημα μεχρι τα 80χλμ δεν μπορεσε να μου φυγει και ειχα και δευτερο ατομο μεσα! Σταματησαμε και του λεω το εχω οδηγησει.. το αμαξι δεν μπορει να ξεκινησει,δεν κανει για την πολη,μονο για ταξιδια.. και μου λεει στα γρηγορα εχει χαλασμενη τουρμπινα!

Δημοσ.

Εγώ θα τα φοβόμουν πλέον, μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας+, το μοτέρ μπορεί να είναι σκυλί αλλά το τι μπορεί να βγάλει στα περιφερειακά είναι σκέτη τύχη. Για βλάβες δεν μπορώ να σου πω, το δείγμα που έχω είναι μικρό, έχει φίλος ΤΤ 225 Quattro αλλά δεν γράφει χλμ λόγω εταιρικού Tiguan. Κατανάλωση 12-13λ/100 αν έχεις βαρύ πόδι πάντως.

 

Θα κοίταγα σε κανά πιο φρέσκο Α3 με Tfsi αν σ'αρέσουν τα Audi, εκτός αν όντως σ'αρέσει τόσο πολύ το ΤΤ.

Δημοσ.

<p>

Ο χρήστης kontrakultura είπε:<br />

Πείτε καμιά γνώμη ή εμπειρία...εκδόσεις, τιμές, πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα, συντήρηση, βλάβες....ψήστε με...ή ξεψήστε με....<br />

Εχω μπει με τα 225hp. Για 225 δεν παει καλα παρολο που εχει κοντο σασμαν.. Εχει βαρια καροτσα νομιζω 1,4 ή 1.5 τονο...
Το αμαξι δεν λεω οτι σερνεται.. αλλα εχει επιβλητικη εμφανιση και θα επρεπε να πηγαινει καλυτερα..
Γνωμη μου καλυτερα κοιτα σε s3..
Το οικονομικο σου δεν συναδει σε αυτη την κατηγορια αλλα επιλογη σου..
Αυτοι οι κινητηρες λενε οτι βγηκαν σκυλια..

Εχω οδηγησει το Α6 1.8 αυτο με τα 160hp. Το αμαξι δεν μπορει να ξεκινησει.. ΑΘΛΙΟ για εντος..
Προσφατα συναντησα ενα στο δρομο και ημουν με το χιλιαρακι.. Απο ξεκινημα μεχρι τα 80χλμ δεν μπορεσε να μου φυγει και ειχα και δευτερο ατομο μεσα! Σταματησαμε και του λεω το εχω οδηγησει.. το αμαξι δεν μπορει να ξεκινησει,δεν κανει για την πολη,μονο για ταξιδια.. και μου λεει στα γρηγορα εχει χαλασμενη τουρμπινα!

</p><p> </p><p>

Ιδιο μοτερ φορανε με το s 3 εκεινης της γενιας.Αρα γιατι να παρει s3? τετρακινητα ειναι και τα δυο και σε βαρος δεν διαφερουν.<br />

</p>

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...