Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Εβγαλε για δευτερη φορα το αμαξι του γιου μου ενα Audi TT αρκετων ετων λαμπακι μηχανης .Την προηγουμενη φορα με διαγνωστικο εδειξε φτωχο μειγμα καυσιμου και εγινε μηδενισμος της ενδειξης . Αυριο θα το ξαναπαω για μηδενισμο αλλα μου ειπε ο μαστορας οτι ισως ειναι αισθητηρας λ Το κοστος εχει η αλλαγη του και απο τι μπορει να χαλασε ? Θελει αμεση αλλαγη ή μπορει να αλλαχτει σε λιγο καιρο χωρις να δημιουργησει αλλα προβληματα στο αυτοκινητο ? Μπορει να ευθυνεται το καυσιμο και το πρατηριο που βαζει υγαρεριο ? Ευχαριστω.
Joshua21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Έχε υπόψιν πως οι αισθητήρες λ δεν διαρκούν για πάντα, έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής. Συνήθως βγάζουν άνετα 100.000 χλμ, αν χαλάσει μετά τις 100k είναι κάτι φυσιολογικό, δεν είναι ανάγκη να φταίει κάτι άλλο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Ναι εχει κανει καπου 120.000 χλμ Για τα αλλα που ρωτησα για κοστος και αναγκη αμεσης αλλαγης για να μην δημουργησει κι αλλα προβληματα ? Ευχαριστω.
Joshua21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Ανάγκη άμεσης αλλαγής υπάρχει εφόσον δεν δουλεύει σωστά ο λ. Το φτωχό μείγμα έχει συνέπεια μειωμένη απόδοση, υπερθέρμανση στους κυλίνδρους και γενικά στον κινητήρα, προανάφλεξη. Με πλούσιο μείγμα έχουμε υπερβολική κατανάλωση και πρόωρη καταστροφή του καταλύτη. Κόστος αντικατάστασης sorry, δεν έχω ιδέα. 2
aGka8l Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 απο 40ευρω ιμιτασιονάρα εως 100ευρω περιπου bosch ngk ktl καποια εχουν και 2 Λ 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 απο 40ευρω ιμιτασιονάρα εως 100ευρω περιπου bosch ngk ktl καποια εχουν και 2 Λ Ευχαριστω.
Expertr Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 <p>Προφανως και εχει 2 λαμδα.ενας καλος ιμιτασιον παιζει γυρω στα 80...Αλλιως πας στα διπλα.αυτος που χαλαει συνηθως ειναι ο πρωτος</p>
kage Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 αναλογα με το vin μηχανης ψωνιζεις αυτο που θες...δεν ειναι απαραιτητο να κανει 100ε http://www.ancomnet.gr/technical/%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%AC%CE%BC%CE%B4%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%AD%CF%82/ http://www.mister-auto.gr/el/semat-d-palmon-str-ph-ax-nas/audi-tt-8n3-1-8-t-180bhp_v9901_g833.html 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Πηγα χθες και μηδενισε παλι το σφαλμα P0171 που εβγαζε το διαγνωστικο . Νομιζω σημαινει φτωχο μιγμα . Ο μαστορας μου ειπε ότι δεν είναι σιγουρα θεμα καταλυτη αλλα ή ποιοτητας καυσιμου (υγραεριο) ή θελει ρυθμιση από τον εγκατασταστη και να ξεκινησω από εκει όταν και αν ξαναβγαλει λαμπακι μηχανης .
atasos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2015 να ξεκινησεις πρωτα με ρυθμιση του υγραεριου γιατι απο χειμωνα σε καλοκαιρι παιζουν διαφορές στην καυση με την εξωτερικη θερμοκρασια στα συστηματα υγραεριου ιδιως αν εχεις με πνευμονα ασχετα αν ολοι οι εγκαταστατες λενε δεν εχει προβλημα κτλ.παντως για 120.000 χλμ καλα κρατησε ιδιως με υγραεριο.εμενα καηκε στις 45000 σε octavia ο πρωτος λ αλλα μαλλον ηταν απο αστοχια υλικου.Εβαλα της bosch με 120 ευρω και βλεπουμε παλι.υπαρχει περιπτωση ομως να παιρνει και απο καπου αερα απο ττο φιλτρο η απο καποιο κολαρο, να ειναι βρωμικος ο maf αν δεν τον εχεις καθαρισει καντο εγω στις 45000 που το καθαρισα και αυτο ηταν μαυρο μεσα σαν εξατμιση(λογω ελευθερου φιλτρου κιολας).Γενικα θελει πολυ ψαξιμο κοιτα αν σου αναβει και στην βενζινη πρωτα και επειτα ξεκινα το ψαξιμο απο φιλτρο μειγματα κτλ.ενας κωδικος δηλαδη μπορει να αναβει απο διαφορους λογους και δυστυχως τα vag ειναι πολυ ευαισθητα με τα λαμπακια 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα