Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
άμα πας και έρθεις χαλκίδα με 5-6 ευρώ δεν είναι καθόλου για τα μπάζα μεγάλε.......εγώ με βενζίνες θέλω ένα τριαντάρι που υποτείθεται δεν καίει και πολλά με 1300 κυβικά,ένα τελευταίας τεχνολογίας diesel  θέλει κανα δεκαπεντάρι.

θα στο πω απλά,το αμάξι έχει 18.8 kwh μπαταρία ,και ας πούμε ότι τρως 25 να το φορτώσεις γιατί δεν έχει τέλεια απόδοση φόρτισης,με αυτή την φόρτιση βγάζει 160 km,και θες 3 ευρώ με τιμή 0.12 euro/kwh να το φορτώσεις......

ότι φιάχνουνε δεν είναι για τα μπάζα και αυτό είναι και γρήγορο γιατί τα 125kw που βγάζει είναι 200 άλογα αλλά με τελική 150.

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html

αν στο μέλλον δεν έχουμε το νέφος στις πόλεις και όλα αυτά τα περίεργα μια χαρά μου ακούγεται,επίσης όχι φθορές κλπ και μόνο καμια μπαταρία να αλλάξεις και λάστιχα.

και όσο για τις ακριβές μπαταρίες που θέλεις να αλλάξεις κάποτε σκέψου απο σέρβις τι θα γλυτώσεις και αν καίει 4-5 φορές λιγότερο για να κινείσαι απο την βενζίνη.

 

Σορρυ που θα σε στεναχωρησω φιλε αλλα με το ντιζελ που εχω με 15 ευρω παω και ερχομαι καμια δεκαρια φορες χαλκιδα

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μάλλον δεν γνωρίζεις τον τρόπο υπολογισμού χρεώσεων των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας για να γράφεις τέτοιες ανακρίβειες. Τα τέλη είναι ανα τμ και η ερτ είναι πάγιο ανά λογαριασμό. Η τιμή που έδωσα περιλαμβάνει και φπα και ρυθμιζόμενες χρεώσεις

 

Μου αρεσει οταν καποιος γραφει ανακριβειες και την λεει στους αλλους!!!

 

Εχεις πληρωσει ποτε λογαριασμο? Τον εχεις κοιταξει απο πισω?

 

Λοιπον, τους κραταω μπροστα μου...

Δυο λογαριασμοι, ιδιο σπιτι.

 

Ο ενας 203€ - 143€ ο αλλος και παμε να δουμε τις ρυθμιζομενες χρεωσεις αντιστοιχα.

ΡυθμΧρ 43€ - 27€(!!!!)...

Γινεται παρτυ εδω γιατι παιρνουν το συνολο της καταναλωσης για να βγαλουν τα εξτραδακια

 

Η διαφορα ηταν 285κιλοβατωρες ΜΟΝΟ.

Βασικα για το ρευμα η χρεωση ημερησιο και νυχτερινο ηταν 70€ - 45€ συμφωνα με τον καταλογο γιατι ηταν στην ιδια κλιμακα.

 

Τωρα βαλε αυτα τα νουμερα με +1000κιλοβατωρες και τα λεμε...

Δημοσ.

Έχει αναλογιστεί κανένας αν είχαμε όλοι από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο τι καλό θα κάναμε στην ατμόσφαιρα...; Πόσα πυρηνικά εργοστάσια όμως θα χρειαζόμασταν για να επιτευχθεί αυτό...; Πολλοί λένε ότι αν είχανε την δυνατότητα να πάρουνε ένα υβριδικό ή ένα Diesel θα καταφέρανε να πάνε με ένα γέμισμα μέχρι το φεγγάρι και να γυρίσουν πίσω, μερικοί είχανε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουνε ένα από αυτά τα δύο αλλά ποτέ δεν είδανε την μέγιστη διαφορά οικονομίας με το προηγούμενο ''χάρχα'' αμάξι που έκαιγε και λάδια... 

Προσωπική μου γνώμη δεν χρειαζόμαστε καινούργια ηλεκτρικά, υβριδικά, ιπτάμενα ή κυψέλες υδρογόνου οχήματα, αλλά αλλαγή συμπεριφοράς στον τρόπο οδήγησης και συντήρησης του οχήματος στο οποίο είμαστε κάτοχοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον υποκριτικό να λέμε ότι κάνουμε καλό στο περιβάλλον με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. ΟΤΑΝ και ΑΜΑ εφαρμόσουν καθαρή παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, τότε ναι, να πάρουμε όλοι ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Όσο ή παραγωγή ρεύματος βασίζεται στον λιγνίτη ή ακόμα και στην πυρηνική ενέργεια, κάθε τέτοια συζήτηση είναι άτοπη και ατυχής.

 

Καλύτερα να υποστηρίξει κάποιος την ηλεκτροκίνηση με απτά επιχειρήματα (κάνω καλό στην τσέπη μου, στ' @ρχιδι@ μου το περιβάλλον) παρά με περιβαλλοντική συνείδηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραια τα ηλεκτρικα και τα diesel αλλα δεν παιζουν τοσα ευρωπουλα.

Επρεπε να βρω μια λυση ομως γιατι με την βενζινα δεν πηγαινε αλλο κι ο μικρος μου Γαλλος καιει γιατι ειναι και λιγο γκ@υλι@ρης.

Ετσι πηγα στην λυση υγραεριο και τωρα με 62 λεπτα το λιτρο εχω γινει ταξι απο χλμ.  :P

 

Υγ.Ωραια η κινηση της BMW παντως!Μακαρι να ακολουθησουν κι αλλοι!

Δημοσ.

Οποιος ενδιαφερεται ας ψαχτει για υδρογονο.το εχει συναδελφος που διδασκει στο μετσοβειο πειραματικο και μεχρι στιγμης μ λεει ειναι ενθουσιαζμενος.εχει ενα τσεροκι 6κ κυβικα...

Δημοσ.

Σορρυ που θα σε στεναχωρησω φιλε αλλα με το ντιζελ που εχω με 15 ευρω παω και ερχομαι καμια δεκαρια φορες χαλκιδα

απο που απο την αρτάκη που είναι δίπλα? εγώ μιλάω για αθήνα 100 χιλιόμετρα μακριά,η θες να μας πεις ότι με 15 ευρώ κάνεις 2000 χιλιόμετρα? 

δεν είναι λίγο κουλό αυτό που λες?

Δημοσ.

Σε χωρες οπως η Ελλάδα που στηριζονται στο λιγνιτη για την παραγωγή ηλεκτρικου ρευματος με ενα ηλεκτρικο αυτοκίνητο μολυνεις περισσότερο το περιβαλλον απο οτι με ενα οικονομικο βενζινοκινητο.

 

Δεν συγκρίνεται η αποδοση(ποσοστιαια μετατροπη της ενέργειας του καυσίμου σε κινητικη) των κινητηρων με την πολυ χαμηλότερη αποδοση(ποσοστιαια μετατροπη της ενέργειας του καυσίμου σε ηλεκτρικη) ενος εργοστασίου που στηρίζεται στο λιγνιτη.

 

Απλα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολυνεις την Πτολεμαιδα αντι να μολυνεις την περιοχή που κινεισαι.

 

Σαν μέγιστη απόδοση, λίγο πολύ στα ίδια είναι, απλά το εργοστάσιο λειτουργεί στην μέγιστη σχεδόν πάντα, ενώ ο κινητήρας σε ένα αμάξι, σχεδόν ποτέ.

 

Για τα άλλα με τα καυσαέρια, ναι ισχύουν.

 

:-)

 

Μακάρι να το δούμε και στην ελλάδα.

Δύσκολη η αναζήτηση στο google...

 

Η βασική τιμή κτήσης του αμιγώς ηλεκτρικού (BEV) i3 ξεκινάει από τα €36.150, αν όμως θελήσεις την range extender (REX) έκδοση, θα πρέπει να πληρώσεις €4.650.

Δημοσ.

Μου αρεσει οταν καποιος γραφει ανακριβειες και την λεει στους αλλους!!!

.

το τιμοκατάλογος της δεη για το τιμολόγιο Γ1Ν είναι εδώ για τους ιδιώτες που δεν μπορούν να καταλάβουν τον λογαριασμό τους αυτός εξηγείται εδώ, τα δημοτικά τέλη και φόροι εδώ και η χρέωση της ερτ εδώ

Αν εξακολουθείς να θεωρείς ότι η δεη σου προσθέτει την νυκτερινή ενέργεια στην ημερήσια και σου αλλάζει κλίμακα ή η ερτ και ο δήμος σε χρεώνει ανά kWh μπορείς  να απευθυνθείς σε αυτούς για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

  • Like 1
Δημοσ.

Σαν μέγιστη απόδοση, λίγο πολύ στα ίδια είναι, απλά το εργοστάσιο λειτουργεί στην μέγιστη σχεδόν πάντα, ενώ ο κινητήρας σε ένα αμάξι, σχεδόν ποτέ.

 

Δεν ειναι στα ιδια κ ξεχναμε οτι μετα την χαμηλη αποδοση του εργοστασίου ηλεκτρικου ρευματος παιζουν κ αλλες μετατροπες(τουλάχιστον ειναι υψηλης αποδοσης) μεχρι να γινει κινητικη (απο ηλεκτρικη σε χημικη στη μπαταρια κ απο χημικη σε ηλεκτρικη κ μετα σε κινητικη απο τον ηλεκτροκινητηρα).
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειναι στα ιδια κ ξεχναμε οτι μετα την χαμηλη αποδοση του εργοστασίου ηλεκτρικου ρευματος παιζουν κ αλλες μετατροπες(τουλάχιστον ειναι υψηλης αποδοσης) μεχρι να γινει κινητικη (απο ηλεκτρικη σε χημικη στη μπαταρια κ απο χημικη σε ηλεκτρικη κ μετα σε κινητικη απο τον ηλεκτροκινητηρα).

 

Σίγουρα, δεν διαφωνώ για το πρόβλημα της μεταφοράς, αλλά τι efficiencies βρίσκεις π.χ. εσύ για τους κινητήρες και το εργοστάσιο ρεύματος;

 

π.χ. σε κίνηση μέσα σε πόλη, σπάνια είσαι πάνω από 25%.

Δημοσ.

 

Σίγουρα, δεν διαφωνώ για το πρόβλημα της μεταφοράς, αλλά τι efficiencies βρίσκεις π.χ. εσύ για τους κινητήρες και το εργοστάσιο ρεύματος;

 

π.χ. σε κίνηση μέσα σε πόλη, σπάνια είσαι πάνω από 25%.

Η κίνηση ή οχι μεσα στην πολη δεν εχει σχεση ιδιαίτερη με την απόδοση (ποσοστο μετατροπης ενέργειας του καυσίμου σε κινητικη) . Η αποδοση (ποσοστο) εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα.

 

Ειναι σταθερη για ιδιες στροφες ανεξαρτητα απο την ταχύτητα.

Δημοσ.

Παιδια οσον αφορα στο θεμα της ηλικτρικης ενεργειας αν υπαρχει τεραστια καταναλωση θα μπορουν καλλιστα να χρησιμοποιηθουν και τα φωτοβολταικα παρκα ως μοναδες φορτισης! Ρευμα του ηλιου! Free... Αλλα στην ελλαδα πουυ δωρεαν..... Καλη κινηση της BMW,,,

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...