Προς το περιεχόμενο

Η BMW πληρώνει τους ιδιοκτήτες του i3 για να μην το φορτίζουν σε ώρες αιχμής


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Από πότε τα 125kW είναι 200hp, γιατί εμένα οι πράξεις 170 μου βγάζουν..

 

Επίσης, ε ναι σωστά η τιμή του ρεύματος θα μείνει σταθερή όταν αυξηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα, γιατί έτσι...

Ξεχασες και το βασικοτερο....

δεν μολυνουν την ατμοσφαιαρα ... αμεσα, (γιατι για την παραγωγη του ρευματος που θελεις για την φορτιση καποιος....μολυνει)... και δεν θα αναφερθβ στις μπαταριες που μετα απο 3-5 χρονια θα πρεπει να τις αλλαξεις/πεταξεις/αποσυρεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον αρκεί φυσικά να λυθεί το πρόβλημα με τις μπαταρίες.<br />

Σιγά σιγά θα γίνουν πιο προσιτά στις τιμές τους και μια μέρα φαντάζομαι θα συνειδητοποιήσουμε ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο σημαντική από την μετακίνηση μας.</p>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30.000 χιλιόμετρα τον χρόνο , ε δεν είσαι και ο μέσος όρος. Φαντάζομαι αυτά τα 2500 χιλιόμετρα τον μήνα δεν είναι συνεχόμενα..

μπα, χανια οι περισσοτεροι κανουν 6-7 τον χρονο και εαν!

λογω δουλειας και επειδη δεν μενω μεσα στην πολη, του γραφω. Σταματησα το golf, με το σμαρτ τα ιδια ακριβως κανω! 70.000 σε τρία χρόνια, ας ειναι καλα ο πετρελαιοκινητηρας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το χε μια γυναικα προμηθευτή και για καιρο το κοζαρα..

 

ε μια μερα στην ανηφορα πήγαινα με το εταιρικό βανάκι

και μου πατάει μια προσπέραση χωρίς φόρα η κυρία,τα δα όλα..

 

ροπάκλα..απότομη κιαπόλα..

τι τούρμπο-κομπρέσορες και twinscroll..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια ηλεκτρικα και βλακειες

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/101084.asp

Η ποσότητα του θορίου που χρειάζεται το όχημα για να κινηθεί έως και 500.000 χιλιόμετρα είναι μόλις 8 γραμμάρια

 

Θα λες βαλε μισο γραμμαριο να περασω 3-4 χρονια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από Ιανουάριο 2009 μέχρι και Απρίλιο 2015 όχημα με 96500 έκαψε 11445€ βενζίνη.

Δεν είναι λίγα.

Από την άλλη, το κόστος απόκτησης είναι απαγορευτικό για την ώρα.

 

Τώρα diesel όχημα καίει σχεδόν τα μισά και λόγο κατανάλωσης αλλά και λόγω μειωμένης τιμής του πετρελαίου σε σχέση με τη βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 προφανώς κάποιος που θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα έχει την την στοιχειώδη νοημοσύνη να ενεργοποιήσει το νυκτερινό τιμολόγιο και να το φορτίζει κατά την διάρκειά του, όπου η χρέωση είναι μόνο 8,5λεπτα/kWh και δεν επιβαρύνει τις ημερήσιες kWh

Ρυθμιζομενες χρεωσεις και δεν ξερω γω τι αλλο αυξανονται αναλογικα βαση συνολικης καταναλωσης...

Επεξ/σία από grnrg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον αρκεί φυσικά να λυθεί το πρόβλημα με τις μπαταρίες.<br />

Σιγά σιγά θα γίνουν πιο προσιτά στις τιμές τους και μια μέρα φαντάζομαι θα συνειδητοποιήσουμε ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο σημαντική από την μετακίνηση μας.</p>

Σε χωρες οπως η Ελλάδα που στηριζονται στο λιγνιτη για την παραγωγή ηλεκτρικου ρευματος με ενα ηλεκτρικο αυτοκίνητο μολυνεις περισσότερο το περιβαλλον απο οτι με ενα οικονομικο βενζινοκινητο.

 

 

Δεν συγκρίνεται η αποδοση(ποσοστιαια μετατροπη της ενέργειας του καυσίμου σε κινητικη) των κινητηρων με την πολυ χαμηλότερη αποδοση(ποσοστιαια μετατροπη της ενέργειας του καυσίμου σε ηλεκτρικη) ενος εργοστασίου που στηρίζεται στο λιγνιτη.

 

 

Απλα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολυνεις την Πτολεμαιδα αντι να μολυνεις την περιοχή που κινεισαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ηλεκτρικά σου δίνουν όλη την ροπή από το πρώτο δευτερόλεπτο ενώ τα μπρίκια με τούρμπο, ατμόσφαιρες και δεν ξέρω γω τι άλλο πρέπει να καταναλώσουν ένα νεκρό δεινόσαυρο για να φτάσουν στου δώσουν την μέγιστη ροπή.


 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΦΠΑ, Δημοτικα τελη, ΕΡΤ, ρυθμιζομενες χρεωσεις και δεν ξερω γω τι αλλο αυξανονται αναλογικα βαση συνολικης καταναλωσης...

μάλλον δεν γνωρίζεις τον τρόπο υπολογισμού χρεώσεων των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας για να γράφεις τέτοιες ανακρίβειες. Τα τέλη είναι ανα τμ και η ερτ είναι πάγιο ανά λογαριασμό. Η τιμή που έδωσα περιλαμβάνει και φπα και ρυθμιζόμενες χρεώσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...