Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιθανότατα αποτελούν την σωτηρία μας από τα παραδοσιακά οχήματα βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο η μαζική υϊοθέτηση τους φέρνει νέες προκλήσεις. Αν εκατομμύρια ιδιοκτητών ξεκινήσουν να φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους κάθε βράδυ, θα μπορούν να ανταποκριθούν τα δίκτυα;

Η εταιρεία PG&E που έχει έδρα την Καλιφόρνια σε συνεργασία με την BMW ξεκίνησαν μία δοκιμή –που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο και μπαίνει σε ισχύ από αυτόν τον μήνα- που στοχεύει να δώσει την λύση στο πρόβλημα, αποζημιώνοντας τους ιδιοκτήτες του i3 ώστε να μην φορτίζουν τα οχήματα τους σε ώρες αιχμής.

 

Επομένως, αν είστε ιδιοκτήτης BMW i3 και ζείτε στην Καλιφόρνια, τότε μπορείτε να λάβετε έως και $1000 από την BMW ως αποζημίωση, για να μην φορτίζετε το αυτοκίνητο σας σε ώρες αιχμής. Η BMW ονόμασε το πρόγραμμα “i ChargeForward” και όσοι συμμετέχουν θα λάβουν $1000 αποζημίωση (δωροκάρτα) από την αρχή, μαζί με μία δεύτερη πληρωμή έως και $540 στο τέλος της 18μηνης δοκιμαστικής περιόδου τον Δεκέμβριο του 2016, ανάλογα με το πόσες φορές καθυστέρησαν την φόρτιση του οχήματος τους.

 

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία PG&E θα επικοινωνεί με την BMW σε περίπτωση που θέλει να κάμψει τον φόρτο και να μειώσει την κατανάλωση. Η αυτοκινητοβιομηχανία τότε θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες του i3, ανάλογα την επιθυμητή ώρα αναχώρησης τους, την οποία οφείλουν να έχουν ορίσει στην εφαρμογή BMW i Remote (με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία θα μπορεί να καθορίσει τις επιλογές της). Επομένως, αν η μπαταρία είναι άδεια, και χρειάζεται να κινηθείτε μέσα στους επόμενες δύο ώρες, η BMW δεν θα σας επιλέξει, αποκλείοντας την πιθανότητα να μείνετε χωρίς όχημα την ώρα που το χρειάζεστε. Όσοι πάντως επηρεάζονται, θα λάβουν σχετική ειδοποίηση, με την επιλογή πάντως να αποφύγουν την διαδικασία της μίας ώρας καθυστέρησης, αν χρειάζονται άμεσα το όχημα τους. Η καθυστέρηση –έστω και για μία ώρα- στην φόρτιση του οχήματος, μοιάζει μπελάς, ωστόσο είναι ένα μέτρο που θα βοηθήσει τις εταιρείες ρεύματος να αποφύγουν προβλήματα στο δίκτυο τους, ωσότου τα βελτιώσουν.

 

Link.png Site: Engadget
Link.png Site: SlashGear

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αμα δεν ακους μοτερ ειναι για τα μπαζα

άμα πας και έρθεις χαλκίδα με 5-6 ευρώ δεν είναι καθόλου για τα μπάζα μεγάλε.......εγώ με βενζίνες θέλω ένα τριαντάρι που υποτείθεται δεν καίει και πολλά με 1300 κυβικά,ένα τελευταίας τεχνολογίας diesel  θέλει κανα δεκαπεντάρι.

θα στο πω απλά,το αμάξι έχει 18.8 kwh μπαταρία ,και ας πούμε ότι τρως 25 να το φορτώσεις γιατί δεν έχει τέλεια απόδοση φόρτισης,με αυτή την φόρτιση βγάζει 160 km,και θες 3 ευρώ με τιμή 0.12 euro/kwh να το φορτώσεις......

ότι φιάχνουνε δεν είναι για τα μπάζα και αυτό είναι και γρήγορο γιατί τα 125kw που βγάζει είναι 200 άλογα αλλά με τελική 150.

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html

αν στο μέλλον δεν έχουμε το νέφος στις πόλεις και όλα αυτά τα περίεργα μια χαρά μου ακούγεται,επίσης όχι φθορές κλπ και μόνο καμια μπαταρία να αλλάξεις και λάστιχα.

και όσο για τις ακριβές μπαταρίες που θέλεις να αλλάξεις κάποτε σκέψου απο σέρβις τι θα γλυτώσεις και αν καίει 4-5 φορές λιγότερο για να κινείσαι απο την βενζίνη.

  • Like 22
Δημοσ.

Από πότε τα 125kW είναι 200hp, γιατί εμένα οι πράξεις 170 μου βγάζουν..

 

Επίσης, ε ναι σωστά η τιμή του ρεύματος θα μείνει σταθερή όταν αυξηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα, γιατί έτσι...

  • Like 9
  • Super Moderators
Δημοσ.

Από πότε τα 125kW είναι 200hp, γιατί εμένα οι πράξεις 170 μου βγάζουν..

 

Επίσης, ε ναι σωστά η τιμή του ρεύματος θα μείνει σταθερή όταν αυξηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα, γιατί έτσι...

 

Είναι νωρίς ακομη για να διαπιστώσουμε τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον. Μπορεί η ηλιακή φόρτιση να εξελιχθεί σημαντικά και να μη χρειαζόμαστε το ηλεκτρικό δίκτυο. Τα οχήματα αυτά είναι δοκιμαστικές εκδόσεις για το μέλλον του αυτοκινήτου και ειδικά για τη χώρα μας αυτή τη στιγμή είναι ...άχρηστα (με μηδενικούς σταθμούς φόρτισης κλπ).

  • Like 2
Δημοσ.

Καποτε λεγαμε ''τι; κινητο που να θελει καθε μερα φορτηση; και να με πληρωσουν δεν το παιρνω, θα κατσω με το Νοκια" και βεβαια η εξελιξη ειναι γνωστη.

Ετσι και με τα ηλεκτρικα, σιγα σιγα θα προσαρμοστουμε στις αναγκες που επιτασει η χρηση τους και να λεμε και τι γαματα ειναι....

  • Like 2
Δημοσ.

Από πότε τα 125kW είναι 200hp, γιατί εμένα οι πράξεις 170 μου βγάζουν..

 

Επίσης, ε ναι σωστά η τιμή του ρεύματος θα μείνει σταθερή όταν αυξηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα, γιατί έτσι...

συγνώμη μπέρδεψα την αναλογία μίλια-χιλιόμετρα που είναι x1.6 με το 1.36.

και πάλι 170 άλογα δέν είναι λίγα για οικονομικό αμάξι.

αν σκεφτείς ότι τα οικονομικά diesel πχ ένα polo 1400 βγάζει 90 άλογα και καίει παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

συγνώμη μπέρδεψα την αναλογία μίλια-χιλιόμετρα που είναι x1.6 με το 1.36.

και πάλι 170 άλογα δέν είναι λίγα για οικονομικό αμάξι.

αν σκεφτείς ότι τα οικονομικά diesel πχ ένα polo 1400 βγάζει 90 άλογα και καίει παραπάνω.

Τα 170 άλογα δεν λένε τίποτα όμως από την στιγμή που η ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 150km/h για να μην λιώσουν τα καλώδια από τα ρεύματα/θερμοκρασίες.

 

Τώρα και το καίει παραπάνω, σχετικό είναι. Αν οι φόροι στα καύσιμα ήταν στο μισό, θα ασχολιόταν κανένας π.χ. ;

 

Και τέλος, πιο το κόστος αγοράς αυτή την στιγμή του μεσαίου 1400/1600 diesel και πιο του i3;

  • Like 1
Δημοσ.

Τα 170 άλογα δεν λένε τίποτα όμως από την στιγμή που η ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 150km/h για να μην λιώσουν τα καλώδια από τα ρεύματα/θερμοκρασίες.

 

Τώρα και το καίει παραπάνω, σχετικό είναι. Αν οι φόροι στα καύσιμα ήταν στο μισό, θα ασχολιόταν κανένας π.χ. ;

τα 170 άλογα λένε αρκετά,πχ είσαι σε στοπ και θέλεις να φύγεις γρήγορα να πεταχτείς,μπαμ φεύγει άνετα,δεν είναι για αγώνες αλλά για καλύτερη εμπειρία οδήγησης και αυτό είναι αυτοκίνητο πόλης πιο πολυ και όλα τα οικονομικά και στην πόλη άντε σε καμια βουλιαγμένης η σε κανένα ποτάμι και εγώ έχω πάει 180,εκεί θα δεν θα έκανε για τρεχάλες αλλά για πόλη καλά είναι.

στόχος αυτών των αυτοκινήτων είναι το μέλλον που θα τελειώσει το πετρέλαιο κάποτε γιατί δεν θα έχουμε για πάντα και το αέριο και όλα μαζί για πόσο θα κρατήσουν για 200? για 300 χρόνια? μετά τι θα γίνει? επίσης με αυτά δεν εξαρτάσαι απο κανένα άλλο κράτος,φτιάχνεις το πυρηνικό σου εργοστάσιο και δεν αγοράζεις απο κανέναν πετρέλαια για βενζίνες κλπ.

τα καύσιμα αν είχαν την μισή τιμή ωραία εγώ για χαλκίδα θα έδινα 15 ευρώ και μετά ? με αυτό το 1/3 και αν αυξηθεί το ρεύμα πόσο να πάει ? 2 φορές πάνω να πάει πάλι πιο φτηνά απο βενζίνα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...