Πέτρος Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 4/21/2018 στις 3:08 ΜΜ, Snoob είπε Έχει κάποια στοιχεία που θυμίζουν ΧCOM αλλά είναι πολύ πιο σύνθετο: κάθε mech είναι μια πλατφόρμα οπλικών συστημάτων, επομένως εκεί που στα XCOM έχεις ένα βασικό όπλο -κι ίσως κάποια χειροβομβίδα/sidearm- εδώ μπορεί να έχεις 3-4 ή και περισσότερα διαφορετικά όπλα, με διαφορετικό βεληνεκές, με ή χωρίς πυρομαχικά. Εκτός από την κάλυψη, υπάρχει και το οπτικό πεδίο: δηλαδή μπορεί να βλέπεις έναν αντίπαλο αλλά αν μεσολαβεί λ.χ. βράχος ή βρίσκεσαι πιο χαμηλά, δεν έχεις καθαρή βολή. Επιπλέον, ενώ στο XCOM έχεις το flank (δηλαδή την απουσία κάλυψης) εδώ έχεις ένα σύστημα με τέσσερα σημεία (μπρος, πίσω και οι δύο πλευρές). Το flank, δηλαδή, δεν είναι θέμα κάλυψης (μόνο) αλλά και τοποθέτησης στο χάρτη: λ.χ. ένα χτύπημα από πίσω είναι πολύ πιο καταστροφικό για τον αντίπαλο από ό,τι ένα χτύπημα στα πλάγια ή μετωπικά, λόγω της θωράκισης που υπάρχει αντίστοιχα σε αυτά τα σημεία. Στην εξίσωση μπαίνει και η τοπογραφία του χάρτη, καθώς τα διάφορα μέρη δεν παίζουν απλά ρόλο κάλυψης και υψομετρικού πλεονεκτήματος (όπως στο XCOM) αλλά επηρεάζουν και την ευστάθεια των mech (άρα το κατά πόσο κινδυνεύουν σε τυχόν χτύπημα να ανατραπούν, που είναι πολλαπλά επώδυνο, γιατί και ζημιά παθαίνεις, και το γύρο σου χάνεις, και κινδυνεύει ο πιλότος να τραυματιστεί, συν του ότι στα πεσμένα mech μπορεί να γίνει called shot επίθεση, δηλαδή απολύτως στοχευμένη, με κίνδυνο να χτυπηθεί στο κεφάλι το mech και να τεθεί οριστικά εκτός κι ενδεχομένως να σκοτωθεί ο πιλότος). Εντωμεταξύ, τα όπλα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: βαλιστικά και ενεργειακά. Τα βαλιστικά επηρεάζονται από τα πυρομαχικά, που σημαίνει ότι σε μια παρατεταμένη μάχη μπορείς να ξεμείνεις. Τα ενεργειακά δεν έχουν θέμα πυρομαχικών αλλά ανεβάζουν θερμοκρασία πολύ ταχύτερα, με κίνδυνο να υπερθερμανθεί η πλατφόρμα, να αρχίσει να υφίσταται ζημιές, οπότε ή θα χάσεις γύρο για να ρίξεις τη θερμοκρασία, ή θα το ρισκάρεις με κίνδυνο να χτυπήσει το θερμόμετρο κόκκινο και να κλείσει το mech (χαμένος γύρος πάλι). Εδώ ξαναμπαίνει ο χάρτης στην εξίσωση, αφού τα διάφορα στοιχεία του παίζουν ρόλο στη διαχείριση της θερμότητας: οι μάχες σε θερμά περιβάλλοντα ανεβάζουν τη θερμοκρασία πολύ ταχύτερα, σε ψυχρά χαμηλότερα, ενώ τα διάφορα σώματα νερού (ποτάμια, λίμνες) λειτουργούν σαν φυσικά συστήματα εκτόνωσης της θερμότητας (αλλά δεν προσφέρουν καμία κάλυψη, σε αντίθεση λ.χ. με τα δάση). Επομένως, κάθε μονάδα στο Battletech στην ουσία είναι ένα διττό σύστημα: πιλότος και ρομπότ. Ο ένας χωρίς τον άλλο είναι άχρηστοι: το ρομπότ μπορεί να είναι σε άριστη κατάσταση, αλλά αν δεχτεί χτύπημα στο κεφάλι (το λιγότερο θωρακισμένο σημείο του) και σκοτωθεί ο πιλότος, πάπαλα (και τρελή ευκαιρία για loot για τον νικητή μετά τη μάχη, καθώς το τι loot θα πάρεις από τη μάχη εξαρτάται από δύο παραμέτρους: τι συμφωνία έκλεισες πριν αναλάβεις το συμβόλαιο και σε τι κατάσταση θα βρεις τα αντίπαλα mech όταν με το καλό επικρατήσεις: αν τα έχεις λιώσει για τα να θέσεις εκτός μάχης θα βρεις παλισόδερα, ενώ αν τα έχεις εξουδετερώσει με χειρουργικά χτυπήματα, θα βρεις πολλά περισσότερα συστήματα να διαλέξεις: το πόσα θα διαλέξεις και με ποια σειρά -εσύ και ο εργοδότης σου- εξαρτάται από το τι σμφωνία έκλεισες πριν αναλάβεις την αποστολή). Ρόλο παίζουν και οι ικανότητες των πιλότων σε συνδυασμό με τα ρομπότ: λ.χ. το να έχεις έναν άσο στο σημάδι σε ένα ρομπότ φτιαγμένο για melee δεν βοηθάει. Είναι το διττό σύστημα που έλεγα προηγουμένως. Τα ρομπότ έχουν επίσης δικές τους δυνατότητες: άλλα προσφέρονται για υποστήριξη από μακριά (glass cannon/mobile platforms) ενώ άλλα είναι φτιαγμένα για να απορροφούν τη ζημιά μέχρι να πλησιάσουν αρκετά ώστε να εξαπολύσουν alpha strike (πυροδότηση όλων των όπλων μαζί) από κοντά. Άλλα είναι γρήγορα και ελαφρά οπλισμένα, άλλα αργά και βαριά θωρακισμένα. Έχεις εκείνα που μπορούν να πραγματοποιούν άλματα, κι εκείνα που προσφέρονται για death from above (melee επίθεση από ψηλά, προκαλεί φθορά και στον επιτιθέμενο). Όλα αυτά είναι ενσωματωμένα σε ένα σύστημα που σου επιτρέπει να δεις τα ποσοστά ευστοχίας/los/κάλυψη που θα έχεις από τις διάφορες θέσεις, ώστε να βάλεις στη ζυγαριά, λ.χ., αν ένα +5% που θα κερδίσεις μένοντας ακάλυπτος αξίζει το ρίσκο του να χάσεις την κάλυψη του δάσους και το -5% που έχεις από εκεί. Επιπλέον, ανάλογα με την ταχύτητά τους, τα mech μπορούν να ενεργήσουν γρηγορότερα στο γύρο και αν αυτό δεν συμφέρει να "πέσουν" πιο χαμηλά στη σειρά, άρα υπάρχει περιθώριο εκμετάλλευσης της ταχύτητας ενός ελαφρύτερου ρομπότ και με αυτό τον τρόπο. Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη, ας πούμε για τις επιθέσεις στα πόδια (αν καταστρέψεις και τα δύο πόδια ενός mech το θέτεις εκτός μάχης, που σημαίνει πως θεωρητικά αν νικήσεις θα έχεις άθικτα όλα του τα όπλα στο τέλος) αλλά φοβάμαι πως ήδη ρέπει το μήνυμά μου στο TLDR... Ενδιαφέρον, πολύ ενδιαφέρον. Αρχίζω και το χάνω το fps ενδιαφέρον (μαζί και την όποια ικανότητά μου), και η αλήθεια είναι πως δεν θα με χαλούσε κάτι πιο πολύπλοκο από το X-COM, αρκεί να μην έχει τις γελοιότητες που αυτό είχε (κυρίως τα exploits). Aν έχει και ένα SP campaign της προκοπής, σε διάρκεια και πραγματική δυσκολία (όχι οι αντίπαλοι ξαφνικά ξεκινάνε με 100% ευστοχία, διπλάσια ΗΡ από εσένα κλπ), για το καλοκαιράκι φαίνεται ιδανικό. Btw, 24-25€, λίγα δεν είναι? Επεξ/σία 22 Απριλίου 2018 από Πέτρος
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Από stream ενός, ένα πολύ meme-tastic skirmish (τουλάχιστον στο MWO, έτσι θα ήταν): 4 Urbanmechs (ίσως από τα πιο memetic mechs, light, 30 tons, αργά, easy to kill) εναντίον ενός King Crab (assault, 100 tons). Επεξ/σία 22 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 8,6 GB είναι καλά, να το αφήσω;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 21 λεπτά πριν, Snoob είπε 8,6 GB είναι καλά, να το αφήσω; Άκουσα ότι αν τα ταΐσεις μετά τις 7 αύριο το απόγευμα γίνονται ~25. Άλλο ένα tip link για όσους θέλουν να δουν.
Tobajara Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Εμένα τώρα που με έχει πιάσει και θέλω να παίξω MechWarrior 2 σε PlayStation 1, που δεν καταλάβαινα καν τι εστί objective και τι έπρεπε να κάνω και σκότωνα όποιον έβλεπα μπροστά μου, τι να κάνω γιατρέ?
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 4 λεπτά πριν, Tobajara είπε Εμένα τώρα που με έχει πιάσει και θέλω να παίξω MechWarrior 2 σε PlayStation 1, που δεν καταλάβαινα καν τι εστί objective και τι έπρεπε να κάνω και σκότωνα όποιον έβλεπα μπροστά μου, τι να κάνω γιατρέ? You got PM.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Edit (κανονικά θα ήταν κάτω από το spoiler, αλλά με το νέο forum style ακόμα δεν έχω βρει πώς να κλικάρω εκεί και να με αφήσει να γράψω όπως παλιότερα): Λεπτομέρειες, αλλά μου κάνει εντύπωση που όταν πυροβολεί τα autocannons το King Crab, δεν ανοίγει τις δαγκάνες που προστατεύουν τα όπλα, όπως στο artwork / MWO. Επίσης είδα σε ένα stream που πετυχαίνει με τα flamers αντίπαλο mech κρυμμένο σε δέντρα και δεν καίγονται. Small stuff, αλλά μου πειράζουν το immersion. More helpful stuff για όσους δεν το έχουν ψάξει πολύ Επεξ/σία 24 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Έπαιξα μέχρι την αποστολή που (γνωστό από τα βίντεο, αλλά σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει κοιτάξει καθόλου και δεν θέλει spoilers) παίρνεις το Argo. Οπότε δεν έχω παίξει πολύ, αλλά η άποψή μου μέχρι στιγμής. Υπέρ Το γενικό feel. Μου φέρνει ότι είμαι μέσα σε κάποιο από τα novels. Μου αρέσουν οι διάλογοι και τα cutscenes έστω και με αυτή την comic-like "γοητεία" τους. Επίσης μου αρέσει το soundtrack. Το ότι έχει λέξεις κλειδιά που είναι highlighted στους διαλόγους και μπορείς με mouse over να διαβάσεις παραπάνω πληροφορίες. Βοηθάει νέους να μπουν στο κλίμα και παλιούς να θυμούνται. Γενικά δεν είμαι τόσο φαν των TBs και φαίνεται κι εδώ η απειρία μου που ενώ ξέρω τα mechanics, κάνω λάθη που κοστίζουν μέρες για επισκευές ή ιατρείο, αλλά γουστάρω. To "καλό" στην αναμονη είναι που έχουμε τα μικρά events που δίνουν κάποιο bonus (ή όχι) για την ομάδα ή κάποιον του crew ή πιλότο ξεχωριστά. Ελπίζω να υπάρχουν πολλά και να μην επαναλαμβάνονται. Φυσικά τα Battlemechs, αλλά οκ, το έχουμε πει αυτό, είναι τα designs της Pirahna Games Interactive από το Mechwarrior Online. Melee. Όσοι έχουν παίξει τα Mechwarrior, ξέρουν ότι δεν υπήρχαν melee attacks, ενώ ήταν στο tabletop Battletech. Από τα πιο satisfying attacks / kills. Πληροφορίες, ένα σωρό πληροφορίες που καλύπτουν πιστεύω τα περισσότερα πράγματα πέρι του gameplay. #ShitGlitchSays Κατά Aντίστοιχα στο ότι είναι σαν να είσαι στα novels, υπάρχουν και τα ανάλογα κλισέ. Μου φάνηκε περίεργο κιόλας που στην αρχή είμαστε ήδη στο τέλος και είναι σαν εξιστόρηση, οπότε ένα μικρό plot twist μετά δεν κάνει καμία απολύτως έκπληξη. Δεν έχω κάποιο φοβερό PC, αλλά μου φαίνεται ότι είναι κάπως βαρύ το παιχνίδι σε κάποιες φάσεις Θα ήθελα να βλέπω δέντρα να καίγονται... Θα ήθελα πιο καλό colour customisation αλλά οκ, ψιλά γράμματα. Περνάει γρήγορα η ώρα με τα TB games, ε; Επίσης συμβουλές γιατί shit happens (παρ' όλα τα tips). To AI θα φροντίσει να πάει στην πλάτη κάποιου mech αν βρει την ευκαιρία. Μην προσπαθήσετε να παίξετε με πεσμένο mech που είναι κάτω με δύσκολα called shots γιατί μπορεί να σηκωθεί και να κάνει jump πίσω από την πλάτη ενός κοντινού mech και να δείξει πόσο γρήγορα λιώνει η πίσω θωράκιση. Μην ξεχνάτε να κοιτάτε πόσο θα σας κάνουν overheat τα όπλα. Ειδικά σε διάστημα/κενό. Μην υπερθερμανθείτε αν δεν υπάρχει κρίσιμος λόγος ενώ βαράτε κτίριο. Ακόμη και αν όλα φαίνονται ΟΚ, κρατάτε το lance μαζεμένο ή τουλάχιστον μην αφήσετε κάποιο mech εκτεθειμένο. Εvasion is good, φροντίστε να έχετε ψηλό evasion αν δεν είστε σε κάλυψη. Eπίσης όπως έλεγαν στα tips, αν θέλετε να "βγάλετε" το evasion από εχθρό που τον κάνετε focus και δεν έχετε sensor lock, ρίχτε του με την σειρά του πιο αδύναμου mech/alpha, ώστε τα πιο δυνατά mechs/όπλα να έχουν καλύτερο ποσοστό ευστοχίας. Αν σας πλησιάσει όχημα και μπορείτε χωρίς να μείνετε εκτεθειμένοι, πατήστε το. Τo melee έχει bonus στο να σκοτώνει οχήματα. Eπίσης μην ξεχνάτε ότι δεν ζεσταίνει το mech και αν κάποιο έχει ψηλή θερμοκρασία, βολεύει να κινηθεί ενάντια σε εχθρό που είναι κοντά με melee attack. Σημείωση βέβαια ότι μπορεί να γυρίσει πλάτη σε άλλον αντίπαλο. Χρησιμοποιήστε ανάλογα. Νομίζω ότι ήθελα και άλλα να πω αλλά αν θυμηθώ θα προσθέσω. Α, κι επειδή λέγαμε για κλισέ. Federated Suns (Davion forever), betrayed, Inner Sphere mercenary background. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές, μπορώ να πω, στο πρώτο σκέλος της εισαγωγής/tutorial (δηλαδή πριν την αποστολή που έχουμε δει στα streams). Στα θετικά, ότι η ΑΙ (με τεράστια μειονεκτήματα) στάθηκε αξιοπρεπώς. Καλή χρήση των spotters, flank σε πρώτη ευκαιρία, melee προτεραιότητα (υπάρχει και μια λογική σε αυτό λόγω σεναριακών περιορισμών, δεν γράφω παραπάνω για να μην υπάρξουν spoiler, οπότε περιμένω να δω περισσότερα σε επίπεδο ranged attacks για να κρίνω). Τα περιβάλλοντα πολύ καλά, ακόμη και σε -πολύ- μέτριο pc (σχεδόν 6ετίας...) η εμφάνιση του παιχνιδιού είναι εντυπωσιακή. Τα μοντέλα πολύ καλά, η αποτύπωση των φθορών επίσης. Το σχετικά περιορισμένο budget -παρά τη συμμαχία με την Paradox- φαίνεται στο λιγοστό voiceover, που ήταν το βασικό στοιχείο -νωρίς ακόμη, βέβαια- που μου χάλασε το immersion: εκεί που άκουγες μια συμπαθητική φωνή, κοβόταν και είχες δυο διαλόγους βουβούς, μετά ξανά λίγο voiceover, μετά βουβαμάρα. Τα curscenes καλά, στο κλίμα θα έλεγα. Τα σχετικά κλισέ, οκ, αναπόφευκτα. Δεν είμαι fan των action cams γενικά -στο XCOM με είχαν ζαλίσει, συν του ότι σου στερούσαν την έκπληξη/ένταση του αν ευστόχησες/χτυπήθηκες- οπότε έκλεισα ό,τι μπορούσα, θα το ψάξω όμως κι άλλο γιατί κουράζει το να σου ζουμάρει για να δείξει το ρομπότ να τρέχει. Είναι και το μόνο στοιχείο αυτό, με τις action cams, όπου συμφώνησα με την -κατά τα λοιπά αναπόφευκτα απογοητευτική μέσα στην προχειρότητά της, κριτική του Alec Meer στο RPS, καθυστερεί το παιχνίδι αχρείαστα, οπότε οι κάμερες έκλεισαν με συνοπτικές διαδικασίες και θα δω τι άλλο μπορεί να γίνει ώστε να μένει στην "tabletop" απεικόνιση διαρκώς. Και, παρότι θα ήθελα να είχα κάνει κάποιες διαφορετικές επιλογές -κυρίως γιατί κατέληξα jack of all trades με low guts και με βλέπω αγκαλιά με το med bay στην πορεία- αναμετριέμαι με την ιστορία του παιχνιδιού ως Lyran Commonwealth (Steiner), struck out on my own, Aurigan Coalition soldier. edit: Μόλις έφαγα την πρώτη χοντρή κρυάδα, καθώς ήρθα εδώ να γράψω λίγα λόγια πριν πάω να συνεχίσω το campaign (εντωμεταξύ έτρεξε κι ένα μικρό patch των περίπου 16 mb) και διαπίστωσα πως χάθηκαν τα save games... Όλα. Ενώ τσεκαρισμένα χτες υπήρχαν, έσωζα/φόρτωνα κανονικά, σήμερα δεν βλέπει τίποτε. Καθόλου καλό αυτό: εντάξει, εγώ έχασα το μισό tutorial, αλλά είναι βασική λειτουργία και να βγάζει τέτοια αστοχία; Για το άλλο που ανέφερα, με τις action cams, μάλλον δεν αρκεί το deselect, πήγα και όλα τα sliders στο never και θα δούμε τι θα δείξει στην πορεία.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Οκ, έχει γίνει ένας άλφα χαμός στο Steam με τα χαμένα saves και την αδυναμία να τρέξεις το campaign. Δικαιολογίες για το ότι δεν τέσταραν τόσο στοιχειώδη πράγματα δεν υπάρχουν, αλλά η λύση φαίνεται να συνίσταται στο εξής: 1. απενεργοποιείστε τα cloud saves για το παιχνίδι 2. Log out και log in στο Paradox account. 3. Restart το παιχνίδι, τα saved games θα έχουν επιστρέψει. Δεν είναι ιδανικό -και απλά προσθέτει μία ακόμη απόδειξη του πόσο δίκιο είχαμε όσοι τους λέγαμε πως είναι αδιανόητο να κάνουν closed beta άλλο client από αυτό του τελικού παιχνιδιού, και από αυτό μόνο το skirmish- αλλά μάλλον λειτουργεί. Υ.Γ. Πολύ ωραία η μουσική του παιχνιδιού.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Θα κάνω backup τα saves για να είμαι σίγουρος κι εγώ, είναι (by default;) στο Steam directory -> userdata\6437031\637090\remote\C0\SGS1 που διάβασα στο Reddit.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Tα saves δεν είχαν χαθεί, απλά -στο Steam, τουλάχιστον- δεν τα έβλεπε αν δεν ήσουν κανονικά συνδεδεμένος με το Paradox account. Το οποίο ήταν ελαφρώς bugged επίσης, γιατί με έδειχνε μια χαρά συνδεδεμένο, αλλά στην πραγματικότητα δεν ήμουν (το κατάλαβα εκ των υστέρων γιατί μου έβγαζε το generic/atlas heraldry επάνω δεξιά, αντί εκείνου που είχα επιλέξει, ενώ με εμφάνιζε logged in). Τώρα (με cloud saves off και log off-log on στην Paradox) τα βλέπει κανονικότατα, συνεχίζω από εκεί που ήμουν. Αν εξαιρέσεις ότι το παιχνίδι έχει αργά loading times (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, τουλάχιστον στους scripted χάρτες που έχω δει ως τώρα) είναι μια χαρά, και με τις κάμερες/sliders off, είναι και πολύ πιο σβέλτο. Υ.Γ. Τα ρήμαξα τα οχήματα στο τέλος με το stomping. Αλλά δεν είδα σωστά την πρώτη γεννήτρια και μου τραυμάτισαν δύο φορές τη heavy μου (βασικά, δεν ξέρω αν είναι heavy, μάλλον medium, αλλά την πιο heavy από τους 4 τέλος πάντων). Τώρα πάω να δω τι λέει το στρατηγικό κομμάτι. Αν είναι καλό, θα πάμε για μεγάλα πράγματα Υ.Γ.2 Το βάζω σε spoiler, είναι το report μετά την πρώτη-scripted μάχη με lance -την έχουμε δει σε stream, αλλά τέλος πάντων. 2 άθικτοι, 1 γκαντέμικο χτύπημα στον light, τo shadow hawk το γύρισα πίσω παλιοσίδερα, καλά να πάθω αφού ήμουν απρόσεκτος. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Το Shadow Hawk είναι 55 tons, οπότε medium. Heavies είναι από 60-75.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Παρένθεση, έχω ρίξει όλα τα sliders στο never αλλά αυτό είναι μάλλον λάθος, γιατί το ένα πρέπει να γυρίζει την κάμερα στους αντιπάλους όταν σε σημαδεύουν, οπότε στο off/never δεν ξέρεις ποιος σου έριξε κτλ. Θα το τσεκάρω λίγο αργότερα, απλά το αναφέρω γιατί πάνω στην πρεμούρα να γλιτώσω από τα stomp-stomp, look ma I'm runnin', το παράκανα....
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2018 Λοιπόν, live εντυπώσεις από το Leopard: Το παιχνίδι έχει βάθος, όχι αστεία. Ευτυχώς με mouseover σου εμφανίζει πληροφορίες για τις ιδιότητες κάθε όπλου/mech/χαρακτηριστικό πιλότου. Κάποιες πληροφορίες θα μπορούσαν να είναι ευκρινέστερες (λ.χ. το πόσα κομμάτια από ένα όπλο έχεις διαθέσιμα, πόσα πολεμοφόδια κτλ.) Μόλις τελείωσα τη συζήτηση/tutorial με τον ΧΟ, γενικά τα tutorial κειμενάκια (παρότι η παρουσίαση είναι "ξερή") πρέπει να τα δει κανείς, είτε για να θυμηθεί, είτε για να μάθει πράγματα. Δώστε βάση στα minimum και -κυρίως- effective range των όπλων σας: αν έχετε σκαρώσει ένα sniper, ας πούμε, το να το φέρετε δίπλα στον αντίπαλο θα σας αχρηστεύσει τα όπλα (ναι, βασικό, αλλά την έκανα δύο φορές τη φόλα στην αποστολή). To Shadow Hawk είναι εκτός μάχης αυτή τη στιγμή (δείτε το παραπάνω screenshot, έτσι όπως τα κατάφερα) οπότε σε spoiler το τι θα έκανα, αν έπαιζα ξανά την αποστολή: Θα έπαιρνα το Spider που ήταν ο scout της ομάδας, και με full spring θα τον έστελνα στα δέντρα κοντά στη βάση με τη γεννήτρια για να βγει σαν spotter των 2 mechs που κουβαλούσαν LRM, με τα οποία θα διέλυα τη γεννήτρια, ελπίζω, και μετά ξανά τροχάδην πίσω για να μην προλάβουν την αραχνούλα τα δύο mechs που φρουρούσαν τη βάση. Και να μάζευε ζημιά, αν το evasion/cover δεν τον γλίτωνε, θα μου στοίχιζε λιγότερο από ό,τι η Behemoth και το Shadow Hawk. Να δούμε τώρα πόσο θα πάει το μαλλί για να τους επαναφέρω στη μάχη... Mόλις τελειώσω με το mech bay, σειρά έχει η navigator και μετά ώρα για αποφάσεις: θα αντικαταστήσω τους δύο τραυματίες; Θέλω τουλάχιστον 1 πιλότο αυτή τη στιγμή για να κατεβάσω full lance, και μικρές επισκευές στο Spider, αλλά κάνω βοιυτιά στο tonnage αφού με το SH εκτός -με μείον ένα χέρι- θα χρειαστεί να ρίξω στη μάχη το καρυδότσουφλο το locust, άρα χάνω πολύ σε tonnage/αντοχή/δύναμη πυρός. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα