Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μία εβδομάδα ακόμη... 1 1
Starback Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Πολύ μεγάλη και μακριά εβδομάδα προβλέπεται...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν θυμάμαι αν είχε μπει, αλλά fan "excel-οφυλλο" με διάφορες λεπτομέρειες για το παιχνίδι. Επεξ/σία 18 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Η HBS ανακοίνωσε ότι μέσα στο Σ/Κ θα αρχίσει η αποστολή των κλειδιών στους backers του KS και σε όσους έχουν προπαραγγείλει το παιχνίδι ώστε στις 23 Απριλίου, από τις 7 το βράδυ, να ξεκινήσει το preload του παιχνιδιού.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Eck's BattleTech Tactical Combat Guide and Battletech Tips and Often Overlooked Information Άντε, λίγες μέρες ακόμα. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Τα κλειδιά έχουν αρχίσει να στέλνονται. Αναφέρεται και στο σχετικό μήνυμα, απλά να το επισημάνω και εδώ ότι όσοι μετείχαν στη beta πρέπει να περάσουν το νέο κλειδί που θα βρουν στο bakerkit, η beta δεν θα αναβαθμιστεί στο κανονικό παιχνίδι. Επίσης, το preload αναφέρεται στο Steam, το GOG δεν έχει τέτοια λειτουργία αλλά η ενεργοποίηση θα γίνει ταυτόχρονα. 2
Tobajara Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Εγώ απλά περιμένω τα σχόλιά σας, όταν ξεκινήσετε. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Αυτό που έχω δει προσωπικά μέχρι τώρα, δηλαδή το κομμάτι των μαχών (και μάλιστα χωρίς να υπεισέρχονται οι παράμετροι της διαχείρισης ομάδας/επιλογής εξοπλισμού/εξασφάλισης loot από το πεδίο της μάχης κτλ.) είναι πως πρόκειται για ένα πολύ στιβαρό μοντέλο, που επιβραβεύει τη δημιουργική σκέψη. Το στρατηγικό κομμάτι, όμως, που το έχω δει μόνο μέσα από stream, προμηνύεται ακόμη ανώτερο: διαπραγμάτευση συμβολαίων, διαχείριση προσωπικού, αναβάθμιση σκάφους/βάσης, στήσιμο lance, αγορά/λεηλασία εξοπλισμού κτλ. Στα πολύ θετικά, το παιχνίδι είναι εξαιρετικά σταθερό, το έχω παίξει και παρακολουθήσει αρκετές ώρες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα/σκάλωμα/αστοχία (τρέχω διάφορες beta/alpha αυτό τον καιρό και ίσως να μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση αυτό από ό,τι θα έπρεπε, αλλά και πάλι είναι αξιόλογο στοιχείο και δείχνει δουλεμένη προσπάθεια: το κράτησαν ένα μήνα για βελτιώσεις ενώ θα μπορούσαν άνετα -με τα σύγχρονα standard- να το έχουν κυκλοφορήσει).
Πέτρος Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Επειδή δεν έχω δει παρά μόνο 1-2 videos, όχι gameplay κλπ αλλά μόνο τα "trailers", θα το έλεγες ένα X-COM(2) με mechs ή κάτι εντελώς διαφορετικό?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Έχει κάποια στοιχεία που θυμίζουν ΧCOM αλλά είναι πολύ πιο σύνθετο: κάθε mech είναι μια πλατφόρμα οπλικών συστημάτων, επομένως εκεί που στα XCOM έχεις ένα βασικό όπλο -κι ίσως κάποια χειροβομβίδα/sidearm- εδώ μπορεί να έχεις 3-4 ή και περισσότερα διαφορετικά όπλα, με διαφορετικό βεληνεκές, με ή χωρίς πυρομαχικά. Εκτός από την κάλυψη, υπάρχει και το οπτικό πεδίο: δηλαδή μπορεί να βλέπεις έναν αντίπαλο αλλά αν μεσολαβεί λ.χ. βράχος ή βρίσκεσαι πιο χαμηλά, δεν έχεις καθαρή βολή. Επιπλέον, ενώ στο XCOM έχεις το flank (δηλαδή την απουσία κάλυψης) εδώ έχεις ένα σύστημα με τέσσερα σημεία (μπρος, πίσω και οι δύο πλευρές). Το flank, δηλαδή, δεν είναι θέμα κάλυψης (μόνο) αλλά και τοποθέτησης στο χάρτη: λ.χ. ένα χτύπημα από πίσω είναι πολύ πιο καταστροφικό για τον αντίπαλο από ό,τι ένα χτύπημα στα πλάγια ή μετωπικά, λόγω της θωράκισης που υπάρχει αντίστοιχα σε αυτά τα σημεία. Στην εξίσωση μπαίνει και η τοπογραφία του χάρτη, καθώς τα διάφορα μέρη δεν παίζουν απλά ρόλο κάλυψης και υψομετρικού πλεονεκτήματος (όπως στο XCOM) αλλά επηρεάζουν και την ευστάθεια των mech (άρα το κατά πόσο κινδυνεύουν σε τυχόν χτύπημα να ανατραπούν, που είναι πολλαπλά επώδυνο, γιατί και ζημιά παθαίνεις, και το γύρο σου χάνεις, και κινδυνεύει ο πιλότος να τραυματιστεί, συν του ότι στα πεσμένα mech μπορεί να γίνει called shot επίθεση, δηλαδή απολύτως στοχευμένη, με κίνδυνο να χτυπηθεί στο κεφάλι το mech και να τεθεί οριστικά εκτός κι ενδεχομένως να σκοτωθεί ο πιλότος). Εντωμεταξύ, τα όπλα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: βαλιστικά και ενεργειακά. Τα βαλιστικά επηρεάζονται από τα πυρομαχικά, που σημαίνει ότι σε μια παρατεταμένη μάχη μπορείς να ξεμείνεις. Τα ενεργειακά δεν έχουν θέμα πυρομαχικών αλλά ανεβάζουν θερμοκρασία πολύ ταχύτερα, με κίνδυνο να υπερθερμανθεί η πλατφόρμα, να αρχίσει να υφίσταται ζημιές, οπότε ή θα χάσεις γύρο για να ρίξεις τη θερμοκρασία, ή θα το ρισκάρεις με κίνδυνο να χτυπήσει το θερμόμετρο κόκκινο και να κλείσει το mech (χαμένος γύρος πάλι). Εδώ ξαναμπαίνει ο χάρτης στην εξίσωση, αφού τα διάφορα στοιχεία του παίζουν ρόλο στη διαχείριση της θερμότητας: οι μάχες σε θερμά περιβάλλοντα ανεβάζουν τη θερμοκρασία πολύ ταχύτερα, σε ψυχρά χαμηλότερα, ενώ τα διάφορα σώματα νερού (ποτάμια, λίμνες) λειτουργούν σαν φυσικά συστήματα εκτόνωσης της θερμότητας (αλλά δεν προσφέρουν καμία κάλυψη, σε αντίθεση λ.χ. με τα δάση). Επομένως, κάθε μονάδα στο Battletech στην ουσία είναι ένα διττό σύστημα: πιλότος και ρομπότ. Ο ένας χωρίς τον άλλο είναι άχρηστοι: το ρομπότ μπορεί να είναι σε άριστη κατάσταση, αλλά αν δεχτεί χτύπημα στο κεφάλι (το λιγότερο θωρακισμένο σημείο του) και σκοτωθεί ο πιλότος, πάπαλα (και τρελή ευκαιρία για loot για τον νικητή μετά τη μάχη, καθώς το τι loot θα πάρεις από τη μάχη εξαρτάται από δύο παραμέτρους: τι συμφωνία έκλεισες πριν αναλάβεις το συμβόλαιο και σε τι κατάσταση θα βρεις τα αντίπαλα mech όταν με το καλό επικρατήσεις: αν τα έχεις λιώσει για τα να θέσεις εκτός μάχης θα βρεις παλισόδερα, ενώ αν τα έχεις εξουδετερώσει με χειρουργικά χτυπήματα, θα βρεις πολλά περισσότερα συστήματα να διαλέξεις: το πόσα θα διαλέξεις και με ποια σειρά -εσύ και ο εργοδότης σου- εξαρτάται από το τι σμφωνία έκλεισες πριν αναλάβεις την αποστολή). Ρόλο παίζουν και οι ικανότητες των πιλότων σε συνδυασμό με τα ρομπότ: λ.χ. το να έχεις έναν άσο στο σημάδι σε ένα ρομπότ φτιαγμένο για melee δεν βοηθάει. Είναι το διττό σύστημα που έλεγα προηγουμένως. Τα ρομπότ έχουν επίσης δικές τους δυνατότητες: άλλα προσφέρονται για υποστήριξη από μακριά (glass cannon/mobile platforms) ενώ άλλα είναι φτιαγμένα για να απορροφούν τη ζημιά μέχρι να πλησιάσουν αρκετά ώστε να εξαπολύσουν alpha strike (πυροδότηση όλων των όπλων μαζί) από κοντά. Άλλα είναι γρήγορα και ελαφρά οπλισμένα, άλλα αργά και βαριά θωρακισμένα. Έχεις εκείνα που μπορούν να πραγματοποιούν άλματα, κι εκείνα που προσφέρονται για death from above (melee επίθεση από ψηλά, προκαλεί φθορά και στον επιτιθέμενο). Όλα αυτά είναι ενσωματωμένα σε ένα σύστημα που σου επιτρέπει να δεις τα ποσοστά ευστοχίας/los/κάλυψη που θα έχεις από τις διάφορες θέσεις, ώστε να βάλεις στη ζυγαριά, λ.χ., αν ένα +5% που θα κερδίσεις μένοντας ακάλυπτος αξίζει το ρίσκο του να χάσεις την κάλυψη του δάσους και το -5% που έχεις από εκεί. Επιπλέον, ανάλογα με την ταχύτητά τους, τα mech μπορούν να ενεργήσουν γρηγορότερα στο γύρο και αν αυτό δεν συμφέρει να "πέσουν" πιο χαμηλά στη σειρά, άρα υπάρχει περιθώριο εκμετάλλευσης της ταχύτητας ενός ελαφρύτερου ρομπότ και με αυτό τον τρόπο. Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη, ας πούμε για τις επιθέσεις στα πόδια (αν καταστρέψεις και τα δύο πόδια ενός mech το θέτεις εκτός μάχης, που σημαίνει πως θεωρητικά αν νικήσεις θα έχεις άθικτα όλα του τα όπλα στο τέλος) αλλά φοβάμαι πως ήδη ρέπει το μήνυμά μου στο TLDR... 4 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, Snoob είπε Έχεις εκείνα που μπορούν να πραγματοποιούν άλματα, κι εκείνα που προσφέρονται για death from above (melee επίθεση από ψηλά, προκαλεί φθορά και στον επιτιθέμενο). Βασικά όλα τα mechs με jumpjets μπορούν να κάνουν DFA. DFA είναι το να πηδήξει το mech με τα JJs και να προσγειωθεί πάνω στο άλλο. Άλματα δεν γίνονται αλλιώς. Ισχύει ότι τα πόδια του mech που κάνει την κίνηση θα πάθουν ζημιά είτε πετύχει ή αστοχήσει, όπως και stability damage, αλλά είναι high risk, high reward. Έχω βάλει και πιο πάνω 2 links που γράφουν για το combat system και διάφορα tips. (το θέμα είναι να τα εφαρμόσω in-game) Edit: 5 ώρες πριν, Tobajara είπε Εγώ απλά περιμένω τα σχόλιά σας, όταν ξεκινήσετε. Σκέφτομαι να κάνω streams, αλλά η ποιότητα (του βίντεο και του gameplay) θα είναι...questionable. Επίσης πολύ πιθανό ότι θα τα κάνω στα αγγλικά. ΥΓ. Ήρθε το κλειδί και το έκανα register, τώρα (κι άλλη) αναμονή... Επεξ/σία 21 Απριλίου 2018 από GhostRiderLSOV
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Ένα παράδειγμα αυτού που περιέγραφα, για το loot μετά τις μάχες: είναι από skirmish που έπαιξα στη beta: νίκησα μεν, αλλά τα σακάτεψα τα αντίπαλα mech (κυρίως τα 1 και 3) με αποτέλεσμα να χάσω επιλογές για loot: κάτω από την καρτέλα του κάθε mech φαίνονται καθαρά με κόκκινο τα στοιχεία του σώματος και τα αντίστοιχα όπλα/εξαρτήματα που καταστράφηκαν -άρα δεν παίζουν ως επιλογές loot- και με λευκό ό,τι διασώθηκε. Εντάξει, το Jenner το ρήμαξα...
Tobajara Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 49 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε Σκέφτομαι να κάνω streams, αλλά η ποιότητα (του βίντεο και του gameplay) θα είναι...questionable. Επίσης πολύ πιθανό ότι θα τα κάνω στα αγγλικά. Μην κάνεις stream, δε μου αρέσουν και τα βαριέμαι
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 4 λεπτά πριν, Tobajara είπε Μην κάνεις stream, δε μου αρέσουν και τα βαριέμαι Ε, αν είναι θα βάλω λινκ και αν δει κανείς, αλλιώς τα υπόλοιπα τα κρατάω. Θα πω και εντυπώσεις, αλλά θα είναι μάλλον προς το lore / σε σχέση με τα Mechwarrior games, παρά με άλλα TB games, αφού δεν παίζω.
ikaruga24 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Το παρακολουθώ ελαφρά αυτό το παιχνίδι και είναι στο shortlist μου σαν tactics fan και παλιών παιχνιδιών τύπου Front Mission. Από ότι διάβασα παιδιά οι απόψεις σας είναι εξαιρετικά θετικές. Μάλλον θα πρέπει να το βάλω στο πλάνο και αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα