Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ξεκινά μέσα στις επόμενες ώρες η αποστολή των κλειδιών για τη Beta του Battletech, μέσω Steam. Για τεχνικούς λόγους, τελικά η Beta θα έχει μόνο skirmish vs. AI και πρακτικά ο στόχος είναι να συλλέξουν μετρήσιμα στοιχεία από τον τρόπο που παίζουν οι χρήστες που θα συμμετάσχουν στη beta. Στο τέλος κάθε session θα υπάρχει η δυνατότητα, προαιρετικά, να συμπληρώσει κανείς ένα σύντομο ερωτηματολόγιο (1 σελίδα) σχετικά με τις εντυπώσεις του για τον έλεγχο του παιχνιδιού, την Α.Ι. κτλ. Επειδή το tutorial δεν έχει ενταχθεί ακόμη στη beta, καλό θα ήταν όσοι ασχοληθούν να διαβάσουν το συνοδευτικό pdf. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Οι -πολύ- πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές Παρότι το τρέχω σε μηχάνημα που προσεγγίζει τα min requirements, δείχνει όμορφο. Ο χειρισμός είναι καλός, αλλά σε πρώτη φάση απλά ρίχναμε ο ένας στον άλλο, μέχρι που άρχισαν να τελειώνουν τα πυρομαχικά, οπότε έπεσε το ξύλο της αρκούδας: η πρώτη μάχη έκλεισε με 1 vs. 1 (από ομάδες των 4 αρχικά) και τα δύο mechs χωρίς μπράτσα, με την AI να μου ρίχνει κουτουλιές! Τελικά με κάτι πυρά εξ επαφής νίκησα. Θέλει διάβασμα το manual. Η απουσία tutorial στοιχίζει γιατί έχει αμυντικές και επιθετικές στάσεις, συν cover, συν πυρομαχικά, γενικά υπάρχουν οι βάσεις για ένα πολύ σύνθετο παιχνίδι. Για μένα όλο το ζουμί θα είναι το campaign (που δεν θα το δούμε πριν το full release) ώστε να αποκτήσουν νόημα -και συνέπειες- αυτά που κάνεις: από τους 4 πιλότους μου 1 σκοτώθηκε και οι υπόλοιποι 3 αποκόμισαν ελαφριά έως σοβαρά τραύματα. Μπορώ όμως να τους ξαναπάρω και να παίξω την ίδια μάχη, οπότε το τι συμβαίνει κάθε φορά χάνει σε βαρύτητα. Με ένα στιβαρό campaign, όμως, μιλάμε για παιχνίδι που θα μείνει για πάντα στο σκληρό. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Δεν είδα να έχουμε customisations μιας και είναι skirmishάκια, αλλά ήθελα να πειράξω λίγο τα loadouts να τα πάω όπως στο MWO (κυρίως το AS7-D, κρίμα που δεν έχει το D-DC). Επίσης ήθελα και HBK-4SP, γιατί το προτιμώ από τα 4G και 4P που αν χάσεις Right Torso έχεις χάσει την πλειοψηφία του firepower. Αλλά οκ, αυτά είναι nitpicks. Ενδιαφέροντα φαίνονται τα skills των πιλότων. Knockdowns θα ήθελα να είχαμε (όχι σαν της beta τότε) και στο MWO, αλλά δεν θα ξανάρθουν. Melee attacks δεν θα δούμε σίγουρα, αλλά αυτά και τα knockdowns μου αρέσουν πολύ εδώ. Ειδικά όταν το Atlas πάτησε το κεφάλι ενός πεσμένου Centurion και διέλυσε το cockpit ήταν συνάμα τρομακτικό και εντυπωσιακό. Όπως έχει ειπωθεί και από άλλους παίχτες, πρέπει τα ACs να έχουν διαφορά μεταξύ τους σε ήχο / εφέ, εκτός της ζημιάς και range. Γενικά με έχει αφήσει πάντως πολύ ευχαριστημένο και περιμένω να δω στο full game ή καμιά μετέπειτα beta, κάποιο από τα King Crabs.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) 'BattleTech' Brings 'MechWarrior 2: Mercenaries' into a Post-'XCOM' World Για όσους έχουν όρεξη για το lore (μάλλον έχω ξαναβάλει link), novel list. Edit: Και κάτι που δεν είχα προσέξει. Quick guide - How to melee like the AI and pick a side Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2017 από GhostRiderLSOV 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=hQw7ppSDwVE
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=mFa27-2pmgk
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Με βλέπω να το αφήνω κατά μέρος, για την ώρα τουλάχιστον: μου είναι ιδιαίτερα αισθητή η απουσία ενός στόχου αλλά και μιας εξέλιξης στο παιχνίδι, με βάση τις επιδόσεις μου στις διάφορες μάχες. Με άλλα λόγια, το παιχνίδι χρειάζεται οπωσδήποτε campaign. Κι ένα tutorial δεν θα έβλαπτε, για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου που λειτουργεί το Battletech. Επιμένω, όμως, πως με ένα καλό campaign, που δεν θα είναι "σιδηρόδρομος" αλλά θα προσπαρμόζεται στις αναποδιές (και τις ήττες, χωρίς να σε αναγκάζει ουσιαστικά να το πιάσεις από την αρχή, γιατί η κατάσταση στην πρώτη ήττα δεν σώζεται) θα καταγραφεί στα κλασικά του είδους.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 https://youtu.be/tIGmwTcR2Q8
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Μόλις το είδα, καλή μάχη για εισαγωγή, έκαναν και επίδειξη ορισμένων τεχνικών (melee, jumps) και σεναριακά μου άρεσε η ανατροπή. Κάπου είχα διαβάσει πως τα components των αντίπαλων mechs που δεν διαλύονται μπορείς να τα λεηλατήσεις, αλλά δεν ξέρω αν εφαρμόστηκε αυτό ως ιδέα, ενώ και σε επίπεδο σεναρίου δεν ξέρω αν θα είχαν χρόνο. Πάντως, τα οχήματα και το πόσο εύκολα διαλύονται βοηθούν ώστε να αποδοθεί πολύ όμορφα το μέγεθος και η ισχύς των mechs. Άντε να δούμε, αρχές του '18 θα κυκλοφορήσει, λέει το ενημερωτικό σημείωμα, η ανάπτυξη προχωράει καλά, έχουν έτοιμο το campaign και το σύστημα διαχείρισης της ομάδας, τώρα τα δοκιμάζουν στην πράξη.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Mε την ευκαιρία, δύο απορίες, αν ξέρει κάποιος: Το melee πώς προκύπτει; Στεκόμουν δίπλα σε αντίπαλο και δεν μου έβγαζε επίθεση, παρά μόνο να ρίξω με τα όπλα (και τραγικά ποσοστά από τόσο κοντά). Πώς στοχεύεις συγκεκριμένα σημεία του αντιπάλου;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Έχω καιρό να παίξω το skirmish και χρειάστηκε να κοιτάξω το manual, αλλά οκ, θυμόμουν καλά: melee attack μπορείς να κάνεις όταν κάνεις move και Death From Above όταν κάνεις jump. Για να χτυπήσεις συγκεκριμένο σημείο, όταν ο αντίπαλος είναι ξαπλωμένος από πτώση ή έχει σβήσει, τότε μπορείς να κάνεις "Call Shot" στο σημείο που θες.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Περίεργο πράγμα με το melee, θυμάμαι χαρακτηριστικά δύο περιπτώσεις όπου είχα κινηθεί (μάλιστα την πρώτη φορά παίρνοντας θέση πίσω από τον αντίπαλο) και δεν έδωσε melee επιλογή. Το call shot δεν το ήξερα ότι πρέπει να εξουδετερώσεις τον αντίπαλο, νόμιζα ότι έχει στοχευμένο χτύπημα ούτως ή άλλως. Θα χρειαστεί μερικά καλά tutorials το παιχνίδι, όταν με το καλό κυκλοφορήσει. Όπως και να έχει, ευχαριστώ
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Το melee το κάνει στην κίνηση, δηλαδή ενώ του βάζεις να προχωρήσει, τότε διαλέγεις και melee, όχι μετά. Σαν να λέμε στο "movement phase". Ισχύει ότι θέλει tutorials.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Σίγουρα θέλει, ας πούμε πολύ αργά κατάλαβα στη μάχη που έπαιξα νωρίτερα ότι είχα φέρει το mech με τα καλύτερα long-range όπλα πολύ κοντά στους αντιπάλους, χάνοντας έτσι το πλεονέκτημα που μου έδιναν. Πάντως, ήταν επική μάχη, στο τέλος είχε μείνει ένα σακατεμένο δικό μου κι ένα επίσης σακατεμένο δικό του mech, μου ρίχνει με ό,τι όπλο του απέμενε, διαλύει το τελευταίο δικό μου αλλά από το overheat διαλύθηκε κι αυτός Χολυγουντιανό σενάριο. Για μένα όλα τα λεφτά είναι το campaign: αν είναι καλό, θα δώσει άλλη αξία και νόημα στις μάχες (τις επιτυχίες και τις αποτυχίες).
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Χαμός έγινε πάλι: μία από τις σπάνιες νίκες μου, και μάλιστα με ένα Centurion πρακτικά ανέπαφο (δεν θυμάμαι άλλη φορά να έχω βγάλει mech από μάχη χωρίς να είναι όρθιο σαράβαλο...)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα