chek2fire Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 θα το κοιτάξω thx. Εχει λίγο παράξενο turn based σύστημα και δεν είναι σαν τα κλασικά game. Διαβάζω και αρκετούς που παραπονιούνται για την εξωφρενική δυσκολία και το unbalnce υπέρ των εχθρών που έχει. Τώρα στην αρχή είμαι είναι όντος λίγο δύσκολο και ποιο πολύ η δυσκολία του έχει να κάνει με αυτές τις παραξενιές που έχει σε καθε γύρο.
chek2fire Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 ωραία κάπως έχω αρχίσει να μπαίνω στο ρυθμό του παιχνιδιού και αυτό με τα turns έχει να κάνει όταν κάνεις reserve κάποιο χαρακτήρα από την ομάδα τότε απορυθμίζεται το turn σου και είναι σκόρπιο. Μεγάλοι χάρτες σε κάθε gameplay και η δυσκολία του είναι αρκετά μεγάλη ακόμα και στα πρώτα βήματα του παιχνιδιού.
chek2fire Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Πολύ καλό game τελικά με έχει κολήσει αρκετά. Εχει και αυτό το rpg στοιχείο του και την ελευθερία να πηγαίνεις από πλανήτη σε πλανητη σε αποστολές αλλά αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι η αίσθηση των mech σου μέσα στην μάχη. Σε κάνει να νιώθεις ότι όντος χειρίζεσαι mech συν μετά τα upgrade τους και το σετάρισμα που θέλει προσοχήσε ότι κάνεις με τις άπειρες επιλογές. Tελικά μου αρέσει και όποιος "ιδιοτροπίες" έχει στο gameplay του στις μάχες καθώς του δίνουν και ένα επίπεδο δυσκολίας αλλά και έναν παραπάνω έλεγχο στην στρατηγική σου. Tώρα το story αν και δεν το έχω προχωρήσει πολύ καθώς κάνω free roaming αποστολές αλλά είναι ένα τυπικό space opera story όπως το βλέπω. Εχει το ενδιαφέρον του και αυτό αλλά μου αρέσει που έχουν δώσει μεγάλη προσοχή και στην λεπτομέρεια και σου έχει πληροφορίες για τα πάντα στο space civilisation του. Μια και παίζω σε linux να πω ότι παίζει άψογα μέσω proton χωρίς το παραμικρό κόλημα. Αλλο ένα συν για μένα καθώς δεν χρειάζεται να κάνω restart να μπω windows για να παίξω. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2020 από chek2fire 3
chek2fire Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 αυτός εδώ είναι πάρα πολύ καλός οδηγός για όσους ξεκινάνε το game https://gamecrate.com/battletech-guide-understanding-combat/19088
chek2fire Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Νεώτερα για το game. Απίστευτος τίτλος και αν και έχει κάποια πρόκληση με τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι υπερβολικά δύσκολο όπως διαβάζω σε διαφορα review σε steam και metacritic . Είναι όντος δύσκολο αλλά θέλει και στρατηγική σκέψη αλλά κυρίως πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς το τι μπορεί να κάνει το mech σου και τις αδυναμίες του. Δλδ δεν μπορείς ποτέ να αφήσεις αφύλαχτα τα νώτα σου και να γυρίσεις την πλάτη στους εχθρούς. To πίσω μέρος του mech σου είναι το ποιο αδύναμο του σημείο και δεν έχει καμία προφύλαξη σε armor και αν πέσει η εσωτερικη armor τότε είναι θέμα χρόνου όχι μόνο να πάθει μεγάλη ζημιά το mech σου αλλά και να καταστραφεί τελείως. Ένα άλλο στοιχείο που θέλει μεγάλη προσοχή είναι να μπορείς να κινείσαι συνέχεια για να μαζεύεις evasion συνέχεια κλειδί για την επιβίωση σου στην μάχη. Αν το evasion το εκμεταλευτείς μαζί με κάποιο cover τότε μειώνεις αρκετά τις ζημιές. Για μένα πρέπει να επενδύσεις και άμεσα σε ποιο ισχυρά mech για να μπορέσεις να επιβιώσεις σε ποιο δύσκολες αποστολές καθώς προχωράς το game. Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου τον ρόλο των μικρών battlemech στο game και όχι μόνο δεν έχουν καμία χρησιμότητα αλλά είναι και εύκολος αντίπαλος καθώς πέφτουν άνετα με melee attack από τα μεγάλα mecha
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Tα μικρά mech προφανώς δεν μπορούν να σταθούν σε δύναμη πυρός/ασπίδες/θωράκιση απέναντι στα μεγάλα, και επίσης σταδιακά με την είσοδο ισχυρότερων μοντέλων μπαίνουν στο περιθώριο, όμως είναι εξαιρετικά γρήγορα, πιάνουν εύκολα το μέγιστο evasion, και με evasion/cover μπορούν να τραβήξουν κάμποσες βολές πάνω τους χωρίς να πάθουν το παραμικρό. Οπότε, η χρησιμότητά τους είναι για scouting/target spotting και -ανάλογα με τις συνθήκες της μάχης- μπορεί να τους δοθεί η ευκαιρία να βρεθούν στα νώτα των αντιπάλων ή να αποτελειώσουν κάποιο χτυπημένο άκρο. Στέλνεις το μικρό μπροστά με full evasion, σταματάς σε δάσος, εντοπίζεις τους άλλους να έρχονται και ρίχνεις από πίσω με ρουκέτες, λ.χ. Ή βάζεις το mid/long range μεσαίο/βαρύ mech να κρατήσει το πέρασμα και στέλνεις το μικρό στα πλάγια/νώτα. Ειδικά από πίσω, ακόμη και με τη μικρή δύναμη πυρός μπορούν να κάνουν ζημιά. Το πρόβλημα, σε επίπεδο δυσκολίας, δεν είναι το πώς θα χειριστείς τα mech στη μάχη, αλλά το παντελώς άχρηστο σύστημα αξιολόγησης της "δυσκολίας" των αποστολών. Δεν μπορεί το βάρος των mech να αποτελεί το μόνο κριτήριο -και πάλι να υπολογίζεται χωρίς τυχόν ενισχύσεις, ενώ στην περιγραφή σε υποψιάζει ή σου λέει και ανοιχτά πως θα υπάρξουν ενισχύσεις. Στο μεν campaign αυτό μικρή σημασία έχει, καθώς οι αποστολές είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να σου προσφέρουν ως αμοιβή καλύτερα mech (και ειδικά μόλις μάθεις να σημαδεύεις τα πόδια, αρχίζεις και μαζεύεις τόσα μέρη/όπλα που δεν έχεις τι να τα κάνεις, θυμάμαι είχα mothballed δεκάδες στο τέλος) αλλά στο Flashpoints μετατρέπεται σε πρόβλημα, καθώς πολύ συχνά πας στα τυφλά, τελείως, και αποστολές που αξιολογούνται με τον ίδιο βαθμό καταλήγουν να έχουν τεράστιες διαφορές στην πραγματική τους δυσκολία. 1
chek2fire Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Snoob είπε Tα μικρά mech προφανώς δεν μπορούν να σταθούν σε δύναμη πυρός/ασπίδες/θωράκιση απέναντι στα μεγάλα, και επίσης σταδιακά με την είσοδο ισχυρότερων μοντέλων μπαίνουν στο περιθώριο, όμως είναι εξαιρετικά γρήγορα, πιάνουν εύκολα το μέγιστο evasion, και με evasion/cover μπορούν να τραβήξουν κάμποσες βολές πάνω τους χωρίς να πάθουν το παραμικρό. Οπότε, η χρησιμότητά τους είναι για scouting/target spotting και -ανάλογα με τις συνθήκες της μάχης- μπορεί να τους δοθεί η ευκαιρία να βρεθούν στα νώτα των αντιπάλων ή να αποτελειώσουν κάποιο χτυπημένο άκρο. Στέλνεις το μικρό μπροστά με full evasion, σταματάς σε δάσος, εντοπίζεις τους άλλους να έρχονται και ρίχνεις από πίσω με ρουκέτες, λ.χ. Ή βάζεις το mid/long range μεσαίο/βαρύ mech να κρατήσει το πέρασμα και στέλνεις το μικρό στα πλάγια/νώτα. Ειδικά από πίσω, ακόμη και με τη μικρή δύναμη πυρός μπορούν να κάνουν ζημιά. Το πρόβλημα, σε επίπεδο δυσκολίας, δεν είναι το πώς θα χειριστείς τα mech στη μάχη, αλλά το παντελώς άχρηστο σύστημα αξιολόγησης της "δυσκολίας" των αποστολών. Δεν μπορεί το βάρος των mech να αποτελεί το μόνο κριτήριο -και πάλι να υπολογίζεται χωρίς τυχόν ενισχύσεις, ενώ στην περιγραφή σε υποψιάζει ή σου λέει και ανοιχτά πως θα υπάρξουν ενισχύσεις. Στο μεν campaign αυτό μικρή σημασία έχει, καθώς οι αποστολές είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να σου προσφέρουν ως αμοιβή καλύτερα mech (και ειδικά μόλις μάθεις να σημαδεύεις τα πόδια, αρχίζεις και μαζεύεις τόσα μέρη/όπλα που δεν έχεις τι να τα κάνεις, θυμάμαι είχα mothballed δεκάδες στο τέλος) αλλά στο Flashpoints μετατρέπεται σε πρόβλημα, καθώς πολύ συχνά πας στα τυφλά, τελείως, και αποστολές που αξιολογούνται με τον ίδιο βαθμό καταλήγουν να έχουν τεράστιες διαφορές στην πραγματική τους δυσκολία. αυτό όντος υπάρχει στις μεμονομένες αποστολές και μπορεί ενώ κάποια να έχει έναν χαμηλό βαθμό δυσκολίας τελικά να την βγάζεις με βαριά dmg των mech σου. Αλλά και αυτό νομίζω αυξάνει την πρόκληση του ίδιου του παιχνιδιού. Οσο για τα μικρά mech είναι βούτυρο στο ψωμί των μεγάλων κυρίως με το melee dmg που μπορείς να τους κάνει πανεύκολα και να τα ρίξεις σε δύο turn. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2020 από chek2fire
Tobajara Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου Μετά από πολύ καιρό στον πάτο του backlog, το έφερα στον αφρό και θα το ξεκινήσω! Μερικές πολύ απλές ερωτήσεις. 1) Είδα ότι η δυσκολία δεν έχει normal, hard κλπ αλλά παραμετροποιήσεις. Θα ήθελα κάτι σε hard non-Ironman, αλλά δεν ξέρω τι αντίκτυπο έχουν οι επιλογές και κάποιες φαίνονται βάρβαρες για πρώτο playthrough, ενώ ο πολλαπλασιαστής δεν πάει πάνω από 1. Σκεφτόμουν Hard force strength, Rare advanced mechs, Stingy payment, Slow progression. Χωρίς Ironman, αυτά πάνε τον πολλαπλασιαστή στο 0.8. Σκεφτόμουν Unequipped Mechs και 4 ή 5 parts for mech assembly, που θα το πήγαινε στο 0.9. Αξίζει να το πάω κάπως στο 1, και γενικά τι προτείνετε? 2) Ποια η διαφορά Campaign και Career? Θα ξεκινήσω Campaign.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Αυγούστου Μέλος Moderators Δημοσ. 17 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, Tobajara είπε Μετά από πολύ καιρό στον πάτο του backlog, το έφερα στον αφρό και θα το ξεκινήσω! Μερικές πολύ απλές ερωτήσεις. 1) Είδα ότι η δυσκολία δεν έχει normal, hard κλπ αλλά παραμετροποιήσεις. Θα ήθελα κάτι σε hard non-Ironman, αλλά δεν ξέρω τι αντίκτυπο έχουν οι επιλογές και κάποιες φαίνονται βάρβαρες για πρώτο playthrough, ενώ ο πολλαπλασιαστής δεν πάει πάνω από 1. Σκεφτόμουν Hard force strength, Rare advanced mechs, Stingy payment, Slow progression. Χωρίς Ironman, αυτά πάνε τον πολλαπλασιαστή στο 0.8. Σκεφτόμουν Unequipped Mechs και 4 ή 5 parts for mech assembly, που θα το πήγαινε στο 0.9. Αξίζει να το πάω κάπως στο 1, και γενικά τι προτείνετε? 2) Ποια η διαφορά Campaign και Career? Θα ξεκινήσω Campaign. 1) Για την δυσκολία, δεν θυμάμαι ακριβώς να σου πω... Έχει γράψει πάντως ο @Snoob πιο πάνω. Μπορεί να βλέπεις x κρανία και να σου κάτσουν άλλα αντί άλλων. 2) Campaign θα ξεκινήσει με την scripted main ιστορία και θα προχωρήσει και αφού τελειώσεις συνεχίζεις σαν να έπαιζες career κανονικά, ενώ το career είναι ξεκίνημα sandbox. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Αυγούστου Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου Εχω καιρό να ασχοληθώ, το Campaign έχει γούστο ως ιστορία και μια σχετικά νορμάλ εξέλιξη στη δυσκολία. Για εισαγωγή, το προτείνω, υπάρχουν πιο ελεύθερα και σύνθετα σεταρίσματα, αλλά όχι για κάποιον που τώρα ξεκινάει. Γενικότερα, όμως, είχε θέμα με την αποτύπωση του πόσο δύσκολη είναι μια αποστολή, έχει τύχει "μέγιστης" δυσκολίας να είναι για πλάκα, ενώ μέτριας να βγάζει την ομάδα κυκλωμένη από θηρία. Δεν ξέρω αν έχουν βγει άλλα patches που βελτίωσαν το θέμα αυτό, αλλά τω καιρώ εκείνω ήταν, με διαφορά, το πιο προβληματικό/ενοχλητικό στοιχείο ενός, κατά τα άλλα, ωραιότατου παιχνιδιού. 3
Tobajara Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Έχω αρχίσει να καταλαβαίνω πώς λειτουργεί το παιχνίδι, σεναριακά είμαι αρκετά στην αρχή (μόλις άνοιξα το χάρτη) και μερικές σκέψεις στα γρήγορα. Επιγραμματικά, ωραίο παιχνίδι αλλά δυσκοίλιο. Λοιπόν. Το tutorial είναι κακό και ελιππέστατο, ενώ δε σου δείχνει πρακτικά πώς λειτουργούν οι μηχανισμοί μάχης (μιλώ για στήσιμο mech, διαφορετικά οπλικά συστήματα κλπ). Μόλις τώρα αρχίζω και πειραματίζομαι λίγο με διαφορετικά στησίματα κλπ αλλά νιώθω πως πάω στα τυφλά. Αντί να γεμίσουν τον τόπο pop ups και διαλόγους θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει μια εισαγωγή της προκοπής. Σεναριακά, ενώ υποτίθεται ψάχναμε για ψιλά στους καναπέδες να βγάλουμε το μήνα, βρέθηκα με 3,5 μύρια απλά κάνοντας αποστολές και μαθαίνοντας το παιχνίδι. Το "μαθαίνω" είναι σχετικό, γιατί υποψιάζομαι έχω κάνει εγκλήματα. Σε αντίθεση με άλλους τίτλους, εδώ δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι αξίζει τα λεφτά μου ή αν όντως αξίζουν τα λεφτά σε σχέση με εξαρτήματα (early/ mid game) ή reputation. Το αρχικό lance ρολάρει αρκετά καλά, με μόνη αλλαγή ένα Javelin στη θέση των χάρτινων Spider/ Locust, και πέρα από σκέψεις - καφρίλα τύπου Centurion χωρίς όπλα με full armor που μόνο θα ρίχνει ξύλο δε μπορώ να σκεφτώ κάτι. Το gameplay με βγάζει από τα νερά μου λίγο, γιατί ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΜΠΟΤ ΜΕ ΛΕΪΖΕΡ ΡΟΥΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ, δε μπορούν να κάνουν sneak ( ) , attacks of opportunity, να έχουν penalty λόγω υψομετρικής διαφοράς κλπ. Μου αρέσει αρκετά. Από την άλλη, τα injuries λόγω head damage έρχονται ουρανοκατέβατα. Στην πιο πρόσφατη δυάρα αποστολή μου έβγαλε δύο, με τα ίδια mechs να έχουν γρατζουνιές. Δουλευόμαστε. Επίσης, πρώτο playthrough σε Ironman πρέπει να είναι εφιαλτική εμπειρία. Το ξέρω πως είναι TBS και ναι έχω ξαναπαίξει παιχνίδια του είδους, αλλά έχω την αίσθηση πως περνάω πολύ χρόνο χωρίς να κάνω κάτι ή να παλεύω με το interface. Το βρίσκω άβολο, με μικρά κουμπιά και περιττά κλικ, ενώ υπάρχει αρκετός, για να μην πω πολύς, νεκρός χρόνος. Ωραία, τα animations στις μάχες είναι ευχάριστα και δικαιολογημένα, από ένα σημείο και μετά όμως δε μπορείς να βλέπεις mechs να περπατάνε τόσο πολή. Τα cutscenes του διαστρικού ταξιδιού, κατά το οποίο κάνεις ελάχιστα πράγματα, είναι ύπνος, ενώ και η διαδικασία κρατάει πολύ χωρίς να κάνεις κάτι στο ενδιάμεσο. Γίνεται εκνευριστικό. Δεν ξέρω πολλά για τον κόσμο του Battletech, αν και έχω εμπειρία από MechWarrior, οπότε άρχισα να διαβάζω με αρκετή χαρά για τις διάφορες επικράτειες, την ιστορία κλπ. Διάβασα αρκετά πράγματα τα οποία, ως τώρα, δε βλέπω στο παιχνίδι. Δεν υπάρχει κάτι που να ξεχωρίζει ή να διαφοροποιεί τις διάφορες παρατάξεις, είναι τα Μπλε Κόκκινα Πράσινα κλπ mechs. Κοινώς περίμενα πολύ περισσότερο χαρακτήρα στον κόσμο. Το Battle Brothers το κατάφερε με το τίποτα. Ελπίζω κάτι να γίνει κι εδώ. Δε λέω, είναι καλοφτιαγμένο και έχει φάση, το interface και τα cutscenes όμως το κάνουν αργό και εκνευριστικό. Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να παίξει πχ XCOM, όπου ο χρόνος του παίκτη κυλά πιο γρήγορα και ουσιαστικά. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από Tobajara 2
Tobajara Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Λοιπόν, προσπάθησα ειλικρινά να μου αρέσει το παιχνίδι. Τα κατάφερα σε κάποιο βαθμό αλλά μου τη δίνει. Σε Ironman campaign, αν κάνεις κάποια όχι και τόσο αυτονόητα πράγματα, κυλάει σχετικά ομαλά ως και μετά το Weldry. Αν δεν τα κάνεις, θα βλαστημήσεις την ώρα και τη στιγμή γιατί δεν επιτρέπεται να πάει ΤΙΠΟΤΑ στραβά ως τότε. Δεν είναι δύσκολο, δυσκοίλιο είναι. Σου σπάει τα νεύρα μέχρι να βγάλεις δύο medium mechs, ή έστω Jenner/ Panther/ Javelin, και να μπορείς να αφήνεις το ένα στο γκαράζ αν χάσει κανένα μέλος. Έβαλα τα animations στο ελάχιστο, φόρτωσα armor τα mechs, έδωσα Bulwark σε όλους και δεν τους βγάζω από τους θάμνους, αν κάποιος πάει να χάσει μέλος με όπλο απλά πίσω τρέχοντας (δεν είμαστε για τέτοια), πριν ξεκινήσω το Weldry είχα μαζέψει λεφτά και 2 mechs συν το Centurion (το Spider μου διαλύθηκε κάπου, το Locust μαζεύει σκόνη), και το παιχνίδι δείχνει κάποιες αρετές. Μπορώ πλέον να βγάλω δυάρα αποστολή με αυτοπεποίθηση (χωρίς να αποκλείεται κάποιος τραυματισμός) και 1,5ρα με σιγουριά. Τώρα - η τοπογραφία και το υψόμετρο όντως παίζουν ρόλο, αλλά την περισσότερη ώρα κάνουμε τους Βιετκόνγκ στη ζούγκλα και τους θάμνους. Η μάχη έχει πολυπλοκότητα, οι Called Shots μόλις άρχισαν να μπαίνουν στο παιχνίδι και χρειάζεται προσοχή για να μη στραβώσει από το πουθενά το πράμα και χαθεί κανα ποδάρι, αλλά υπάρχουν ορισμένες εμπνεύσεις στις αποστολές που απλά τα παρατάς. Καλό παιχνίδι αλλά με έχει ξενερώσει ως να φτάσω εδώ, και έχω παίξει και καλύτερα στο είδος να πω την αλήθεια, ή μάλλον πιο διασκεδαστικά. Το πραγματικό παιχνίδι είναι εκτός campaign. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από Tobajara 1
hayatogr Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Έχω γράψει πάνω από 300 ώρες παιχνιδιού ίδιος μέσα και πριν από την καραντίνα... Το παιχνίδι το έχω κατά ευχαριστηθεί, έχω κατεβάσει και διάφορα mod στο παρελθόν για να εμπλουτίσω τον σχεδιασμό των mech και τις αποστολές.
Tobajara Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Έχω αρχίσει κι έχω πικρή εμπειρία από τον καθορισμό των αντίπαλων mechs, και όντως φαίνεται πως πάει με το βάρος. Δυάρα αποστολή με lance + ενισχύσεις, όπου κατεβαίνω με Shadow Hawk - Centurion - Vindicator - Blackjack, και από την άλλη μεριά έχει... Griffin - Phoenix Hawk - Trebuchet - Centurion - Locust - Jenner - Javelin - Firestarter Θα πω μόνο πως το Trebuchet ξέμεινε από πυραύλους και ήταν σε κάτι απρόσιτα βουνά στα δεξιά. Η υπόλοιπη έκταση επίπεδη με δάση, που με έσωσε. Χάθηκαν δυο χέρια και τα αντίστοιχα όπλα και βγήκαν δυο τραυματισμοί (στο παρατσάκ γλίτωσα τα χειρότερα, η θωράκισή μου είχε σχεδόν χαθεί), αλλά δυάρα δεν τη λες. Μετά από κάποιο διάστημα, δοκιμάζω τριάρα να υπερασπιστώ βάση από ένα assault mech (6 κτίρια, να μείνουν τα τρία). Κατεβάζω 205 τόνους (Griffin - Centurion - Vindicator - Shadow Hawk) και από την άλλη έχω... Dragon - Cyclops - Kintaro - Centurion - Griffin - Wolverine Συμπέρασμα, χωρίς 55ρια medium τριάρα αποστολή στις 500k δεν αξίζει, και η συγκεκριμένη πήγε άκλαυτη. Withdraw. Δέχομαι πως σε αυτό το σημείο πρέπει να μαθαίνεις τα mechs, να μην ξεχνάς σαν εμένα να κινείσαι για να μαζεύεις evasion, να μη κτυπάς κατάφατσα αλλά να πλαγιοκοπείς ώστε να χάνεται δύναμη πυρός, να αξιοποιείς τα light mechs για χτυπήματα από πίσω και called core shots, να κάνεις jump πίσω από mech και να ρίχνεις εξ επαφής ή να φτιάξεις brawler είτε με Breaching strike είτε με ένα σωρό όπλα μικρής εμβέλειας για σαματά, ναι τα ξέρω όλα αυτά... ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ MECHS ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. Αχέμ. 1
Tobajara Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Τα παρατάω. Το παιχνίδι δεν είναι για μένα. Στη θεωρία έχει όλα τα στοιχεία που μου αρέσουν, συν τα Mechs, συν την ιδιαίτερη μάχη, συν την ομολογουμένως πολύ καλή υλοποίηση. Στην πράξη το gameplay του μου φαίνεται μονοκόμματο και η αρχή είναι υπερβολικά, εκνευριστικά δύσκολη σε Ironman Story. Υπάρχει σαφές πρόβλημα ισορροπίας και δυσκολίας, και μιλάω πέρα από τα βασικά τρικ του gameplay που το παιχνίδι δε σε βοηθά να τα μάθεις ή τον ψυχαναγκασμό να ολοκληρώσεις όλα τα objectives. Ενώ ο υπολογιστής πολεμά μέχρι τελικής πτώσεως, εσύ δε μπορεί να χάσεις ούτε ένα χέρι από Locust γιατί είσαι ένα mech κάτω στις επόμενες αποστολές και δε βγαίνουν τα μιστά. Και μην ακούσω μπούρδες του τύπου "git gud newb το Locust το έχεις για sprint και evasion tank" γιατί μια χαρά το αγνοεί ο υπολογιστής όποτε του έρθει και βαράει τα μεγάλα mechs. Σε δυάρα αποστολή να σώσω τον επιστήμονα, κάπου 8 μέρες από την έναρξη, υπήρχαν στο χάρτη Trebuchet, Kintaro, Griffin, Crab και διάφορα Light κι εγώ πηγαινόφερνα το Locust για να φτάσει στο evac μην τυχόν και φάει καμιά ξώφαλτση και μείνει στον τόπο. Η δε μάχη μου φάνηκε μονοδιάστατη, αν και έχω ενδείξεις πως κάνω λάθος. Δεν ξέρω. Δε μπορώ να μπω στη λογική του σε Ironman, ενώ με save/ load κάπου νομίζω χάνεται η ουσία. Απλά δεν το διασκεδάζω και, με τόσα καλά παιχνίδια στο είδος, δε βλέπω το λόγο να προσπαθώ τόσο πολύ να μου αρέσει. Το Campaign δε μου είπε τίποτα σεναριακά, ο κόσμος δε μου είπε επίσης τίποτα (το μόνο που έβλεπα ήταν "kill all mex"), το πίου πίου με κούρασε οπότε πάω μάλλον για XCOM. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα