Προς το περιεχόμενο

Battletech (Τurn Based)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ έχω ιδρώσει όταν βλέπω να ανοίγει το armor στο συγκεκριμένο μέρος που έχω κάτι βαρύ και να γίνεται πορτοκαλί το όπλο από critical hit.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κατάφερε κανείς από χτες να συνδεθεί και να εμφανίζεται online;

Ακόμη και τώρα, "unable to secure connection" μου γράφει, σίγουρα από χτες το πρωί.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Περίεργο, βρέθηκα αποσυνδεδεμένος χτες -το ανέφεραν και αρκετοί παίκτες που το είχαν παρατηρήσει από Δυτική Ακτή και Ασία, νωρίτερα από εμάς- και παραμένει έτσι.

Όχι πως καίγομαι ιδιαίτερα, απλά προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει.

Δημοσ.

Και εγώ από χτες αποσυνδεδεμένος και δεν μπορεί να κάνει σύνδεση. Φάγαν φρίκη τίποτα servers τους μάλλον.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντωμεταξύ, προσπαθώ να βρω τρόπο να αξιοποιήσω ένα Battlemaster που απέκτησα: εντυπωσιακό firepower (8/10, αν και ελαφρώς πλασματικό, γιατί είναι ασύμβατo το range όλων αυτών των όπλων), αλλά απογοητευτικό heat management (2/10).

Μπορεί να κατεβάσω μερικά MLaser, να δοκιμάσω κάποιο setup με AC/2 ή ίσως με ένα AC/20 και τίποτε άλλο.

Γρίφος, για την ώρα.

Δημοσ.

https://waypoint.vice.com/en_us/article/pax9x7/battletech-review

 

Πολύ ωραίο άρθρο/review, που περιγράφει με ακρίβεια όλα όσα μου άρεσαν ανέκαθεν στο σύμπαν του Battletech.

Φυσικά ούτε ο reviewer γλυτώνει την κλασικότατη "παγίδα" που πέφτουμε όλοι, να διηγείται ιστορίες από τις μάχες του σαν βετεράνος παππούς!..

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στο Battlemaster έχω τοποθετήσει ένα AC/20++, ένα LRM15++, 2 MLaser++ και το υπόλοιπο tonnage μοιράστηκε σε πυρομαχικά και heat sinks.

Το αποτέλεσμα, σε σχέση με τη stock έκδοση, είναι 7 firepower (-1) και 4 heat efficiency (+2).

Η πτώση στο firepower δεν με απασχολεί ιδιαίτερα, καθώς και 10 να έχεις, αν δεν μπορείς να ρίχνεις κάθε γύρο σταθερά ή τα martian/badlands περιβάλλοντα είναι απαγορευτικά, τι να το κάνεις. Στο heat efficiency ουσιαστικά με την αφαίρεση του PPC και την προσθήκη κάποιων heat sinks πέτυχα διπλασιασμό της απόδοσης. Με έναν πιλότο με καλό Guts πιστεύω πως είναι βιώσιμο build, αλλά θα πρέπει να το δω στην πράξη.

Κατά τα λοιπά, εξακολουθώ να θεωρώ πως το σοβαρότερο σχεδιαστικό πρόβλημα του παιχνιδιού είναι ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού δυσκολίας, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε άσχημες καταστάσεις:

Μου εμφανίζει μία αποστολή 3αρα (μπορώ να κατεβάσω διάφορες παραλλαγές 4αρας δικής μου lance, πλέον) και λέω, "ευκαιρία να πάρουν εμπειρία οι καινούργιοι". Με το που φορτώνει η αποστολή, εκτός των αρχικών mech (full armor όλα, σε άψογη κατάσταση) μου σκάνε reinforcements, στην αριστερή πτέρυγα-νώτα μέσα σε 2 γύρους (first contact με το βασικό στόχο...), επίσης σε άψογη κατάσταση.

Άντε τώρα να συμμαζέψεις μέτωπο, να ανακαλέσεις τον outrider/flanker, να βρεις κάλυψη κτλ. Κόλαση.

Κι αφού πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου για επισκευές, και επιστρέφω με 3 τραυματίες (ο ένας 45 μέρες, με το cockpit στα 5 hp, να τα λέμε κι αυτά, όχι μόνο τα headshot kills...), βρίσκω μια αποστολή 3,5 βαθμών.

Κατεβάζω ό,τι καλύτερο έχω, ετοιμάζομαι να δω τι θα βρω μπροστά μου, γενικά περιμένω τουλάχιστον ένα assault εκεί κάτω.

Και μου βγάζει 2 Orion με 50% πανοπλία, 1 Griffin επίσης με 50% και ένα Dragon -ναι, το μαντέψατε, 50% πανοπλία- και όλα με structure γκρι.

Σε 7 γύρους είχαν τελειώσει όλα και αν εξαιρέσουμε 2-3 laser hits και άλλα τόσα χτυπήματα με πυραύλους, δεν πρόλαβαν -προφανώς- να κάνουν το παραμικρό.

Κι αυτό είναι 3,5 υποτίθεται, και η άλλη που βρέθηκα με μαζεμένους 8 αντιπάλους σε 2 γύρους, τους μισούς στα νώτα, είναι 3; 

Νομίζω η μόνη λύση είναι να μάθεις με την εμπειρία πότε "βρωμάει" ότι θα έχει reinforcements (υπάρχουν κατηγορίες αποστολών που βγάζουν πάντοτε, και άλλες αρκετά έως πολύ συχνά) και ανάλογα να πορεύεσαι. Που, και πάλι, έχει να κάνει και με τι χάρτη θα σου βγάλει.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Βασικά τα Battle missions έχουν reinforcements αν δεν κάνω λάθος, τώρα για την κατάσταση των mechs, αν είναι πειρατές ή "old mechs" θα είναι με λιγότερο armor, αλλά και σε Recovery αποστολές όπως είχα πει, που δεν υπήρχε η ποιότητα των αντίπαλων mechs στο briefing, μου είχαν έρθει με θωράκιση από καρυδότσουφλα...

Έχει γίνει meme o Darius για το πόσο καλός είναι στο Intelligence Gathering...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μου βγάζει αποστολή με δείκτη 2,5 (Hard Contact, στην περιγραφή αναφέρει 2 lances, από το Directorate στη συγκεκριμένη περίπτωση).

Ξεκινάμε, βρίσκω ένα lance μπροστά μου, 3 vehicles και ένα Quickdraw. Με συνοπτικές διαδικασίες το Quickdraw βγαίνει εκτός, στοχευμένα χτυπήματα σε ένα Bulldog και Striker, έφυγαν κι αυτά, έχει απομείνει ένα vehicle που το εντοπίζω στο βάθος μέσω ραντάρ και, κρίνοντας από το ότι δύο φορές έχει στείλει μπαράζ πυραύλων από θέση "στο βάθος κήπος", είναι LRM Carrier.

Όπως πηγαίνω να κινηθώ προς τα εκεί κι αναρωτιέμαι "που είναι το δεύτερο lance" έρχονται και οι ενισχύσεις. Κλασικά, πτέρυγα/νώτα. Ξεμπερδεύω και με το LRM Carrier και στρέφομαι προς τις ενισχύσεις: Quickdraw (5A variant, εξίσου αδιάφορο το βρίσκω με το stock 4G), Dragon, Vindicator και ένα ωραιότατο Kintaro.

Ο χάρτης (οι ορεινοί παιδεύουν άσχημα την ΑΙ, έχω παρατηρήσει) βοήθησε και βγήκε απολύτως εύκολα η αποστολή, αν εξαιρέσουμε τον πατροπαράδοτο -πλέον- τραυματισμό από πύραυλο.

Πλην όμως, η ίδια ακριβώς αποστολή, σε άλλο χάρτη (πεδινό/ερημικό) και με εμφάνιση των ενισχύσεων 2-3 γύρους νωρίτερα (που έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές) όχι για 2,5 αλλά για 3,5 είναι.

Έτσι όπως εξελίχτηκε, μετάνιωσα που δεν είχα 3 rookies να πλαισιώνουν την Glitch, αλλά μόνο 1. 2000 xp για πλάκα.

1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

[...]

Έχει γίνει meme o Darius για το πόσο καλός είναι στο Intelligence Gathering...

Ταλεντάρα ο τύπος, πρέπει να έχει μία από εκείνες τις πρωτοχρονιάτικες σβούρες "βάλε 5", "πάρτα όλα" κτλ. κι έτσι να βγάζει εκτίμηση, δεν παίζει άλλη εξήγηση...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και ο τραγέλαφος με τον Ολιβέιρα συνεχίζεται...

Εμφανίζεται μια 4αρα αποστολή: κανονικά, καθώς ξέρω ότι επίκειται priority, ούτε που θα την άγγιζα, όμως έχω τη γερή μου ομάδα έτοιμη για δράση, 3 από τους βασικούς μου πιλότους και 1 πολύ καλό εφεδρικό (με τον οποίο κυνηγάω και ένα achievement) οπότε λέω να δοκιμάσω, και στην τελική υποχωρώ ατάκτως: φήμη έχω, χρήματα έχω για πάνω από 12 μήνες, δεν χάθηκε ο κόσμος.

Κυκλοφορεί, λοιπόν, λέει η περιγραφή της αποστολής, ένα "very heavy mech" του Directorate, για να μας προκαλέσει. Παγίδα, δηλαδή, μόλις του επιτεθείς, έρχονται ενισχύσεις.

Spring the trap κτλ.

Ξεκινάω και στις 2 κινήσεις τον έχω λοκάρει. Το "very heavy mech" του Εσπινόζα αποδεικνύεται πως είναι ένα vehicle με δύο AC/20 πάνω του. Οκ, mech δεν είναι, αλλά δεν το λες και αστείο. Πλην όμως, το ρημάδι είναι στο 50% structure και armor. Ούτε πρόλαβε να καταλάβει τι το χτύπησε. Ένα alpha από το Dragon μου, ένα στοχευμένο από τη Glitch και μαζέψαμε 80 τόνους σκραπ.

Έρχονται και οι ενισχύσεις, ένα Jagermech και δύο Catapult, όλα στο 50%. Σφαγή έγινε, αφού κάποια στιγμή ντράπηκα που τους έκανα called shot.

Κι αυτό το πράγμα, είναι υποτίθεται 4αρι; Ούτε με full armor δεν είναι 4αρι, όχι στο 50%... Οκ, στο tonnage είναι, αλλά δεν μπορεί ο βαθμός δυσκολίας να είναι μόνο τα κιλά σίδερου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Aπό περιέργεια, ας ρωτήσω τους εμπειρότερους (βλ. @GhostRiderLSOV) εντυπώσεις από μία priority mission:

Spoiler

Στη Defense: Panzyr, εκεί με τα δαιμονισμένα μεταγωγικά με το εκπληκτικό movement, εμφανίζει κάποια στιγμή μια δευτερεύουσα αποστολή, την υπεράσπιση των barracks ψηλά στο λόφο, από ένα εχθρικό όχημα.

Δεν απέτυχα απλά να πιάσω το στόχο, στάθηκε αδύνατο ακόμη και να πλησιάσω: πάνω στο λόφο είναι 3 τουλάχιστον εχθρικά mech, τα οποία εκτός του ότι έχουν υψομετρικό πλεονέκτημα, λειτουργούν και ως spotter για τα υπόλοιπα στην πεδιάδα, άρα όποιος πάει να κινηθεί προς τα εκεί δέχεται καταιγισμό πυρών.

Δηλαδή, και κινδυνεύεις να σου ξεφύγουν τα μεταγωγικά (δεν νομίζω πως έχεις πάνω από 2 ευκαιρίες στα πρώτα 4, και μάλιστα αυτό που εμφανίζεται στα δεξιά, πίσω από ένα Drop Ship, θα έλεγα πως πρέπει να βγει οπωσδήποτε με την πρώτη, γιατί φτάνει μέχρι τη ράμπα και είναι πολύ πιθανό αν μείνει να φτάσει σε main objective στον επόμενο γύρο του), και πρέπει να τα βάλεις με τουλάχιστον τρία mech (τα δύο light, με τρελό evasion).

Γενικά, και τους δευτερεύοντες στόχους τους πιάνω, αλλά εδώ ήταν ο πρώτος που δεν υπήρχε περίπτωση να το καταφέρω, δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά.

Κατέβηκα με δύο medium (Kintaro, Wolverine) και δύο assault (Highlander, Battlemaster), τα μεν assault δεν προλάβαιναν ούτε για αστείο, τα δε medium θα είχαν σακατευτεί (το επιχείρησα με το Wolverine και υποχώρησα ατάκτως, αλλά και να μην υποχωρούσα δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα άντεχα σε τόσα χτυπήματα και να βγάλω το εχθρικό vehicle -δεν είναι tonnage, αλλά ό,τι και να ήταν...)

Κι αφού στους πρώτους γύρους επικρατεί ένας πανικός, να προλάβεις τα δαιμονισμένα vehicles που πάνε να σου ξεγλιστρήσουν, αφού τα βγάλεις από τη μέση, ενεργοποιούνται καμιά δεκαριά πυργίσκοι και το τελευταίο σκέλος της αποστολής, δηλαδή να εξουδετερώσεις όλους τους επιτιθέμενους, μετατρέπεται σε παιχνιδάκι....

Περίεργη ισορροπία, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε.

Τέλος πάντων, συνεχίζω.

 

  • Moderators
Δημοσ.

Είχε χρειαστεί να την ξανακάνω, γιατί ήταν ντόμινο από fails για μένα (ναι, κατάφερα να δω και game over, αφού μου ξέφυγε ένα). -_-

Oύτε εμένα ήταν από τις αγαπημένες μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η επόμενη σαφώς καλύτερη. 

Έχασα τρία καλά όπλα στη μάχη, αλλά χαλάλι, την ευχαριστήθηκα, σε τεντωμένο σκοινί πήγαινε μέχρι σχεδόν το τέλος. Υπήρξε και σημείο που τα χρειάστηκα για τα καλά. 

Spoiler

Το Highlander, απλά καταλυτικό. Στο Escape from Castle Nautilus μου είχε αρέσει καλύτερα από το Atlas και εδώ το επιβεβαίωσε, σαρωτικό στην επίθεση, βράχος στην άμυνα, εκεί που το Atlas ανέβαζε θερμοκρασία για πλάκα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...